|
Бөлім: |
7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатибалдиева Д.З. |
|
Күні: |
17.01.2025ж 16.01.2025ж |
|
Сыныбы:9 |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Болашақ энергиясы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.5.1.сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөөйлеу; 9.5.1.3. ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға бере біледі; сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолданады, диалогте, полилогте сенімді сөйлей біледі. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылық ты ояту. 8 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 9-30 мин. |
Сөздік жұмысы
№1-тапсырма: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіреді, берілген жаттығуларды орындатады. |
Айтылым
Айтылым. Жағымды және жағымсыз мәндегі сөйлемдерді анықтап, себебін түсіндіреді. «Кубизм» тәсілі арқылы түсіндіреді.
|
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. - Түсіндіреді -Ойын айтады
|
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Сөздіктер Кесте |
|
|
3-тапсырма: Жеке жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 2-тапсырма Жұптық жұмыс
|
Жазылым Сөздерден мағыналық топтар құрайды.
Жазылым Айтылым Парталас досымен суреттер мен сөздерді сәйкестендіреді.
|
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. -Түсіндіреді -Сөздер жазады
Дескриптор 2 балл -Сәйкестендіреді
|
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
7 мин |
4- тапсырма Топтық жұмыс
Оқушылардың түсінбеген тұстарына көмектеседі, түзету жұмыстарын жасайды. Тапсырма Жеке жұмыс Рефлексия Кері байланыс Мұғалім оқушыларды бағалайды, кері байланыс ұсынады. Үй тапсырмасы |
Оқылым Айтылым Топқа бөлініп, мәтін мазмұнын талдайды. 1-топ: Мәтін мазмұнын айтады.
2-топ: Болашақ, энергия сөздеріне «Бес жолды өлең» жазады.
«Вен диаграммасын» қолданады. Отын қоры мен баламалы қуат көздерін салыстырады.
Жазылым «Қос жазба» күндегігін қолданып, сөздерден сөз тіркесін құрайды. Ойтаразы
8- тапсырма |
Дескриптор 2 балл -Мазмұнын айтады -Постер қорғайды -Сұрақтар қояды -Ойын айтады -Пікірімен бөліседі -Салыстырады -Тиімділігін дәлелдейді
Дескриптор 2 балл -Сөз тіркесін құрайды
|
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Кесте Сызбалар Ақ плакаттар Парақтар Суреттер топтамасы |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Болашақ энергиясы
Болашақ энергиясы
|
Бөлім: |
7- бөлім. «Экспо-2017» - Қазақстан белесі. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сатибалдиева Д.З. |
|
Күні: |
17.01.2025ж 16.01.2025ж |
|
Сыныбы:9 |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Болашақ энергиясы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.5.1.сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолдану, диалогте, полилогте сенімді сөөйлеу; 9.5.1.3. ыңғайластық қатынасты білдіретін және қарсылықтық қатынасты білдіретін жалғаулықтардың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
мәтінде көтерілген мәселені ғаламдық мәселелермен байланыстыра отырып сыни тұрғыда баға бере біледі; сөйлеу барысында түрлі стильде берілген тақырып бойынша қажетті аргументтерді орынды қолданады, диалогте, полилогте сенімді сөйлей біледі. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылық ты ояту. 8 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 9-30 мин. |
Сөздік жұмысы
№1-тапсырма: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіреді, берілген жаттығуларды орындатады. |
Айтылым
Айтылым. Жағымды және жағымсыз мәндегі сөйлемдерді анықтап, себебін түсіндіреді. «Кубизм» тәсілі арқылы түсіндіреді.
|
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. - Түсіндіреді -Ойын айтады
|
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Сөздіктер Кесте |
|
|
3-тапсырма: Жеке жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 2-тапсырма Жұптық жұмыс
|
Жазылым Сөздерден мағыналық топтар құрайды.
Жазылым Айтылым Парталас досымен суреттер мен сөздерді сәйкестендіреді.
|
Дескриптор: Жалпы – 2 балл. -Түсіндіреді -Сөздер жазады
Дескриптор 2 балл -Сәйкестендіреді
|
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
|
7 мин |
4- тапсырма Топтық жұмыс
Оқушылардың түсінбеген тұстарына көмектеседі, түзету жұмыстарын жасайды. Тапсырма Жеке жұмыс Рефлексия Кері байланыс Мұғалім оқушыларды бағалайды, кері байланыс ұсынады. Үй тапсырмасы |
Оқылым Айтылым Топқа бөлініп, мәтін мазмұнын талдайды. 1-топ: Мәтін мазмұнын айтады.
2-топ: Болашақ, энергия сөздеріне «Бес жолды өлең» жазады.
«Вен диаграммасын» қолданады. Отын қоры мен баламалы қуат көздерін салыстырады.
Жазылым «Қос жазба» күндегігін қолданып, сөздерден сөз тіркесін құрайды. Ойтаразы
8- тапсырма |
Дескриптор 2 балл -Мазмұнын айтады -Постер қорғайды -Сұрақтар қояды -Ойын айтады -Пікірімен бөліседі -Салыстырады -Тиімділігін дәлелдейді
Дескриптор 2 балл -Сөз тіркесін құрайды
|
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Кесте Сызбалар Ақ плакаттар Парақтар Суреттер топтамасы |
шағым қалдыра аласыз


































