|
2 тоқсан, қазақ тілі пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
Оқушылар саны: 24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
Мұғалім: Рамазанова Д. Б. |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Мақсат: Оқушылардың бөлім және тоқсан бойынша алған білімдерін анықтау. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау ІІ тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
БЖБ 1 |
24 |
8 |
0 |
14 |
10 |
71 |
100 |
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
БЖБ 2 |
24 |
10 |
0 |
17 |
7 |
67 |
100 |
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
ТЖБ |
24 |
30 |
0 |
17 |
7 |
83 |
100 |
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
БЖБ 1 |
7.1.1.1 - мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау |
7.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
БЖБ 2 |
7.2.5.1 -Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру |
7.3.2.1 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай ақпараттық мақала құрастырып жазу |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
ТЖБ |
7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу |
7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Ақуат Гүлдана, Еркін Аружан, Еркін Жасұлан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Арнұр, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
БЖБ 2 |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
ТЖБ |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
Топтағы: 18.01.2024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Динара Боранбайқызы Рамазанова |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
2 тоқсан, қазақ тілі пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
|
|
||||||||||||
|
Сынып: 9 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Оқушылар саны: 18 |
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
Мұғалім: Рамазанова Д. Б. |
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Мақсат: |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|
|
|
||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||||||||
|
БЖБ 1 |
18 |
10 |
0 |
14 |
4 |
67 |
100 |
|||||||
|
БЖБ 2 |
18 |
12 |
0 |
14 |
4 |
67 |
100 |
|||||||
|
ТЖБ |
18 |
30 |
0 |
14 |
4 |
78 |
100 |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||||||||
|
БЖБ 1 |
|
|
||||||||||||
|
БЖБ 2 |
|
|
||||||||||||
|
ТЖБ |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
||||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|||||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Абзал Нұртас, Айдарбек Мейіржан, Байжан Аиида, Бұршақбай Әли, Еркін Айна, Жақсыбай Гүлден, Жусіп Ерсұлтан, Кәрімжан Нұртас, Куаныш Ерасыл, Қапар Аружан, Муса Айшабибі, Нурбайұлы Дамир, Рақымжан Азамат, Шалабай Фархад |
Бейбіт Алқа, Жаксылык Саялы, Қибат Аружан, Сабит Нәзерке |
|||||||||||
|
БЖБ 2 |
- |
Абзал Нұртас, Айдарбек Мейіржан, Байжан Аиида, Бұршақбай Әли, Еркін Айна, Жақсыбай Гүлден, Жусіп Ерсұлтан, Кәрімжан Нұртас, Куаныш Ерасыл, Қапар Аружан, Муса Айшабибі, Нурбайұлы Дамир, Рақымжан Азамат, Шалабай Фархад |
Бейбіт Алқа, Жаксылык Саялы, Қибат Аружан, Сабит Нәзерке |
|||||||||||
|
ТЖБ |
- |
Абзал Нұртас, Айдарбек Мейіржан, Байжан Аиида, Бұршақбай Әли, Еркін Айна, Жақсыбай Гүлден, Жусіп Ерсұлтан, Кәрімжан Нұртас, Куаныш Ерасыл, Қапар Аружан, Муса Айшабибі, Нурбайұлы Дамир, Рақымжан Азамат, Шалабай Фархад |
Бейбіт Алқа, Жаксылык Саялы, Қибат Аружан, Сабит Нәзерке |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: 1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39% 2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: 8.2.3.1; 8.3.3.1; 8.3.2.1. 3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтауда; шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазуда; шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беруде қателер жіберді. 4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен).
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Топтағы: 18.01.2024 |
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Динара Боранбайқызы Рамазанова |
|
|
||||||||||||
|
1 тоқсан, қазақ әдебиеті пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Сынып: 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Оқушылар саны: 24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Мұғалім: Рамазанова Д. Б. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
Мақсат: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Оқушылардың бөлім және тоқсан бойынша алған білімдерін анықтау. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
БЖБ 1 |
24 |
10 |
0 |
16 |
8 |
71 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
БЖБ 2 |
24 |
8 |
0 |
16 |
8 |
71 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
ТЖБ |
24 |
20 |
0 |
17 |
7 |
83 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
БЖБ 1 |
7.2.4.1Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.
|
7.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
БЖБ 2 |
7.3.4.1 Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.
|
7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау.
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
ТЖБ |
7.2.4.1 Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу
|
7.3.1.1 Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Ақуат Гүлдана, Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
БЖБ 2 |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Манаш Айша, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
ТЖБ |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Иса Нұржігіт, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39% 2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: 7.1.3.1; 7.2.3.1; 7.3.1.1 3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтауда; шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазуда; шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беруде қателер жіберді. 4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен).
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
2 тоқсан, қазақ тілі пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
|
|
|||||
|
Сынып: 10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар саны: 14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Мұғалім: Рамазанова Д. Б. |
|
|
|
|
|
||
|
Мақсат: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|
|
|
|||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
14 |
10 |
0 |
10 |
4 |
50 |
100 |
|
БЖБ 2 |
14 |
9 |
0 |
10 |
4 |
57 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
- |
Абдисаликов Ахметбек, Абзал Нұрғиса, Азаматов Ерасыл, Аяпберген Бақтияр, Әбдіқалық Нұрәлі, Бақыт Ерлан, Бауыржанқызы Дана, Бұршақбай Аяулым, Сағындық Исламбек, Талғат Нұртас |
Айдарбек Диана, Жақсылық Мұхаммедханафия, Марат Аруым, Рәшит Әлия |
||||
|
БЖБ 2 |
- |
Абдисаликов Ахметбек, Абзал Нұрғиса, Азаматов Ерасыл, Аяпберген Бақтияр, Әбдіқалық Нұрәлі, Бақыт Ерлан, Бауыржанқызы Дана, Бұршақбай Аяулым, Сағындық Исламбек, Талғат Нұртас |
Айдарбек Диана, Жақсылық Мұхаммедханафия, Марат Аруым, Рәшит Әлия |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 тоқсан, қазақ әдебиеті пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
|
||||||||||||
|
Сынып:7 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Оқушылар саны: 24 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Мұғалім: Рамазанова Д. Б. |
|
|
|
|
|
||||||||
|
Мақсат: |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|
|
|
|||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||||||||
|
БЖБ 1 |
24 |
8 |
0 |
16 |
8 |
71 |
100 |
||||||
|
БЖБ 2 |
24 |
9 |
0 |
17 |
7 |
71 |
100 |
||||||
|
ТЖБ |
24 |
20 |
0 |
16 |
8 |
88 |
100 |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||||||||
|
БЖБ 1 |
7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру;
|
7.2.2.1Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау |
|||||||||||
|
БЖБ 2 |
7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
|
|
|||||||||||
|
ТЖБ |
7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. |
7.2.3.1
Шығармадағы
көркемдегіш
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
||||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Шашубай Ильяс, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша |
Жақсыбай Нұрдәулет, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі, Ақуат Гүлдана, Еркін Аружан, Жұмағази Әсел, Марат Айару |
||||||||||
|
БЖБ 2 |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
||||||||||
|
ТЖБ |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Еркін Аружан, Еркін Жасұлан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39% 2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:7.2.3.1; 7.2.2.1 3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтауда; шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазуда; шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беруде қателер жіберді. 4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен).
