Жиынтық бағалау жүргізу
қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
ІІІ тоқсан
биология пәні
бойынша
Сынып:
8
Оқушылар
саны: 15
Педагог:
Мақсаты: ЖББ және ТЖБ
нәтижелерін талдау
Пән
|
Орындаған
|
Макс
балл
|
ЖБ
балдарының пайыздық мазмұны
|
Сапа
%
|
Үлгерім
%
|
|
төмен
|
орта
|
жоғары
|
|
0-39%
|
40-84%
|
85-100%
|
|
|
Биология
|
|
|
Оқушылар
саны
|
|
|
БЖБ 1
|
15
|
20
|
|
13
|
2
|
70%
|
100%
|
БЖБ 2
|
15
|
11
|
|
14
|
1
|
62%
|
100%
|
БЖБ 3
|
15
|
15
|
|
14
|
1
|
53%
|
100%
|
ТЖБ
|
15
|
30
|
|
15
|
|
66%
|
100%
|
|
Мақсатты
меңгергендер
|
Қиындық
тудырған мақсаттар
|
БЖБ
1
|
тері ауруларының алдын
алу шараларын түсіндіру бүйректің құрылымдық бөліктерін танып
білу
|
Бүйректің
құрылысы (қыртысты және милы қабат, нефрон, пирамида, астауша,
бүйрек өзекшелері).
|
БЖБ 2
|
Сүйектің
макро - және микроскопиялық құрылысы. Сүйектің химиялық
құрамы
|
бұлшық ет
ұлпасының құрылысын, қызметін және олардың түрлерін
сипаттау
|
БЖБ3
|
Тік
жүруге байланысты адам қозғалуының биомеханикалық ерекшеліктері.
Тік жүруге байланысты адамның қаңқа құрылысының
ерекшеліктері
|
тік
жүруге байланысты адам қозғалуының биомеханикалық ерекшеліктерін
зерттеу
|
ТЖБ
|
Көру
мүшелерінің құрылысы. Көрудің маңызы. Есту мүшесінің құрылысы. 5
эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан жерлерін
анықтау
|
көру және
есту рецепторларының құрылымы
|
ЖББ және ТББ
нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін
көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%,
Нұралықызы А ,Болат Н, 1 ші Бжб
орта (С): 40-84%
сыныптың қалған оқушылары , Өмірсерік Н, Нұғыман Н ,Кенжеш Қ, Нұрым
Г,Сәлмен Ы,Нұрланұлы Е,
46-85 пайыз
жинады.
2. Тапсырмаларды
орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар
тізбесі:
Тапсырмаларды орындау
барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:
Тапсырма орындау барысында өтілген тақырыптарды ұмытқан. 4.
Жоспарланған түзету жұмысы: Аталған оқу мақсаттары бар
тақырыпшалармен арнайы түсіндіріліп, қателіктермен жұмыстанды. Дата
16.03.2023ж.