Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
3 мин
|
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату
жаттығуларын жасату арқылы
жүреді.
Өткен тақырыпқа шолу, жаңа
тақырыпты ашу:
А)Үйге берілген
тапсырманы тексеру.
Ә) «Ой қозғау»
әдісі:
-Біз өткенде не
үйрендік?
- Қандай тапсырмалар
орындап жүрміз?
-Өте жақсы, онда бүгінгі
сабағымызда бөлігі бойынша бүтінді табуға берілген есептерді
талдаймыз, шешуін, жауабын табатын
боламыз.
Оқу мақсаты
жарияланады.
|
Жаттығу
жасайды.
.
Тапсырма
тексертеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты
ашады.
|
«Бас бармақ» әдісі. Жауабын
толықтыру, тиімді кері байланыс
жасау.
|
әртүрлі
суреттер
Білімленд
платформасы
|
Жаңа
білім
10
мин
2 мин
15
мин
Бекіту
13
мин
|
(Ұ, Д) 1-
тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге
асады.
1) Есепті
шығарыңдар.
А) Ш:
21*6=126
Ж: 126 ағаш
бар.
Ә) Ш:
63:3=21
21*6=126
Ж: 126 ағаш
бар.
Есте
сақта!
2)Есепті
шығарыңдар.
А) Ш:
6:2=3
8*3=24
Ж: 24 күн
демалыс.
Ә)Ш:
18:2=9
9*9=81
Ж: 81
батарея керек.
3)Есепті
шығарыңдар.
А)
Ш: M1=m1*S=11*85=935
M2=m2*S=9*85=765
935-765=170
Ж: 170 ц
артық жинаған.
ә) Ш:
S1=V1*t=48*3=144км
S2=S-S1=198-144=54км
V2=S2:t=54:3=18 миль/сағ
Ж: 18
миль/сағ
Сергіту
сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді.
(Т) 2- тапсырма
«Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.
4) Тапсырманы
орындаңдар.
1/4 1 ¾ 2
2/4 3
3/4
5) Тапсырманы
орындаңдар.
7/9, 5/9, 3/7, 5/6,
1/7, 1/6-алымы тақ.
4/7, 2/7, 4/9-алымы
жұп.
6) Әрбір суретке
текшелерді орналастыру планы берілген. Екінші құрастырмадағы
текшелердің орналасу планын толықтырыңдар.
(Д) 3-
тапсырма дәптермен жұмыс.
7)
–Атмосфераның ластану қай қалада ең жоғары?
-Ең төмен
ластану деңгейін көрсетіп тұрған қай қалада?
-Өз
облысымыздың ластану көрсеткіші қанша?
8)а) 1кг200г;
1200г+650г=1850г
ә) 800г;
800г-450г=350г
б) 1кг500г;
1500г+700г=2200г
Кейбір
оқушыға:121-бет
№9.
|
Тапсырмаларды
орындайды.
Билеп
сергиді.
Тапсырмаларды
орындайды.
Тапсырма орындайды.
|
Дескриптор:
Есептердің
шешуін, жауабын шығарады-1балл.
Есептердің
шешуін, жауабын шығарады-1балл.
Есептердің
шешуін, жауабын шығарады-1балл.
Бөлшектерді
сан сәулесінде белгілейді-1балл.
Бөлшектерді
топтастырады-1балл.
Құрастырма-дағы текшелердің орналасу планын
толықтырады-1балл.
Диаграмма
бойынша сұрақ құрастырады, сұраққа жауап
береді-2балл.
Амалдардың
орындалу ретін анықтап есептейді-1балл.
Массаларды
анықтайды-1балл.
|
Математика
4-сынып
3-бөлім
|