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ,ТЖБ талдау 7-10 сыныптар
БЖБ,ТЖБ талдау 7-10 сыныптар
|
2 тоқсан, қазақ тілі пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
Оқушылар саны: 24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
Мұғалім: Рамазанова Д. Б. |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Мақсат: Оқушылардың бөлім және тоқсан бойынша алған білімдерін анықтау. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау ІІ тоқсан |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
БЖБ 1 |
24 |
8 |
0 |
14 |
10 |
71 |
100 |
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
БЖБ 2 |
24 |
10 |
0 |
17 |
7 |
67 |
100 |
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
ТЖБ |
24 |
30 |
0 |
17 |
7 |
83 |
100 |
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
БЖБ 1 |
7.1.1.1 - мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау |
7.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу. |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
БЖБ 2 |
7.2.5.1 -Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру |
7.3.2.1 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай ақпараттық мақала құрастырып жазу |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
ТЖБ |
7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу |
7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Ақуат Гүлдана, Еркін Аружан, Еркін Жасұлан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Арнұр, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
БЖБ 2 |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
ТЖБ |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
Топтағы: 18.01.2024 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Динара Боранбайқызы Рамазанова |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
2 тоқсан, қазақ тілі пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
|
|
||||||||||||
|
Сынып: 9 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Оқушылар саны: 18 |
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
Мұғалім: Рамазанова Д. Б. |
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Мақсат: |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|
|
|
||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|||||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
||||||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
||||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|||||||||
|
БЖБ 1 |
18 |
10 |
0 |
14 |
4 |
67 |
100 |
|||||||
|
БЖБ 2 |
18 |
12 |
0 |
14 |
4 |
67 |
100 |
|||||||
|
ТЖБ |
18 |
30 |
0 |
14 |
4 |
78 |
100 |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
||||||||||||
|
БЖБ 1 |
|
|
||||||||||||
|
БЖБ 2 |
|
|
||||||||||||
|
ТЖБ |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
||||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|||||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Абзал Нұртас, Айдарбек Мейіржан, Байжан Аиида, Бұршақбай Әли, Еркін Айна, Жақсыбай Гүлден, Жусіп Ерсұлтан, Кәрімжан Нұртас, Куаныш Ерасыл, Қапар Аружан, Муса Айшабибі, Нурбайұлы Дамир, Рақымжан Азамат, Шалабай Фархад |
Бейбіт Алқа, Жаксылык Саялы, Қибат Аружан, Сабит Нәзерке |
|||||||||||
|
БЖБ 2 |
- |
Абзал Нұртас, Айдарбек Мейіржан, Байжан Аиида, Бұршақбай Әли, Еркін Айна, Жақсыбай Гүлден, Жусіп Ерсұлтан, Кәрімжан Нұртас, Куаныш Ерасыл, Қапар Аружан, Муса Айшабибі, Нурбайұлы Дамир, Рақымжан Азамат, Шалабай Фархад |
Бейбіт Алқа, Жаксылык Саялы, Қибат Аружан, Сабит Нәзерке |
|||||||||||
|
ТЖБ |
- |
Абзал Нұртас, Айдарбек Мейіржан, Байжан Аиида, Бұршақбай Әли, Еркін Айна, Жақсыбай Гүлден, Жусіп Ерсұлтан, Кәрімжан Нұртас, Куаныш Ерасыл, Қапар Аружан, Муса Айшабибі, Нурбайұлы Дамир, Рақымжан Азамат, Шалабай Фархад |
Бейбіт Алқа, Жаксылык Саялы, Қибат Аружан, Сабит Нәзерке |
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: 1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39% 2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: 8.2.3.1; 8.3.3.1; 8.3.2.1. 3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтауда; шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазуда; шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беруде қателер жіберді. 4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен).
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен) |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Топтағы: 18.01.2024 |
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Динара Боранбайқызы Рамазанова |
|
|
||||||||||||
|
1 тоқсан, қазақ әдебиеті пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Сынып: 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Оқушылар саны: 24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
Мұғалім: Рамазанова Д. Б. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
Мақсат: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
Оқушылардың бөлім және тоқсан бойынша алған білімдерін анықтау. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
БЖБ 1 |
24 |
10 |
0 |
16 |
8 |
71 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
БЖБ 2 |
24 |
8 |
0 |
16 |
8 |
71 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
ТЖБ |
24 |
20 |
0 |
17 |
7 |
83 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
БЖБ 1 |
7.2.4.1Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.
|
7.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
БЖБ 2 |
7.3.4.1 Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.
|
7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау.
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
ТЖБ |
7.2.4.1 Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу
|
7.3.1.1 Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Ақуат Гүлдана, Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
БЖБ 2 |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Манаш Айша, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
ТЖБ |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Иса Нұржігіт, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39% 2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: 7.1.3.1; 7.2.3.1; 7.3.1.1 3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтауда; шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазуда; шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беруде қателер жіберді. 4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен).
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
2 тоқсан, қазақ тілі пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
|
|
|||||
|
Сынып: 10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар саны: 14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Мұғалім: Рамазанова Д. Б. |
|
|
|
|
|
||
|
Мақсат: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|
|
|
|||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||
|
БЖБ 1 |
14 |
10 |
0 |
10 |
4 |
50 |
100 |
|
БЖБ 2 |
14 |
9 |
0 |
10 |
4 |
57 |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||
|
БЖБ 1 |
|
|
|||||
|
БЖБ 2 |
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
||||
|
БЖБ 1 |
- |
Абдисаликов Ахметбек, Абзал Нұрғиса, Азаматов Ерасыл, Аяпберген Бақтияр, Әбдіқалық Нұрәлі, Бақыт Ерлан, Бауыржанқызы Дана, Бұршақбай Аяулым, Сағындық Исламбек, Талғат Нұртас |
Айдарбек Диана, Жақсылық Мұхаммедханафия, Марат Аруым, Рәшит Әлия |
||||
|
БЖБ 2 |
- |
Абдисаликов Ахметбек, Абзал Нұрғиса, Азаматов Ерасыл, Аяпберген Бақтияр, Әбдіқалық Нұрәлі, Бақыт Ерлан, Бауыржанқызы Дана, Бұршақбай Аяулым, Сағындық Исламбек, Талғат Нұртас |
Айдарбек Диана, Жақсылық Мұхаммедханафия, Марат Аруым, Рәшит Әлия |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 тоқсан, қазақ әдебиеті пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау |
|
||||||||||||
|
Сынып:7 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Оқушылар саны: 24 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
Мұғалім: Рамазанова Д. Б. |
|
|
|
|
|
||||||||
|
Мақсат: |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы |
|
|
|
|
|||||||||
|
Пән |
Оқушы |
Максималды балл |
Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны |
Сапа % |
Үлгерім % |
||||||||
|
төмен |
орта |
жоғары |
|||||||||||
|
0 - 39 % |
40 - 84 % |
85 - 100 % |
|||||||||||
|
|
|
|
Оқушылар саны |
|
|
||||||||
|
БЖБ 1 |
24 |
8 |
0 |
16 |
8 |
71 |
100 |
||||||
|
БЖБ 2 |
24 |
9 |
0 |
17 |
7 |
71 |
100 |
||||||
|
ТЖБ |
24 |
20 |
0 |
16 |
8 |
88 |
100 |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
Қол жеткізілген мақсаттар |
Қиындық тудырған мақсаттар |
|||||||||||
|
БЖБ 1 |
7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру;
|
7.2.2.1Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау |
|||||||||||
|
БЖБ 2 |
7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.
|
|
|||||||||||
|
ТЖБ |
7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау. |
7.2.3.1
Шығармадағы
көркемдегіш
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: |
|||||||||||||
|
|
Төмен (Н): 0-39% |
Орта (С): 40-84% |
Жоғары (В): 85-100% |
||||||||||
|
БЖБ 1 |
- |
Шашубай Ильяс, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша |
Жақсыбай Нұрдәулет, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі, Ақуат Гүлдана, Еркін Аружан, Жұмағази Әсел, Марат Айару |
||||||||||
|
БЖБ 2 |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
||||||||||
|
ТЖБ |
- |
Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс |
Еркін Аружан, Еркін Жасұлан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі |
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39% 2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:7.2.3.1; 7.2.2.1 3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтауда; шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазуда; шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беруде қателер жіберді. 4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен).
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз













