БЖБ ТЖБ талдауы физика 9-сынып 3- тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

БЖБ ТЖБ талдауы физика 9-сынып 3- тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ ТЖБ талдауы
Материалдың қысқаша нұсқасы

3 тоқсан, Физика пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Сынып: 9"А"

Оқушылар саны: 20

Мұғалім: Охан М.

Мақсат: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдау

Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %




Оқушылар саны



БЖБ 1

20

14

0

19

1

85

100

ТЖБ

20

30

1

18

1

5

95



Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

9.2.3.1 дене импульсі мен күш импульсін ажырату

9.2.3.2 импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану;

9.2.3.6 жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру

9.2.5.1 еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіру;

9.2.5.2 эксперименттік әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтау;

9.2.5.3 формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау

9.2.5.8 математикалық маятник периодының формуласынан еркін түсу үдеуін анықтау;

9.2.3.2 импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану;

9.2.3.7 энергияның сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану

9.2.5.4 тербелмелі процесте энергияның сақталу заңын сипаттау;

9.2.5.5 гармониялық тербелістердің графиктері бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің теңдеулерін жаза білу

9.2.5.9 период квадратының маятник ұзындығына тәуелділік графигін тұрғызу және талдау;


ТЖБ

9.2.3.1 дене импульсі мен күш импульсін ажырату

9.2.3.2 импульстің сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану;

9.2.3.6 жұмыс пен энергияның байланысын түсіндіру

9.2.5.1 еркін және еріксіз тербелістерге мысалдар келтіру;

9.2.5.2 эксперименттік әдіспен амплитуда, период, жиілікті анықтау;

9.2.5.3 формулаларды қолданып, период, жиілік, циклдік жиілікті анықтау

9.2.5.8 математикалық маятник периодының формуласынан еркін түсу үдеуін анықтау;

9.2.3.7 энергияның сақталу заңын тұжырымдау және есептер шығаруда қолдану

9.2.5.4 тербелмелі процесте энергияның сақталу заңын сипаттау;

9.2.5.5 гармониялық тербелістердің графиктері бойынша координатаның, жылдамдықтың және үдеудің теңдеулерін жаза білу







1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:


Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%

БЖБ 1

-

Айқын Ардақ, Асылбек Нурсағым, Даулетбайқызы Аида, Думан Асемай, Ерланбекқызы Қарақат, Жанатқызы Кәусәр, Жумабек Динар, Камалиденова Томирис, Қайратқызы Шарапат, Маненова Жангерим, Мужукбаев Мырзакелді, Мукашева Айым, Муратбекұлы Алдияр, Мұрагер Үстем, Оразалинова Ақмарал, Ратай Дариға, Бөкеқызы Айшуақ, Самал Ерасыл, Тасқынбек Бөпенай

Дюсек Назым

ТЖБ

Мұрагер Үстем

Айқын Ардақ, Асылбек Нурсағым, Бөкеқызы Айшуақ, Даулетбайқызы Аида, Думан Асемай, Ерланбекқызы Қарақат, Жанатқызы Кәусәр, Жумабек Динар, Камалиденова Томирис, Қайратқызы Шарапат, Маненова Жангерим, Мужукбаев Мырзакелді, Мукашева Айым, Муратбекұлы Алдияр, Оразалинова Ақмарал, Ратай Дариға, Самал Ерасыл, Тасқынбек Бөпенай

Дюсек Назым


2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

  • Оқушылар әсіресе энергияның және импульстің сақталу заңдарын есептер шығаруда қолдануда бір бірімен шатастырған.

  • 9 сынып физика пәнінен алғашқы сабақтарында кездесетін көптеген жаңа формулаларда шатастырған.

  • ХБЖ келтіру

  • Бір белгісізі бар теңдеу шешудегі қиындық


3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

  • Оқушылар әсіресе энергияның және импульстің сақталу заңдарын есептер шығаруда қолдануда бір бірімен шатастырған.

  • 9 сынып физика пәнінен алғашқы сабақтарында кездесетін көптеген жаңа формулаларда шатастырған.

  • ХБЖ келтіру

  • Бір белгісізі бар теңдеу шешудегі қиындық



4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)

      • сабақтарды түсірген кезде кері байланыстарды көбірек пайдалану және оның жүзеге асуын қамтамасыз ету.

      • Теңдеу шешудің тиімді тәсілдерін көрсету.

      • Термин сөздермен жұмысты күшейту.

      • Қосымша сабақтар жүргізу

      • Білім берудегі оқушы қызығушылығын арттыратын цифрлы технологияларды көптеп қолдану.

      • Контекстік тапсырмаларды орындауға көңіл бөлу


Мерзімі: 20.03.2024

Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Майрагүл Охан



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.03.2024
345
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі