«Бекітемін»
ДОІЖО Искакова Р 20.11.2024ж
Сайыстың тақырыбы: «Болашаққа біліммен»
Қатысатын сыныптар: 7а,7б
Сайыстың мақсаты: Оқушылардың пән бойынша алған білімдерін тереңдету, қайталау, толықтыру, өмірмен байланыстыру. Оқушыларда жаңа технология мен ақпараттандыру, нақты ғылымдар ғасыры деген ұғымдар туралы түсініктерін қалыптастыру. Информатика , математика пәндеріне қызығушылығын арттыру. Оқушылардың білімін жетілдіре отырып, өз бетімен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Түрі: сайыс сабақ
Сайыстың көрнекілігі: слайд, таратпа материал, компьютер, платформалар
Өтілу барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі
-
Армысыздар құрметті ұстаздар мен оқушылар және ойынға қатысушы сайыскерлер!
-
«Халықтың кемеліне келіп өркендеп өсуі үшін , ең алдымен азаттық пен білім қажет» деп Шоқан Уәлиханов айтып кеткендей еліміздің болашағы тек білімді жастар екені даусыз.
-
Математикадан ештеңе ұқпасаңыз да, бұл сабақты ұнатпасаңыз да , өзіңізді таза гуманитар санасаңыз да ... Жалпы қандай жағдай болмасын- математика сізген керек . сондықтан математиканы оқудан жалықпайық.
-
Бүгінгі сайысымыз «Болашаққа біліммен» деп аталады. Сайысқа 7а және 7 б сыныптары қатысқалы отыр. Сайыскерлерге сәттілік тілей отырып сайыс жоспарымен таныстырып өтейін.
ІІ. Сайысты өткізу жоспары
-
Ұйымдастыру
-
Психологиялық дайындық
-
Ой шақыру «Қыздыру тапсырмалары» Qazmath «Ментальды арифметика»
-
Квиз ойындар «Сызықтық функция»
-
«Диаграмма»
-
«Координата»
-
«Сұрақ менен,жауап-сенен»
-
Бағалау
-Бүгінгі сайысымызға 2 топ қатысып отыр. Топтар өз атаулары мен алға қойған мақсаттарын айтып өтсін. Топ жұмысын бағалау асықтармен жүргізіледі.
1-топ Жастықты біз ізденуге арнайық,
Өрлейік, өркендейік, самғайық!
2-топ
Қандай сынақ болса дағы
беріспе,
Әрқашанда ұмтыла біл жеңіске
Психологиялық дайындық
-
Даламдай кең пейілім /жүрек тұсын ұстайды/
-
Жүрегім толы мейірім /қос қолмен жүрек жасайды/
-
Мен үшін жоқ уағың / қолымен кіші дегенді көрсетеді/
-
Бәріңе ортақ шуағым / екі қолын көтереді/
Қызық ақпарат
-
Нөлдің пайда болуы — бұл үлкен математикалық революция. Үнді математиктері оны сан ретіндегі маңызын алғаш рет түсіндіріп, оның көмегімен жаңа есептеу әдістерін енгізді. Осы уақытқа дейін математикада нөлсіз жүйе елестету мүмкін емес.
-
Ал "Гугол" саны — бұл 1-дің артынан 100 нөл бар сан. Ал "Гуголплекс" саны — бұл 1-дің артынан гугол санындай нөлдер келеді.
-
Осындай қызықты ақпаратты айта келе келесі ой шақыру, жаттығу мақсатында қыздыру тапсырмалары Qazmath сайтынан «Ментальды арифметика» тапсырмаларын орындап жіберейік. Бұл топтық жұмыс. Жауабын топпен айтады.
Қызықты ақпарат,
-
24. Бірінші ноутбуктің салмағы 12 келі болды.
-
26 электрондық пошта 1971 жылы жасалған.
49. Компьютерде ұзақ отырған адам минутына кем дегенде 7 рет жыпылықтайды
-
Квиз ойындар «Сызықтық функция»
Сергіту сәті
1-топ «Арам-зам-зам гули-гули»ойыны»
2-топ «Оқтау»
-
«Диаграмма»
Ақпараттарды ұсыну математикада да информатикада түсінікті , анық , тез ұғуға жол ашады. Статистикалық мәліметтер де диаграммалар арқылы беріледі. Олай болса «Диаграмма» тапсырмаларын орындайық.
Қызықты ақпарат
-
50. Киберофобтар - компьютерлерден және олармен байланысты барлық нәрселерден қорқатын адамдар.
-
Зерттеушілердің нәтижесі бойынша, 2010 жылы ұялы телефон қолданушылардың әдеттеріне байланысты термин ойлап табылды. Ол –Номофобия деп аталды Ұялы телефонды жоғалытып аламын деген қорқыныш .)
-
«ШАРШЫ» 5 шаршыдан 10 шаршы құрау керек /екі топ жеке-жеке жұмыс жасайды/
-
«Координата» ойыны / 2 ойын 2 топқа 1-оқушыдан тапсырма орындайды. /
-
«Жинақтау» ойыны /пробкалармен/
«Сұрақ менен жауап сенен»
-
Егер сіз оны аударсаңыз, қандай сан үштен біріне азаяды?
