БЖБ,ТЖБ талдау 2тоқсан

Тақырып бойынша 11 материал табылды

БЖБ,ТЖБ талдау 2тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
6-11 сынып математика, алгебра және геометрия пәндерінен2тоқсандық талдау үлгісі
Материалдың қысқаша нұсқасы

 

Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

_____________Қостомар орта мектебі КММ (білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер 2 тоқсан

математика пәні бойынша

      Сынып: 5 «А»

Оқушылар саны:15

Педагог:Калемшарив Еркежан

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән:

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%






математика





Оқушылар саны 15





ЖББ 1

15


12


5


9


1

13%


67%

ЖББ2


15


10




12


3

40%


100%

ТЖБ


15


20

3


12




40%



80%





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1


5.1.2.19

натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;

5.1.2.20

аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

5.1.2.21

жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау;

5.1.1.12

өзара кері сандар анықтамасын білу;

5.1.2.22

берілген санға кері санды табу;

5.1.2.21

жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау;

5.1.1.12

өзара кері сандар анықтамасын білу;

5.1.2.22

берілген санға кері санды табу;

ЖББ 2

5.1.2.21

жай бөлшектерді, аралас сандарды көбейтуді орындау;

5.1.1.12

өзара кері сандар анықтамасын білу;

5.1.2.22

берілген санға кері санды табу;

5.1.2.23

жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;


5.1.2.23

жай бөлшектерді және аралас сандарды бөлуді орындау;

ТЖБ





  1. ЖББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (В): 85-100%,

орта (С): 40-64%,

орта (С): 65-84%,

төмен (Н): 0-39%,


БЖБ№1

Болат Інжу

Жарқын Нұрсұлтан


Құрманбек Гүлжан

Жұмабек Әмина

Жорахан Сұлтанбек

Есмағзам Мариям

Тойлыбек Алтынбек

Аманбек Жеңіс

Бақытмұрат Күнтуған

Мырзақұл Нарбота

Талғат Балғынбек

Дюсебекова Айзере


Еркінбек Дидар

Қайролла Диляра

Тимур Ақылбек

БЖБ№2

Жарқын Нұрсұлтан



Болат Інжу

Дюсебекова Айзере

Құрманбек Гүлжан

Жұмабек Әмина

Жорахан Сұлтанбек

Есмағзам Мариям

Тойлыбек Алтынбек

Аманбек Жеңіс

Бақытмұрат Күнтуған

Мырзақұл Нарбота

Талғат Балғынбек

Еркінбек Дидар

Қайролла Диляра

Тимур Ақылбек


ТЖБ№1 Нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті







      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

      Ережелерді естеріне түсіре алмауы, игерілген материалдарды тез ұмытып қалуы.

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: ережелерді дұрыс қолдана алмауы, есептеу кезінде ойланбай әрекет жасау.

     4.Жоспарланған түзету жұмысы: Болмашы қателердің бір емес бірнеше рет қайталануы

      Дата:04.12.2023

25.12.2023

27.12.2023

_Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________ Калемшарив Еркежан














Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

_____________Қостомар орта мектебі КММ (білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер 2 тоқсан

математика пәні бойынша

      Сынып: 6«А»

Оқушылар саны:14

Педагог:Калемшарив Еркежан

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау

Пән:

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%






математика





Оқушылар саны 14





ЖББ 1


14


14


1


9


3


54
%


92%

ЖББ


14

14


0


14


0

29%


100%

ТЖБ


14


20


0

13


1

62%


100%





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

6.1.2.18

шектеулі ондық бөлшектер түрінде жазуға болатын жай бөлшектерді танып білу;

6.1.2.19

рационал санды шектеусіз периодты ондық бөлшек түрінде көрсету;

6.1.2.20

шектеусіз периодты ондық бөлшектің периодын табу;

6.1.2.20

шектеусіз периодты ондық бөлшектің периодын табу;

ЖББ 2


6.2.1.5

жақшаны ашу ережелерін білу;

6.2.1.6

коэффициент, ұқсас мүшелер ұғымдарының анықтамаларын білу;

6.2.1.7

алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау;


6.2.1.7

алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындау;

ТЖБ





  1. ЖББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (В): 85-100%,

орта (С): 40-64%,

орта (С): 65-84%,

төмен (Н): 0-39%,


БЖБ№1

Талғат Балғынбек

Жарқын Нұрсұлтан

Болат Інжу


Тимур Ақылбек

Тойлыбек Алтынбек

Жорахан Сұлтанбек

Аманбек Жеңіс

Мырзақұл Нарбота

Қайролла Диляра

Құрманбек Гүлжан

Жұмабек Әмина

Есмағзам Мариям

Дюсебекова Айзере

Еркінбек Дидар

Бақытмұрат Күнтуған


БЖБ№2



Тимур Ақылбек

Тойлыбек Алтынбек

Талғат Балғынбек

Жорахан Сұлтанбек

Аманбек Жеңіс

Мырзақұл Нарбота

Қайролла Диляра

Құрманбек Гүлжан

Жұмабек Әмина

Есмағзам Мариям

Болат Інжу

Дюсебекова Айзере

Жарқын Нұрсұлтан

Бақытмұрат Күнтуған

Еркінбек Дидар


ТЖБ№1 Нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті


Жарқын Нұрсұлтан



Тимур Ақылбек

Тойлыбек Алтынбек

Талғат Балғынбек

Жорахан Сұлтанбек

Аманбек Жеңіс

Мырзақұл Нарбота

Қайролла Диляра

Құрманбек Гүлжан

Жұмабек Әмина

Есмағзам Мариям

Болат Інжу

Дюсебекова Айзере

Жарқын Нұрсұлтан

Бақытмұрат Күнтуған

Еркінбек Дидар



      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

      Ережелерді естеріне түсіре алмауы, игерілген материалдарды тез ұмытып қалуы.

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: ережелерді дұрыс қолдана алмауы, есептеу кезінде ойланбай әрекет жасау.

     4.Жоспарланған түзету жұмысы: Болмашы қателердің бір емес бірнеше рет қайталануы

      Дата: 03.12.2024

24.12.2024

27.12.2024

_Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________ Калемшарив Еркежан

.




 

Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

_____________Қостомар орта мектебі КММ (білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер 2 тоқсан

алгебра пәні бойынша

      Сынып: 7 «А»

Оқушылар саны:8

Педагог:Калемшарив Еркежан

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән:

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%






алгебра





Оқушылар саны 8





ЖББ 1


8


14




5


3


88%


100%

ЖББ


8

10




3


5


100%


100%

ТЖБ

8


20

1


5

2


88%


88%





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1


7.4.1.5

түріндегі сызықтық функцияның анықтамасын білу, оның графигін салу және графиктің k және b коэффициенттеріне қатысты орналасуын анықтау;

7.4.1.6

сызықтық функция графигінің координата осьтерімен қиылысу нүктелерін графикті салмай табу;

7.4.1.7 у = kx + b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау;

7.4.1.7 у = kx + b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау;



ЖББ 2

7.4.2.4екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу;

7.3.3.6

таңдама нәтижесін жиілік алқабы түрінде көрсету;

7.3.3.7

кесте немесе жиіліктер алқабы түрінде берілген статистикалық ақпаратты талдау;

7.4.2.4екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу;

  1.    ЖББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:



Жоғары (В): 85-100%,

орта (С): 40-64%,

орта (С): 65-84%,

төмен (Н): 0-39%,


БЖБ№1

Қонысұлы Рауан

Ескен Арсен

Тимур Мадина



Агубаев Алихан

Ахметов Мансұр

Мырзақұл Бексұлтан

Саматұлы Нұрислам

Төлебай Іңкәр


БЖБ№2

Қонысұлы Рауан

Тимур Мадина

Төлебай Іңкәр

Агубаев Алихан

Мырзақұл Бексұлтан


Ахметов Мансұр

Саматұлы Нұрислам

Ескен Арсен



ТЖБ Нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті

ТЖБ

Қонысұлы Рауан

Мырзақұл Бексұлтан



Ахметов Мансұр

Саматұлы Нұрислам

Ескен Арсен

Тимур Мадина

Төлебай Іңкәр

Агубаев Алихан



   2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

      Ережелерді естеріне түсіре алмауы, игерілген материалдарды тез ұмытып қалуы.

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: ережелерді дұрыс қолдана алмауы, есептеу кезінде ойланбай әрекет жасау.

     4.Жоспарланған түзету жұмысы: Болмашы қателердің бір емес бірнеше рет қайталануы

      Дата: 06.12.2024

20.12.2024

25.12.2024

Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________ Калемшарив Еркежан




























Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

_____________Қостомар орта мектебі КММ (білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер 2 тоқсан

геометрия пәні бойынша

      Сынып: 7 «А»

Оқушылар саны:8

Педагог:Калемшарив Еркежан

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән:

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары


11

0-39%

40-84%

85-100%






геометрия


8



Оқушылар саны 8





ЖББ 1


8

12




8




63%


100%

ТЖБ


8


20



8




25%


100%



Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1


7.1.1.21

үшбұрыштар теңдігінің белгілерін білу және дәлелдеу;

7.1.1.22

үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану;


7.1.1.22

үшбұрыштар теңдігінің белгілерін есептер шығару мен дәлелдеулерде қолдану;


ЖББ 2

7.1.1.23

теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану;

7.1.1.24

теңқабырғалы үшбұрыштың қасиеттерін есептер шығаруда қолдану;


7.1.1.24

теңқабырғалы үшбұрыштың қасиеттерін есептер шығаруда қолдану;

  1. ЖББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (В): 85-100%,

орта (С): 40-64%,

орта (С): 65-84%,

төмен (Н): 0-39%,


БЖБ№1



Қонысұлы Рауан

Тимур Мадина

Төлебай Іңкәр

Агубаев Алихан

Мырзақұл Бексұлтан

Ахметов Мансұр

Саматұлы Нұрислам

Ескен Арсен



ТЖБ Нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті

ТЖБ




Қонысұлы Рауан

Тимур Мадина

Төлебай Іңкәр

Агубаев Алихан

Мырзақұл Бексұлтан

Ахметов Мансұр

Саматұлы Нұрислам

Ескен Арсен




      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

      Ережелерді естеріне түсіре алмауы, игерілген материалдарды тез ұмытып қалуы.

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: ережелерді дұрыс қолдана алмауы, есептеу кезінде теоремалар бойынша дәлелдеудің жеткіліксіз болуы.

     4.Жоспарланған түзету жұмысы: Болмашы қателердің бір емес бірнеше рет қайталануы, есептеулер кезінде суреттерін өлшемсіз дұрыс салынбауы

      Дата:17.12.2024

24.12.2024

Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________ Калемшарив Еркежан





































 

Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

_____________Қостомар орта мектебі КММ (білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер 2 тоқсан

алгебра пәні бойынша

      Сынып: 8 «А»

Оқушылар саны:9

Педагог:Калемшарив Еркежан

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән:

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%






алгебра





Оқушылар саны 9





ЖББ 1


9


15




7


2


67%


100%

ЖББ2

9

15


8

1

78%

100%

ТЖБ


9


20




7


2


89%


100%




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

8.2.2.3

квадрат теңдеулерді шешу;

8.2.2.4

Виет теоремасын қолдану;

8.2.2.4

Виет теоремасын қолдану;

ЖББ 2

8.2.2.6

бөлшек-рационал теңдеулерді шешу;

8.2.2.7

квадрат теңдеулерге келтірілетін теңдеулерді шешу;
8.2.1.1квадрат үшмүшенің түбірі ұғымын меңгеру;

8.2.1.2үшмүшеден екімүшенің толық квадратын бөлу;

8.2.1.3квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу;

8.2.1.3квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу;
8.2.2.6

бөлшек-рационал теңдеулерді шешу

1.ЖББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (В): 85-100%,

орта (С): 40-64%,

орта (С): 65-84%,

төмен (Н): 0-39%,


БЖБ№1

Азатхан Рахман

Шәріпхан Айару




Өмірбек Тілеужан

Болат Мейіржан

Нәлібай Ержан

Азатхан Рахман

Омар Мирас

Қанатұлы Асхат

Еремен Әли


БЖБ№2

Азатхан Рахман



Өмірбек Тілеужан

Болат Мейіржан

Нәлібай Ержан

Азатхан Рахман

Омар Мирас

Қанатұлы Асхат

Еремен Әли

Шәріпхан Айару


ТЖБ Нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті

ТЖБ

Азатхан Рахман

Өмірбек Тілеужан



Шәріпхан Айару

Болат Мейіржан

Нәлібай Ержан

Азатхан Рахман

Омар Мирас

Қанатұлы Асхат

Еремен Әли


      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

      Ережелерді естеріне түсіре алмауы, игерілген материалдарды тез ұмытып қалуы.

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: ережелерді дұрыс қолдана алмауы, есептеу кезінде ойланбай әрекет жасау.

     4.Жоспарланған түзету жұмысы: Болмашы қателердің бір емес бірнеше рет қайталануы

     Дата: 29.11.2024

18.12.2024

23.12.2024


Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________ Калемшарив Еркежан





































Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

_____________Қостомар орта мектебі КММ (білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер 2 тоқсан

геометрия пәні бойынша

      Сынып: 8«А»

Оқушылар саны:9

Педагог:Калемшарив Еркежан

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән:

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%






геометрия





Оқушылар саны 9





ЖББ 1


9


14



7


2

67%


100%

ТЖБ


9

20



7

2


89%


100%





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

8.1.3.21 Пифагор теоремасын пайдаланып,
формуласын қорытып шығару және есептер шешуде қолдану;

8.1.3.22 негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қорытып шығару және қолдану;


8.1.3.22 негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қорытып шығару және қолдану;



ЖББ 2

8.1.3.24 , , және Shape1 мәндерін олардың біреуінің берілген мәні бойынша табу


8.1.3.8 берілген екі элементі бойынша тікбұрышты үшбұрыштың бұрыштары мен қабырғаларын табу;

8.1.3.24 , , және Shape2 мәндерін олардың біреуінің берілген мәні бойынша табу



     1.ЖББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (В): 85-100%,

орта (С): 40-64%,

орта (С): 65-84%,

төмен (Н): 0-39%,


БЖБ№1


Азатхан Рахман

Өмірбек Тілеужан



Шәріпхан Айару

Болат Мейіржан

Нәлібай Ержан

Азатхан Рахман

Омар Мирас

Қанатұлы Асхат

Еремен Әли


ТЖБ Нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті

ТЖБ


Азатхан Рахман

Өмірбек Тілеужан



Шәріпхан Айару

Болат Мейіржан

Нәлібай Ержан

Азатхан Рахман

Омар Мирас

Қанатұлы Асхат

Еремен Әли


2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

      Ережелерді естеріне түсіре алмауы, игерілген материалдарды тез ұмытып қалуы.

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: ережелерді дұрыс қолдана алмауы, есептеу кезінде ойланбай әрекет жасау.

     4.Жоспарланған түзету жұмысы: Болмашы қателердің бір емес бірнеше рет қайталануы, есептеу сызбаларының дұрыс салынбауы.

     Дата:17.12.2024

24.12.2024

_Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________ Калемшарив Еркежан















































 

Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

_____________Қостомар орта мектебі КММ (білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер 2 тоқсан

алгебра пәні бойынша

      Сынып: 9 «А»

Оқушылар саны:12

Педагог:Калемшарив Еркежан

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән:

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%






алгебра





Оқушылар саны 12





ЖББ 1


12


12




5


7


92%


100%

ЖББ 2

12

14


9

3

100%

82%

ТЖБ


12


20




9

3


83%


100%





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

9.2.3.1

сандар тізбегі туралы түсінік болу;

9.2.3.2

тізбектің n-ші мүшесін табу, мысалы:

9.2.3.4

сандар тізбектерінің арасынан арифметикалық және геометриялық прогрессияны ажырату;

9.2.3.2

тізбектің n-ші мүшесін табу, мысалы:


ЖББ 2


9.2.3.9

шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын есептер шығаруда қолдану;

9.4.2.2

геометриялық және арифметикалық прогрессияларға байланысты мәтінді есептерді шығару;

9.2.3.9

шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын есептер шығаруда қолдану;


  1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (В): 85-100%,

орта (С): 40-64%,

орта (С): 65-84%,

төмен (Н): 0-39%,


БЖБ№1

Құрманбек Асылназ

Жексенбек Халид

Дүйсенбек Бекзат

Төлебай Нұрай

Марат Аяулым

Жексенбек Сымбат

Ахметов Бақыт



Қайық Аягүл

Еркінбек Тілеген

Оразов Нұрзат

Амангелді Нарғұлан

Нұрбек Жасұлан



БЖБ№2

Құрманбек Асылназ

Жексенбек Халид

Дүйсенбек Бекзат



Төлебай Нұрай

Марат Аяулым

Жексенбек Сымбат

Ахметов Бақыт

Қайық Аягүл

Еркінбек Тілеген

Оразов Нұрзат

Амангелді Нарғұлан

Нұрбек Жасұлан


ТЖБ Нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті

ТЖБ

Құрманбек Асылназ

Жексенбек Халид

Дүйсенбек Бекзат



Төлебай Нұрай

Марат Аяулым

Жексенбек Сымбат

Ахметов Бақыт

Қайық Аягүл

Еркінбек Тілеген

Оразов Нұрзат

Амангелді Нарғұлан

Нұрбек Жасұлан



      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

      Ережелерді естеріне түсіре алмауы, игерілген материалдарды тез ұмытып қалуы.

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: ережелерді дұрыс қолдана алмауы, дәлелдеу кезінде теореманы дұрыс қолдана алмады.

     4.Жоспарланған түзету жұмысы: Болмашы қателердің бір емес бірнеше рет қайталануы

     Дата:06.12.2024

18.12.2024

23.12.2024

_Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________ Калемшарив Еркежан





























Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

_____________Қостомар орта мектебі КММ (білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер 2 тоқсан

геометрия пәні бойынша

      Сынып: 9«А»

Оқушылар саны:12

Педагог:Калемшарив Еркежан

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән:

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%






геометрия





Оқушылар саны 12





ЖББ 1


12


1




10


2


27%


73%

ТЖБ

12


20




3


8


91%


100%



Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1


9.1.4.9

симметрия, параллель көшіру және бұру кезінде фигуралардың бейнелерін салу;

9.1.4.12

гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелерін салу;

9.1.4.12

гомотетия кезінде әртүрлі фигуралардың бейнелерін салу;

ЖББ 2

9.1.4.13

ұқсас фигуралардың анықтамасын және қасиеттерін білу;

9.1.4.17

ұқсас фигуралардың аудандары және ұқсастық коэффициенті арасындағы тәуелділік формуласын білу;


9.1.4.17

ұқсас фигуралардың аудандары және ұқсастық коэффициенті арасындағы тәуелділік формуласын білу;

  1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (В): 85-100%,

орта (С): 40-64%,

орта (С): 65-84%,

төмен (Н): 0-39%,


БЖБ№1

Құрманбек Асылназ

Марат Аяулым



Төлебай Нұрай

Жексенбек Сымбат

Ахметов Бақыт

Қайық Аягүл

Еркінбек Тілеген

Оразов Нұрзат

Амангелді Нарғұлан

Нұрбек Жасұлан

Жексенбек Халид

Дүйсенбек Бекзат


ТЖБ Нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті

ТЖБ

Құрманбек Асылназ

Марат Аяулым

Жексенбек Халид

Дүйсенбек Бекзат


Төлебай Нұрай

Жексенбек Сымбат

Ахметов Бақыт

Қайық Аягүл

Еркінбек Тілеген

Оразов Нұрзат

Амангелді Нарғұлан

Нұрбек Жасұлан



      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

      Ережелерді естеріне түсіре алмауы, игерілген материалдарды тез ұмытып қалуы.

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: ережелерді дұрыс қолдана алмауы, есептеу кезінде ойланбай әрекет жасау.

     4.Жоспарланған түзету жұмысы: Болмашы қателердің бір емес бірнеше рет қайталануы, векторлар арасындағы бұрышты табу формуласын орынды қолдана алмады.

     Дата:17.12.2024

24.12.2024


_Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________ Калемшарив Еркежан





































 

Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

_____________Қостомар орта мектебі КММ (білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер 2 тоқсан

алгебра және анализ бастамалары пәні бойынша

      Сынып: 10 «А»

Оқушылар саны:5

Педагог:Калемшарив Еркежан

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән:

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%






алгебра





Оқушылар саны 5





ЖББ 1


5


14




3


2


80%


100%

ЖББ 2

5

11


4

1

60%

100%

ЖББ3

5

15


3

2

60%

100%

ТЖБ


5


20




3

2


80%


100%





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

10.2.3.9 - тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шешу;

10.2.3.10 - квадрат теңдеуге келтірілетін тригонометриялық теңдеулерді шеше алу;


ЖББ 2


10.2.3.18 - тригонометриялық теңсіздіктерді шеше алу;


ЖББ3

10.3.2.4 - ықтималдықтарды көбейту ережелерін түсіну және қолдану

* P(A ∙ B) = P(A) ∙ P(B)

*P(A ∙ B) = P(A) ∙ PA(B)= P(B)PB(A);

10.4.2.3 –нақты құбылыстар мен процесстердің ықтымалдық модельдерін құру


  1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (В): 85-100%,

орта (С): 40-64%,

орта (С): 65-84%,

төмен (Н): 0-39%,


БЖБ№1

Агубаев Илиас

Амантай Ақниет

Жорахан Нұрасыл

Мекенбай Нұрсұлтан

Қанатұлы Нұрасыл


БЖБ№2

Агубаев Илиас


Жорахан Нұрасыл

Мекенбай Нұрсұлтан

Қанатұлы Нұрасыл

Амантай Ақниет


БЖБ№3

Агубаев Илиас

Амантай Ақниет

Жорахан Нұрасыл

Мекенбай Нұрсұлтан

Қанатұлы Нұрасыл


ТЖБ Нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті

ТЖБ

Агубаев Илиас

Амантай Ақниет

Жорахан Нұрасыл

Мекенбай Нұрсұлтан

Қанатұлы Нұрасыл



      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

      Ережелерді естеріне түсіре алмауы, игерілген материалдарды тез ұмытып қалуы.

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: ережелерді дұрыс қолдана алмауы, дәлелдеу кезінде теореманы дұрыс қолдана алмады.

     4.Жоспарланған түзету жұмысы: Болмашы қателердің бір емес бірнеше рет қайталануы

     Дата:15.11.2024

27.11.2024

20.12.2024

25.12.2024

_Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________ Калемшарив Еркежан









































Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

_____________Қостомар орта мектебі КММ (білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер 2 тоқсан

геометрия пәні бойынша

      Сынып: 10«А»

Оқушылар саны:5

Педагог:Калемшарив Еркежан

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән:

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%






геометрия





Оқушылар саны 5





ЖББ 1


5


17




4


1


80%


100%

ТЖБ

5


20




5




80%


100%



Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

10.2.8 - кеңістіктегі перпендикуляр, көлбеу және көлбеудің проекциясы анықтамаларын білу;

10.3.1 - үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану;
10.3.4 - жазықтықтардың перпендикулярлық белгісі мен қасиетін білу және оларды есептер шығаруда қолдану;


;

ТЖБ

10.2.8 - кеңістіктегі перпендикуляр, көлбеу және көлбеудің проекциясы анықтамаларын білу;

10.3.1 - үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану;
10.3.4 - жазықтықтардың перпендикулярлық белгісі мен қасиетін білу және оларды есептер шығаруда қолдану;




  1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (В): 85-100%,

орта (С): 40-64%,

орта (С): 65-84%,

төмен (Н): 0-39%,


БЖБ№1

Агубаев Илиас


Жорахан Нұрасыл

Амантай Ақниет Мекенбай Нұрсұлтан

Қанатұлы Нұрасыл


ТЖБ Нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті

ТЖБ


Жорахан Нұрасыл

Агубаев Илиас

Амантай Ақниет Мекенбай Нұрсұлтан

Қанатұлы Нұрасыл



      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

      Ережелерді естеріне түсіре алмауы, игерілген материалдарды тез ұмытып қалуы.

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: ережелерді дұрыс қолдана алмауы, есептеу кезінде ойланбай әрекет жасау.

     4.Жоспарланған түзету жұмысы: Болмашы қателердің бір емес бірнеше рет қайталануы, векторлар арасындағы бұрышты табу формуласын орынды қолдана алмады.

     Дата:17.12.2024

24.12.2024


_Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________ Калемшарив Еркежан


















































 

Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

_____________Қостомар орта мектебі КММ (білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер 2 тоқсан

алгебра және анализ бастамалары пәні бойынша

      Сынып: 11 «А»

Оқушылар саны:3

Педагог:Калемшарив Еркежан

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән:

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%






алгебра





Оқушылар саны 3





ЖББ 1


3


16




3




100%


100%

ЖББ 2

3

19


3


33%

100%

ТЖБ


3


20




3



100%


100%





Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

11.2.1.4 - алгебралық өрнектерді түрлендіру үшін рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану;

11.4.1.12 - нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысын табу ережелерін білу және қолдану;


ЖББ 2

11.2.2.4 - иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу;
11.2.2.5 - иррационал теңсіздіктерді шеше алу;


ТЖБ

11.2.1.4 - алгебралық өрнектерді түрлендіру үшін рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану;

11.4.1.12 - нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның туындысын табу ережелерін білу және қолдану

11.2.2.4 - иррационал теңдеулер жүйелерін шеше алу;
11.2.2.5 - иррационал теңсіздіктерді шеше алу


  1. ЖББ және ТББ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (В): 85-100%,

орта (С): 40-64%,

орта (С): 65-84%,

төмен (Н): 0-39%,


БЖБ№1



Амангельдинова Жансая

Исабеков Темирлан

Рысбай Саят


БЖБ№2



Амангельдинова Жансая

Исабеков Темирлан

Рысбай Саят


ТЖБ Нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті

ТЖБ



Амангельдинова Жансая

Исабеков Темирлан

Рысбай Саят



      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

      Ережелерді естеріне түсіре алмауы, игерілген материалдарды тез ұмытып қалуы.

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: ережелерді дұрыс қолдана алмауы, дәлелдеу кезінде теореманы дұрыс қолдана алмады.

     4.Жоспарланған түзету жұмысы: Болмашы қателердің бір емес бірнеше рет қайталануы

     Дата:02.12.2024

20.12.2024

25.12.2024

_Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________ Калемшарив Еркежан


















































Бұйрығына 8-қосымша

 

Нысан

_____________Қостомар орта мектебі КММ (білім беру ұйымының атауы)

Жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау туралы мәліметтер 2 тоқсан

геометрия пәні бойынша

      Сынып: 11«А»

Оқушылар саны:5

Педагог:Калемшарив Еркежан

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

Пән:

Орындаған

Макс балл

ЖБ балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %



төмен

орта

жоғары



0-39%

40-84%

85-100%






геометрия





Оқушылар саны 3





ЖББ 1


3


11



3




100%


100%

ЖББ 2

3

10


3



100%


100%

ТЖБ

3


20



3




100%


100%



Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

ЖББ 1

10.2.8 - кеңістіктегі перпендикуляр, көлбеу және көлбеудің проекциясы анықтамаларын білу;

10.3.1 - үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану;;


;

ЖББ 2

10.3.4 - жазықтықтардың перпендикулярлық белгісі мен қасиетін білу және оларды есептер шығаруда қолдану


ТЖБ

10.2.8 - кеңістіктегі перпендикуляр, көлбеу және көлбеудің проекциясы анықтамаларын білу;

10.3.1 - үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану;
10.3.4 - жазықтықтардың перпендикулярлық белгісі мен қасиетін білу және оларды есептер шығаруда қолдану;




  1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


Жоғары (В): 85-100%,

орта (С): 40-64%,

орта (С): 65-84%,

төмен (Н): 0-39%,


БЖБ№1



Амангельдинова Жансая

Исабеков Темирлан

Рысбай Саят


БЖБ№2



Амангельдинова Жансая

Исабеков Темирлан

Рысбай Саят


ТЖБ Нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті

ТЖБ



Амангельдинова Жансая

Исабеков Темирлан

Рысбай Саят



      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

      Ережелерді естеріне түсіре алмауы, игерілген материалдарды тез ұмытып қалуы.

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері: ережелерді дұрыс қолдана алмауы, есептеу кезінде ойланбай әрекет жасау.

     4.Жоспарланған түзету жұмысы: Болмашы қателердің бір емес бірнеше рет қайталануы, векторлар арасындағы бұрышты табу формуласын орынды қолдана алмады.

     Дата: 02.12.2024

20.12.2024

25.12.2024


_Педагогтің (Т.А.Ә.(болған жағдайда)____________ Калемшарив Еркежан




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.12.2024
382
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі