Б.Кірісбайұлы «Біздің әулет»Қастек Баянбай «Немере»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Б.Кірісбайұлы «Біздің әулет»Қастек Баянбай «Немере»

Материал туралы қысқаша түсінік
Қастек Баянбай Немере
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

2-сынып

Сабақтың тақырыбы: Б.Кірісбайұлы «Біздің әулет» Қастек Баянбай «Немере»


Бөлім:

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып: 2


Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Б.Кірісбайұлы «Біздің әулет» Қастек Баянбай «Немере»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


2.1.2.1 – шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау, сахналау;
2.1.5.1 – өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу.

Сабақ мақсаты


Өлеңді өз сөзімен әңгімелейді
Ойын тірек сөздер арқылы жеткізеді

Құндылықтарға баулу


Оқушыларға отбасылық құндылықтардың маңыздылығын түсіндіру, үлкендерге құрмет көрсету.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар:
- тәуелсіздік және отансүйгіштік

ЖИ құралдары


Copyleaks, Smodin, Turnitin, Gptzero - Тапсырма жазу кезінде ЖИ қолданылғанын анықтайтын платформалар - https://copyleaks.com/ https://app.smodin.io/ https://search.vaggar.com/ https://gptzero.me/

Бағалау критерийлері


✓ Шығарманың мазмұнын өз сөзімен әңгімелей алады.
✓ Тірек сөздерді пайдаланып, өз ойын жеткізеді.
✓ Топпен жұмыс кезінде белсенділік танытады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар «әулет», «немере» сияқты терминдерді түсініп, өз жұмыстарында қолдана алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі


– білу, түсіну.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты


Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (4 минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3 минут)


Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- сыныпты түгелдеу;
- оқушылардың назарын аударту;
- топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Оқушыларға Б.Кірісбайұлы және Қастек Баянбай туралы қысқаша ақпарат беру.
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар аударады.


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі тапсырмаларға ынталандырады.


Компьютер, проектор, презентация.
Tome, Gamma, Slidebean - Презентациялар жасауға арналған платформалар - https://tome.app/ https://gamma.app/ https://slidebean.com

Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа сабақ


Мәтінмен жұмыс (5 минут)
- Б.Кірісбайұлының «Біздің әулет» шығармасын оқып, мазмұнын талдау.


Оқушылар мәтінді оқып, негізгі ойды талқылайды.


Оқушылардың мәтінді түсіну деңгейін анықтау.


Оқулық, интернет ресурс, оқу құралдары.
Questgen, Quizrise - Викторина генераторы: таңдамалы жауаптар (МСҚ), «Ақиқат/Жалған», «Бос орындарды толтыр», жиі қойылатын сұрақтар (FAQ) - https://www.questgen.ai/ https://www.quizrise.com/

1-тапсырма (5 минут)
Тірек сөздер арқылы ойды жеткізу.
- Оқушыларға тірек сөздер беріледі: «әулет», «немере», «дәстүр».
- Осы сөздерді қолданып, қысқаша әңгіме құрастыру.


Оқушылар тірек сөздерді пайдаланып, әңгіме құрастырады.


ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.


Оқулық, интернет ресурс, оқу құралдары.
Magicschool - Жаттығулар, сабақ жоспарлары мен тапсырмалар жасау платформасы - https://app.magicschool.ai

2-тапсырма (7 минут)
Суретпен жұмыс

- Суретке қарап, кемінде 5 сөйлем құрастыру немесе шағын әңгіме жазу.


Shape1

Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


ҚБ «Ең үздік жауап» әдісімен бағалау.


Оқулық, интернет ресурс, оқу құралдары.
Magicschool - Жаттығулар, сабақ жоспарлары мен тапсырмалар жасау платформасы - https://app.magicschool.ai

3-тапсырма (8 минут)
Шығармашылық тапсырма
- Әулет туралы өз ойларыңызды өлең түрінде жазу.
Дескриптор:
- Тірек сөздерді пайдалану;
- Ойды жүйелі жеткізу;
- Өлеңнің құрылымын сақтау.


Оқушылар өлең жазады, оны сыныптастарымен бөліседі.


ҚБ «Өзін-өзі бағалау» әдісімен бағалау.


Оқулық, интернет ресурс, оқу құралдары.
Magicschool - Жаттығулар, сабақ жоспарлары мен тапсырмалар жасау платформасы - https://app.magicschool.ai

Сабақтың соңы (10 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс


Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды


Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.


Кері байланыстың бар екендігі.




Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын береді.


Оқушылар үй жұмысын орындайды.


Кері байланыстың бар екендігі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.10.2025
76
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі