БЖБ,ТЖБ талдау 7-10 сыныптар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

БЖБ,ТЖБ талдау 7-10 сыныптар

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардан алынған БЖБ талдау жұмысы
Материалдың қысқаша нұсқасы

2 тоқсан, қазақ тілі пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау







Сынып: 7












Оқушылар саны: 24











Мұғалім: Рамазанова Д. Б.






Мақсат: Оқушылардың бөлім және тоқсан бойынша алған білімдерін анықтау. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау ІІ тоқсан








Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы









Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %





төмен

орта

жоғары





0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %





 

 

 

Оқушылар саны

 

 





БЖБ 1

24

8

0

14

10

71

100





БЖБ 2

24

10

0

17

7

67

100





ТЖБ

24

30

0

17

7

83

100

















 

Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар





БЖБ 1

7.1.1.1 - мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау 

 7.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.





БЖБ 2

7.2.5.1 -Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру 

7.3.2.1 Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай ақпараттық мақала құрастырып жазу 





ТЖБ

7.4.1.1 жалғаулар мен шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына сәйкес орфографиялық нормаға сай жазу 

7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау 

















1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:





 

Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%





БЖБ 1

-

Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс

Ақуат Гүлдана, Еркін Аружан, Еркін Жасұлан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Арнұр, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі





БЖБ 2

-

Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс

Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі





ТЖБ

-

Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс

Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі

















2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:

















3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:

















4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)







































































Топтағы: 18.01.2024











Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Динара Боранбайқызы Рамазанова













2 тоқсан, қазақ тілі пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау



Сынып: 9








Оқушылар саны: 18







Мұғалім: Рамазанова Д. Б.






Мақсат:








Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы





Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %

 

 

 

Оқушылар саны

 

 

БЖБ 1

18

10

0

14

4

67

100

БЖБ 2

18

12

0

14

4

67

100

ТЖБ

18

30

0

14

4

78

100









 

Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

 

 

БЖБ 2

 

 

ТЖБ

 

 









1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

 

Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%

БЖБ 1

-

Абзал Нұртас, Айдарбек Мейіржан, Байжан Аиида, Бұршақбай Әли, Еркін Айна, Жақсыбай Гүлден, Жусіп Ерсұлтан, Кәрімжан Нұртас, Куаныш Ерасыл, Қапар Аружан, Муса Айшабибі, Нурбайұлы Дамир, Рақымжан Азамат, Шалабай Фархад

Бейбіт Алқа, Жаксылык Саялы, Қибат Аружан, Сабит Нәзерке

БЖБ 2

-

Абзал Нұртас, Айдарбек Мейіржан, Байжан Аиида, Бұршақбай Әли, Еркін Айна, Жақсыбай Гүлден, Жусіп Ерсұлтан, Кәрімжан Нұртас, Куаныш Ерасыл, Қапар Аружан, Муса Айшабибі, Нурбайұлы Дамир, Рақымжан Азамат, Шалабай Фархад

Бейбіт Алқа, Жаксылык Саялы, Қибат Аружан, Сабит Нәзерке

ТЖБ

-

Абзал Нұртас, Айдарбек Мейіржан, Байжан Аиида, Бұршақбай Әли, Еркін Айна, Жақсыбай Гүлден, Жусіп Ерсұлтан, Кәрімжан Нұртас, Куаныш Ерасыл, Қапар Аружан, Муса Айшабибі, Нурбайұлы Дамир, Рақымжан Азамат, Шалабай Фархад

Бейбіт Алқа, Жаксылык Саялы, Қибат Аружан, Сабит Нәзерке









2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: 1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39%

      2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: 8.2.3.1; 8.3.3.1; 8.3.2.1.

      3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтауда; шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазуда; шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беруде қателер жіберді.

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен).











3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері:









4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен)

















Топтағы: 18.01.2024







Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда): Динара Боранбайқызы Рамазанова







1 тоқсан, қазақ әдебиеті пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау









Сынып: 7












Оқушылар саны: 24











Мұғалім: Рамазанова Д. Б.










Мақсат:












Оқушылардың бөлім және тоқсан бойынша алған білімдерін анықтау.









Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %








төмен

орта

жоғары










0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %








 

 

 

Оқушылар саны

 

 








БЖБ 1

24

10

0

16

8

71

100








БЖБ 2

24

8

0

16

8

71

100








ТЖБ

24

20

0

17

7

83

100























 

Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар








БЖБ 1

7.2.4.1Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.

 

7.1.3.1 Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау.

 








БЖБ 2

7.3.4.1 Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу.


 

7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ,

синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау.

 








ТЖБ

7.2.4.1 Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

 

7.3.1.1 Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру 
















1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:







 

Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%







БЖБ 1

-

Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс

Ақуат Гүлдана, Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі







БЖБ 2

-

Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс

Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Манаш Айша, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі







ТЖБ

-

Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Иса Нұржігіт, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс

Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі
















1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39%

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі: 7.1.3.1; 7.2.3.1; 7.3.1.1

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтауда; шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазуда; шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беруде қателер жіберді.

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен).














































2 тоқсан, қазақ тілі пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау



Сынып: 10








Оқушылар саны: 14







Мұғалім: Рамазанова Д. Б.






Мақсат:








Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы





Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %

 

 

 

Оқушылар саны

 

 

БЖБ 1

14

10

0

10

4

50

100

БЖБ 2

14

9

0

10

4

57

100









 

Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

 

 

БЖБ 2

 

 









1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

 

Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%

БЖБ 1

-

Абдисаликов Ахметбек, Абзал Нұрғиса, Азаматов Ерасыл, Аяпберген Бақтияр, Әбдіқалық Нұрәлі, Бақыт Ерлан, Бауыржанқызы Дана, Бұршақбай Аяулым, Сағындық Исламбек, Талғат Нұртас

Айдарбек Диана, Жақсылық Мұхаммедханафия, Марат Аруым, Рәшит Әлия

БЖБ 2

-

Абдисаликов Ахметбек, Абзал Нұрғиса, Азаматов Ерасыл, Аяпберген Бақтияр, Әбдіқалық Нұрәлі, Бақыт Ерлан, Бауыржанқызы Дана, Бұршақбай Аяулым, Сағындық Исламбек, Талғат Нұртас

Айдарбек Диана, Жақсылық Мұхаммедханафия, Марат Аруым, Рәшит Әлия

























2 тоқсан, қазақ әдебиеті пән бойынша БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


Сынып:7








Оқушылар саны: 24







Мұғалім: Рамазанова Д. Б.






Мақсат:








Есеп: БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы





Пән

Оқушы

Максималды балл

Жиынтық бағалау балдарының пайыздық мазмұны

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орта

жоғары

0 - 39 %

40 - 84 %

85 - 100 %

 

 

 

Оқушылар саны

 

 

БЖБ 1

24

8

0

16

8

71

100

БЖБ 2

24

9

0

17

7

71

100

ТЖБ

24

20

0

16

8

88

100









 

Қол жеткізілген мақсаттар

Қиындық тудырған мақсаттар

БЖБ 1

 7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру;


7.2.2.1Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау

БЖБ 2

 7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.


 

ТЖБ

 7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

 7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау.










1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті:

 

Төмен (Н): 0-39%

Орта (С): 40-84%

Жоғары (В): 85-100%

БЖБ 1

-

Шашубай Ильяс, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша

Жақсыбай Нұрдәулет, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі, Ақуат Гүлдана, Еркін Аружан, Жұмағази Әсел, Марат Айару

БЖБ 2

-

Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Еркін Жасұлан, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс

Еркін Аружан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі

ТЖБ

-

Азамат Бексұлтан, Азамат Нұрсұлтан, Ақуат Гүлдана, Әуезхан Райхан, Базарбай Нұрбек, Жұмағази Арнұр, Иманғали Перизат, Иса Нұржігіт, Көшімбек Назым, Қибат Елдос, Манаш Айша, Нұрбай Ақбота, Нұрбек Бағдаулет, Өмірзақ Сабина, Шалабай Қайрат, Шашубай Ильяс

Еркін Аружан, Еркін Жасұлан, Жақсыбай Нұрдәулет, Жұмағази Әсел, Марат Айару, Мұңлыхан Еркежан, Мұңлыхан Темірлан, Мұхамеджан Әдемі









1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың мынадай білім деңгейін көрсетті: жоғары (В): 85-100% орта (С): 40-84% төмен (Н): 0-39%

2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтар тізбесі:7.2.3.1;

7.2.2.1

3. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларда туындаған қиындықтардың себептері: шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтауда; шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазуда; шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беруде қателер жіберді.

4. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау қорытындысы бойынша жоспарланған жұмыс (қажет болған жағдайда білім алушылардың ТАӘ көрсетумен).












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.00.2024
793
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі