Бөлім бойынша жиынтық
бағалау
Аты:
Мақсаты:
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті
құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу,
салыстыру
2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/
уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың
арақатысына сүйеніп түрлендіру.
2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті
кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу
Критерий:
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті
құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу,
салыстырады;
2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/
уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың
арақатысына сүйеніп түрлендіреді;.
2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті
кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде жазып
шығарады.
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
түсіну, қолдану.
1.Тапсырма:
1сағ 20мин= мин 6дм-8см =
см
800кг = ц 1м-80см= см
2. Өрнектің мәнін тап
|
2
|
6
|
|
|
|
5
|
8
|
|
|
|
1
|
0
|
0
|
|
|
|
1
|
0
|
0
|
+
|
3
|
4
|
|
|
+
|
2
|
2
|
|
|
-
|
|
4
|
1
|
|
|
-
|
|
1
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Есепті
шығар:
Мұз айдынына 30 ұл, одан 10 кем қыз келді. Мұз
айдынында барлығы неше бала болды?
Балл қою кестесі
Критерийлер
|
Тапсырмалар №
|
Дескриптор
|
Балл
|
2.1.1.4
санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін
жүздіктермен санау, жазу, салыстырады;
|
1
|
шамаларға қатысты өрнектерді
шығарады:
1-2 өрнек
3-4 өрнек
|
1
1
|
2.1.3.4 -
ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай,
жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп
түрлендіреді;.
|
2
|
Жазбаша қосу, азайтуды
шығарады;
1 өрнек:
2 өрнек:
3 өрнек;
4 өрнек:
|
1
1
1
1
|
2.5.1.1** - 1
-2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде
жазып шығарады.
|
3
|
шартын, сұрағын
жазады;
шешуін, жауабын жазады;
|
1
1
|
Барлығы
|
8
|