2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / БЖБ,ТЖБ талдау II-тоқсан

БЖБ,ТЖБ талдау II-тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика,Алгебра,Геометрия
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

«Телжан орта мектебі» КММ

Геометрия пәні жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау

ІІ тоқсан

Сынып: 8

Оқушылар саны: 6

Мұғалім: Алданыш.Т

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау

БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орташа

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

 

 

 

Оқушылар саны

 

 

БЖБ 1

6

14

1

1

4

67%

83%

ТЖБ

6

20

1

2

3

83%

83%



Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

1.БЖБ

8.1.3.2 бҧрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің тікбҧрышты ҥшбҧрыштың қабырғалары мен бҧрыштарының қатыстары арқылы берілген анықтамаларын білу

8.1.3.24 sin , cos , tg және ctg мәндерін олардың біреуінің берілген мәні арқылы таба білу

2.БЖБ

8.1.3.24 sin , cos , tg және ctg мәндерін олардың біреуінің берілген мәні арқылы таба білу

8.1.3.3 Пифагор теоремасын дәлелдеу және қолдану;

ТЖБ

8.1.3.2 бҧрыштың синусы, косинусы, тангенсі және котангенсінің тікбҧрышты ҥшбҧрыштың қабырғалары мен бҧрыштарының қатыстары арқылы берілген анықтамаларын білу.

8.1.3.3 Пифагор теоремасын дәлелдеу және қолдану;

8.1.3.8 берілген екі элементі бойынша тікбҧрышты ҥшбҧрыштың бҧрыштары мен қабырғаларын табу.

8.1.3.24 sin , cos , tg және ctg мәндерін олардың біреуінің берілген мәні арқылы таба білу



  1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


 

Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%

БЖБ 1

Ақжан Бекмұрат

ДҮЙСЕН ЕРКЕБЕК

ЖАНАСХАНҚЫЗЫ АЯУЛЫМ, ЗӘЙДЕН НҰРИСЛАМ, ҚАЙРОШ ЖАНСАЯ, САНСЫЗБАЙ АЙНАЗ

ТЖБ

ЗӘЙДЕН НҰРИСЛАМ

ДҮЙСЕН ЕРКЕБЕК, Ақжан Бекмұрат

ЖАНАСХАНҚЫЗЫ АЯУЛЫМ, ҚАЙРОШ ЖАНСАЯ, САНСЫЗБАЙ АЙНАЗ


Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Трапецияның ауданын табу формулаларын қолданады

     2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

трапецияның анықтамасын, түрлерін және қасиеттерін пайдаланып есеп шығаруда қателіктер жіберген

Жоспарланған түзету жұмысы: трапецияның анықтамасын, түрлерін және қасиеттерін қайталап, есептер шығартып дағдыландыру






Мұғалімнің (Т.А.Ә.):Алданыш.Т _____________



































«Телжан орта мектебі» КММ

Алгебра пәні жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау

ІІ тоқсан

Сынып: 8

Оқушылар саны: 6

Мұғалім: Алданыш.Т

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орташа

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

 

 

 

Оқушылар саны

 

 

БЖБ 1

6

15

0

3

3

67%

100%

БЖБ 2

6

16

0

3

3

67%

100%

ТЖБ

6

20

1

2

3

67%

83%



Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

1.БЖБ

8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу

8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу

8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану

8.2.1.3 квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу

2.БЖБ

8.4.2.1 мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу

8.4.2.2 мәтінді есептерді бөлшек-рационал теңдеулердің көмегімен шешу

ТЖБ

8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу.

8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану

.8.2.1.3 квадрат ҥшмҥшені кӛбейткіштерге жіктеу.

8.2.2.5 |ax2 +bx|+c=0; ax2 +b|x|+c=0 түріндегі теңдеулерді шешу.

