Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ ,ТЖБ талдауы 2-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Damu school» мекемесі
2024-2025 оқу жылындағы
2 «А» сыныбы бойынша 1 тоқсан
Математика пәні бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Сынып: 2 А Оқушылар саны: 13 Мұғалім: Жунисова Г.А. Мақсаты: 2.1.1.1. 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 2.1.1.2. Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру 2.1.1.3. Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, 2.1.2.5 Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап ауызша қосу және азайтуды орындау 2.2.1.6 Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу 2.5.1.8 Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару 2.1.3.3 Шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау 2.1.3.4 Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|
|
|
|
|
||||
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
40 - 64 % |
65 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
БЖБ 1 |
13 |
10 |
0 |
6 |
7 |
92% |
100% |
|
|
|
|
|
|
||
БЖБ 2 |
13 |
10 |
0 |
10 |
3 |
92% |
100% |
|
|
|
|
|
|
||
ТЖБ |
13 |
15 |
0 |
6 |
7 |
62% |
100% |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
|
|
|
|
|||||||
БЖБ 1 |
Екі таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау |
Бір таңбалы сандарды ондықтан аттап ауызша қосу және азайтуды орындау |
|
|
|
|
|
|
|||||||
БЖБ 2 |
Екі-үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектерде арифметикалық амалдардың орындалу тәртібін анықтау, олардың мәнін табу |
Барлық арифметикалық амалдарға берілген жай есептердің шешуін санды өрнектер түрінде модельдеу және шығару |
|
|
|
|
|
|
|||||||
ТЖБ-1 |
Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау |
Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Төмен (Н): 0-% |
Орта (С): 65-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|
|
|
|
|
||||||
БЖБ 1 |
|
Дәуренқұлы Нұртөре, Кенже Айғаным, Асқар Кәусар, Оразбек Алижан, Ерлан Алан, Марат Осман |
Исентемір Айару, Какимсейтов Ерсайн, Сардарбек Риза, Сұлтан Әмина, Райымбек Ахмад, |
|
|
|
|
|
|
||||||
БЖБ 2 |
- |
Дәуренқұлы Нұртөре, Исентемір Айару, Кенже Айғаным, Какимсейтов Ерсайн, Асқар Кәусар, Райымбек Ахмад, Рысмағанбет Омар, Оразбек Алижан, Ерлан Алан, Марат Осман |
Сардарбек Риза, Сұлтан Әмина, Ғарифулла Жанәли |
|
|
|
|
|
|
||||||
ТЖБ |
- |
Дәуренқұлы Нұртөре, Кенже Айғаным, Асқар Кәусар, Рысмағанбет Омар, Оразбек Алижан, Марат Осман |
Исентемір Айару, Какимсейтов Ерсайн, Сардарбек Риза, Сұлтан Әмина, Райымбек Ахмад, Ерлан Алан, Ғарифулла Жанәли |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Есепті толық түсінбеу,шамалар арасындағы арақатынасты жатқа білмеу. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) Үлгері төмен оқушымен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
22.10.2024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Жунисова Г.А. |
|
|
|
|
|
|
|
|
«Damu school» мекемесі
2024-2025 оқу жылындағы
2 «А» сыныбы бойынша 1 тоқсан
Қазақ тілі пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Сынып: 2 А Оқушылар саны: 13 Мұғалім: Жунисова Г.А. Мақсаты: 2.1.3.1 Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау 2.2.1.1 Өз сөзінде ақпаратты сұрау, іс-әрекетке түсініктеме беру үшін сөздер және сөз тіркестерді қолдану 2.3.4.1 Мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру 2.4.2.1 Оқыған, жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу 2.2.3.1. Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.4.1.2; У, и, й әріптерінің емлесін сақтап жазу 2.4.1.1; Я,ю әріптерінің емлесін сақтап жазу 2.4.1.3;Дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және дауыссыз б,п,қ,ғ,к,г дыбыстарының емлесін сақтап жазу. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|
|
|
|
|
||||
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
БЖБ 1 |
13 |
10 |
0 |
8 |
4 |
62% |
100% |
|
|
|
|
|
|
||
БЖБ 2 |
13 |
10 |
0 |
8 |
5 |
69% |
100% |
|
|
|
|
|
|
||
ТЖБ |
13 |
15 |
0 |
9 |
4 |
69% |
100% |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
|
|
|
|
|||||||
БЖБ 1 |
Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау |
Мәтіннің мазмұны бойынша қарапайым сұрақтар құрастыру және оған толық жауап беру |
|
|
|
|
|
|
|||||||
БЖБ 2 |
Оқыған, жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу |
Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру |
|
|
|
|
|
|
|||||||
ТЖБ |
Дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және дауыссыз б,п,қ,ғ,к,г дыбыстарының емлесін сақтап жазу. |
У, и, й, Я,ю әріптерінің емлесін шатастыру |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|
|
|
|
|
||||||
БЖБ 1 |
- |
әуренқұлы Нұртөре, Кенже Айғаным, Какимсейтов Ерсайн, Асқар Кәусар, Райымбек Ахмад, Рысмағанбет Омар, Ерлан Алан, Марат Осман |
Исентемір Айару, Сардарбек Риза, Сұлтан Әмина, Ғарифулла Жанәли |
|
|
|
|
|
|
||||||
БЖБ 2 |
- |
Дәуренқұлы Нұртөре, Кенже Айғаным, Асқар Кәусар, Райымбек Ахмад, Рысмағанбет Омар, Оразбек Алижан, Ерлан Алан, Марат Осман |
Исентемір Айару, Какимсейтов Ерсайн, Сардарбек Риза, Сұлтан Әмина, Ғарифулла Жанәли |
|
|
|
|
|
|
||||||
ТЖБ |
- |
Дәуренқұлы Нұртөре, Кенже Айғаным, Какимсейтов Ерсайн, Асқар Кәусар, Райымбек Ахмад, Рысмағанбет Омар, Оразбек Алижан, Ерлан Алан, Марат Осман |
Исентемір Айару, Сардарбек Риза, Сұлтан Әмина, Ғарифулла Жанәли |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Мәтінді жүргізіп оқып, түсіне алмау, У, и, й Я,ю әріптерінің емлесін шатастыру |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
22.10.2024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда):Жунисова Г.А. |
|
|
|
|
|
|
|
|
«Damu school» мекемесі
2024-2025 оқу жылындағы
2 «А» сыныбы бойынша 1 тоқсан
Әдебиеттік оқу пәні бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Сынып:2 А Оқушылар саны: 13 Мұғалім: Жунисова Г.А. Мақсаты: 2.1.2.1 Шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау/ үзіндісін мазмұндау/ 2.1.5.1 Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 2.2.3.1 Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 2.2.6.1 Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау 2.3.1.1 Мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|
|
|
|
|
||||
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
БЖБ 1 |
13 |
10 |
0 |
9 |
4 |
54% |
100% |
|
|
|
|
|
|
||
БЖБ 2 |
13 |
10 |
0 |
8 |
5 |
77% |
100% |
|
|
|
|
|
|
||
ТЖБ |
14 |
18 |
0 |
8 |
5 |
85% |
100% |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
|
|
|
|
|||||||
БЖБ 1 |
Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
Шығарманың мазмұнын өз сөзімен мазмұндау |
|
|
|
|
|
|
|||||||
БЖБ 2 |
Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау |
Оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру |
|
|
|
|
|
|
|||||||
ТЖБ |
Шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп жазу |
Жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар құрастыру |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|
|
|
|
|
||||||
БЖБ 1 |
- |
Дәуренқұлы Нұртөре, Исентемір Айару, Кенже Айғаным, Какимсейтов Ерсайн, Асқар Кәусар, Рысмағанбет Омар, Оразбек Алижан, Ерлан Алан, Марат Осман |
Сардарбек Риза, Сұлтан Әмина, Райымбек Ахмад, Ғарифулла Жанәли |
|
|
|
|
|
|
||||||
БЖБ 2 |
- |
Дәуренқұлы Нұртөре, Кенже Айғаным, Какимсейтов Ерсайн, Асқар Кәусар, Рысмағанбет Омар, Оразбек Алижан, Ерлан Алан, Марат Осман |
Исентемір Айару, Сардарбек Риза, Сұлтан Әмина, Райымбек Ахмад, Ғарифулла Жанәли |
|
|
|
|
|
|
||||||
ТЖБ |
- |
Дәуренқұлы Нұртөре, Кенже Айғаным, Какимсейтов Ерсайн, Асқар Кәусар, Райымбек Ахмад, Оразбек Алижан, Ерлан Алан, Марат Осман |
Исентемір Айару, Сардарбек Риза, Сұлтан Әмина, Рысмағанбет Омар, Ғарифулла Жанәли |
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Шығарманың мазмұнын өз сөзімен мазмұндау, Оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Мәтінді оқып түсіне алмауы |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) Үлгері төмен оқушымен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
22.10.2024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Жунисова Гулнар Алтайбаевна |
|
|
|
|
|
|
|
|
«Damu school» мекемесі
2024-2025 оқу жылындағы
2 «А» сыныбы бойынша 1 тоқсан
Дүниетану пәні бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Сынып: 2 А Оқушылар саны: 13 Мұғалім: Жунисова Г.А. Мақсаты: 2.1.1.1. Отбасылық мұрағаттың материалдары негізінде отбасы мүшелерінің тізімін құрастыру. 2.1.5.1. Өз өмірінің мысалдары негізінде құқық, міндеттер және жауапкершілікті ажырата білу. 2.1.5.2. Қоғамға қызмет етудің мағынасын түсіндіру. 2.3.5.3. Қазақстан халықтары достастығының маңызын түсіндіру |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|
|
|
|
|
||||
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
БЖБ 1 |
13 |
10 |
0 |
9 |
4 |
77 |
100 |
|
|
|
|
|
|
||
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
|
|
|
|
|||||||
БЖБ 1 |
Отбасылық мұрағаттың материалдары негізінде отбасы мүшелерінің тізімін құрастыру. Өз өмірінің мысалдары негізінде құқық, міндеттер және жауапкершілікті ажырата білу. |
Қоғамға қызмет етудің мағынасын түсіндіру. |
|
|
|
|
|
|
|||||||
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|
|
|
|
|
||||||
БЖБ 1 |
|
Дәуренқұлы Нұртөре, Исентемір Айару, Кенже Айғаным, Какимсейтов Ерсайн, Райымбек Ахмад, Рысмағанбет Омар, Оразбек Алижан, Ерлан Алан, Марат Осман |
Асқар Кәусар, Сардарбек Риза, Сұлтан Әмина, Ғарифулла Жанәли |
|
|
|
|
|
|
||||||
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: Қоғамға қызмет етудің , Қазақстан халықтары достастығының маңызын түсіндіру |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Сөздік қорының аз болуы,оқығанын жеткізе алмауы. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
22.10.2024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Жунисова Г.А. |
|
|
|
|
|
|
|
|
«Damu school» мекемесі
2024-2025 оқу жылындағы
2 «А» сыныбы бойынша 1 тоқсан
Жаратылыстану пәні бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау
Сынып: 2А Оқушылар саны: 13 Мұғалім: Жунисова Г.А. Мақсаты: 2.2.1.4 – өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру; 2.2.1.5 – өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау; 2.2.1.3 – өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау; 2.2.1.2 – өсімдіктердің маусымдық өзгерістерін сипаттау; |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|
|
|
|
|
||||
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
БЖБ 1 |
13 |
10 |
0 |
5 |
8 |
77 |
100 |
|
|
|
|
|
|
||
БЖБ 2 |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ТЖБ |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
|
|
|
|
|||||||
БЖБ 1 |
Өсімдік топтарын тіршілік ортасына және қоршаған ортаның жағдайларына (ылғал) бейімделу жолдары бойынша салыстыру; Өсімдіктің негізгі бөліктерінің қызметін сипаттау; |
Өсімдіктердің маусымдық өзгерістерін анықтау |
|
|
|
|
|
|
|||||||
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|
|
|
|
|
||||||
БЖБ 1 |
- |
Дәуренқұлы Нұртөре, Райымбек Ахмад, Оразбек Алижан, Ерлан Алан, Марат Осман |
Исентемір Айару, Кенже Айғаным, Какимсейтов Ерсайн, Асқар Кәусар, Сардарбек Риза, Сұлтан Әмина, Рысмағанбет Омар, Ғарифулла Жанәли |
|
|
|
|
|
|
||||||
БЖБ 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
ТЖБ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: Сөздік қорының аз болуы,оқығанын жеткізе алмауы. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
22.10.2024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Жунисова Г.А. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|