Қазақ тілі 2- сынып
«Дені саудың – жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 2.1.3.1
2.2.3.1
Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау
Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану
Тапсырма. Тыңдалым
1. Ажар мен Жандос туралы ақпаратты мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.
Ажар:
- Менің атым – Ажар. Мен спортпен айналысамын. Күнде таңертең жаттығу жасаймын, жүгіремін. Маған мәнерлеп сырғанау спорты ұнайды. Мен атақты спортшы болғым келеді.
Жандос:
- Менің атым – Жандос. Маған жүзу спорты ұнайды. Жүзгіштер – өте мықты, шыдамды адамдар. Мен сенбі, жексенбі күндері бассейнге барамын.
1) Мәтін бойынша кейіпкерлер мен олардың іс-әрекетін сәйкестендір.
Ажар сенбі, жексенбі күндері бассейнге барады.
демалыс күндері шаңғы тебеді. Жандос
күнде таңертең жаттығу жасайды, жүгіреді.

Мәтіннің мазмұнына сәйкес бір сұрақ құрастырып жаз, сұрақтың жауабын жаз
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қазақ тілі Оқушы ______________________________________________
«Дені саудың –жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 20 минут Тыңдалым
1. Ажар мен Жандос туралы ақпаратты мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.
Ажар:
- Менің атым – Ажар. Мен спортпен айналысамын. Күнде таңертең жаттығу жасаймын, жүгіремін. Маған мәнерлеп сырғанау спорты ұнайды. Мен атақты спортшы болғым келеді.
Жандос:
- Менің атым – Жандос. Маған жүзу спорты ұнайды. Жүзгіштер – өте мықты, шыдамды адамдар. Мен сенбі, жексенбі күндері бассейнге барамын.
1) Мәтін бойынша кейіпкерлер мен олардың іс-әрекетін сәйкестендір.
Ажар сенбі, жексенбі күндері бассейнге
барады.
демалыс
күндері шаңғы тебеді.
Жандос
күнде таңертең жаттығу жасайды, жүгіреді.
3.Мәтіннің мазмұнына сәйкес бір сұрақ құрастырып жаз, сұрақтың жауабын жаз
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Қазақ тілі Оқушы ______________________________________________
«Дені саудың –жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 20 минут Тыңдалым
1. Ажар мен Жандос туралы ақпаратты мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.
Ажар:
- Менің атым – Ажар. Мен спортпен айналысамын. Күнде таңертең жаттығу жасаймын, жүгіремін. Маған мәнерлеп сырғанау спорты ұнайды. Мен атақты спортшы болғым келеді.
Жандос:
- Менің атым – Жандос. Маған жүзу спорты ұнайды. Жүзгіштер – өте мықты, шыдамды адамдар. Мен сенбі, жексенбі күндері бассейнге барамын.
1) Мәтін бойынша кейіпкерлер мен олардың іс-әрекетін сәйкестендір.
Ажар сенбі, жексенбі күндері бассейнге
барады.
демалыс
күндері шаңғы тебеді.
Жандос
күнде таңертең жаттығу жасайды, жүгіреді.
3.Мәтіннің мазмұнына сәйкес бір сұрақ құрастырып жаз, сұрақтың жауабын жаз
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Сәйкес суретті анықтап, сұрақтарға жауап береді |
1 |
бірінші кейіпкерге қатысты әрекетті анықтайды; |
1 |
|
екінші кейіпкерге қатысты әрекетті анықтайды; |
1 |
||
|
мәтін мазмұнына сәйкес келетін бірінші суретті анықтайды; |
1 |
||
|
мәтін мазмұнына сәйкес келетін екінші суретті анықтайды; |
1 |
||
|
Тақырып бойынша диалогке қатысады. |
2 |
сұхбаттасына сұрақтар қояды; |
1 |
|
сұхбаттасының сұрақтарына жауап береді; |
1 |
||
|
тірек сөздерді орынды қолданады; |
1 |
||
|
|
сұрақ қоюда және сұраққа жауап беруде тілдік нормаларды сақтайды.
|
1 |
|
|
|
|
Сұрақ құрастырады, сауатты жазады. |
1 |
|
|
|
Сұрақтың жауабын толық жазады. |
1 |
|
Барлығы |
10 |
||
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты
2.3.2.1 Шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну
2.5.1.2 Мұғалімнің қолдауымен шағын мәтіндегі көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолдану
Тапсырма.
1. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
Бір күні үй жануарлары дауласа бастайды.
