6-сынып
|
Қазақ
тілі
|
Күні:
|
ҰМЖ
бөлімі
|
7-бөлім: Спорт. Белгілі спорт
жұлдыздары. Морфология
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Қазақстандық кәсіби
велошабандоз. Етістік
|
Осы сабақ
арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары
|
6.2.1.1 Мәтіннен негізгі және
қосымша детальді ақпаратты анықтау,
түсіндіру.
|
6.4.4.2 - Етістіктің етіс
түрлері мен салт, сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін
ауызша және жазбаша тілдесім барысында
қолдану.
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлығы:
|
Белгілі спорт жұлдыздарына
берілген мәтіннен нақты ақпаратты табады,
түсіндіреді
|
Көбі:
|
Мәтіндегі негізгі ақпаратқа
сүйене отырып, сұрақтарға жауап береді. Етістіктің мағыналық
түрлерін ажыратады.
|
Кейбірі:
|
Оқыған мәтіннің мазмұнын
түсіну, детальді ақпаратты анықтау арқылы ойын дәлелдейді,
етістіктерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында
қолданады.
|
Бағалау
критерийі
|
1. Мәтіннен негізгі және
қосымша ақпаратты табады, түсіндіреді, тірек сөздерді
қолданады.
2. Мәтін бойынша сұрақтарға
жауап береді.
3. Етістіктің етіс түрлері мен
салт, сабақты етістіктерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында
қолданады.
|
Сабақ
жоспары
|
Жоспарланған
кезеңдері
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Мұғалім
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
Бағалау
|
|
Басы
7
минут
|
«Арманға бірге
барайық»
Ынтымақтастық
атмосферасын орнатады.
«Жұмбақ
доптар»
Доп түрлері арқылы топқа
бөледі. (Баскетболшылар және
волейболшылар)
|
Әр оқушы өз арманын
айтады
Доп түрлері арқ. топқа
бөлінеді
|
|
Музыка
Доп
суреттері
|
Үй тапсырмасын
тексеру (топтық)
«Үздік
оқырман» әдісі
|
Оқыған кітаптарынан
үзінділерді сәйкестендіреді
|
Қошемет
сөздер
|
Learningapps
платформасы
|
6
минут
|
Оқылым алды
тапсырма
«Хат» әдісі
(топтық)
Бағалау
критерийі:
-Салт, сабақты
етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша тілдесім барысында
қолданады.
Дескриптор:
-салт және сабақты
етістікті қолданады;
- сұрақтарға жауап
береді.
ҚБ мұғалімнің кері
байланысы
|
Конверттегі
сұрақтарға жауап береді.
|
«Өзін-өзі
бағалау»
Әр тапсырма бойынша 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушы
өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды.
«Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
|
Ортасы
10
минут
7
минут
|
Оқылым
тапсырмасы
«Елестете есте
сақта» әдісі (топтық) Мәтін
беріп
ТЖ постер
қорғату
Бағалау
критерийі:
-Мәтіннен негізгі
және қосымша детальді ақпаратты анықтау,
түсіндіру.
Дескриптор:
-мәтіннен негізгі
ақпаратты анықтайды;
-мәніннен қосымша
ақпаратты табады;
Оқылымнан кейінгі
тапсырма
Сараланған тапсырма
(жеке)
«Блум түймедағы»
әдісі
Бағалау
критерийі:
-Мәтіннен негізгі
және қосымша детальді ақпаратты анықтау,
түсіндіру
Дескриптор:
-мәтінді негізгі
және қосымша ақпаратты
анықтайды;
-сұраққа жауап
береді;
-өз пікірін білдіре
алады
|
Мәтінмен жұмыс
жасайды Екі топ өз жұмыстарын етістіктермен сипаттайды,
қорғайды
Мәтіннен ақпарат іздеп,
сұраққа жауап береді, өз пікірін
айтады
|
Екі топ бір-біріне
кері байланыс береді
«Гол және аут»
әдісі
«Баскетбол»
әдісі
«Баскетбол ойыны»
әдісімен мұғалімнің бағалауы
|
Мәтін
А4
А3,
фломастер
|
7
минут
|
ӘТН
тапсырмасы (Жұппен)
«Көршіме сенемін»
әдісі
«Семантикалық
кесте»
Өздік
етіс
|
Өзгелік
етіс
|
Ортақ
етіс
|
Ырықсыз
етіс
|
|
|
|
|
Бағалау
критерийі:
-Етістіктің етіс
түрлері анықтай біледі.
Дескриптор:
- Етістіктің етіс түрлерін
анықтайды;
|
Жұпқа
бөлінеді
Кестені
толтырады
|
Өзін-өзі бағалайды
«Баскетбол ойыны» әдісімен
|
Learningapps
платформасы
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
5
мин
|
«4 сөйлем»
әдісі
Пікір. Оқыған мәтін бойынша өзіндік
пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе
жазыңдар.
Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен
дәлелдеңдер.
Мысал. Пікірлеріңді өмірмен
байланыстырып, мысалдар
келтіріңдер.
Қорытынды. Мәтін мазмұны бойынша
қорытынды шығарыңдар.
|
тақырып туралы
пікірлерін жазады
|
|
стикер
|
Үйге
тапсырма
Бағалау
|
«Арманға қанат
бітірген» спорт жұлдыздары туралы эссе
жазу
|
|
«Етістіктен алғыс»
әдісі арқылы «Медаль»
марапаттау
|
«4 сөйлем»
әдісі
Пікір. Оқыған мәтін бойынша өзіндік
пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе
жазыңдар.
_____________________________________________________________________
__
Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен
дәлелдеңдер.
____________________________________________________________________
__
Мысал. Пікірлеріңді өмірмен
байланыстырып, мысалдар келтіріңдер.
____________________________________________________________________
___
Қорытынды. Мәтін мазмұны бойынша
қорытынды шығарыңдар.
________________________________________________________________________
«4 сөйлем»
әдісі
Пікір. Оқыған мәтін бойынша өзіндік
пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе
жазыңдар.
_____________________________________________________________________
__
Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен
дәлелдеңдер.
____________________________________________________________________
__
Мысал. Пікірлеріңді өмірмен
байланыстырып, мысалдар келтіріңдер.
____________________________________________________________________
___
Қорытынды. Мәтін мазмұны бойынша
қорытынды шығарыңдар.
________________________________________________________________________
«4 сөйлем»
әдісі
Пікір. Оқыған мәтін бойынша өзіндік
пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе
жазыңдар.
_____________________________________________________________________
__
Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен
дәлелдеңдер.
____________________________________________________________________
__
Мысал. Пікірлеріңді өмірмен
байланыстырып, мысалдар келтіріңдер.
____________________________________________________________________
___
Қорытынды. Мәтін мазмұны бойынша
қорытынды шығарыңдар.
________________________________________________________________________