Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
БЖБ,ТЖБ тапсырмалары.Жаратылыстану . 4-сынып 2-тоқсан .2-нұсқада
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жаратылыстану «Жанды табиғат. Адам» бөлімі бойынша жиынтық бағалау №3
Күні:
Сыныбы 4 « »
Оқушының аты-жөні___________________________________________________
Орындау уақыты 20 минут
І нұсқа
1-тапсырма. Адамның жүйке жүйесінің мүшелерін жаз.
(3)
2-тапсырма. Зәр шығару жүйесі қандай қызмет атқарады? _______________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________(2)
3-тапсырма Адамдар ауаның серпімділік және сығылу қасиеттерін қалай қолданады? 1мысал келтір. (2) |
4-тапсырма
-
Сызбаны толтыр.
Жауын – шашын түрлерін сипаттап жаз
Жаңбыр
Қар
b)Жауын-шашын қалай пайда болады? Сипаттап жаз.
(3)
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
Адамның жүйке жүйесінің мүшелерін атайды және олардың қызметін сипаттайды |
1 |
жүйке жүйесінің мүшелерін анықтайды:
|
1 1 1 |
Зәр шығару жүйесінің мүшелерін атайды және олардың қызметін түсіндіреді |
2 |
зәр шығару жүйесінің қызметін сипаттайды. |
2 |
Адамдардың ауаның қасиеттерін қолдану жолдарын сипаттайды |
3 |
ауаны қасиеттеріне қарай қолдануға қатысты мысал келтіреді; |
3 |
Жауын-шашынның түзілу үдерісін сипаттайды |
4 |
Қар түріндегі жауын-шашынды жазады |
1 |
Жаңбыр түріндегі жауын-шашын жазады |
1 |
||
жауын-шашынның түзілу үдерісін сипаттайды. |
1 |
||
Барлығы |
10 |
Жаратылыстану «Жанды табиғат. Адам» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Күні:
Сыныбы 4 « »
Оқушының аты-жөні___________________________________________________
Орындау уақыты 20 минут
ІІ нұсқа
1-тапсырма. Сезім мүшелері қандай қызмет атқарады? Мысал келтір. _______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________(2)
2-тапсырма a) Адамның зәр шығару мүшелерінің қызметтерін жаз.
Бүйрек__________________________________________________________________
Несепағар _________________________________________________________________
Қуық ____________________________________________________________________(3)
3-тапсырма.Табиғатта оттектің қатысуымен қандай үдерістер жүреді?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(2)
4-тапсырма
-
Сызбаны толтыр.
Жел
Зияны
Пайдасы
-
Жел қалай пайда болады? Сипаттап жаз.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(3)
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор Білім алушы |
Балл |
Адамның жүйке жүйесінің мүшелерін атайды және олардың қызметін сипаттайды |
1 |
Сезім мүшелерінің қызметін сипаттайды; |
2 |
Зәр шығару жүйесінің мүшелерін атайды және олардың қызметін түсіндіреді |
2 |
зәр шығару мүшелерінің қызметін сипаттайды
|
1 1 1 |
Адамдардың ауаның қасиеттерін қолдану жолдарын сипаттайды |
3 |
Табиғатта оттектің қатысуымен қандай үдерістер жүретінін анықтайды. |
2 |
Жауын-шашынның түзілу үдерісін сипаттайды |
4 |
Желдің пайдасын жазады |
1 |
Желдің зиянын жазады |
1 |
||
Желдің пайда болуын сипаттайды. |
1 |
||
Барлығы |
10 |
4.2.3.1 зәр шығару жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау
4.2.3.2 жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау
4.3.2.4 ауаның табиғаттағы орын ауыстыру процесін түсіндіру
4.3.3.2 Атмосферада жауын-шашынның түзілу үдерісін сипаттау
«Жаратылыстану» пәнінен 2-тоқсанға арналғанжиынтық бағалаудың тапсырмалары
Күні:
сыныбы 4 « »
Оқушының аты-жөні___________________________________________
І нұсқа
1-тапсырма
а) Сен қолыңды ыстық затқа тигізсең, оны бірден тартып аласың. Бұл адам ағзасының қай жүйесімен байланысты?Дұрыс жауабын тап.
-
Қанайналым жүйесі
-
Тыныс алу жүйесі
-
Асқорыту жүйесі
-
Жүйке жүйесі
[1]
б)жүйке жүйесі қандай мүшелерден құралады?
______________________________________________________________________________[1]
2-тапсырма
Суретте берілген заттың қасиеті мен қолданылуын жаз.
-
Саз
Заттың қасиеті
Қолданылуы
[1]
3-тапсырма
а)Cуреттергемұқиятқара.Жаңазаталуүдерісібейнеленгенсуреттерқатарынбелгіле(+).
[1]
b)Аталған жаңа затты алу кезеңдерін жазып көрсет.
1)______________________________________________________________
2)______________________________________________________________
3)______________________________________________________________
[3]
4-тапсырмаСұрақтарға жауап жаз.
Желдеген не? _________________________________________________________________________
Желдің қандай зияны бар?
[2]
5-тапсырма
Суретке қара.Суда еритін заттарды белгіле(+)
6-тапсырма
Суретте табиғаттағы суайналымы көрсетілген.Суретті пайдаланып,сұрақтарға жауап бер.
а)Судың сұйық күйден газға айналу үдерісі қалай аталады?
[1]
б)Cу жер бетіне не түрінде қайта оралады?
[1]
с)Жер бетіне қайта оралған судың айналымдағы келесі кезеңін жаз.
[1]
7-тапсырма
Суретке қара және сұрақтарға жауап бер.
а)Құстың денесі неліктен майланып кеткен деп ойлайсың? Ол құсқа қалай әсеретуі мүмкін?
_ ___________ _______________________________________________
____ _______________________________________________________
____________ _______________________________________________
\ ___________________________________________________________[1]
б)Су тағы қандай себептермен ластанады? 2 мысал келтір.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________[2]
Баллқоюкестесі
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымшаақпарат |
1 |
D) |
1 |
|
жұлын,ми,жүйкетамырлары |
1 |
Толықжауапқа 1баллқойылады. |
|
2 |
Қасиеті: жұмсақ/иілгіш/жабысқақ және тұтқыр/тығыз/отқатөзімді/суөткізбейді/... |
1 |
Тапсырманыңмазмұнына сәйкес баламалыжауаптарқабылданады. |
Қолданылуы: Құрылыста/медицинада/ косметологияда/ыдыстар,музыкалықаспаптар,кірпіш,ойыншықтар жасауда/... |
1 |
||
3 |
|
1 |
|
|
3 |
Дұрыскөрсетілгенәрбірәрекетке1баллқойылады. |
|
4 |
Желдегенімізауаныңқозғалысы/Желдегенжылыжәнесуықауаның орын ауыстыруы/ |
1 |
Тапсырманыңмазмұнына сәйкесбаламалыжауаптарқабылданады. |
Құйындар мен дауылдар адам өміріне қауіп төндіреді/ Қаттыдауылдарсутасқынынтудырып,елді мекендерді су басады/Жел даладағы, ормандағы өртті өршітеді/ электржелілерін үзеді/ |
1 |
||
5 |
Судаериді: қант ассодасы |
1 1 |
|
6 |
булану/конденсация |
1 |
Тапсырманыңмазмұнына сәйкесбаламалы, қысқа Және толықжауаптарқабылданады. |
жауын-шашын/жаңбыр/қар/бұршақ/... |
1 |
||
жерастысуларытүзіледі/өзен-көлдергеқосылады/топыраққасіңеді/... |
1 |
||
7 |
Құстың денесі суға төгілген мұнайдан майланған, бұлқұстың өміріне қауіп төндіреді/жойылуына әкеледі/түрліаурулартудырады/... |
1 |
|
Тұрмыстықсарқындысулардытөгуден/зауыттарменфабрикалардыңқалдықтарынтөгуден/мұнайдың қалдықтарынтөгуден/тыңайтқыштардыкөпқолданудан/Қышқылды жаңбырдың жауғаны/ өнеркәсіптік қалдықсулар/ауыл шаруашылығы қалдықтары/ малшаруашылығыныңқалдықтары/... |
2 |
Әрдұрысжауапқа1баллқойылады. |
|
Барлығы |
18 |
|
«Жаратылыстану» пәнінен 2-тоқсанға арналған жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Күні:
сыныбы 4 « »
Оқушының аты-жөні___________________________________________
ІІ нұсқа
1-тапсырма
а) Суық пен ыстықты қандай сезім мүшесі арқылы сеземіз?
-
Иіс сезу
-
Көру
-
Дәм сезу
-
Сипап сезу (тері)
[1]
б)зәр шығару мүшесі неден құралады?
_____________________________________________________________________________[1]
2-тапсырма
Суретте берілген заттың қасиеті мен қолданылуын жаз.
