Материалдар / Бөлім: Әліппе кезеңі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бөлім: Әліппе кезеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы Д дыбысы және әрпі Білімділік: оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; сызба-модель, сурет, белгілер арқылы сөз, сөйлем, шағын мәтін құрастырады; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады; айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы жазады. Дамытушылық: сөздік қоры байиды; байланыстырып сөйлеуі қалыптасады. Тәрбиелік: ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2021
2523
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Әліппе кезеңі



Педагогтің аты- жөні: Куанган Назгуль

Күні: 10 .18 2021 ж


Сынып: 1

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Д дыбысы және әрпі

Оқу бағдарла- масына сәйкес күтілетін нәтижелер

Білімділік: оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолданады; дыбыстың мағына ажыратушы қызметін түсінеді; сызба-модель, сурет, белгілер арқылы сөз, сөйлем, шағын мәтін құрастырады; жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптерді, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазады; айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы жазады.

Дамытушылық: сөздік қоры байиды; байланыстырып сөйлеуі қалыптасады.

Тәрбиелік: ана тілін, Отанын, халқын, мәдениеті мен салт-дәстүрін құрметтей біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (1–7 мин)

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Сәлемдесу.

  2. Оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал орнату.

Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,

алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!



Өсемiз бiз күлiп-ойнап, Он саусақтың саласындай. Өсемiз бiз күлiп-ойнап,

Бiр адамның баласындай.



Сабақтың ортасы

Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:






(26 мин)

Балалар, сендер бүгін берілген сөздерді, сөйлемдерді буындап, тұтастай оқисыңдар. Сызба-модель арқылы сөйлем құрайсыңдар. Сөйлемдер ретін дұрыс анықтап, мәтін құрайсыңдар. Сөздің алдына, ортасына, соңына тиісті дыбысты қосу арқылы сөздің мағынасы өзгеретінін түсінесіңдер. «Дд» әрпі кездесетін сөздерді, сөйлемдерді көркем жазасыңдар.

Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.












  1. Әр буындағы дыбыстарды тұтастырып,

«бір дыбыс» сияқты қосып, яғни дауыссыздан дауыстыға қарай және дауыстымен үндестіріп оқиды.

  1. Буындарды жеке тұтас сөздегі айтылуымен оқиды. Әрбір дыбысты естіп, әріпті көріп, өздігінен саналы оқиды.

«Менің алғашқы сөздігім» кітабынан

«дода», «долана», «дуадақ» сөздерінің түсіндірмесін мұғалімнің көмегімен тауып оқиды.

  1. Оқушылар сөзге тиісті жалғауды жалғайды. Сөз құрайды.

  2. Оқушылар сөйлемді оқиды.

  3. Оқушылар сөйлемдердің дұрыс ретін анықтайды. Мәтінді буындап, тұтастай оқиды.

Қолдау

Суреттер, оқулық Сызба


(МК, Ұ) Дыбыстық талдау дағдыларын дамыту жұмысы.

Оқылым.

  1. Сөздерді буындап, тұтас оқыту.

  2. Сөз мағынасымен жұмысты перспективті қатардағы сөздермен ұйымдастыру. Сөздің

ортасында (дауа дода) тиісті дыбысты қосу арқылы оның мағынасы өзгеретінін түсіну.

  1. Сөзге тиісті жалғауды жалғап, сөз құрау.



Қолдауды қажет ететін оқушы- ларға көмек беру.



Оқулық



«Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралы









4. Суретті сөзге айналдырып, сөйлем құрау.




Қолдауды қажет ететін оқушы- ларға көмек беру.



Мақтау




Оқулық


5. Сөйлемдердің дұрыс ретін анықтап, мәтінді буындап, тұтас оқу.

















Сабақтың соңы (7 мин)

Бекіту және саралау

Саралау тапсырмасымен жұмыс ұйымдастыру:

  1. деңгей:

Сюжетті суретке қарап әңгімеле. Мұғалімнің көмегімен «Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралынан «долана»,

«дуадақ» туралы ақпарат тап.

  1. деңгей:

Бұл сөздерді қолданып сөйлем құра.

  1. деңгей:

Құраған сөйлеміңнің сызбасын сыз. Бүгінгі сабақтың тәрбиелік мәні ашылатындай мазмұнда сұрақтар қ

ойып,

жауап алу.


Оқушылар өздеріне берілген саралау тапсырмаларын орындайды.


  1. деңгейдегі оқушылар мұғалімнің көмегімен «Менің алғашқы сөздігім» көмекші құралынан «долана», «дуадақ» туралы ақпарат табады.

  2. деңгейдегі оқушылар бұл сөздермен сөйлем құрайды.

  3. деңгейдегі оқушылар құраған сөйлемінің сызбасын сызады.



Мақтау



Оқулық

Рефлексия












Сабақта алған көңіл күйлерін смайликпен көрсетеді.


Рефлексия тақтайшасы








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!