-
саны.
-
-
Ненің ұзындығы, тереңдігі, ені, биіктігі жоқ, бірақ өлшеуге болады?
Температура, уақыт.
-
Мультимедиа қай жылы, қай елде пайда болды? (Америкада, 1990 жылы) Сұрақ: Алғашқы ұялы телефон қай жылы шықты? (1984 жылы)
-
Microsoft фирмасының авторы (Бил Гейтс)
-
Сызғышты ойлап тапқан кім?
Наполеон
Сызғышқа ұқсас зат, Ежелгі Помпейде табылды. Оның
түрі: бөлімдерден тұратын түзу тақтай болатын. Ғалымдардың
айтуынша, бұл геометриялық құралдың көмегімен ежелгі
сәулетшілер өз жобаларын жасаған. Біз пайдаланатын сызғыштар —
француз революциясынан кейін пайда болды. Құрылғыға белгілі бір
шаманы орнату үшін, Парижден өтетін географиялық меридиан
қолданылды. Осы меридианның 40 миллионыншы бөлігі — 1 сантиметрге
тең болды. Ал, сантиметрдің оннан бір бөлігі — миллиметр деп
аталды. Нәтижесінде, ені — 25 миллиметр, ал ұзындығы — 1 метр
сызғыш жасалды. Ол «республикалық метр» деген атауға ие болды.
Алғашқыда, сызғыштармен тек ғалымдар ғана жұмыс жасайтын,
мектептерге 19 ғасырдың басында енгізілді.
7. Ежелгі римдіктер
сандардың арасында бір санды ұмытып кеткен. Қайсысын ұмытқанын
білесің бе?
0 , нөл - рим цифрларымен жазуға келмейтін жалғыз сан
-
Мұхтар Шаханов шығармасы бойыншы 12-3=?
-
.Қоқыс жәшіктері мен пакеттеріндегі қоқысты қайта өңдеудің логотипі математикада қалай аталады? Мёбиус парағы
10. «Миллион» деген сөзді қазақ арасында жеткізген ағартушы?
Ы.Алтынсарин
-
Оқушыларды жинаған асық сандарына қарай бағалау .
«Білімдіге – биіктен орын» бар деп биіктен көрініңдер деп сайысты аяқтаймыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Болашаққа біліммен»
«Болашаққа біліммен»
«Бекітемін»
ДОІЖО Искакова Р 20.11.2024ж
Сайыстың тақырыбы: «Болашаққа біліммен»
Қатысатын сыныптар: 7а,7б
Сайыстың мақсаты: Оқушылардың пән бойынша алған білімдерін тереңдету, қайталау, толықтыру, өмірмен байланыстыру. Оқушыларда жаңа технология мен ақпараттандыру, нақты ғылымдар ғасыры деген ұғымдар туралы түсініктерін қалыптастыру. Информатика , математика пәндеріне қызығушылығын арттыру. Оқушылардың білімін жетілдіре отырып, өз бетімен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Түрі: сайыс сабақ
Сайыстың көрнекілігі: слайд, таратпа материал, компьютер, платформалар
Өтілу барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі
-
Армысыздар құрметті ұстаздар мен оқушылар және ойынға қатысушы сайыскерлер!
-
«Халықтың кемеліне келіп өркендеп өсуі үшін , ең алдымен азаттық пен білім қажет» деп Шоқан Уәлиханов айтып кеткендей еліміздің болашағы тек білімді жастар екені даусыз.
-
Математикадан ештеңе ұқпасаңыз да, бұл сабақты ұнатпасаңыз да , өзіңізді таза гуманитар санасаңыз да ... Жалпы қандай жағдай болмасын- математика сізген керек . сондықтан математиканы оқудан жалықпайық.
-
Бүгінгі сайысымыз «Болашаққа біліммен» деп аталады. Сайысқа 7а және 7 б сыныптары қатысқалы отыр. Сайыскерлерге сәттілік тілей отырып сайыс жоспарымен таныстырып өтейін.
ІІ. Сайысты өткізу жоспары
-
Ұйымдастыру
-
Психологиялық дайындық
-
Ой шақыру «Қыздыру тапсырмалары» Qazmath «Ментальды арифметика»
-
Квиз ойындар «Сызықтық функция»
-
«Диаграмма»
-
«Координата»
-
«Сұрақ менен,жауап-сенен»
-
Бағалау
-Бүгінгі сайысымызға 2 топ қатысып отыр. Топтар өз атаулары мен алға қойған мақсаттарын айтып өтсін. Топ жұмысын бағалау асықтармен жүргізіледі.
1-топ Жастықты біз ізденуге арнайық,
Өрлейік, өркендейік, самғайық!
2-топ
Қандай сынақ болса дағы
беріспе,
Әрқашанда ұмтыла біл жеңіске
Психологиялық дайындық
-
Даламдай кең пейілім /жүрек тұсын ұстайды/
-
Жүрегім толы мейірім /қос қолмен жүрек жасайды/
-
Мен үшін жоқ уағың / қолымен кіші дегенді көрсетеді/
-
Бәріңе ортақ шуағым / екі қолын көтереді/
Қызық ақпарат
-
Нөлдің пайда болуы — бұл үлкен математикалық революция. Үнді математиктері оны сан ретіндегі маңызын алғаш рет түсіндіріп, оның көмегімен жаңа есептеу әдістерін енгізді. Осы уақытқа дейін математикада нөлсіз жүйе елестету мүмкін емес.
-
Ал "Гугол" саны — бұл 1-дің артынан 100 нөл бар сан. Ал "Гуголплекс" саны — бұл 1-дің артынан гугол санындай нөлдер келеді.
-
Осындай қызықты ақпаратты айта келе келесі ой шақыру, жаттығу мақсатында қыздыру тапсырмалары Qazmath сайтынан «Ментальды арифметика» тапсырмаларын орындап жіберейік. Бұл топтық жұмыс. Жауабын топпен айтады.
Қызықты ақпарат,
-
24. Бірінші ноутбуктің салмағы 12 келі болды.
-
26 электрондық пошта 1971 жылы жасалған.
49. Компьютерде ұзақ отырған адам минутына кем дегенде 7 рет жыпылықтайды
-
Квиз ойындар «Сызықтық функция»
Сергіту сәті
1-топ «Арам-зам-зам гули-гули»ойыны»
2-топ «Оқтау»
-
«Диаграмма»
Ақпараттарды ұсыну математикада да информатикада түсінікті , анық , тез ұғуға жол ашады. Статистикалық мәліметтер де диаграммалар арқылы беріледі. Олай болса «Диаграмма» тапсырмаларын орындайық.
Қызықты ақпарат
-
50. Киберофобтар - компьютерлерден және олармен байланысты барлық нәрселерден қорқатын адамдар.
-
Зерттеушілердің нәтижесі бойынша, 2010 жылы ұялы телефон қолданушылардың әдеттеріне байланысты термин ойлап табылды. Ол –Номофобия деп аталды Ұялы телефонды жоғалытып аламын деген қорқыныш .)
-
«ШАРШЫ» 5 шаршыдан 10 шаршы құрау керек /екі топ жеке-жеке жұмыс жасайды/
-
«Координата» ойыны / 2 ойын 2 топқа 1-оқушыдан тапсырма орындайды. /
-
«Жинақтау» ойыны /пробкалармен/
«Сұрақ менен жауап сенен»
-
Егер сіз оны аударсаңыз, қандай сан үштен біріне азаяды?
-
саны.
-
-
Ненің ұзындығы, тереңдігі, ені, биіктігі жоқ, бірақ өлшеуге болады?
Температура, уақыт.
-
Мультимедиа қай жылы, қай елде пайда болды? (Америкада, 1990 жылы) Сұрақ: Алғашқы ұялы телефон қай жылы шықты? (1984 жылы)
-
Microsoft фирмасының авторы (Бил Гейтс)
-
Сызғышты ойлап тапқан кім?
Наполеон
Сызғышқа ұқсас зат, Ежелгі Помпейде табылды. Оның
түрі: бөлімдерден тұратын түзу тақтай болатын. Ғалымдардың
айтуынша, бұл геометриялық құралдың көмегімен ежелгі
сәулетшілер өз жобаларын жасаған. Біз пайдаланатын сызғыштар —
француз революциясынан кейін пайда болды. Құрылғыға белгілі бір
шаманы орнату үшін, Парижден өтетін географиялық меридиан
қолданылды. Осы меридианның 40 миллионыншы бөлігі — 1 сантиметрге
тең болды. Ал, сантиметрдің оннан бір бөлігі — миллиметр деп
аталды. Нәтижесінде, ені — 25 миллиметр, ал ұзындығы — 1 метр
сызғыш жасалды. Ол «республикалық метр» деген атауға ие болды.
Алғашқыда, сызғыштармен тек ғалымдар ғана жұмыс жасайтын,
мектептерге 19 ғасырдың басында енгізілді.
7. Ежелгі римдіктер
сандардың арасында бір санды ұмытып кеткен. Қайсысын ұмытқанын
білесің бе?
0 , нөл - рим цифрларымен жазуға келмейтін жалғыз сан
-
Мұхтар Шаханов шығармасы бойыншы 12-3=?
-
.Қоқыс жәшіктері мен пакеттеріндегі қоқысты қайта өңдеудің логотипі математикада қалай аталады? Мёбиус парағы
10. «Миллион» деген сөзді қазақ арасында жеткізген ағартушы?
Ы.Алтынсарин
-
Оқушыларды жинаған асық сандарына қарай бағалау .
«Білімдіге – биіктен орын» бар деп биіктен көрініңдер деп сайысты аяқтаймыз
шағым қалдыра аласыз