- Мен ең пайдалы жануармын, – дейді жылқы. – Мен адамға ет, қымыз беремін. Адамдар мені көлік етеді.
- Адам менің сүтімнен кұрт, май жасайды. Жүнімнен киім тігеді, – дейді қой.
- Мен адамға шұбат беремін. Мен ең шыдамды және пайдалы жануармын, - дейді түйе.
Дауға басқа жануарлар да араласады.
1) Мәтін не туралы?
А) жануарлардың достығы туралы В) жануарлардың дауласуы туралы С) жануарлардың қоректенуі туралы D) жануарлардың төлдері туралы
2) Мәтін бойынша берілген дұрыс және бұрыс сөйлемдерді анықта. Белгіле ().
Дұрыс Бұрыс
Адам қойды көлік ретінде пайдаланады.
Түйенің сүтінен шұбат жасалады.
![]()
Жылқы ең шыдамды
жануа
![]()
Жазылым
2. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жаз.
Керекті сөздер: күйшімін, домбырам.
Менің ..... Мен ....
Мәтіннің мазмұны бойынша екі сұрақ құрастырып, тыныс белгісін қой.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Сөздердің/сөйлемдердің мағынасын ажыратады және мағынасына қарай орынды қолданады |
1 |
мәтіннің тақырыбын анықтайды; |
1 |
|
мәтіннің мазмұнына қатысты дұрыс сөйлемді анықтайды; |
1 |
||
|
мәтіннің мазмұнына қатысты бұрыс сөйлемді анықтайды;
|
1 |
||
|
|
|
мәтіннің мазмұнына қатысты бұрыс сөйлемді анықтайды; |
1 |
|
|
|
мәтіннің мазмұнына қатысты дұрыс сөйлемді анықтайды; |
1 |
|
Тәуелдік және жіктік жалғауларын орынды пайдаланады |
2 |
тәуелдік жалғауы жалғанған сөзді анықтап жазады; |
1 |
|
жіктік жалғауы жалғанған сөзді анықтап жазады. |
1 |
||
|
|
|
Екі сұрақ құрастырады |
1 1 |
|
Барлығы |
10 |
||
«Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін) пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым
1. Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында.
Менің атым – Нұрбек. Мен спортпен айналысамын. Күнде таңертең жүгіремін. Жаттығу жасаймын.
Әкем маған бокс қолғабын сыйлады. Мен қазір бокс үйірмесіне барып жүрмін. Мен өскенде боксшы болғым келеді. Боксшылар – мықты спортшылар. Мықты спортшы болу үшін дұрыс тамақтану керек. Спортпен айналысу керек.
Спорт - денсаулыққа пайдалы.
1) Мәтінге сүйеніп, берілген сөйлемдердің ретін анықта және нөмірле (1,2,3).
Сөйлемдер Реті
Нұрбек боксшы болғысы келеді.
Әкесі бокс қолғабын сыйлады.
Нұрбек бокс үйірмесіне барады.
Айтылым
2. Сұрақтардың көмегімен Нұрбек туралы әңгімеле. 1) Нұрбек күнде таңертең не істейді?
2) Әкесі оған не сыйлады?
3) Нұрбек қай спорт түрімен айналысады? 4) Оның кім болғысы келеді?
5) Жақсы спортшы болу үшін не істеу керек?
Оқылым
3. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
Қыс келді. Балалар қысқы демалысқа шықты. Нұрбол ауылда тұратын атасы мен әжесіне барды. Ауылда Нұрбол атасына көмектесті. Ауылдағы достарымен шаңғы тепті, хоккей ойнады. Нұрбол ауылда бір апта демалды.
Ол қысқы демалысын көңілді өткізді.
1) Мәтін не туралы? А) ауыл туралы
В) демалыс туралы С) қыс туралы
D) хоккей туралы
2) Мәтін қай үлгіде жазылған?
А) өлең В) ертегі С) әңгіме
D) жұмбақ
3) Мәтін бойынша 1 дұрыс және 1 бұрыс сөйлем құрастырып жаз.
Дұрыс сөйлем: _______________________________________________________________
Бұрыс сөйлем

Балл қою кестесі
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|||||
|
1 |
1 – Әкесі бокс қолғабын сыйлады. |
1 |
|
|||||
|
2 – Нұрбек бокс үйірмесіне барады. |
1 |
|||||||
|
3 – Нұрбектің боксшы болғысы келеді |
1 |
|||||||
|
2 |
Білім алушының ықтимал жауаптары: Нұрбек таңертең жаттығу жасайды, жүгіреді. Әкесі оған бокс қолғабын сыйлады. Енді ол боксқа барып жүр. Нұрбек өскенде боксшы болғысы келеді. Боксшы болу үшін дұрыс тамақтану, спортпен айналысу керек. |
4 |
Мәтіннің мазмұнына қатысты басқа сөйлемдер де қабылданады. |
|||||
|
Сұрақтардың негізінде жүйелі мәтін құрастырып айтады - 1 балл. Сөйлемдердің құрылымын сақтайды -1 балл. Әңгімелеу барысында сөздер мен сөз тіркестерін орынды қолданады - 1 балл. Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды - 1 балл. Барлығы 4 балл қойылады. |
||||||||
|
3 |
В |
1 |
|
|
||||
|
С |
1 |
|
|
|||||
|
Білім алушылардың ықтимал жауаптары: Дұрыс сөйлем: Балалар демалысқа шықты/Нұрбол ауылға барды/Нұрбол атасына көмектесті/ Нұрбол достарымен ойнады/Ол шаңғы тепті, хоккей ойнады. |
1 |
Мәтіннің мазмұнына қатысты басқа да дұрыс және бұрыс сөйлемдер қабылданады. |
|
|||||
|
Бұрыс сөйлем: Балалар жазғы демалысқа шықты/Нұрбол қалада демалды/Нұрбол ауылда екі апты болды/Нұрболдың демалысы көңілсіз болды. |
1 |
|
||||||
|
4 |
Білім алушының ықтимал жауаптары: Қызыл әтеш сөйледі/Сүйкімді балапан тыңдады/Сары балапандар ойнады/Ақ тауық қарады/ Үлкен тауықтар сөйлесті/Биік үй тұр/Әдемі ағаш өсті. |
4 |
Суретке қатысты кез келген дұрыс сөйлемдер қабылданады. Әр сөйлемге 1 балл қойылады. Сөйлемдерді сауатты жазады – 1 балл. Сөйлемдерді бас әріптен бастап жазады және тиісті тыныс белгіcін қояды – 1 балл. |
|
||||
|
Барлығы |
15 |
|
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БЖБ,ТЖБ тапсырмалары. Қазақ тілі, 2- сынып, 3- тоқсан. Оқу мақсаты, дескрипторы бар.
БЖБ,ТЖБ тапсырмалары. Қазақ тілі, 2- сынып, 3- тоқсан. Оқу мақсаты, дескрипторы бар.
Қазақ тілі 2- сынып
«Дені саудың – жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 2.1.3.1
2.2.3.1
Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау
Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану
Тапсырма. Тыңдалым
1. Ажар мен Жандос туралы ақпаратты мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.
Ажар:
- Менің атым – Ажар. Мен спортпен айналысамын. Күнде таңертең жаттығу жасаймын, жүгіремін. Маған мәнерлеп сырғанау спорты ұнайды. Мен атақты спортшы болғым келеді.
Жандос:
- Менің атым – Жандос. Маған жүзу спорты ұнайды. Жүзгіштер – өте мықты, шыдамды адамдар. Мен сенбі, жексенбі күндері бассейнге барамын.
1) Мәтін бойынша кейіпкерлер мен олардың іс-әрекетін сәйкестендір.
Ажар сенбі, жексенбі күндері бассейнге барады.
демалыс күндері шаңғы тебеді. Жандос
күнде таңертең жаттығу жасайды, жүгіреді.

Мәтіннің мазмұнына сәйкес бір сұрақ құрастырып жаз, сұрақтың жауабын жаз
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Қазақ тілі Оқушы ______________________________________________
«Дені саудың –жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 20 минут Тыңдалым
1. Ажар мен Жандос туралы ақпаратты мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.
Ажар:
- Менің атым – Ажар. Мен спортпен айналысамын. Күнде таңертең жаттығу жасаймын, жүгіремін. Маған мәнерлеп сырғанау спорты ұнайды. Мен атақты спортшы болғым келеді.
Жандос:
- Менің атым – Жандос. Маған жүзу спорты ұнайды. Жүзгіштер – өте мықты, шыдамды адамдар. Мен сенбі, жексенбі күндері бассейнге барамын.
1) Мәтін бойынша кейіпкерлер мен олардың іс-әрекетін сәйкестендір.
Ажар сенбі, жексенбі күндері бассейнге
барады.
демалыс
күндері шаңғы тебеді.
Жандос
күнде таңертең жаттығу жасайды, жүгіреді.
3.Мәтіннің мазмұнына сәйкес бір сұрақ құрастырып жаз, сұрақтың жауабын жаз
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Қазақ тілі Оқушы ______________________________________________
«Дені саудың –жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Орындау уақыты 20 минут Тыңдалым
1. Ажар мен Жандос туралы ақпаратты мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.
Ажар:
- Менің атым – Ажар. Мен спортпен айналысамын. Күнде таңертең жаттығу жасаймын, жүгіремін. Маған мәнерлеп сырғанау спорты ұнайды. Мен атақты спортшы болғым келеді.
Жандос:
- Менің атым – Жандос. Маған жүзу спорты ұнайды. Жүзгіштер – өте мықты, шыдамды адамдар. Мен сенбі, жексенбі күндері бассейнге барамын.
1) Мәтін бойынша кейіпкерлер мен олардың іс-әрекетін сәйкестендір.
Ажар сенбі, жексенбі күндері бассейнге
барады.
демалыс
күндері шаңғы тебеді.
Жандос
күнде таңертең жаттығу жасайды, жүгіреді.
3.Мәтіннің мазмұнына сәйкес бір сұрақ құрастырып жаз, сұрақтың жауабын жаз
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Сәйкес суретті анықтап, сұрақтарға жауап береді |
1 |
бірінші кейіпкерге қатысты әрекетті анықтайды; |
1 |
|
екінші кейіпкерге қатысты әрекетті анықтайды; |
1 |
||
|
мәтін мазмұнына сәйкес келетін бірінші суретті анықтайды; |
1 |
||
|
мәтін мазмұнына сәйкес келетін екінші суретті анықтайды; |
1 |
||
|
Тақырып бойынша диалогке қатысады. |
2 |
сұхбаттасына сұрақтар қояды; |
1 |
|
сұхбаттасының сұрақтарына жауап береді; |
1 |
||
|
тірек сөздерді орынды қолданады; |
1 |
||
|
|
сұрақ қоюда және сұраққа жауап беруде тілдік нормаларды сақтайды.
|
1 |
|
|
|
|
Сұрақ құрастырады, сауатты жазады. |
1 |
|
|
|
Сұрақтың жауабын толық жазады. |
1 |
|
Барлығы |
10 |
||
«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты
2.3.2.1 Шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну
2.5.1.2 Мұғалімнің қолдауымен шағын мәтіндегі көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолдану
Тапсырма.
1. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
Бір күні үй жануарлары дауласа бастайды.
- Мен ең пайдалы жануармын, – дейді жылқы. – Мен адамға ет, қымыз беремін. Адамдар мені көлік етеді.
- Адам менің сүтімнен кұрт, май жасайды. Жүнімнен киім тігеді, – дейді қой.
- Мен адамға шұбат беремін. Мен ең шыдамды және пайдалы жануармын, - дейді түйе.
Дауға басқа жануарлар да араласады.
1) Мәтін не туралы?
А) жануарлардың достығы туралы В) жануарлардың дауласуы туралы С) жануарлардың қоректенуі туралы D) жануарлардың төлдері туралы
2) Мәтін бойынша берілген дұрыс және бұрыс сөйлемдерді анықта. Белгіле ().
Дұрыс Бұрыс
Адам қойды көлік ретінде пайдаланады.
Түйенің сүтінен шұбат жасалады.
![]()
Жылқы ең шыдамды
жануа
![]()
Жазылым
2. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жаз.
Керекті сөздер: күйшімін, домбырам.
Менің ..... Мен ....
Мәтіннің мазмұны бойынша екі сұрақ құрастырып, тыныс белгісін қой.
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Сөздердің/сөйлемдердің мағынасын ажыратады және мағынасына қарай орынды қолданады |
1 |
мәтіннің тақырыбын анықтайды; |
1 |
|
мәтіннің мазмұнына қатысты дұрыс сөйлемді анықтайды; |
1 |
||
|
мәтіннің мазмұнына қатысты бұрыс сөйлемді анықтайды;
|
1 |
||
|
|
|
мәтіннің мазмұнына қатысты бұрыс сөйлемді анықтайды; |
1 |
|
|
|
мәтіннің мазмұнына қатысты дұрыс сөйлемді анықтайды; |
1 |
|
Тәуелдік және жіктік жалғауларын орынды пайдаланады |
2 |
тәуелдік жалғауы жалғанған сөзді анықтап жазады; |
1 |
|
жіктік жалғауы жалғанған сөзді анықтап жазады. |
1 |
||
|
|
|
Екі сұрақ құрастырады |
1 1 |
|
Барлығы |
10 |
||
«Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін) пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Тыңдалым
1. Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында.
Менің атым – Нұрбек. Мен спортпен айналысамын. Күнде таңертең жүгіремін. Жаттығу жасаймын.
Әкем маған бокс қолғабын сыйлады. Мен қазір бокс үйірмесіне барып жүрмін. Мен өскенде боксшы болғым келеді. Боксшылар – мықты спортшылар. Мықты спортшы болу үшін дұрыс тамақтану керек. Спортпен айналысу керек.
Спорт - денсаулыққа пайдалы.
1) Мәтінге сүйеніп, берілген сөйлемдердің ретін анықта және нөмірле (1,2,3).
Сөйлемдер Реті
Нұрбек боксшы болғысы келеді.
Әкесі бокс қолғабын сыйлады.
Нұрбек бокс үйірмесіне барады.
Айтылым
2. Сұрақтардың көмегімен Нұрбек туралы әңгімеле. 1) Нұрбек күнде таңертең не істейді?
2) Әкесі оған не сыйлады?
3) Нұрбек қай спорт түрімен айналысады? 4) Оның кім болғысы келеді?
5) Жақсы спортшы болу үшін не істеу керек?
Оқылым
3. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
Қыс келді. Балалар қысқы демалысқа шықты. Нұрбол ауылда тұратын атасы мен әжесіне барды. Ауылда Нұрбол атасына көмектесті. Ауылдағы достарымен шаңғы тепті, хоккей ойнады. Нұрбол ауылда бір апта демалды.
Ол қысқы демалысын көңілді өткізді.
1) Мәтін не туралы? А) ауыл туралы
В) демалыс туралы С) қыс туралы
D) хоккей туралы
2) Мәтін қай үлгіде жазылған?
А) өлең В) ертегі С) әңгіме
D) жұмбақ
3) Мәтін бойынша 1 дұрыс және 1 бұрыс сөйлем құрастырып жаз.
Дұрыс сөйлем: _______________________________________________________________
Бұрыс сөйлем

Балл қою кестесі
|
Тапсырма № |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
|||||
|
1 |
1 – Әкесі бокс қолғабын сыйлады. |
1 |
|
|||||
|
2 – Нұрбек бокс үйірмесіне барады. |
1 |
|||||||
|
3 – Нұрбектің боксшы болғысы келеді |
1 |
|||||||
|
2 |
Білім алушының ықтимал жауаптары: Нұрбек таңертең жаттығу жасайды, жүгіреді. Әкесі оған бокс қолғабын сыйлады. Енді ол боксқа барып жүр. Нұрбек өскенде боксшы болғысы келеді. Боксшы болу үшін дұрыс тамақтану, спортпен айналысу керек. |
4 |
Мәтіннің мазмұнына қатысты басқа сөйлемдер де қабылданады. |
|||||
|
Сұрақтардың негізінде жүйелі мәтін құрастырып айтады - 1 балл. Сөйлемдердің құрылымын сақтайды -1 балл. Әңгімелеу барысында сөздер мен сөз тіркестерін орынды қолданады - 1 балл. Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды - 1 балл. Барлығы 4 балл қойылады. |
||||||||
|
3 |
В |
1 |
|
|
||||
|
С |
1 |
|
|
|||||
|
Білім алушылардың ықтимал жауаптары: Дұрыс сөйлем: Балалар демалысқа шықты/Нұрбол ауылға барды/Нұрбол атасына көмектесті/ Нұрбол достарымен ойнады/Ол шаңғы тепті, хоккей ойнады. |
1 |
Мәтіннің мазмұнына қатысты басқа да дұрыс және бұрыс сөйлемдер қабылданады. |
|
|||||
|
Бұрыс сөйлем: Балалар жазғы демалысқа шықты/Нұрбол қалада демалды/Нұрбол ауылда екі апты болды/Нұрболдың демалысы көңілсіз болды. |
1 |
|
||||||
|
4 |
Білім алушының ықтимал жауаптары: Қызыл әтеш сөйледі/Сүйкімді балапан тыңдады/Сары балапандар ойнады/Ақ тауық қарады/ Үлкен тауықтар сөйлесті/Биік үй тұр/Әдемі ағаш өсті. |
4 |
Суретке қатысты кез келген дұрыс сөйлемдер қабылданады. Әр сөйлемге 1 балл қойылады. Сөйлемдерді сауатты жазады – 1 балл. Сөйлемдерді бас әріптен бастап жазады және тиісті тыныс белгіcін қояды – 1 балл. |
|
||||
|
Барлығы |
15 |
|
|
|||||
шағым қалдыра аласыз