-
Темір
Заттың қасиеті
Қолданылуы
[2]
3-тапсырма
а )Cуреттерге мұқият қара.Жаңа зат алу үдерісі бейнеленген суреттер қатарын белгіле (+).
[1]
б)Аталған жаңа затты алу кезеңдерін жазып көрсет.
1)_____________________________________________________________________
2)_____________________________________________________________________
3)_____________________________________________________________________
[3]
4- тапсырма Сұрақтарға жауап жаз.
Желдің бағытын анықтауға арналған құрал қалай аталады ?
_________________________________________________________________________________
Желдің қандай пайдасы бар?
_________________________________________________________________________________
[2]
5-тапсырма
Суреткеқара.Судаеритінзаттардыбелгіле(+)
[2]
6-тапсырма
Суретте табиғаттағы су айналымы көрсетілген. Суретті пайдаланып, сұрақтарға жауап бер.
а) Булану үдерісін сипаттап жаз.
_____________________________________________________________________________[1]
б) Бұлт неден пайда болады?
___________________________________________________________________________[1]
с) Буланған судың айналымдағы келесі кезеңін жаз.
___________________________________________________________________________[1]
7-тапсырма
Суретке қара және сұрақтарға жауап бер.
-
Суретте не бейнеленген?Ол ауаға қалай әсер етуі мүмкін?
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________
______________________________________________________________ [1]
Ауа тағы қандай себептермен ластанады? 2 мысал келтір.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ [2]
Балл қою кестесі
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
1 |
D) |
1 |
|
Бүйрек, несепағар, қуық |
1 |
Толық жауапқа1 балл қойылады. |
|
2 |
Қасиеті: қатты/иілгіш/магниттеледі/балқиды |
1 |
Тапсырманың мазмұнынасәйкес баламалы жауаптар қабылданады. |
Қолданылуы: Құрылыста/медицинада/ косметологияда/ ыдыстар, музыкалықаспаптар, ойыншықтаржасауда/ ... |
1 |
||
3 |
|
1 |
|
|
3 |
Дұрыс көрсетілген әрбір әрекетке 1 балл қойылады. |
|
4 |
Желдің бағытын анықтауға арналған құрал – желбағар |
1 |
Тапсырманың мазмұнынасәйкес баламалы жауаптар қабылданады. |
Желдің көмегімен желкенді қайықтар суда жүзеді/ Бұрынғыкезде жел диірменімен ұн тартқан/ Желдің көмегімен электрэнергиясынөндіреді/Желменөсімдіктердің тұқымытаралады/Желбұлттардыжинақтап,жаңбырдыңжаууынакөмектеседі/Желластанғанауаны тазартады/... |
1 |
||
5 |
Судаериді: Ас тұзы Крахмал |
1 1 |
|
6 |
Судың сұйық күйден газға айналу үдерісі булану деп аталады |
1 |
Тапсырманың мазмұнынасәйкес баламалы,қысқажәнетолық жауаптарқабылданады. |
Бұлт жер бетінен буланған су тамшыларының атмосфераға көтерілгенде мұз қиыршықтары бірігіп, бұлт түзіледі. |
1 |
||
Атмосфераңың суық қабатына көтеріліп, бұл түзіледі, жауын-шашын пайда болады: қар, бұршақ, жаңбыр |
1 |
||
7 |
Зауыттар мен фабрикалардын түтіндер шығып жатыр.Бұлауаны ластап, тірі ағзалардың өмірінеқауіптөндірді/түрліаурулартудырады/... |
1 |
|
зауыттар мен фабрикалардан шыққан түтіннен /мұнайдыңқалдықтарын төгуден/тыңайтқыштарды көп қолданудан/ Қышқылды жаңбырдың жауғаны/ өнеркәсіптік қалдықтарынан, ауыл шаруашылығы қалдықтарынан, мал шаруашылығының қалдықтарынан бөлінген улы газдардың әсерінен/... |
2 |
Әр дұрыс жауапқа 1 балл қойылады. Тапсырманың мазмұнынасәйкес баламалы,қысқажәнетолық жауаптарқабылданады |
|
Барлығы |
18 |
|
4.2.3.1 зәр шығару жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау
4.2.3.2 жүйке жүйесі мен оның адам ағзасындағы рөлін сипаттау
4.3.1.1заттың қасиетіне байланысты қолдану аясын анықтау
4.3.2.4 ауаның табиғаттағы орын ауыстыру процесін түсіндіру