Материалдар / Бөлім бойынша жиынтық бағалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бөлім бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
6-қазақ сыныптарына арналған БӨЛІМ БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2024
162
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жиынтық бағалауға арналған
әдістемелік ұсыныстар
Информатика
6 сынып

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 6-сынып білім алушыларына «Информатика» пәні
бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде
құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) негізгі орта мектептің
(5-9-сыныптары) «Информатика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім беру
мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. 6-сыныпта
жиынтық бағалау барлық тоқсанда өткізіледі.
Бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім
алушылардың тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді.
Әдістемелік ұсыныстарда бөлім / ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалауды
өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған.
Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар)
сипатталған. Тапсырмалар мен рубрикалар ұсыныс түрінде берілген.
Тоқсандық жиынтық бағалауды өткізу үшін спецификацияда тапсырма үлгілері мен
балл қою кестесі ұсынылған. Спецификация стандартталған және оны тоқсандық жиынтық
бағалауды өткізуде басшылыққа алу міндеттелген.
Әдістемелік ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім
беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік
үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.
Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді
ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар) қолданылды.

2

МАЗМҰНЫ
1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. 4
«Компьютерлік жүйелер мен желілер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ................................ 4
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. 7
«Ақпаратты ұсыну» бөлімі бойынша жиынтық бағалау................................................................ 7
«Компьютерлік графика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .................................................... 11
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... 15
«Компьютерлік ойындарды жасау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау.................................... 15
«Компьютерлік ойынды құру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау............................................ 19
4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... 23
«Мәтіндік құжатпен жұмыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .............................................. 23

3

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Компьютерлік жүйелер мен желілер» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты

6.4.1.1 Эргономика міндеттерін ойластыру және шешу
(жоғары деңгейде және тиімді болу үшін)
6.1.1.1 Есептеу техникасының дамуының тарихы мен
перспективасы жөнінде әңгімелеу

Бағалау критерийі

Білім алушы
• Эргономика міндетін анықтайды
• Есептеу
техникасы
буындарына
құрылғыларды анықтайды

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Білу және түсіну
Қолдану

Орындау уақыты

20 минут

сәйкес

Тапсырмалар
1. Сөйлемді аяқтаңыз.
Эргономика – бұл _________________________________________________________
___________________________________________________________________________
2. Суретті қарастырыңыз. Эргономика ережесі сақталмаған екі әрекетті көрсетіңіз.

1

1

1) Компьютермен жұмыс жасау барысында жұмыс үстелінде тамақтануға болмайды.
2) _______________________________________________________________________
3) _______________________________________________________________________
3. Есептеуіш техника буындарында қолданылатын құралды анықтаңыз, сәйкестік
орнатыңыз.
Есептеуіш техника буындары

І

ІІ

ІІІ

С
4

ІV

А. Жартылай өткізгіш – транзисторлар
B. Интегралдық схема
C. Электрондық шамдар
D. Процессор
4. Берілген құрылғылардың даму кезеңіне сәйкес шығу ретін анықтаңыз.

1

Аналитикалық машина
Арифмометр
Абак
Әмбебап есептеуіш машина

5. Сөйлемдердегі бос сөздерді және сөз тіркестерін толтырыңыз.
Бірінші, үшінші, бесінші, эмоциалық, жасанды, интеллектуалды
Робот (1) _________ буын есептеу техникасының даму белгілерінің бірі болып
табылады, өйткені оның негізінде (2) _______________ интеллект жатыр.

Бағалау критерийі

Тапсырма
Дескриптор

Білім алушы
Компьютермен жұмыс
эргономика ұғымын анықтайды;
1
кезінде
эргономика
эргономика ережесі сақталмаған екінші
2
заңдылықтарын
әрекетті анықтайды;
ұстанады
эргономика ережесі сақталмаған үшінші
әрекетті анықтайды;
Есептеу
іі
буын
компьютерлерінің
негізін
3
техникасының даму
анықтайды;
тарихын сипаттайды
ііі буын компьютерлерінің негізін
анықтайды;
іv буын компьютерлерінің негізін
анықтайды;
құрылғылардың шығу ретін анықтайды;
4
5

эем буынын көрсетеді;
буын негізін анықтайды.

Барлығы:

5

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
9

«Компьютерлік жүйелер мен желілер» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған
рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________
Бағалау критерийі
Эргономика
анықтайды.

Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен
Орташа
Жоғары
міндетін Эргономика міндетін анықтауда Эргономика
ұғымын Эргономика міндетін дұрыс
қиналады.
анықтауда/эргономика
ережесін анықтайды.
анықтауда қателіктер жібереді.

Есептеу
техникасы Есептеу техникасы буындарына ІІ, ІІІ, ІV буын компьютерлерінің
буындарына
сәйкес сәйкес құрылғыларды анықтауда негізін анықтауда/ құрылғылардың
құрылғыларды анықтайды.
қиналады.
даму ретін көрсетуде/ЭЕМ буынын
көрсетуде/ буын негізін анықтауда
қателіктер жібереді.

6

Есептеу
буындарына
құрылғыларды
анықтайды.

техникасы
сәйкес
дұрыс

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Ақпаратты ұсыну» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты

6.2.1.3 Ақпаратты беруші және қабылдаушы байланыс
арналарына мысал келтіру

Бағалау критерийі

Білім алушы
• Ақпарат беруші мен қабылдаушыны анықтайды
• Байланыс арнасын анықтайды

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырмалар
1. Берілген суретке қарап ақпарат беруші мен қабылдаушыны анықтаңыз.
Мысал

Ақпарат беруші

Ақпарат қабылдаушы

2. Берілген сызба арқылы ақпарат беруші мен қабылдаушыға мысал келтіріңіз.
Ақпарат беруші →
Ақпарат қабылдаушы
Адам → Адам

Мысал
Асхат пен Рахат телефонмен сөйлесті

Адам → Нысан
Нысан → Адам

7

3. Берілген іс-әрекет ақпарат берушіге немесе қабылдаушыға қатысты айтылғанын
анықтаңыз, жалауша ( ) белгішесін қойыңыз.
Іс-әрекет
Тыңдады
Айтты
Дәмін татты
Көрсетті

Ақпарат беруші

Ақпарат қабылдаушы

4. Ақпарат түрлері мен оны қабылдау әдістері арасында сәйкестік орнатыңыз.

Иіс сезу

Көру

Есту

Дәм сезу

Сипап сезу

5. Келесі суреттен байланыс арналарының бір жақты немесе екі жақты екенін
анықтаңыз.
Мысал

Байланыс арнасы

8

Бағалау
критерийі
Ақпарат беруші
мен
қабылдаушыны
анықтайды

Тапсырма

1
2

3

4

Байланыс
арнасын
анықтайды
Барлығы:

5

Дескриптор
Білім алушы
ақпарат берушіні анықтайды;

Балл
1

ақпарат қабылдаушыны анықтайды;

1

адам → нысан сызбасы бойынша мысал
келтіреді;
нысан → адам сызбасы бойынша мысал
келтіреді;
дәмін татты іс-әрекетін ажыратады;

1

көрсетті іс-әрекетін ажыратады;

1

көру әдісін сәйкестендіреді;

1

есту әдісін сәйкестендіреді;

1

дәм сезу әдісін сәйкестендіреді;

1

сипап сезу әдісін сәйкестендіреді;

1

бір
жақты
анықтайды;
екі
жақты
анықтайды.

1
1

байланыс

арнасын

1

байланыс

арнасын

1
12

9

«Ақпаратты ұсыну» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________
Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен

Орташа

Жоғары

Ақпарат
беруші
мен
қабылдаушыны
ажыратады,
мысал келтіреді.

Ақпарат
беруші
мен
қабылдаушыны
ажыратуға,
мысал келтіруге қиналады.

Ақпарат беруші / қабылдаушыны
анықтауда / Адам → Нысан / Нысан →
Адам
сызбасы
бойынша
мысал
келтіруде / дәмін татты / көрсетті ісәрекетін ажыратуда / көру / есту / дәм
сезу
/
сипап
сезу
әдістерін
сәйкестендіруде қателіктер жібереді.

Ақпарат
беруші
мен
қабылдаушыны
дұрыс
ажыратады, мысал келтіре
алады.

Байланыс
анықтайды.

Байланыс арналарын анықтауға
қиналады.

Біржақты
арнасын
жібереді.

Байланыс арналарын дұрыс
анықтайды.

арналарын

10

және екі жақты байланыс
ажыратуда
қателіктер

«Компьютерлік графика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты

6.2.2.2 Векторлық кескіндерді құру және өңдеу

Бағалау критерийі

Білім алушы
• Векторлық кескіндер құра алады
• Векторлық кескіндерді өңдей алады

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырмалар
1. Графикалық редакторда салынған векторлық кескін берілген
. Бұл кескінді
салу үшін қолданылатын екі құрал-сайманды анықтаңыз.
__________________________________________________________________________
2. Векторлық графикалық редакторда аққала суреті салынған. Суретті салу ретін
жазыңыз.

1

4

11

3. Векторлық графикалық редакторда салынған кескін берілген.

Кескін неше қабаттан тұратынын анықтаңыз. _________________________________
Қандай құрал-саймандар қолданылғанын анықтаңыз.
________________________________________________________________________
4. Графикалық редакторда келесі векторлық кескін салудың іс-әрекеттер ретін
анықтаңыз.

Құрал-сайманды таңдау
Кескінді салу
Бұрыштар санын анықтау
5. Векторлық графикалық редакторда салынған кескінді қарастырыңыз. Командалар
мен фигуралар арасында сәйкестік орнатыңыз.

Командалар

Фигуралар

Тігінен айна көрінісі

Сағат тіліне қарсы 900-қа
бұру

12

Бағалау критерийі
Векторлық кескіндер
құра алады

Векторлық
кескіндерді өңдей
алады
Барлығы:

Тапсырма
Дескриптор

Білім алушы
1
векторлық кескінді салуға қажетті бірінші
құрал-сайманды анықтайды;
векторлық кескінді салуға қажетті екінші
құрал-сайманды анықтайды;
2
аққала салуда екінші кескіннің ретін
анықтайды;
аққала салуда үшінші кескіннің ретін
анықтайды;
аққала салуда бесінші кескіннің ретін
анықтайды;
3
кескіннің неше қабаттан тұратынын
анықтайды;
кескін салуға қажетті құрал-саймандарды
анықтайды;
4
векторлық кескінді салудың бірінші
әрекетін анықтайды;
векторлық кескінді салудың екінші
әрекетін анықтайды;
векторлық кескінді салудың үшінші
әрекетін анықтайды;
5
сағат тіліне қарсы 900-қа бұру командасы
орындалған кескінді анықтайды;
тігінен
айна
көрінісі
командасы
орындалған кескінді анықтайды.

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
12

13

«Компьютерлік графика» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________
Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен
кескін

Орташа

Жоғары

Векторлық кескін құра алады.

Векторлық
қиналады.

құруға

Векторлық кескінді салуға қажетті
бірінші /екінші құрал-сайманды
анықтауда / аққала салуда екінші /
үшінші / бесінші кескіннің ретін
анықтауда / кескіннің неше
қабаттан тұратынын анықтауда /
кескін салуға қажетті құралсаймандарды
анықтауда
/
векторлық
кескінді
салудың
бірінші / екінші / үшінші әрекетін
анықтауда қателіктер жібереді.

Векторлық кескінді дұрыс
құра алады.

Векторлық кескіндерді өңдей
алады.

Векторлық кескіндерді өңдеуге
қиналады.

Сағат тіліне қарсы 900-қа бұру /
тігінен айна көрінісі / командасы
орындалған кескінді анықтауда
қателіктер жібереді.

Векторлық
кескіндерді
дұрыс өңдей алады.

14

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Компьютерлік ойындарды жасау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты

6.3.2.1 Есептің шешімін кезеңмен талдау
6.3.2.2 Блок-схема түріндегі алгоритмді ұсыну

Бағалау критерийі

Білім алушы
• Ойын ортасында есепті шешу кезеңін
анықтайды және талдайды
• Есеп шартына сәйкес блок-схема құрады

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырмалар
1. Оқушы ойын ортасында «Ыдысқа алма жинау» ойынын құруды ұйғарды. Қажетті
спрайттарды анықтаңыз.
______________________________________________________________________
2. «Ыдысқа алма жинау» ойыны үшін сахна мен кейіпкерлердің суретін салыңыз.

3. Оқушы жобасының атын «Ыдысқа жеміс жинау» деп өзгертті және тақырыпқа
сәйкес жемістер түрін көбейту қажет. Жеміс түрін көбейту әрекетін анықтаңыз.
__________________________________________________________________________

15

4. «Ыдысқа алма жинау» ойынының скрипті бойынша блок-схема құрыңыз.
Скрипт

Блок-схема

5. Берілген алгоритм бойынша блок-схема құрыңыз.
Сөз түрінде алгоритм
1. Шелек толғанша қайтала
2. Шелекке бір стақан су құй

Блок-схема

16

Бағалау критерийі
Ойын ортасында
есепті шешу кезеңін
анықтайды және
талдайды

Тапсырма

1
2

3
Есеп шартына
сәйкес блок-схема
құрады

4

5

Дескриптор
Білім алушы
ойынға қажетті спрайттарды анықтайды;

Балл
1

сахна суретін берілген тақырыпқа сәйкес
салады;
тақырыпқа
сәйкес
спрайттарды
бейнелейді;
жемістер
түрін
көбейту
жолын
анықтайды;
басы, соңы блоктарын анықтайды;

1

циклдік блокты анықтайды;

1

шартты блокты анықтайды;

1

іс-әрекет блогын анықтайды;

1

басы, соңы блоктарын анықтайды;

1

циклдік блокты анықтайды;

1

іс-әрекет блогын анықтайды.

1

Барлығы:

1
1
1

11

17

«Компьютерлік ойындарды жасау» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша
ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________
Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен

Орташа

Жоғары

Ойын ортасында есепті шешу
кезеңін
анықтайды
және
талдайды.

Ойын ортасында есепті шешу
кезеңін
анықтауға
және
талдауға қиналады.

Ойынға қажетті спрайтты анықтауда /
сахна суретін берілген тақырыпқа
сәйкес салуда / кейіпкердің суретін
бейнелеуде / спрайт түрін көбейту
жолын анықтауда қателіктер жібереді.

Ойын ортасында есепті
шешу
кезеңін
дұрыс
анықтайды және талдайды.

Есеп шартына сәйкес блоксхема құрады.

Есеп шартына сәйкес блоксхема құруға қиналады.

Басы, соңы блоктарын / циклдік
блокты / шартты блокты / іс-әрекет
блоктарын анықтауда қателіктер
жібереді.

Есеп шартына сәйкес блоксхеманы дұрыс құрады.

18

«Компьютерлік ойынды құру» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты

6.3.1.1 Ойын ортасындағы программалау сценарийін
жасау және жүзеге асыру
6.3.3.1 Программа ортасында қателерді табу және
жөндеу

Бағалау критерийі

Білім алушы
• Ойын ортасында программалау сценарийін
жүзеге асырады
• Ойын ортасында қателерді табады және түзетеді

Ойлау дағдыларының
деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырмалар
1. Оқушы ойын ортасында ұшып жүретін «Жарқанат» ойынын құруды ұйғарды.
Тақырыпқа сәйкес интерфейс салыңыз.

2.

Жарқанат үшін екі костюмді сипаттаңыз.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

3.

«Жарқанат» ойынының командаларын қарастырыңыз.

19

Оң бағытта ұшу командасын анықтаңыз.
_____________________________________________________________________
Сол бағытта ұшу командасын анықтаңыз.
_____________________________________________________________________
4.

Берілген алгоритм бойынша скрипт жазыңыз.
Сөз түріндегі алгоритм
Программа іске қосылған кезде
әрдайым «Space Unicorn» дыбысын
соңына дейін ойнат, 1 секунд күт

5.

Екі бағытқа бірнеше рет жүретін спрайт скриптін қарастырыңыз.

Скрипт

Шартқа сәйкес келмейтін қателікті анықтаңыз.
_____________________________________________________________________
Қатені дұрыстау жолын ұсыныңыз.
_____________________________________________________________________
6.

Берілген скрипті қарастырыңыз. Командалар ретінде жіберілген қатені дұрыстаңыз.
Қате скрипт

Дұрыс скрипт

20

Бағалау критерийі
Ойын ортасында
программалау
сценарийін жүзеге
асырады

Тапсырма

1

Дескриптор
Білім алушы
ойынға арналған достық интерфейсін
салады;
спрайт
үшін
костюмдер
санын
анықтайды;
спрайт үшін костюмдерді сипаттайды;

Балл

1

4

оң
бағытта
ұшу
командасын
анықтайды;
сол
бағытта
ұшу
командасын
анықтайды;
берілген алгоритм үшін скрипт жазады;

5

қатені анықтайды;

1

қатені түзетеді;

1

бірінші қатені анықтайды;

1

екінші қатені анықтайды.

1

2

3

Ойын ортасында
қателерді табады және
түзетеді

6
Барлығы:

1
1
1

1
1

10

21

«Компьютерлік ойынды құру» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________
Бағалау критерийі
Ойын
программалау
жүзеге асырады.

ортасында
сценарийін

Ойын ортасында қателерді
табады және түзетеді.

Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен

Орташа

Жоғары

Ойын
ортасында
программалау
сценарийін
жүзеге асыруға қиналады.

Ойынға арналған достық интерфейсін
салуда / спрайт үшін костюмдер
санын анықтауда / спрайт үшін
костюмдерді сипаттауда / спрайттың
әрекетіне қарай команданы анықтауда
қателіктер жібереді.

Ойын
ортасында
программалау сценарийін
дұрыс жүзеге асырады.

Ойын ортасында
табуға
және
қиналады.

Спрайт үшін жазылған скриптке сөз
түрінде алгоритм жазуда / скрипте
қолданылған
алгоритм
түрін
анықтауда / жобаға өзгеріс енгізу
әрекеттерін анықтауда / скриптегі
қатені табуда қателіктер жібереді.

Ойын ортасында қателерді
дұрыс
табады
және
жөндейді.

қателерді
жөндеуге

22

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Мәтіндік құжатпен жұмыс» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты

6.2.2.1 Сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер,
мазмұн, атау, түсіндірме)
6.4.2.1 Авторлық құқық, плагиат ұғымдарын түсіндіру
6.4.2.2 Авторға сілтеме беру арқылы ақпаратты
сүйемелдеу

Бағалау критерийі

Білім алушы
• Құжатқа
сілтемелерді,
нұсқамаларды,
гиперсілтемелерді қолданады
• Сілтеме түрлерін салыстырады
• Авторлық құқық және плагиат ұғымдарын
қолдану аймағын көрсетеді
Қолдану

Ойлау дағдыларының
деңгейі

20 минут

Орындау уақыты
Тапсырмалар
1.

Төменде берілген сөйлемдегі 1 және 2 деген сандардың қолданылу мақсатын
анықтаңыз.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________

2. Оқушылар Интернеттен алынған ақпараттың авторын анықтай алмады.
Құжаттың көшірме еместігін дәлелдеу әрекетін көрсетіңіз.
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
3. Құжат ішіндегі орынға гиперсілтеме орнату жолын көрсетіңіз.
1. _________________________________________________
2. Тышканнның оң жақ батырмасын басу;
3. _________________________________________________
4. _________________________________________________
5. _________________________________________________
6. OK батырмасын басу.
4. Төменде берілген белгішелерді салыстырыңыз және кестені толтырыңыз.

1

2

23

Ұқсастығы

Айырмашылығы

5. Мәтін берілген. Мәтіндегі гиперсілтемені көрсетіңіз және гиперсілтеменің
қолданылу мақсатын түсіндіріңіз.
Мәтіннің бірегейлігін тексеру: https://text.ru/antiplagiat
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
6. Ұғымдарды қолдану жағдайларына мысал келтіріңіз.
Авторлық құқық

Плагиат

24

Бағалау критерийі
Құжатқа сілтемелерді,
түсіндірмелерді,
гиперсілтемелерді
қолданады

Сілтеме түрлерін
салыстырады

Тапсырма

1
2

Дескриптор
Білім алушы
нұсқаманың
қолдану
мақсатын
анықтайды;
сілтемені қою әрекетін анықтайды;

3

бірінші команданы анықтайды;

1

үшінші команданы анықтайды;

1

төртінші команданы анықтайды;

1

бесінші команданы анықтайды;

1

сілтеме
түрлерінің
ұқсастығын
анықтайды;
сілтеме түрлерінің айырмашылығын
анықтайды;
гиперсілтемені көрсетеді;

1

гиперсілтеменің қолданылу мақсатын
сипаттайды;
авторлық құқықты қолдануға мысал
келтіреді;
плагиатты қолдануға мысал келтіреді.

1

4

5

Авторлық құқық және
плагиат ұғымдарын
қолдану аймағын
көрсетеді
Барлығы:

6

Балл
1
1

1
1

1
1
12

25

«Мәтіндік құжатпен жұмыс» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-аналарға ақпарат беруге арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________
Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен

Орташа

Жоғары

Құжатқа
сілтемелерді,
түсіндірмелерді,
гиперсілтемелерді қолданады.

Құжатқа
сілтемелерді,
түсіндірмелерді,
гиперсілтемелерді қолдануға
қиналады.

Нұсқаманың
қолдану
мақсатын
анықтауда / сілтемені қою әрекетін
анықтауда / құжаттағы орынға
гиперсілтеме қоюдың бірінші /
үшінші / төртінші / бесінші
командасын
анықтауда
қателіктер жібереді.

Құжатқа
сілтемелерді,
түсіндірмелерді,
гиперсілтемелерді дұрыс
қолданады.

Сілтеме
салыстырады.

түрлерін

Сілтеме
түрлерін
салыстыруға қиналады.

Сілтеме түрлерінің ұқсастығын /
айырмашылығын
анықтауда
/
гиперсілтемені
көрсетуде
/
гиперсілтеменің қолданылу мақсатын
сипаттауда қателіктер жібереді.

Сілтеме түрлерін
салыстырады.

Авторлық құқық және плагиат
ұғымдарын қолдану аймағын
көрсетеді.

Авторлық
құқық
және
плагиат
ұғымдарының
қолдану аймағын көрсетуге
қиналады.

Авторлық құқықты / плагиатты
қолдануға мысал келтіруде қателіктер
жібереді.

Авторлық құқық және
плагиат
ұғымдарының
қолдану аймағын дұрыс
көрсетеді.

26

дұрыс
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!