|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 5. Өнер |
|||||
|
Күні : |
Педагогтіңаты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы:5. Менің досым- шебер |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
3.3.4.1 мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру 3.4.2.1 оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастырады және оған жауап береді; оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жаза алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу. «Ең жақсы»
ойыны Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
«Қол шапалақ» |
Слайд |
|||
|
Сабақтың ортасы (6-37 минут) |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:
Айтылым Оқушыларға қиылған қағаздар беріледі. Сол сөздерді мағынасына қарай біріктіру арқылы топтарға бірігеді. (Оқушылардың ойлау белсенділігі ескеріледі.) Әрбір мақал-мәтелдің тақырыбы және олардың бір-бірімен байланысы слайд арқылы көрсетіледі.
Тыңдалым. .
Оқылым Айтылым. Оқы. Қайтала
Сергіту сәті
Тыңдалым Айтылым 1-тапсырма Мәтінді тыңда. Суретке қарап мазмұнын айтып бер. Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі «Автор орындығы» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру Жазылым 2 – тапсырма. Сөздерде бірнеше әріп жетіспейді. Ол әріптерді тауып, сөздерді жаз. 3-тапсырма Оқылым Мәтінді оқы. Тағы қандай қауіпсіздік ережелерін білесің? Айтып бер.
Айтылым 4-тапсырма Суреттегі заттарды атап, сөйлем құра.
6-тапсырма Айтылым Суретті пайдаланып диалог құрыңдар. |
Тыңдалым,айтылым. Қолөнер-ремесло, рукоделие Желім-клей Шеберхана-мастерская Қайшы-ножницы Ине-игла Шебер-мастер Айтылым «Кім бәрін біледі?» әдісі бойынша өткенді қайталау Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығыушылығын ояту мақсатында мектеп өміріне қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді, сұрақтар қояды. -Балалар, сендер қолөнер жайлы не айта аласыңдар? -Көркем еңбек сабағында не істейсіңдер? - Ол не үшін қажет деп ойлайсыңдар? Тыңдайық Мен ұя жасаймын Сен ұя жасайсың Сіз ұя жасайсыз Ол ұя жасайды Айтайық
Шеберхана/ қолөнер/ Сергіту сәтін орындайды. Сағаттың тіліндей, иіліп оңға бір Сағаттың тіліндей Иіліп солға бір Сағатқа қарап ақ Жаттығу оңай- ақ Айтылым
Ж Қлнер, үйрм, шбр, обз, дмбр, орнқ
Оқылым Біздің мектепте шеберхана бар. Біз шеберханада әртүрлі заттар жасаймыз. Мұғалім бізге қауіпсіздік ережелерін түсіндірді. Инені ауызға салуға болмайды. Айтылым
|
«Табыс баспалдағы»
Дескриптор: -Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді. «Қол шапалақ»
Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»
|
Оқулық сөздік слайд
Слайд Оқулық 61- бет
Оқулық 61- бет слайд |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 5-тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс «Түрлі- түсті смайликтер» |
Өз деңгейлерін анықтайды.
|
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлім: Өнер Сабақтың тақырыбы: Менің досым- шебер 3 сынып
Бөлім: Өнер Сабақтың тақырыбы: Менің досым- шебер 3 сынып
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 5. Өнер |
|||||
|
Күні : |
Педагогтіңаты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы:5. Менің досым- шебер |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
3.3.4.1 мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру 3.4.2.1 оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастырады және оған жауап береді; оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жаза алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу. «Ең жақсы»
ойыны Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
«Қол шапалақ» |
Слайд |
|||
|
Сабақтың ортасы (6-37 минут) |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:
Айтылым Оқушыларға қиылған қағаздар беріледі. Сол сөздерді мағынасына қарай біріктіру арқылы топтарға бірігеді. (Оқушылардың ойлау белсенділігі ескеріледі.) Әрбір мақал-мәтелдің тақырыбы және олардың бір-бірімен байланысы слайд арқылы көрсетіледі.
Тыңдалым. .
Оқылым Айтылым. Оқы. Қайтала
Сергіту сәті
Тыңдалым Айтылым 1-тапсырма Мәтінді тыңда. Суретке қарап мазмұнын айтып бер. Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі «Автор орындығы» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру Жазылым 2 – тапсырма. Сөздерде бірнеше әріп жетіспейді. Ол әріптерді тауып, сөздерді жаз. 3-тапсырма Оқылым Мәтінді оқы. Тағы қандай қауіпсіздік ережелерін білесің? Айтып бер.
Айтылым 4-тапсырма Суреттегі заттарды атап, сөйлем құра.
6-тапсырма Айтылым Суретті пайдаланып диалог құрыңдар. |
Тыңдалым,айтылым. Қолөнер-ремесло, рукоделие Желім-клей Шеберхана-мастерская Қайшы-ножницы Ине-игла Шебер-мастер Айтылым «Кім бәрін біледі?» әдісі бойынша өткенді қайталау Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығыушылығын ояту мақсатында мектеп өміріне қатысты дайындаған слайдтарын көрсетеді, сұрақтар қояды. -Балалар, сендер қолөнер жайлы не айта аласыңдар? -Көркем еңбек сабағында не істейсіңдер? - Ол не үшін қажет деп ойлайсыңдар? Тыңдайық Мен ұя жасаймын Сен ұя жасайсың Сіз ұя жасайсыз Ол ұя жасайды Айтайық
Шеберхана/ қолөнер/ Сергіту сәтін орындайды. Сағаттың тіліндей, иіліп оңға бір Сағаттың тіліндей Иіліп солға бір Сағатқа қарап ақ Жаттығу оңай- ақ Айтылым
Ж Қлнер, үйрм, шбр, обз, дмбр, орнқ
Оқылым Біздің мектепте шеберхана бар. Біз шеберханада әртүрлі заттар жасаймыз. Мұғалім бізге қауіпсіздік ережелерін түсіндірді. Инені ауызға салуға болмайды. Айтылым
|
«Табыс баспалдағы»
Дескриптор: -Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді. «Қол шапалақ»
Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»
|
Оқулық сөздік слайд
Слайд Оқулық 61- бет
Оқулық 61- бет слайд |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 5-тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс «Түрлі- түсті смайликтер» |
Өз деңгейлерін анықтайды.
|
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||||
шағым қалдыра аласыз

















