Бокс саңлақтары

Тақырып бойынша 12 материал табылды

Бокс саңлақтары

Материал туралы қысқаша түсінік
6.4.4.2. Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Бокс саңлақтары

17-сабақ.

Бөлім:

7-бөлім: Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары.

Морфология. Етістік, оның мағыналық түрлері. Етіс түрлері

Педагогтің аты-жөні:

Габбасова Б.З.

Күні:


Сыныбы: 6 А

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бокс саңлақтары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.4.4.2. Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.

Сабақтың мақсаты:

Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Жұмыс жасау ережені еске түсіру.

3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Жаңа сабаққа кіріспе


Миға шабуыл: «Кинометафора» әдісі «Қазақ боксы» туралы бейнебаян көрсетіледі.

Сабақтың тақырыбын болжау.

  1. Бейнебаян не туралы?

  2. Бейнебаянға қандай спорт түрі негіз болған?

  3. Қандай боксшыларды атар едіңдер?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Теледидардан олимпиада ойындарын тамашалайсыңдар ма?

Қай олимпиаданы көрдіңіздер?

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

https://youtu.be/NrnBHil10C4


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

1-тапсырма. «Тренер кеңесі» әдісі арқылы «Бокс профессоры» мәтіні 3 бөлікке бөлініп беріледі. Белгілі уақыт аралығында топ өз бөлігін меңгереді.




2-тапсырма: «Спорт тілшісі» әдісі:

- С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйін етістіктің өздік және ырықсыз етістерін қатыстыра отырып, сипатта;

- С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйінетістіктің өзгелік және ортақ етістерін қатыстыра отырып суретте;

- С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйін салт және сабақты етістіктерді қатыстыра отырып баянда;

(тілші рөліндегі оқушы анықталады, сол оқушы әр топ тапсырмасын тілші ретінде сұрайды).


-Берілген мәтіннің үзіндісін мұқият оқиды. Мәтіннің бөлігін талқылап, үш сұрақ дайындайды.





Берілген тапсырмада оқушылар таңдалған тілшінің сұрақтарына жауап береді, мәтін үзіндісін талқылай отырып, тапсырмаларды орындайды.

Дескриптор:

-топ ішінде мәтін бөлігін оқиды;

- топ ішінде талқылайды;

- топ 3 сұрақтан дайындайды;


Дескриптор:

- мәтіннен негізгі ақпаратты таңдайды

- мәтін үзіндісін талқылайды

-әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды;

- таңдалған тілші сұқбат жүргізеді.


Қазақ тілі жалпы орта білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық/ Ермекова Т.Н, Отарбекова Ж.К, Тоқтыбаева Г.Б,-Астана: «Арман ПВ» баспасы (Жоба), 2018.- 32 б.


«Чемпиондар шеруі» әдісімен келесі тапсырмаларды орында:

  • «Чемпион болу үшін қандай қасиеттер керек?» деген ортақ сауалға жауап бер.

Берілген сауалға оқушылар өз ойларын бөлісе отырып, жауап береді.

Дескриптор:

  • оқушылар өз ойларын жинақтайды;

  • сұраққа жауап береді;

  • өлең жазады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.


Үй тапсырмасы

  1. «Чемпион болғым келеді» тақырыбында эссе жаз;

  2. «Чемпионға хат» жазады;

  3. «Олимпиада чемпиондары тақырыбында ақпарат жинақта .




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.07.2025
99
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі