1. Ұйымдастыру кезеңі, жағымды
психалогиялық ахуал ұйымдастыру. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру, және де төтенше жағдайға ешқандай кедергі жоқ па соны бір
тексеріп өту (компьютер жанында судың болмауы, тоқтардың
дұрыстығы).
Ынтымақтастық атмосферасын құрамын
Оқушыларды
«Шаттық шеңбер» бойымен
тұрғызып «Өрмекші торы» көмегімен
оқушылар бір-біріне өздерінің есімдерінің бас əрпінен басталатын
жақсы сөздерді айтқызамын.
Мұғалім TheHat әдісі арқылы
оқушыларды 2 топқа бөледі. Топ басшысы
сайланады.
1-топ:Блок
2-топ:Тізбек
2.Үй тапсырмасын
сұрау
«Қаламсап» стратегиясы
Оқушылардың
қаламсаптарын жинап алынады. Кез–келген қаламсапты алып, сол
қаламсаптың иесінен өткен тақырып бойынша сұрақтар
қойылады.
1.Бағдарламаның негізгі міндеті қандай?
2.Бағдарлама
бағыты бойынша мақсатты индикаторлар мен көрсеткіштері
қандай?
3.Білім беру
туралы қай бағытта айтылған ?
4.
«Smart Sity»
ұғымына не
жатады?
5.Цифрлық
мемлекеттің ерекшелігі неде ?
деген
сұрақтарға жауап береді
Дескриптор:
1.Бағдарламаның негізгі міндетін атайды;
2.Бағдарлама
бағыты бойынша мақсатты индикаторлар мен көрсеткіштері туралы
айтады;
3.Білім беру
туралы қай бағытта айтылған айтады
4.
«Smart Sity»
ұғымына не
жататынын айтады
5.Цифрлық
мемлекеттің ерекшелігі неде екенін айтады
ҚБ:1
б
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады
Оқушылар ортаға шығып
шеңбер құрады,
топқа бөлініп,топ
басшысы сайланады.
Оқушылар сұраққа жауап береді
|