Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін
нәтижелер
|
Білімділік: оқу түрлерін (буындап
оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың
мағына ажыратушы қызметін түсінеді; сызба-модель, сурет,
белгілер арқылы
сөз, сөйлем,
шағын мәтін
құрастырады; жазу
жолын, жоларалықты, жолдың
жоғарғы және
төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің
бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады; айтылуы
мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау
арқылы жазады.
Дамытушылық: сөздік қоры байиды;
байланыстырып сөйлеуі қалыптасады.
Тәрбиелік: ана тілін, Отанын,
халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей
біледі.
|
Сабақтың басы (1–7
мин)
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі:
-
Сәлемдесу.
-
Оқушыларды түгендеу.
Психологиялық ахуал
орнату.
–
Балалар, бір-біріміздің қолымыздан
ұстап,
алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай
тамаша, қандай қуаныш!
|
Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай. Өсемiз
бiз күлiп-ойнап,
Бiр адамның
баласындай.
|
|
|