Сабақтың
басы
7
минут
|
Оқушылармен сәлемдесу
Өткен тақырыпты еске түсіру . Оқушылар өткен тақырып
бойынша тест жұмысын орындайды
«Спиннер» әдісі
Сыныпты топқа бөлу. Сыныпты жаңа сабақтың тірек сөздер
арқылы үш топқа бөлу
1 топ Блок
2 топ Тізбек
3 топ
Қаржы
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі
Өткен тақырып бойынша
сұрақтарға жауап береді
Сынып екі
топқа бөлінеді
|
Сабақ барысында әр оқушы
өзін-өзі темір жол билеті әдісі арқылы бағалап
отырады.
2
балл
|
Презентация
Таратпа
парақ
QR код арқылы
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Жаңа тақырып бойынша
қысқаша
түсіндірме
Топтық жұмыс.Мәтінмен жұмыс.15
минут
«Сканерлеп оқыту» әдісі
.Оқушылар жаңа тақырып бойынша мәтінмен жұмыс
жасайды .Топтар ұсынылған тақырып бойынша әртүрлі формада жұмыс
жасайды
1 топ Blockchain жұмысы
(сызба арқылы көрсету)
2 топ Blockchain
қолданылу саласы (кесте арқылы
көрсету)
3 топ Blockchain
артықшылығы және кемшілігі(салыстыру әдісі
)
Дескриптор:
-
Blockchain негізгі
жұмысын біледі
-
Blockchain қолданылу
саласы , артықшылығы мен кемшілігі туралы
біледі
Жұптық жұмыс . «Әңгімелесетін әріптестер» әдісі
.
5
минут
Blockchain
технологиясының маңызы қандай?
Formative платформасында өз ойларын
жазу
Дескриптор:
-
Blockchain
технологиясының маңызын саралайды
-
Қажеттілігін
түсінеді
Жеке жұмыс. Практикалық
жұмыс.
10
минут
|
Сабаққа белсене қатысып,
сұрақтарға жауап береді, топтық жұмыс жасайды
Жұптасып, жаңа тақырып бойынша
өз пікірлерін білдіреді
Компьютерде практикалық жұмыс
орындайды
|
Мұғалім сәтті қорғап шыққан
топты бағалайды
Топтық жұмыста белсенділік
үшін-2 балл
2 балл
4 балл
|
Бейнеролик
Плакат,
Фломастер
Formative
платформасы
https://app.formative.com/formatives/661149e0c58e3e47f9442c70
Компьютер
Таратпа
парақ
|
Сабақтың
соңы
3
минут
|
Сабақты
қорытындылау .
Оқушыларды бағалау
.Оқушыларды жинаған ұпайларына байланысты , доллар купюралары
арқылы бағалайды темір жол билеті арқылы
бағалайды
Кері
байланыс
Темір жол
билеті
|
Сабақты
қорытындылайды, сабаққа кері байланыс береді
|
|
|