БЖБ,ТЖБ тапсырмалары. Қазақ тілі, 2- сынып, 3- тоқсан. Оқу мақсаты, дескрипторы бар.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

БЖБ,ТЖБ тапсырмалары. Қазақ тілі, 2- сынып, 3- тоқсан. Оқу мақсаты, дескрипторы бар.

Материал туралы қысқаша түсінік
БЖБ, ТЖБ,тапсырмалары, оқу мақсаты, дескрипторы бар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ тілі 2- сынып

«Дені саудың жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау





Оқу мақсаты 2.1.3.1





2.2.3.1

Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау

Күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану



Тапсырма. Тыңдалым

1. Ажар мен Жандос туралы ақпаратты мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.

Ажар:

- Менің атым Ажар. Мен спортпен айналысамын. Күнде таңертең жаттығу жасаймын, жүгіремін. Маған мәнерлеп сырғанау спорты ұнайды. Мен атақты спортшы болғым келеді.

Жандос:

- Менің атым Жандос. Маған жүзу спорты ұнайды. Жүзгіштер өте мықты, шыдамды адамдар. Мен сенбі, жексенбі күндері бассейнге барамын.



1) Мәтін бойынша кейіпкерлер мен олардың іс-әрекетін сәйкестендір.




Shape1 Shape2 Ажар сенбі, жексенбі күндері бассейнге барады.



Shape3 Shape4 Shape5 демалыс күндері шаңғы тебеді. Жандос

күнде таңертең жаттығу жасайды, жүгіреді.


Мәтіннің мазмұнына сәйкес бір сұрақ құрастырып жаз, сұрақтың жауабын жаз

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Қазақ тілі Оқушы ______________________________________________

«Дені саудың –жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты 20 минут Тыңдалым

1. Ажар мен Жандос туралы ақпаратты мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.

Ажар:

- Менің атым Ажар. Мен спортпен айналысамын. Күнде таңертең жаттығу жасаймын, жүгіремін. Маған мәнерлеп сырғанау спорты ұнайды. Мен атақты спортшы болғым келеді.

Жандос:

- Менің атым Жандос. Маған жүзу спорты ұнайды. Жүзгіштер өте мықты, шыдамды адамдар. Мен сенбі, жексенбі күндері бассейнге барамын.

1) Мәтін бойынша кейіпкерлер мен олардың іс-әрекетін сәйкестендір.


Shape6 Shape7 Ажар сенбі, жексенбі күндері бассейнге барады.


Shape8 Shape9 Shape10 демалыс күндері шаңғы тебеді.

Жандос

күнде таңертең жаттығу жасайды, жүгіреді.


3.Мәтіннің мазмұнына сәйкес бір сұрақ құрастырып жаз, сұрақтың жауабын жаз

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________




Қазақ тілі Оқушы ______________________________________________

«Дені саудың –жаны сау» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау

Орындау уақыты 20 минут Тыңдалым

1. Ажар мен Жандос туралы ақпаратты мұқият тыңда. Тапсырмаларды орында.

Ажар:

- Менің атым Ажар. Мен спортпен айналысамын. Күнде таңертең жаттығу жасаймын, жүгіремін. Маған мәнерлеп сырғанау спорты ұнайды. Мен атақты спортшы болғым келеді.

Жандос:

- Менің атым Жандос. Маған жүзу спорты ұнайды. Жүзгіштер өте мықты, шыдамды адамдар. Мен сенбі, жексенбі күндері бассейнге барамын.

1) Мәтін бойынша кейіпкерлер мен олардың іс-әрекетін сәйкестендір.


Shape11 Shape12 Ажар сенбі, жексенбі күндері бассейнге барады.


Shape13 Shape14 Shape15 демалыс күндері шаңғы тебеді.

Жандос

күнде таңертең жаттығу жасайды, жүгіреді.


3.Мәтіннің мазмұнына сәйкес бір сұрақ құрастырып жаз, сұрақтың жауабын жаз

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





















Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Сәйкес суретті анықтап, сұрақтарға жауап береді

1

бірінші кейіпкерге қатысты әрекетті анықтайды;

1

екінші кейіпкерге қатысты әрекетті анықтайды;

1

мәтін мазмұнына сәйкес келетін бірінші суретті анықтайды;

1

мәтін мазмұнына сәйкес келетін екінші суретті анықтайды;

1

Тақырып бойынша диалогке қатысады.

2

сұхбаттасына сұрақтар қояды;

1

сұхбаттасының сұрақтарына жауап береді;

1

тірек сөздерді орынды қолданады;

1


сұрақ қоюда және сұраққа жауап беруде тілдік нормаларды сақтайды.




1



Сұрақ құрастырады, сауатты жазады.

1



Сұрақтың жауабын толық жазады.

1

Барлығы

10























«Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау



Оқу мақсаты






2.3.2.1 Шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну

2.5.1.2 Мұғалімнің қолдауымен шағын мәтіндегі көптік/ тәуелдікептік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша және жазбаша тілде қолдану



Тапсырма.



1. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.



Бір күні үй жануарлары дауласа бастайды.

- Мен ең пайдалы жануармын, дейді жылқы. Мен адамға ет, қымыз беремін. Адамдар мені көлік етеді.

- Адам менің сүтімнен кұрт, май жасайды. Жүнімнен киім тігеді, – дейді қой.

- Мен адамға шұбат беремін. Мен ең шыдамды және пайдалы жануармын, - дейді түйе.

Дауға басқа жануарлар да араласады.



1) Мәтін не туралы?

А) жануарлардың достығы туралы В) жануарлардың дауласуы туралы С) жануарлардың қоректенуі туралы D) жануарлардың төлдері туралы



2) Мәтін бойынша берілген дұрыс және бұрыс сөйлемдерді анықта. Белгіле ().




Shape16 Shape17 Дұрыс Бұрыс




Shape18 Shape19 Shape20 Адам қойды көлік ретінде пайдаланады.



Shape21 Shape22 Shape23 Түйенің сүтінен шұбат жасалады.


Shape24

Shape25 Shape26 Жылқы ең шыдамды жануа


Shape27 Shape28 Shape29

Қойдың жүнінен киім тігеді.

Жазылым



2. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді жаз.



Керекті сөздер: күйшімін, домбырам.





Shape30 Shape31 Менің ..... Мен ....


Мәтіннің мазмұны бойынша екі сұрақ құрастырып, тыныс белгісін қой.











Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Сөздердің/сөйлемдердің мағынасын ажыратады және мағынасына қарай орынды қолданады

1

мәтіннің тақырыбын анықтайды;

1

мәтіннің мазмұнына қатысты дұрыс сөйлемді анықтайды;

1

мәтіннің мазмұнына қатысты бұрыс сөйлемді анықтайды;


1



мәтіннің мазмұнына қатысты бұрыс сөйлемді анықтайды;

1



мәтіннің мазмұнына қатысты дұрыс сөйлемді анықтайды;

1

Тәуелдік және жіктік жалғауларын орынды пайдаланады

2

тәуелдік жалғауы жалғанған сөзді анықтап жазады;

1

жіктік жалғауы жалғанған сөзді анықтап жазады.

1



Екі сұрақ құрастырады

1

1

Барлығы

10





















«Қазақ тілі» (оқыту қазақ тілді емес мектептері үшін) пәнінен 3-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары



Тыңдалым



1. Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды орында.



Менің атым Нұрбек. Мен спортпен айналысамын. Күнде таңертең жүгіремін. Жаттығу жасаймын.

Әкем маған бокс қолғабын сыйлады. Мен қазір бокс үйірмесіне барып жүрмін. Мен өскенде боксшы болғым келеді. Боксшылар мықты спортшылар. Мықты спортшы болу үшін дұрыс тамақтану керек. Спортпен айналысу керек.

Спорт - денсаулыққа пайдалы.



1) Мәтінге сүйеніп, берілген сөйлемдердің ретін анықта және нөмірле (1,2,3).




Shape32 Shape33 Сөйлемдер Реті




Shape34 Shape35 Нұрбек боксшы болғысы келеді.




Shape36 Shape37 Әкесі бокс қолғабын сыйлады.




Shape38 Shape39 Нұрбек бокс үйірмесіне барады.






Айтылым

2. Сұрақтардың көмегімен Нұрбек туралы әңгімеле. 1) Нұрбек күнде таңертең не істейді?

2) Әкесі оған не сыйлады?

3) Нұрбек қай спорт түрімен айналысады? 4) Оның кім болғысы келеді?

5) Жақсы спортшы болу үшін не істеу керек?





Оқылым



3. Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.



Қыс келді. Балалар қысқы демалысқа шықты. Нұрбол ауылда тұратын атасы мен әжесіне барды. Ауылда Нұрбол атасына көмектесті. Ауылдағы достарымен шаңғы тепті, хоккей ойнады. Нұрбол ауылда бір апта демалды.

Ол қысқы демалысын көңілді өткізді.



1) Мәтін не туралы? А) ауыл туралы

В) демалыс туралы С) қыс туралы

D) хоккей туралы


2) Мәтін қай үлгіде жазылған?

А) өлең В) ертегі С) әңгіме

D) жұмбақ



3) Мәтін бойынша 1 дұрыс және 1 бұрыс сөйлем құрастырып жаз.



Дұрыс сөйлем: _______________________________________________________________


Бұрыс сөйлем























Балл қою кестесі



Тапсырма

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

1 – Әкесі бокс қолғабын сыйлады.

1


2 – Нұрбек бокс үйірмесіне барады.

1

3 – Нұрбектің боксшы болғысы келеді

1



2



Білім алушының ықтимал жауаптары: Нұрбек таңертең жаттығу жасайды, жүгіреді. Әкесі оған бокс қолғабын сыйлады. Енді ол боксқа барып жүр. Нұрбек өскенде боксшы болғысы келеді. Боксшы болу үшін дұрыс тамақтану, спортпен айналысу керек.



4



Мәтіннің мазмұнына қатысты басқа сөйлемдер де қабылданады.



Сұрақтардың негізінде жүйелі мәтін құрастырып айтады - 1 балл. Сөйлемдердің құрылымын сақтайды -1 балл.

Әңгімелеу барысында сөздер мен сөз тіркестерін орынды қолданады - 1 балл. Сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды - 1 балл.

Барлығы 4 балл қойылады.



3



В



1





С



1





Білім алушылардың ықтимал жауаптары: Дұрыс сөйлем:

Балалар демалысқа шықты/Нұрбол ауылға барды/Нұрбол атасына көмектесті/ Нұрбол достарымен ойнады/Ол шаңғы тепті, хоккей ойнады.



1



Мәтіннің мазмұнына қатысты басқа да дұрыс және бұрыс сөйлемдер қабылданады.




Бұрыс сөйлем:

Балалар жазғы демалысқа шықты/Нұрбол қалада демалды/Нұрбол ауылда екі апты болды/Нұрболдың демалысы көңілсіз болды.



1




4



Білім алушының ықтимал жауаптары:

Қызыл әтеш сөйледі/Сүйкімді балапан тыңдады/Сары балапандар ойнады/Ақ тауық қарады/ Үлкен тауықтар сөйлесті/Биік үй тұр/Әдемі ағаш өсті.



4



Суретке қатысты кез келген дұрыс сөйлемдер қабылданады.

Әр сөйлемге 1 балл қойылады.

Сөйлемдерді сауатты жазады – 1 балл.

Сөйлемдерді бас әріптен бастап жазады және

тиісті тыныс белгіcін қояды – 1 балл.




Барлығы



15







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2025
763
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі