1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР «Тірі табиғат» ортақ тақырыбы
бойынша жиынтық бағалау
Сөйлеу әрекетінің
түрлері
Тыңдалым және
айтылым
Оқу
мақсаты
3.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы
мен берілген суреттер/
фото/диаграмма бойынша
мәтіннің мазмұнын
болжау
3.1.4.1 Тірек сөздер мен жоспарды пайдалана
отырып,
берілген тақырып бойынша әңгіме
құрау
3.2.1.1 Тірек сөздер/көмекші
сөздер арқылы мәтін түрлерін
(әңгімелеу, сипаттау,
пайымдау) және оның
құрылымдық бөліктерін
анықтау
3.2.3.1 Мәтін мазмұны
бойынша пікір білдіруге
бағытталған сұрақтар
құрастыру және жауап беру
Бағалау
критерийі
Білім
алушы
•
Суреттердің негізінде
мәтіннің мазмұнын
болжайды
•
Тірек сөздер мен жоспарға
сүйеніп, берілген
тақырыпқа әңгіме
құрастырады
•
Мәтіннің
түрлерін ажыратады
•
Көмекші
сөздер арқылы пайымдау мәтінін
құрастырады
Ойлау
дағдыларының деңгейі
Қолдану
1-тапсырма
Суретке мұқият қара. Суреттегі оқиғаға дейін не болды
деп ойлайсың? Ары қарай не болуы мүмкін?
2-тапсырма
Берілген тірек сөздерді мұқият тыңда. Тірек сөздер мен
суретті пайдаланып, «Араша» тақырыбына мәтін құрап
айт.
Тірек сөздер:
бақ
іші, құстың ұясы,
балапанның даусы, мысық,
қуып
жіберу, балапанды аяу,
бас киім,
ұяға салу, құстардың алғысы, өз ісіне риза болу.
3-тапсырма
Мәтінді оқы. Тапсырмаларды орында.
Назым
секіргіш жібін алып, аулаға шықты. Секіріп ойнай бастады. Жанына
досы Шынар келіп, біраз қызықтап тұрды да:
Шынар
ренжіп, кетіп қалды. Назым жалғыз өзі ойнап, жалықты. Ол қабағын
түйіп, үйіне кірді.
Ол қатты шаршады.
Ол жалғыз өзі ойнады.
Оған секіргіш жіп
ұнамады.
4-тапсырма
Оқыған мәтіннен қандай ой
түйдің? Көмекші сөздерді пайдаланып, ойыңды жаз.
Көмекші
сөздер: менің ойымша, себебі, өйткені, сондықтан.
Бағалау критерийі
|
Тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
|
|
№
|
Білім алушы
|
|
|
Суреттердің негізінде
|
|
суреттің мазмұнына сәйкес болжам
|
1
|
|
мәтіннің мазмұнын
|
1
|
жасайды;
|
|
|
болжайды
|
|
|
|
|
Тірек сөздер мен
|
|
тақырыпқа сәйкес әңгіме
құрастырады;
|
1
|
|
жоспарға сүйеніп,
|
|
|
|
|
|
мәтіннің құрылымдық бөліктерін
|
1
|
|
берілген тақырыпқа
|
|
сақтайды;
|
|
|
әңгіме құрастырады
|
2
|
|
|
|
сөйлеу кезінде ойын жүйелі
жеткізеді;
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
тірек сөздерді орынды қолданады;
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мәтіннің түрлерін
|
|
мәтіннің мазмұны бойынша
сұраққа
жауап береді;
|
|
ажыратады
|
3
|
1
|
Мәтін бойынша пікір
|
|
|
білдіруге арналған
|
|
|
|
сұрақтарға жауап береді
|
|
|
|
|
мәтіннің түрін анықтайды;
|
1
|
Көмекші сөздер арқылы
|
|
мәтіннің негізгі ойына сәйкес
қорытынды
|
1
|
пайымдау мәтінін жазады
|
4
|
жасай отырып, пайымдау мәтінін
жазады;
|
|
|
|
көмекші сөздерді орынды
қолданады;
|
1
|
|
|
сөздер мен сөйлемдерді қатесіз
жазады;
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жалпы балл
|
|
|
10
|