Материалдар / Бжб тжб талдауы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бжб тжб талдауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға Бжб тжбны талдауға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2020
504
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі

(білім беру ұйымының атауы)


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      1 тоқсан Орыс тілі пәні бойынша

    Сынып: 2 Оқушылар саны: 9 Педагог: Әштай Гүлнұр Алтайқызы

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-64%

65-84%

85-100%











Оқушылар саны





БЖБ 1

9

8

0

2

4

3


77

100





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, мәтінге сәйкес суретті табады, сұрақтар және сөйлем құрастырады.

Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады.

     

  1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Қуаныш Е,Сағатбай М, Серік Нұғман

орта (С): 40-64%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Алдаберген А, Берікбай Д.

65-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Амангелді Д, Ахан А, Манап А, Сағатбек А.

төмен (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)__________________________________________


  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:      

Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады.

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

 себептері: Оқушылардың сабаққа деген ынтасы төмен, үйге берілген тапсырманы уақытылы орындамайды.

4.Жоспарланған түзету жұмысы:

Жоғарыда аталған қиындықтарды жою мақсатында, қосымша тапсыпмалар мен іс-әрекеттер қарастырамын.


     

Дата: Әштай Гүлнұр Алтайқызы















Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі

(білім беру ұйымының атауы)


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      1 тоқсан Орыс тілі пәні бойынша

    Сынып: 2 Оқушылар саны: 9 Педагог: Әштай Гүлнұр Алтайқызы

Мақсаты: ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-64%

65-84%

85-100%











Оқушылар саны





ТЖБ

9

14

0

2

4

3


77

100





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ТЖБ

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, мәтінге сәйкес суретті табады, сұрақтар және сөйлем құрастырады.

Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады.

     

  1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Қуаныш Е,Сағатбай М, Серік Нұғман

орта (С): 40-64%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Алдаберген А, Берікбай Д.

65-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Амангелді Д, Ахан А, Манап А, Сағатбек А.

төмен (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)__________________________________________


  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:      

Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады.

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

 себептері: Оқушылардың сабаққа деген ынтасы төмен, үйге берілген тапсырманы уақытылы орындамайды.

  1. Жоспарланған түзету жұмысы:

Жоғарыда аталған қиындықтарды жою мақсатында, қосымша тапсыпмалар мен іс-әрекеттер қарастырамын.


     

Дата: Әштай Гүлнұр Алтайқызы

















Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі

(білім беру ұйымының атауы)


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      1 тоқсан Орыс тілі пәні бойынша

    Сынып: 3 «а» Оқушылар саны: 17 Педагог: Әштай Гүлнұр Алтайқызы

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-64%

65-84%

85-100%











Оқушылар саны





БЖБ 1


7

0

6

6

5

64

100





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, мәтінге сәйкес суретті тауып кестеге сәйкестендіреді, сұрақтар және сөйлем құрастырады

Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады.

     

  1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Дүйсенбай К, Ералы А, Жиенбек Н, Манап Н, Төлетай Ж.

орта (С): 40-64%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Жазубай Е, Жолшан А, Құлмаханбет Н, Сайлау М, Сейдқадыр Е, Тамабек Д.

65-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Байбәкір Б, Батырбек К,Дұрысәлі М, Әзімхан Ж, Итемген Е, Сағатбай А.


төмен (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)_______________________________________


2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:      

-Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады;

-Сөйлемді граммматикалық негізге сай құрастыра алмайды;

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

 себептері:

-Ата-ана тарапынан бақылаудың жоқтығы;

-Баланың сабаққа ынтасының болмауы;

4. Жоспарланған түзету жұмысы:

Жоғарыда аталған қиындықтарды жою мақсатында, қосымша тапсыпмалар мен іс-әрекеттер қарастырамын.



Дата Әштай Гүлнұр Алтайқызы







Барбол Тоқтықожаұлы атындағы орта мектебі

(білім беру ұйымының атауы)


Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер

      1 тоқсан Орыс тілі пәні бойынша

    Сынып: 3 «а» Оқушылар саны: 17 Педагог: Әштай Гүлнұр Алтайқызы

Мақсаты: ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-64%

65-84%

85-100%











Оқушылар саны





ТЖБ


16

0

6

6

5

64

100





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ТЖБ

Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, мәтінге сәйкес суретті тауып кестеге сәйкестендіреді, сұрақтар және сөйлем құрастырады

Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады.
-құрастырған мәтінде тыныс белгілерін дұрыс қою
,сөйлемді граммматикалық негізге сай құрастыра алмайды


     

  1. ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

Жоғары (В): 85-100%, (білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Дүйсенбай К, Ералы А, Жиенбек Н, Манап Н, Төлетай Ж.

орта (С): 40-64%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Жазубай Е, Жолшан А, Құлмаханбет Н, Сайлау М, Сейдқадыр Е, Тамабек Д.

65-84%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету) Байбәкір Б, Батырбек К,Дұрысәлі М, Әзімхан Ж, Итемген Е, Сағатбай А.


төмен (Н): 0-39%, білім алушылардың аты-жөнін көрсету)_______________________________________


2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:      

-Ауызша сұрақтарға жауап беруден қиналады;

-Сөйлемді граммматикалық негізге сай құрастыра алмайды;

-Құрастырған мәтінде тыныс белгілерін дұрыс қою

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың

 себептері:

-Ата-ана тарапынан бақылаудың жоқтығы;

-Баланың сабаққа ынтасының болмауы;

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!