Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
ІІІ тоқсан биология пәні бойынша
Сынып: 8
Оқушылар саны: 15
Педагог:
Мақсаты: ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||
|
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
||
|
Биология |
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
15 |
20 |
|
13 |
2 |
70% |
100% |
|
БЖБ 2 |
15 |
11 |
|
14 |
1 |
62% |
100% |
|
БЖБ 3 |
15 |
15 |
|
14 |
1 |
53% |
100% |
|
ТЖБ |
15 |
30 |
|
15 |
|
66% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
тері ауруларының алдын алу шараларын түсіндіру бүйректің құрылымдық бөліктерін танып білу |
Бүйректің құрылысы (қыртысты және милы қабат, нефрон, пирамида, астауша, бүйрек өзекшелері). |
|
БЖБ 2 |
Сүйектің макро - және микроскопиялық құрылысы. Сүйектің химиялық құрамы |
бұлшық ет ұлпасының құрылысын, қызметін және олардың түрлерін сипаттау |
|
БЖБ3 |
Тік жүруге байланысты адам қозғалуының биомеханикалық ерекшеліктері. Тік жүруге байланысты адамның қаңқа құрылысының ерекшеліктері |
тік жүруге байланысты адам қозғалуының биомеханикалық ерекшеліктерін зерттеу |
|
ТЖБ |
Көру мүшелерінің құрылысы. Көрудің маңызы. Есту мүшесінің құрылысы. 5 эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан жерлерін анықтау |
көру және есту рецепторларының құрылымы |
ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%, Нұралықызы А ,Болат Н, 1 ші Бжб
орта (С): 40-84% сыныптың қалған оқушылары , Өмірсерік Н, Нұғыман Н ,Кенжеш Қ, Нұрым Г,Сәлмен Ы,Нұрланұлы Е,
46-85 пайыз жинады.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Тапсырма орындау барысында өтілген тақырыптарды ұмытқан. 4. Жоспарланған түзету жұмысы: Аталған оқу мақсаттары бар тақырыпшалармен арнайы түсіндіріліп, қателіктермен жұмыстанды. Дата 16.03.2023ж.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ,ТЖБ талдау
БЖБ,ТЖБ талдау
Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер
ІІІ тоқсан биология пәні бойынша
Сынып: 8
Оқушылар саны: 15
Педагог:
Мақсаты: ЖББ және ТЖБ нәтижелерін талдау
|
Пән |
Орындаған |
Макс балл |
ЖБ балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||
|
|
0-39% |
40-84% |
85-100% |
|
|
||
|
Биология |
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
15 |
20 |
|
13 |
2 |
70% |
100% |
|
БЖБ 2 |
15 |
11 |
|
14 |
1 |
62% |
100% |
|
БЖБ 3 |
15 |
15 |
|
14 |
1 |
53% |
100% |
|
ТЖБ |
15 |
30 |
|
15 |
|
66% |
100% |
|
|
Мақсатты меңгергендер |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
БЖБ 1 |
тері ауруларының алдын алу шараларын түсіндіру бүйректің құрылымдық бөліктерін танып білу |
Бүйректің құрылысы (қыртысты және милы қабат, нефрон, пирамида, астауша, бүйрек өзекшелері). |
|
БЖБ 2 |
Сүйектің макро - және микроскопиялық құрылысы. Сүйектің химиялық құрамы |
бұлшық ет ұлпасының құрылысын, қызметін және олардың түрлерін сипаттау |
|
БЖБ3 |
Тік жүруге байланысты адам қозғалуының биомеханикалық ерекшеліктері. Тік жүруге байланысты адамның қаңқа құрылысының ерекшеліктері |
тік жүруге байланысты адам қозғалуының биомеханикалық ерекшеліктерін зерттеу |
|
ТЖБ |
Көру мүшелерінің құрылысы. Көрудің маңызы. Есту мүшесінің құрылысы. 5 эндокринді, экзокринді және аралас бездердің орналасқан жерлерін анықтау |
көру және есту рецепторларының құрылымы |
ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:
Жоғары (В): 85-100%, Нұралықызы А ,Болат Н, 1 ші Бжб
орта (С): 40-84% сыныптың қалған оқушылары , Өмірсерік Н, Нұғыман Н ,Кенжеш Қ, Нұрым Г,Сәлмен Ы,Нұрланұлы Е,
46-85 пайыз жинады.
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:
Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: Тапсырма орындау барысында өтілген тақырыптарды ұмытқан. 4. Жоспарланған түзету жұмысы: Аталған оқу мақсаттары бар тақырыпшалармен арнайы түсіндіріліп, қателіктермен жұмыстанды. Дата 16.03.2023ж.
шағым қалдыра аласыз













