Барбол Тоқтықожаұлы атындағы
орта мектебі
(білім беру ұйымының атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
1 тоқсан Орыс тілі пәні
бойынша
Сынып: 2 Оқушылар саны: 9 Педагог: Әштай Гүлнұр
Алтайқызы
Мақсаты: БЖБ нәтижелерін
талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс балл
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
|
Сапа
%
|
Үлгерім %
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-64%
|
65-84%
|
85-100%
|
|
|
|
|
|
Оқушылар саны
|
|
|
БЖБ
1
|
9
|
8
|
0
|
2
|
4
|
3
|
77
|
100
|
|
Мақсатты меңгергендер
|
Қиындық тудырған мақсаттар
|
БЖБ 1
|
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді, мәтінге сәйкес суретті табады, сұрақтар және сөйлем
құрастырады.
|
Ауызша сұрақтарға жауап
беруден қиналады.
|
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім
деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%, (білім
алушылардың аты-жөнін көрсету) Қуаныш Е,Сағатбай М, Серік
Нұғман
орта (С): 40-64%, білім
алушылардың аты-жөнін көрсету) Алдаберген А, Берікбай
Д.
65-84%, білім алушылардың
аты-жөнін көрсету) Амангелді Д, Ахан А, Манап А, Сағатбек
А.
төмен (Н): 0-39%, білім
алушылардың аты-жөнін
көрсету)__________________________________________
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған
қиындықтар тізбесі:
Ауызша сұрақтарға жауап
беруден қиналады.
3. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға аталған
қиындықтардың
себептері: Оқушылардың сабаққа деген ынтасы төмен, үйге берілген
тапсырманы уақытылы орындамайды.
4.Жоспарланған түзету
жұмысы:
Жоғарыда аталған қиындықтарды
жою мақсатында, қосымша тапсыпмалар мен іс-әрекеттер
қарастырамын.
Дата: Әштай Гүлнұр
Алтайқызы
Барбол Тоқтықожаұлы атындағы
орта мектебі
(білім беру ұйымының
атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
1 тоқсан Орыс тілі пәні
бойынша
Сынып: 2 Оқушылар саны: 9
Педагог: Әштай Гүлнұр Алтайқызы
Мақсаты: ТЖБ нәтижелерін
талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс балл
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
|
Сапа
%
|
Үлгерім %
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-64%
|
65-84%
|
85-100%
|
|
|
|
|
|
Оқушылар саны
|
|
|
ТЖБ
|
9
|
14
|
0
|
2
|
4
|
3
|
77
|
100
|
|
Мақсатты меңгергендер
|
Қиындық тудырған мақсаттар
|
ТЖБ
|
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді, мәтінге сәйкес суретті табады, сұрақтар және сөйлем
құрастырады.
|
Ауызша сұрақтарға жауап
беруден қиналады.
|
-
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім
деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%, (білім
алушылардың аты-жөнін көрсету) Қуаныш Е,Сағатбай М, Серік
Нұғман
орта (С): 40-64%, білім
алушылардың аты-жөнін көрсету) Алдаберген А, Берікбай
Д.
65-84%, білім алушылардың
аты-жөнін көрсету) Амангелді Д, Ахан А, Манап А, Сағатбек
А.
төмен (Н): 0-39%, білім
алушылардың аты-жөнін
көрсету)__________________________________________
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған
қиындықтар тізбесі:
Ауызша сұрақтарға жауап
беруден қиналады.
-
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған
қиындықтардың
себептері:
Оқушылардың сабаққа деген
ынтасы төмен, үйге берілген тапсырманы уақытылы
орындамайды.
-
Жоспарланған
түзету жұмысы:
Жоғарыда аталған қиындықтарды жою мақсатында, қосымша
тапсыпмалар мен іс-әрекеттер қарастырамын.
Дата: Әштай Гүлнұр
Алтайқызы
Барбол Тоқтықожаұлы атындағы
орта мектебі
(білім беру ұйымының
атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
1 тоқсан Орыс тілі пәні
бойынша
Сынып: 3 «а» Оқушылар саны: 17 Педагог: Әштай Гүлнұр
Алтайқызы
Мақсаты: БЖБ нәтижелерін
талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс балл
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
|
Сапа
%
|
Үлгерім %
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-64%
|
65-84%
|
85-100%
|
|
|
|
|
|
Оқушылар саны
|
|
|
БЖБ
1
|
|
7
|
0
|
6
|
6
|
5
|
64
|
100
|
|
Мақсатты меңгергендер
|
Қиындық тудырған мақсаттар
|
БЖБ 1
|
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді, мәтінге сәйкес суретті тауып кестеге сәйкестендіреді,
сұрақтар және сөйлем құрастырады
|
Ауызша сұрақтарға жауап
беруден қиналады.
|
-
БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім
деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%, (білім
алушылардың аты-жөнін көрсету) Дүйсенбай К, Ералы А, Жиенбек Н,
Манап Н, Төлетай Ж.
орта (С): 40-64%, білім
алушылардың аты-жөнін көрсету) Жазубай Е, Жолшан А,
Құлмаханбет Н, Сайлау М, Сейдқадыр Е, Тамабек Д.
65-84%, білім алушылардың
аты-жөнін көрсету) Байбәкір Б, Батырбек К,Дұрысәлі М, Әзімхан Ж,
Итемген Е, Сағатбай А.
төмен (Н): 0-39%, білім
алушылардың аты-жөнін
көрсету)_______________________________________
2. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар
тізбесі:
-Ауызша сұрақтарға жауап
беруден қиналады;
-Сөйлемді
граммматикалық негізге сай құрастыра алмайды;
3. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға аталған
қиындықтардың
себептері:
-Ата-ана тарапынан бақылаудың
жоқтығы;
-Баланың сабаққа ынтасының
болмауы;
4. Жоспарланған түзету
жұмысы:
Жоғарыда аталған қиындықтарды
жою мақсатында, қосымша тапсыпмалар мен іс-әрекеттер
қарастырамын.
Дата Әштай Гүлнұр
Алтайқызы
Барбол Тоқтықожаұлы атындағы
орта мектебі
(білім беру ұйымының
атауы)
Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы
мәліметтер
1 тоқсан Орыс тілі пәні
бойынша
Сынып: 3 «а» Оқушылар саны: 17
Педагог: Әштай Гүлнұр Алтайқызы
Мақсаты: ТЖБ нәтижелерін
талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс балл
|
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны
|
Сапа
%
|
Үлгерім %
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-64%
|
65-84%
|
85-100%
|
|
|
|
|
|
Оқушылар саны
|
|
|
ТЖБ
|
|
16
|
0
|
6
|
6
|
5
|
64
|
100
|
|
Мақсатты меңгергендер
|
Қиындық тудырған мақсаттар
|
ТЖБ
|
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді, мәтінге сәйкес суретті тауып кестеге сәйкестендіреді,
сұрақтар және сөйлем құрастырады
|
Ауызша
сұрақтарға жауап беруден қиналады.
-құрастырған мәтінде тыныс белгілерін дұрыс қою
,сөйлемді
граммматикалық негізге сай құрастыра алмайды
|
-
ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім
деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%, (білім
алушылардың аты-жөнін көрсету) Дүйсенбай К, Ералы А, Жиенбек Н,
Манап Н, Төлетай Ж.
орта (С): 40-64%, білім
алушылардың аты-жөнін көрсету) Жазубай Е, Жолшан А,
Құлмаханбет Н, Сайлау М, Сейдқадыр Е, Тамабек Д.
65-84%, білім алушылардың
аты-жөнін көрсету) Байбәкір Б, Батырбек К,Дұрысәлі М, Әзімхан Ж,
Итемген Е, Сағатбай А.
төмен (Н): 0-39%, білім
алушылардың аты-жөнін
көрсету)_______________________________________
2. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар
тізбесі:
-Ауызша сұрақтарға жауап
беруден қиналады;
-Сөйлемді
граммматикалық негізге сай құрастыра алмайды;
-Құрастырған мәтінде тыныс белгілерін дұрыс
қою
3. Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға аталған
қиындықтардың
себептері:
-Ата-ана тарапынан бақылаудың
жоқтығы;
-Баланың сабаққа ынтасының
болмауы;