3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Ғаламтор және әлеуметтік желілер. Морфология»
|
Оқу мақсаты |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану |
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі Орындау уақыты |
Білім алушы
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары
15-20 минут |
|
1-тапсырма . Мәтінді мұқият оқыңыз. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырыңыз. Ғаламторды дұрыс пайдаланып жүрміз бе? Ғалымдар қазір адамдар арасында ғаламторға тәуелділік синдромы пайда болғанын айтып дабыл қағуда. Ғаламтор қолданушылардың бірқатары оны тағам мен судай өмірлік маңызы бар дүние деп есептейді. Оңтүстік Корея, Қытай және Тайваньда ғаламторға бодандық ұлттық деңгейдегі әлеуметтік мәселе ретінде қарастырады. Десе де, ғаламтордың зұлымдығы мұнымен шектелмейді. Компьютердің алдында ұзақ уақыт отырудың салдарынан көздің көру қабілеті нашарлайды. Компьютер алдында қате отырудың әсерінен тірек-қимыл жүйесіне де зиян келеді. Ал жастайынан омыртқа ауруына шалдыққан баланың ағзасы көп уақыт емделуді қажет етеді. Сонымен қатар, медицина мамандары компьютерді ұзақ уақыт пайдалану бас ауруы, жүйкенің жұқаруы, ұйқының нашарлауы, шаштың түсуі, терінің қызаруы, аллергиялық іш ауруы секілді дерттің пайда болуына әкеліп соғатынын айтады. Ақпараттық технология ғасырында ғаламторсыз өмірімізді елестету қиын. Десек те, интернетке, компьютерге тәуелділік синдромына шалдықпау үшін оны шектеп пайдалануды әдетке айналдырыңыз. Күнделік бастап әлемторға қанша уақытыңызды арнайтыныңызды жұмыс кестеңізге жазып қойыңыз. Тек қажеттілік туғанда ғана ғаламдық желіге жүгініңіз. 1-тапсырма . Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырыңыз. [3ұ] Неліктен? ______________________________________________________________________ Не себепті? _________________________________________________________________________ Қалай ойлайсың? ___________________________________________________________________ 2-тапсырма. Мәтіннен шылауларды теріп, мағыналық түріне ажыратыңыз. [4] 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. |
|
3-тапсырма. Шылауларды түріне қарай кестеге толтырыңыз. [3ұ]
Мен (бен, пен, бенен, пенен), үшін, сайын, бірақ, алайда, дегенмен, әйтпесе, әйткенмен, ма, біресе, бірде, не, немесе, я, туралы
сияқты , арқылы, болмаса, кейде, шақты
|
Септеулік |
Жалғаулық |
Демеулік |
|
|
|
|
Бағалау критериі мен жауаптары
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
Білім алушы |
||||
|
Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады;
|
1 |
Неліктен .......? |
1 |
|
|
Не себепті ........? |
1 |
|||
|
Қалай ойлайсыз ................? |
1 |
|||
|
Мәтіннен шылауларды теріп, мағыналық түріне ажыратады. |
2 |
шылауларды теріп жазады |
1 |
|
|
шылау түріне ажыратады |
1 |
|||
|
шылау түрінің мағыналық түрін ажыратады |
1 |
|||
|
барлық (6) шылау түрін таба алады |
1 |
|||
|
берілген шылауларды мағыналық түріне ажыратады |
|
Септеулік Жалғаулық Демеулік |
1 1 1 |
|
|
Барлығы |
10 |
|||
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
Білім алушы |
||||
|
Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады;
|
1 |
Неліктен .......? |
1 |
|
|
Не себепті ........? |
1 |
|||
|
Қалай ойлайсыз ................? |
1 |
|||
|
Мәтіннен шылауларды теріп, мағыналық түріне ажыратады. |
2 |
мен, және, де,те, ал, қатар, секілді, ғана |
1 |
|
|
мен , және, де , те (ығайлас) ал - қарсы мәнді қатар - септеулік секілді – септеулік үшін -септеулік ғана -демеулік |
3 2 1 |
|||
|
|
Септеулік Жалғаулық Демеулік |
1 1 1 |
||
|
Барлығы |
10 |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлім бойынша жиынтық бағалау «Ғаламтор және әлеуметтік желілер. Морфология»
Бөлім бойынша жиынтық бағалау «Ғаламтор және әлеуметтік желілер. Морфология»
3-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар
Бөлім «Ғаламтор және әлеуметтік желілер. Морфология»
|
Оқу мақсаты |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.4.3 шылау түрлерін ажырата білу, орынды қолдану |
|
Бағалау критерийі Ойлау дағдыларының деңгейі Орындау уақыты |
Білім алушы
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары
15-20 минут |
|
1-тапсырма . Мәтінді мұқият оқыңыз. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырыңыз. Ғаламторды дұрыс пайдаланып жүрміз бе? Ғалымдар қазір адамдар арасында ғаламторға тәуелділік синдромы пайда болғанын айтып дабыл қағуда. Ғаламтор қолданушылардың бірқатары оны тағам мен судай өмірлік маңызы бар дүние деп есептейді. Оңтүстік Корея, Қытай және Тайваньда ғаламторға бодандық ұлттық деңгейдегі әлеуметтік мәселе ретінде қарастырады. Десе де, ғаламтордың зұлымдығы мұнымен шектелмейді. Компьютердің алдында ұзақ уақыт отырудың салдарынан көздің көру қабілеті нашарлайды. Компьютер алдында қате отырудың әсерінен тірек-қимыл жүйесіне де зиян келеді. Ал жастайынан омыртқа ауруына шалдыққан баланың ағзасы көп уақыт емделуді қажет етеді. Сонымен қатар, медицина мамандары компьютерді ұзақ уақыт пайдалану бас ауруы, жүйкенің жұқаруы, ұйқының нашарлауы, шаштың түсуі, терінің қызаруы, аллергиялық іш ауруы секілді дерттің пайда болуына әкеліп соғатынын айтады. Ақпараттық технология ғасырында ғаламторсыз өмірімізді елестету қиын. Десек те, интернетке, компьютерге тәуелділік синдромына шалдықпау үшін оны шектеп пайдалануды әдетке айналдырыңыз. Күнделік бастап әлемторға қанша уақытыңызды арнайтыныңызды жұмыс кестеңізге жазып қойыңыз. Тек қажеттілік туғанда ғана ғаламдық желіге жүгініңіз. 1-тапсырма . Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырыңыз. [3ұ] Неліктен? ______________________________________________________________________ Не себепті? _________________________________________________________________________ Қалай ойлайсың? ___________________________________________________________________ 2-тапсырма. Мәтіннен шылауларды теріп, мағыналық түріне ажыратыңыз. [4] 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. |
|
3-тапсырма. Шылауларды түріне қарай кестеге толтырыңыз. [3ұ]
Мен (бен, пен, бенен, пенен), үшін, сайын, бірақ, алайда, дегенмен, әйтпесе, әйткенмен, ма, біресе, бірде, не, немесе, я, туралы
сияқты , арқылы, болмаса, кейде, шақты
|
Септеулік |
Жалғаулық |
Демеулік |
|
|
|
|
Бағалау критериі мен жауаптары
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
Білім алушы |
||||
|
Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады;
|
1 |
Неліктен .......? |
1 |
|
|
Не себепті ........? |
1 |
|||
|
Қалай ойлайсыз ................? |
1 |
|||
|
Мәтіннен шылауларды теріп, мағыналық түріне ажыратады. |
2 |
шылауларды теріп жазады |
1 |
|
|
шылау түріне ажыратады |
1 |
|||
|
шылау түрінің мағыналық түрін ажыратады |
1 |
|||
|
барлық (6) шылау түрін таба алады |
1 |
|||
|
берілген шылауларды мағыналық түріне ажыратады |
|
Септеулік Жалғаулық Демеулік |
1 1 1 |
|
|
Барлығы |
10 |
|||
|
Бағалау критерийі |
№ тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
|
Білім алушы |
||||
|
Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады;
|
1 |
Неліктен .......? |
1 |
|
|
Не себепті ........? |
1 |
|||
|
Қалай ойлайсыз ................? |
1 |
|||
|
Мәтіннен шылауларды теріп, мағыналық түріне ажыратады. |
2 |
мен, және, де,те, ал, қатар, секілді, ғана |
1 |
|
|
мен , және, де , те (ығайлас) ал - қарсы мәнді қатар - септеулік секілді – септеулік үшін -септеулік ғана -демеулік |
3 2 1 |
|||
|
|
Септеулік Жалғаулық Демеулік |
1 1 1 |
||
|
Барлығы |
10 |
|||
шағым қалдыра аласыз













