1-әрекет.Сынып ахуалын
қалыптастыру.
Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу
. Биографиалық әңгіме.
«Сұрақтар
жаңбыры» әдісі арқылы өткен сабаққа
шолу.
Бағалау.
Жарайсың!Тамаша!Керемет!
2-әрекет. Сабақ мақсатымен
таныстыру.
3-әрекет. Топқа
бөлу.
"Ата баланың қорғаны"
Аталар тобы.
"Әке көрген оқ жанар"Әкелер
тобы
"Анаңа ауыр сөз айта"
Әжелер тобы
4-әрекет. Топтық
жұмыс.
«Топтық талқылау»
әдісі арқылы
әр топқа тапсырма
беріледі.
1-
тапсырма. Сюжеттегі негізгі оқиғалар
тізбегі туралы баяндау. 10 минут
Дескриптор: -сюжеттегі негізгі оқиғалар
туралы баяндайды. Бағалау.
Жарайсың!Тамаша!Керемет!
5-әрекет.
Жұптық
жұмыс «Сен маған, мен
саған» әдісі.
2-тапсырма.
Повестің эпилогы мен прологын
анықтау. Дескриптор: -повестің эпилогы мен прологын
анықтайды;
Бағалау.
Жарайсың!Тамаша!Керемет!
3-тапсырма . Саралау
тапсырмасы 1. Шығарма үзіндісінен тұрақты
сөз тіркестерін табу.
2. Мақал-мәтелдерді теріп
жазып, мағынасын ашу. Дескриптор:
-шығарма үзіндісінен тұрақты
сөз тіркестерін таба алады; -мақал-мәтелдерді теріп жазып,
мағынасын аша алады; Бағалау.
Жарайсың!Тамаша!Керемет!
Кері
байланыс «Тұжырым
кестесі» әдісі бойынша шығарманың
жанрына байланысты пролог,эпилогын анықтау мақсатында сұрақ қою
арқылы жүзеге асырылады.
Пролог дегеніміз
не?
Эпилог дегеніміз
не?
Б. Момышұлының «Ұшқан ұя»
повесінің өзге повестерден ерекшелігі
неде?
Бағалау.
Жарайсың!Тамаша!Керемет!
Үйге
тапсырма.«Менің повестен алған
өнегем» тақырыбында эссе жазып
келу.
6-әрекет.Рефлексия
кезеңі.Кестені толтыру.
(1, 2-модульдер), (5
минут)
.8-әрекет.Үйге тапсырма :
Б.Момышұлының «Ұшқан ұя» туындысының кейіпкерлеріне мінездеме
жазу
|
1-әрекет.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Жауаптары тыңдалады. 2-әрекет. Оқушылар дәптерлеріне сабақтың
тақырыбын жазады. 3-әрекет.
Оқушылар қолдарына берілген
мақал- мәтелдерді құрастырып,топ жасайды.
4-әрекет.Топтық
жұмыс.Қолдарына ұсынылған үлестірмелі ресурстар арқылы
қорғай-ды.
5- әрекет. Оқушылар
дәптерлеріне орындайды, талдайды.
6-әрекет.
Оқушылар жеке өз дәптерлеріне
орындайды.
7-әрекет. Рефлексия
кезеңі
8-әрекет.Үйге тапсырма
алады.
|