|
3 тоқсан, Геометрия пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
|||||||
|
Сынып: 11 А |
|||||||
|
Оқушылар саны: 10 |
|||||||
|
Мұғалім: Охан М. |
|||||||
|
Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны
|
||||
|
БЖБ 1 |
10 |
16 |
0 |
9 |
1 |
50 |
100 |
|
ТЖБ |
10 |
20 |
1 |
7 |
2 |
50 |
90 |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
11.3.4- цилиндрдің бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану; 11.1.8-конустың анықтамасын, оның элементтерін білу, конусты жазықтықта кескіндей алу; 11.3.6-конустың бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану; |
11.4.4-координаталардағы сфера мен жазықтықтың өзара орналасуына есептер шығару; 11.2.2- цилиндрдің, конустың және шардың жазықтықпен қималарын кескіндеу; 11.3.7-қиық конустың бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану |
|||||
|
ТЖБ |
11.1.10-сфера, шардың анықтамаларын білу, жазықтықта кескіндей алу; 11.3.6-конустың бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану; |
11.4.4-координаталардағы сфера мен жазықтықтың өзара орналасуына есептер шығару; 11.2.2- цилиндрдің, конустың және шардың жазықтықпен қималарын кескіндеу; 11.3.7-қиық конустың бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
- |
Амирхан Мансұр, Дюсек Бауыржан, Қабыкен Мансұр, Қадыр Темирлан, Макашева Наргиз, Маханов Арсен, Молдабек Айсулу, Мұрагер Аруна, Ратай Алижан |
Темиртасов Темирлан |
||||
|
ТЖБ |
Ратай Алижан |
Амирхан Мансұр, Дюсек Бауыржан, Қабыкен Мансұр, Қадыр Темирлан, Маханов Арсен, Молдабек Айсулу, Мұрагер Аруна |
Макашева Наргиз, Темиртасов Темирлан |
||||
|
|
|||||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|||||||
|
Айналу денелерінің бетінің және толық бетінің ауданын табу |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|||||||
|
Формулаларды жатқа білмеуі |
|||||||
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|||||||
|
Өткен тақырыптарды қайталау, формулаларды жаттау |
|||||||
|
Мерзімі: 20.03.2024 |
|||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Майрагүл Охан |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ ТЖБ талдауы геометрия 11 сынып 3- тоқсан
БЖБ ТЖБ талдауы геометрия 11 сынып 3- тоқсан
|
3 тоқсан, Геометрия пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
|||||||
|
Сынып: 11 А |
|||||||
|
Оқушылар саны: 10 |
|||||||
|
Мұғалім: Охан М. |
|||||||
|
Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны
|
||||
|
БЖБ 1 |
10 |
16 |
0 |
9 |
1 |
50 |
100 |
|
ТЖБ |
10 |
20 |
1 |
7 |
2 |
50 |
90 |
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
11.3.4- цилиндрдің бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану; 11.1.8-конустың анықтамасын, оның элементтерін білу, конусты жазықтықта кескіндей алу; 11.3.6-конустың бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану; |
11.4.4-координаталардағы сфера мен жазықтықтың өзара орналасуына есептер шығару; 11.2.2- цилиндрдің, конустың және шардың жазықтықпен қималарын кескіндеу; 11.3.7-қиық конустың бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану |
|||||
|
ТЖБ |
11.1.10-сфера, шардың анықтамаларын білу, жазықтықта кескіндей алу; 11.3.6-конустың бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану; |
11.4.4-координаталардағы сфера мен жазықтықтың өзара орналасуына есептер шығару; 11.2.2- цилиндрдің, конустың және шардың жазықтықпен қималарын кескіндеу; 11.3.7-қиық конустың бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын қорытып шығару және оларды есептер шығаруда қолдану |
|||||
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
- |
Амирхан Мансұр, Дюсек Бауыржан, Қабыкен Мансұр, Қадыр Темирлан, Макашева Наргиз, Маханов Арсен, Молдабек Айсулу, Мұрагер Аруна, Ратай Алижан |
Темиртасов Темирлан |
||||
|
ТЖБ |
Ратай Алижан |
Амирхан Мансұр, Дюсек Бауыржан, Қабыкен Мансұр, Қадыр Темирлан, Маханов Арсен, Молдабек Айсулу, Мұрагер Аруна |
Макашева Наргиз, Темиртасов Темирлан |
||||
|
|
|||||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|||||||
|
Айналу денелерінің бетінің және толық бетінің ауданын табу |
|||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|||||||
|
Формулаларды жатқа білмеуі |
|||||||
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|||||||
|
Өткен тақырыптарды қайталау, формулаларды жаттау |
|||||||
|
Мерзімі: 20.03.2024 |
|||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Майрагүл Охан |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













