Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Бокс саңлақтары
№17-сабақ.
|
Бөлім: |
7-бөлім: Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары. Морфология. Етістік, оның мағыналық түрлері. Етіс түрлері |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Габбасова Б.З. |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сыныбы: 6 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бокс саңлақтары |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.4.4.2. Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Жұмыс жасау ережені еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Миға шабуыл: «Кинометафора» әдісі «Қазақ боксы» туралы бейнебаян көрсетіледі. Сабақтың тақырыбын болжау.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Теледидардан олимпиада ойындарын тамашалайсыңдар ма? Қай олимпиаданы көрдіңіздер? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
https://youtu.be/NrnBHil10C4 |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
1-тапсырма. «Тренер кеңесі» әдісі арқылы «Бокс профессоры» мәтіні 3 бөлікке бөлініп беріледі. Белгілі уақыт аралығында топ өз бөлігін меңгереді. 2-тапсырма: «Спорт тілшісі» әдісі: - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйін етістіктің өздік және ырықсыз етістерін қатыстыра отырып, сипатта; - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйінетістіктің өзгелік және ортақ етістерін қатыстыра отырып суретте; - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйін салт және сабақты етістіктерді қатыстыра отырып баянда; (тілші рөліндегі оқушы анықталады, сол оқушы әр топ тапсырмасын тілші ретінде сұрайды).
|
-Берілген мәтіннің үзіндісін мұқият оқиды. Мәтіннің бөлігін талқылап, үш сұрақ дайындайды. Берілген тапсырмада оқушылар таңдалған тілшінің сұрақтарына жауап береді, мәтін үзіндісін талқылай отырып, тапсырмаларды орындайды. |
Дескриптор: -топ ішінде мәтін бөлігін оқиды; - топ ішінде талқылайды; - топ 3 сұрақтан дайындайды; Дескриптор: - мәтіннен негізгі ақпаратты таңдайды - мәтін үзіндісін талқылайды -әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды; - таңдалған тілші сұқбат жүргізеді.
|
Қазақ тілі жалпы орта білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық/ Ермекова Т.Н, Отарбекова Ж.К, Тоқтыбаева Г.Б,-Астана: «Арман ПВ» баспасы (Жоба), 2018.- 32 б. |
|
|
|
«Чемпиондар шеруі» әдісімен келесі тапсырмаларды орында:
|
Берілген сауалға оқушылар өз ойларын бөлісе отырып, жауап береді. |
Дескриптор:
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
|
||||

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бокс саңлақтары
Бокс саңлақтары
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Бокс саңлақтары
№17-сабақ.
|
Бөлім: |
7-бөлім: Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары. Морфология. Етістік, оның мағыналық түрлері. Етіс түрлері |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Габбасова Б.З. |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сыныбы: 6 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бокс саңлақтары |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.4.4.2. Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады. |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Жұмыс жасау ережені еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
||||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
Миға шабуыл: «Кинометафора» әдісі «Қазақ боксы» туралы бейнебаян көрсетіледі. Сабақтың тақырыбын болжау.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Теледидардан олимпиада ойындарын тамашалайсыңдар ма? Қай олимпиаданы көрдіңіздер? Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
https://youtu.be/NrnBHil10C4 |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
1-тапсырма. «Тренер кеңесі» әдісі арқылы «Бокс профессоры» мәтіні 3 бөлікке бөлініп беріледі. Белгілі уақыт аралығында топ өз бөлігін меңгереді. 2-тапсырма: «Спорт тілшісі» әдісі: - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйін етістіктің өздік және ырықсыз етістерін қатыстыра отырып, сипатта; - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйінетістіктің өзгелік және ортақ етістерін қатыстыра отырып суретте; - С.Қонақбаевтың қарсыласынан соққы алған сәттегі күйін салт және сабақты етістіктерді қатыстыра отырып баянда; (тілші рөліндегі оқушы анықталады, сол оқушы әр топ тапсырмасын тілші ретінде сұрайды).
|
-Берілген мәтіннің үзіндісін мұқият оқиды. Мәтіннің бөлігін талқылап, үш сұрақ дайындайды. Берілген тапсырмада оқушылар таңдалған тілшінің сұрақтарына жауап береді, мәтін үзіндісін талқылай отырып, тапсырмаларды орындайды. |
Дескриптор: -топ ішінде мәтін бөлігін оқиды; - топ ішінде талқылайды; - топ 3 сұрақтан дайындайды; Дескриптор: - мәтіннен негізгі ақпаратты таңдайды - мәтін үзіндісін талқылайды -әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды; - таңдалған тілші сұқбат жүргізеді.
|
Қазақ тілі жалпы орта білім беретін мектептің 6-сыныбына арналған оқулық/ Ермекова Т.Н, Отарбекова Ж.К, Тоқтыбаева Г.Б,-Астана: «Арман ПВ» баспасы (Жоба), 2018.- 32 б. |
|
|
|
«Чемпиондар шеруі» әдісімен келесі тапсырмаларды орында:
|
Берілген сауалға оқушылар өз ойларын бөлісе отырып, жауап береді. |
Дескриптор:
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері. |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
|
Үй тапсырмасы |
|
||||

шағым қалдыра аласыз
