8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешу




  1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


 

Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%

БЖБ 1

 

ДҮЙСЕН ЕРКЕБЕК, ЗӘЙДЕН НҰРИСЛАМ, Ақжан Бекмұрат

ЖАНАСХАНҚЫЗЫ АЯУЛЫМ, ҚАЙРОШ ЖАНСАЯ, САНСЫЗБАЙ АЙНАЗ

БЖБ 2

 

ДҮЙСЕН ЕРКЕБЕК, ЗӘЙДЕН НҰРИСЛАМ, Ақжан Бекмұрат

ЖАНАСХАНҚЫЗЫ АЯУЛЫМ, ҚАЙРОШ ЖАНСАЯ, САНСЫЗБАЙ АЙНАЗ

ТЖБ

Ақжан Бекмұрат

ДҮЙСЕН ЕРКЕБЕК, ЗӘЙДЕН НҰРИСЛАМ

ЖАНАСХАНҚЫЗЫ АЯУЛЫМ, ҚАЙРОШ ЖАНСАЯ, САНСЫЗБАЙ АЙНАЗ

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

8.2.2.5 |ax2 +bx|+c=0; ax2 +b|x|+c=0 түріндегі теңдеулерді шешу.

8.2.2.6 бөлшек-рационал теңдеулерді шешу.

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

  • бөлшек-рационал теңдеулерді шешуде қателіктер жіберген

Жоспарланған түзету жұмысы: бөлшек-рационал теңдеулерді шешуге берілген тапсырмаларды қайта түсіндіріп, есептер шығартып дағдыландыру







Мұғалімнің (Т.А.Ә.):Алданыш.Т _____________


































«Телжан орта мектебі» КММ

Алгебра пәні жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау

ІІ тоқсан


Сынып: 9

Оқушылар саны: 1

Мұғалім: Алданыш.Т

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орташа

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

 

 

 

Оқушылар саны

 

 

БЖБ 1

1

14

0

1

0

0%

100%

БЖБ 2

1

15

0

1

0

0%

100%

ТЖБ

1

20

0

1

0

0%

100%




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

1.БЖБ

9.2.3.5 Арифметикалық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану

9.2.3.7 Арифметикалық прогрессияға байланысты есептер шығару

2.БЖБ

9.2.3.6 Геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану

9.2.3.7 геометриялық прогрессияға байланысты есептер шығару

ТЖБ

9.2.3.7 Арифметикалық немесе/және геометриялық прогрессияларға байланысты есептер шығару

9.2.3.9 Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын есептер шығаруда қолдану

  1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

 

Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%

БЖБ 1

 

АБИЛОВ ЖАСЛАН

 

БЖБ 2

 

АБИЛОВ ЖАСЛАН

 

ТЖБ

 

АБИЛОВ ЖАСЛАН

 

Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

  • Шексіз кемімелі геометриялық прогрессия қосындысының формуласын есептер шығаруда қолдану

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

математикалық тәсілдерді таңдай алу және қолдана алуда қателескен.

Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру


Мұғалімнің (Т.А.Ә.):Алданыш.Т _____________





«Телжан орта мектебі» КММ

Геометрия пәні жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау

ІІ тоқсан


Сынып: 9

Оқушылар саны: 1

Мұғалім: Алданыш.Т

Мақсаты: БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау


БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орташа

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

 

 

 

Оқушылар саны

 

 

БЖБ 1

1

14

0

1

0

0%

100%

ТЖБ

1

20

1

0

0

0%

0%



Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

1.БЖБ

9.1.4.11 Гомотетияның анықтамасы мен қасиеттерін білу.

9.1.4.15 Тікбұрышты үшбұрыштың ұқсастығын білу және қолдану

9.1.4.17 Ұқсас фигуралардың аудандары мен ұқсас коэффициенттердің арасындағы тәуелділік формуласын білу

ТЖБ

9.1.4.14 Үшбұрыштар ұқсастығы белгілерін білу және қолдану

9.1.4.16 Үшбұрыш биссектрисасының қасиетін білу және қолдану




  1. БЖБ нәтижелерін талдау білім алушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:

 

Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%

БЖБ 1

 

АБИЛОВ ЖАСЛАН

 

ТЖБ

АБИЛОВ ЖАСЛАН

 

 


Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Гомотетия фигураларының бейнелерін құрyда қиындықтар туған.


Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

Үшбұрыш биссектрисасының қасиетін білу және қолдануда қателіктер жіберілген.


Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру



Мұғалімнің (Т.А.Ә.):Алданыш.Т _____________



«Телжан орта мектебі» КММ

Алгебра және анализ бастамалары пәні жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау

ІІ тоқсан

Сынып: 11

Оқушылар саны: 3

Педагог: Алданыш.Т

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау


БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орташа

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

 

 

 

Оқушылар саны

 

 

БЖБ 1

3

14

0

1

2

67%

100%

БЖБ 2

3

15

0

2

1

67%

100%

ТЖБ

3

25

0

3

0

67%

100%




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

1.БЖБ

11.1.1.5 Иррационал өрнектерді түрлендіруде n-ші дәрежелі түбір қасиеттерін қолдану ;

11.3.1.8 Дәрежелік функция анықтамасын білу және дәреже көрсеткішіне тәуелді дәрежелік функция графигін салy;

11.1.1.4 Алгебралық өрнектерді түрлендіру үшін рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдану

2.БЖБ

11.1.2.1 Иррационал теңдеудің анықтамасын білу, оның мүмкін болатын мәндер жиынын анықтай алу;

11.1.2.2 Теңдеудің екі жағын n дәрежеге шығару әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу ;

11.1.2.3 Айнымалыны алмастыру әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу

ТЖБ

11.1.1.4 алгебралық өрнектерді түрлендіру үшін рационал көрсеткішті дәреже қасиеттерін қолдан у;

11.1.2.1 иррационал теңдеудің анықтамасын білу, оның мүмкін болатын мәндер жиынын анықтай алу

11.3.1.10 нақты көрсеткішті дәрежелік функцияның интегралын таб у ережелерін біл у және қолданy;

11.1.2.2 теңдеудің екі жағын n дәрежеге шығару әдісі арқылы иррационал теңдеулерді шеше алу.


  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


 

Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%

БЖБ 1

 

Темірғали Айбек

АКЖАН АЯУЛЫМ, ҚАЙРОШЕВА ДАЯНА

БЖБ 2

 

АКЖАН АЯУЛЫМ, Темірғали Айбек

ҚАЙРОШЕВА ДАЯНА

ТЖБ

 

АКЖАН АЯУЛЫМ, ҚАЙРОШЕВА ДАЯНА, Темірғали Айбек

 


  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

  • Берілген сызықтармен шектелген жазық фигураның ауданын есептеуде анықталған интегралды қолдануда.


  1. Тапсырмаларды орында барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

  • Берілген сызықтармен шектелген жазық фигураның ауданын есептеуде анықталған интегралды қолдануда қателескен.

  1. Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру








Педагогтің (Т.А.Ә.):Алданыш.Т _____________




























«Телжан орта мектебі» КММ

Геометрия пәні жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау

ІІ тоқсан

Сынып: 11

Оқушылар саны: 3

Педагог: Алданыш.Т

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау


БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орташа

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

 

 

 

Оқушылар саны

 

 

БЖБ 1

3

16

0

1

2

100%

100%

БЖБ 2

3

11

0

1

2

67%

100%




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

1.БЖБ

11.1.11 Көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай білу ;

11.1.6 Дұрыс көпжақтың анықтамасын білу және дұрыс көпжақтардың түрлерін ажырату;

11.3.2 Пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолдану



1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


 

Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%

БЖБ 1

 

Темірғали Айбек

АКЖАН АЯУЛЫМ, ҚАЙРОШЕВА ДАЯНА

БЖБ 2

 

Темірғали Айбек

АКЖАН АЯУЛЫМ, ҚАЙРОШЕВА ДАЯНА


  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

Пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолдану

  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

  • Пирамиданың (қиық пирамиданың) бүйір және толық бетінің аудандары формулаларын есептер шығаруда қолданa алмаған.

  1. Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру



Педагогтің (Т.А.Ә.):Алданыш.Т _____________

































«Телжан орта мектебі» КММ

Алгебра және анализ бастамалары пәні жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау

ІІ тоқсан

Сынып: 10

Оқушылар саны: 3

Педагог: Алданыш.Т

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау


БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орташа

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

 

 

 

Оқушылар саны

 

 

БЖБ 1

3

15

0

0

3

100%

100%

БЖБ 2

3

14

0

1

2

67%

100%

ТЖБ

3

25

0

3

0

33%

100%




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

1.БЖБ

10.1.3.9 - қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шеше алу

10.2.1.1 - кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіру;

10.2.1.2 - ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу;

2.БЖБ

10.2.1.2 - ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу;

0.2.1.3 - ықтималдықтарды қосу және көбейту ережелерін:

* P(A ∙ B) = P(A) ∙ P(B);

* P(A + B) = P(A) + P(B);

* P(A +B) = P(A)+P(B)- P(A∙B) түсіну және қолдану;

10.2.1.3 - ықтималдықтарды қосу және көбейту ережелерін:

* P(A ∙ B) = P(A) ∙ P(B);

* P(A + B) = P(A) + P(B);

* P(A +B) = P(A)+P(B)- P(A∙B) түсіну және қолдану;



ТЖБ

10.1.3.9 - қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шеше алу

10.2.1.1 - кездейсоқ оқиға ұғымын, кездейсоқ оқиға түрлерін білу және оларға мысалдар келтіру;

10.2.1.2 - ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу;

0.2.1.3 - ықтималдықтарды қосу және көбейту ережелерін:

* P(A ∙ B) = P(A) ∙ P(B);

* P(A + B) = P(A) + P(B);

* P(A +B) = P(A)+P(B)- P(A∙B) түсіну және қолдану;

10.2.1.3 - ықтималдықтарды қосу және көбейту ережелерін:

* P(A ∙ B) = P(A) ∙ P(B);

* P(A + B) = P(A) + P(B);

* P(A +B) = P(A)+P(B)- P(A∙B) түсіну және қолдану;


10.2.1.2 - ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу;


  1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


 

Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%

БЖБ 1

 

 

ДҮЙСЕН АСКЕР, МАХАТОВА НАРГИЗ, РАХИМЖАНОВА АЙДАНА

БЖБ 2

 

ДҮЙСЕН АСКЕР

МАХАТОВА НАРГИЗ, РАХИМЖАНОВА АЙДАНА

ТЖБ

 

ДҮЙСЕН АСКЕР, МАХАТОВА НАРГИЗ, РАХИМЖАНОВА АЙДАНА

 


  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар тізбесі:

ықтималдықтар қасиеттерін қолданып, кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығын есептеу

  1. Тапсырмаларды орында барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

  1. Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру








Педагогтің (Т.А.Ә.):Алданыш.Т _____________












«Телжан орта мектебі» КММ

Геометрия пәні жиынтық бағалау жүргізу қорытындылары бойынша талдау

ІІ тоқсан

Сынып: 10

Оқушылар саны: 3

Педагог: Алданыш.Т

Мақсаты: БЖБ нәтижелерін талдау


БЖБ және ТЖБ нәтижелерінің талдауы

Жиынтық бағалау түрі

Оқушы

Максималды ұпай

Жиынтық бағалау ұпайларының пайыздық мәні

Сапа %

Үлгерім %

төмен

орташа

жоғары

0-39%

40-84%

85-100%

 

 

 

Оқушылар саны

 

 

БЖБ 1

3

15

0

3

0

100%

100%

БЖБ 2

3

11

0

3

0

67%

100%




Мақсатты меңгергендер

Қиындық тудырған мақсаттар

1.БЖБ

10.3.1 - үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану;

10.3.1 - үш перпендикуляр туралы теореманы білу және оны есептер шығаруда қолдану;

10.2.6 - кеңістіктегі екі түзу арасындағы бұрыш анықтамасын білу;


1. БЖБ және ТЖБ нәтижелерін талдау оқушылардың келесі білім деңгейін көрсетті:


 

Төмен (Т): 0-39%

Орташа (О): 40-84%

Жоғары (Ж): 85-100%

БЖБ 1

 

ДҮЙСЕН АСКЕР, МАХАТОВА НАРГИЗ, РАХИМЖАНОВА АЙДАНА

 

БЖБ 2

 

ДҮЙСЕН АСКЕР, МАХАТОВА НАРГИЗ, РАХИМЖАНОВА АЙДАНА

 


  1. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға туындаған қиындықтар

  2. Тапсырмаларды орындау барысында білім алушыларға аталған қиындықтардың себептері:

  3. Жоспарланған түзету жұмысы: осы тақырыптар бойынша қосымша тапсырмалар беру



Педагогтің (Т.А.Ә.):Алданыш.Т _____________


14 Қаңтар 2025
293
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі