Бөлім бойынша жиынтық бағалау
Аты:
Мақсаты:
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру
2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру.
2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу
Критерий:
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстырады;
2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіреді;.
2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде жазып шығарады.
Ойлау дағдыларының деңгейі: түсіну, қолдану.
1.Тапсырма:
1сағ 20мин= мин 6дм-8см = см
800кг = ц 1м-80см= см
2. Өрнектің мәнін тап
|
|
2 |
6 |
|
|
|
5 |
8 |
|
|
|
1 |
0 |
0 |
|
|
|
1 |
0 |
0 |
|
+ |
3 |
4 |
|
|
+ |
2 |
2 |
|
|
- |
|
4 |
1 |
|
|
- |
|
1 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Есепті шығар:
Мұз айдынына 30 ұл, одан 10 кем қыз келді. Мұз айдынында барлығы неше бала болды?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Балл қою кестесі
|
Критерийлер |
Тапсырмалар № |
Дескриптор |
Балл |
|
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстырады; |
1 |
шамаларға қатысты өрнектерді шығарады: 1-2 өрнек 3-4 өрнек |
1 1 |
|
2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіреді;. |
2 |
Жазбаша қосу, азайтуды шығарады; 1 өрнек: 2 өрнек: 3 өрнек; 4 өрнек: |
1 1 1 1 |
|
2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде жазып шығарады. |
3 |
шартын, сұрағын жазады; шешуін, жауабын жазады; |
1 1 |
|
Барлығы |
8 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлім бойынша жиынтық бағалау 3 сынып
Бөлім бойынша жиынтық бағалау 3 сынып
Бөлім бойынша жиынтық бағалау
Аты:
Мақсаты:
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру
2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіру.
2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу
Критерий:
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстырады;
2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіреді;.
2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде жазып шығарады.
Ойлау дағдыларының деңгейі: түсіну, қолдану.
1.Тапсырма:
1сағ 20мин= мин 6дм-8см = см
800кг = ц 1м-80см= см
2. Өрнектің мәнін тап
|
|
2 |
6 |
|
|
|
5 |
8 |
|
|
|
1 |
0 |
0 |
|
|
|
1 |
0 |
0 |
|
+ |
3 |
4 |
|
|
+ |
2 |
2 |
|
|
- |
|
4 |
1 |
|
|
- |
|
1 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. Есепті шығар:
Мұз айдынына 30 ұл, одан 10 кем қыз келді. Мұз айдынында барлығы неше бала болды?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Балл қою кестесі
|
Критерийлер |
Тапсырмалар № |
Дескриптор |
Балл |
|
2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстырады; |
1 |
шамаларға қатысты өрнектерді шығарады: 1-2 өрнек 3-4 өрнек |
1 1 |
|
2.1.3.4 - ұзындық (см, дм, м)/ масса (кг, ц)/ уақыт (сағ, мин, тәулік, ай, жыл) өлшем бірліктерін олардың арақатысына сүйеніп түрлендіреді;. |
2 |
Жазбаша қосу, азайтуды шығарады; 1 өрнек: 2 өрнек: 3 өрнек; 4 өрнек: |
1 1 1 1 |
|
2.5.1.1** - 1 -2 амалмен орындалатын есепті кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде жазып шығарады. |
3 |
шартын, сұрағын жазады; шешуін, жауабын жазады; |
1 1 |
|
Барлығы |
8 |
||
шағым қалдыра аласыз













