Материалдар / Бөлім; Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары. Морфология
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бөлім; Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары. Морфология

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы: Қазақстандық кәсіби велошабандоз. Етістік Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 6.2.1.1 Мәтіннен негізгі және қосымша детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру. 6.4.4.2 - Етістіктің етіс түрлері мен салт, сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2024
203
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1300 тг 975 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

6-сынып

Қазақ тілі

Күні:

ҰМЖ бөлімі

7-бөлім: Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары. Морфология

Сабақ тақырыбы:

Қазақстандық кәсіби велошабандоз. Етістік

Осы сабақ арқылы

жүзеге асатын оқу мақсаттары

6.2.1.1 Мәтіннен негізгі және қосымша детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру.

6.4.4.2 - Етістіктің етіс түрлері мен салт, сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлығы:

Белгілі спорт жұлдыздарына берілген мәтіннен нақты ақпаратты табады, түсіндіреді

Көбі:

Мәтіндегі негізгі ақпаратқа сүйене отырып, сұрақтарға жауап береді. Етістіктің мағыналық түрлерін ажыратады.

Кейбірі:

Оқыған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау арқылы ойын дәлелдейді, етістіктерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолданады.

Бағалау

критерийі

1. Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты табады, түсіндіреді, тірек сөздерді қолданады.

2. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

3. Етістіктің етіс түрлері мен салт, сабақты етістіктерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолданады.

Сабақ жоспары

Жоспарланған

кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау


Басы





7 минут

«Арманға бірге барайық»

Ынтымақтастық атмосферасын орнатады.

«Жұмбақ доптар»

Доп түрлері арқылы топқа бөледі. (Баскетболшылар және волейболшылар)

Әр оқушы өз арманын айтады

Доп түрлері арқ. топқа бөлінеді




Музыка

Доп суреттері

Үй тапсырмасын тексеру (топтық)

«Үздік оқырман» әдісі


Оқыған кітаптарынан үзінділерді сәйкестендіреді

Қошемет сөздер

Learningapps платформасы

6 минут

Оқылым алды тапсырма

«Хат» әдісі (топтық)

Бағалау критерийі:

-Салт, сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша тілдесім барысында қолданады.

Дескриптор:

-салт және сабақты етістікті қолданады;

- сұрақтарға жауап береді.


ҚБ мұғалімнің кері байланысы

Конверттегі сұрақтарға жауап береді.


«Өзін-өзі бағалау»

Әр тапсырма бойынша 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушы өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.

«Екі жұлдыз, бір тілек»


Ортасы

10 минут












7 минут

Оқылым тапсырмасы

«Елестете есте сақта» әдісі (топтық) Мәтін беріп

ТЖ постер қорғату

Бағалау критерийі:

-Мәтіннен негізгі және қосымша детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру.

Дескриптор:

-мәтіннен негізгі ақпаратты анықтайды;

-мәніннен қосымша ақпаратты табады;

Оқылымнан кейінгі тапсырма

Сараланған тапсырма (жеке)

«Блум түймедағы» әдісі

Бағалау критерийі:

-Мәтіннен негізгі және қосымша детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру

Дескриптор:

-мәтінді негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды;

-сұраққа жауап береді;

-өз пікірін білдіре алады

Мәтінмен жұмыс жасайды Екі топ өз жұмыстарын етістіктермен сипаттайды, қорғайды






Мәтіннен ақпарат іздеп, сұраққа жауап береді, өз пікірін айтады

Екі топ бір-біріне кері байланыс береді

«Гол және аут» әдісі



«Баскетбол» әдісі





«Баскетбол ойыны» әдісімен мұғалімнің бағалауы



Мәтін А4

А3,

фломастер



7 минут






ӘТН тапсырмасы (Жұппен)

«Көршіме сенемін» әдісі

«Семантикалық кесте»

Өздік етіс

Өзгелік етіс

Ортақ етіс

Ырықсыз етіс





Бағалау критерийі:

-Етістіктің етіс түрлері анықтай біледі.

Дескриптор:

- Етістіктің етіс түрлерін анықтайды;


Жұпқа бөлінеді

Кестені толтырады








Өзін-өзі бағалайды «Баскетбол ойыны» әдісімен







Learningapps платформасы





Сабақтың соңы Рефлексия

5 мин

«4 сөйлем» әдісі

Пікір. Оқыған мәтін бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе жазыңдар.

Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер.

Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер.

Қорытынды. Мәтін мазмұны бойынша қорытынды шығарыңдар.


тақырып туралы пікірлерін жазады


стикер

Үйге тапсырма

Бағалау

«Арманға қанат бітірген» спорт жұлдыздары туралы эссе жазу


«Етістіктен алғыс» әдісі арқылы «Медаль» марапаттау



«4 сөйлем» әдісі

Пікір. Оқыған мәтін бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе жазыңдар.

_____________________________________________________________________ __

Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер.

____________________________________________________________________ __

Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер.

____________________________________________________________________ ___

Қорытынды. Мәтін мазмұны бойынша қорытынды шығарыңдар.

________________________________________________________________________



«4 сөйлем» әдісі

Пікір. Оқыған мәтін бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе жазыңдар.

_____________________________________________________________________ __

Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер.

____________________________________________________________________ __

Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер.

____________________________________________________________________ ___

Қорытынды. Мәтін мазмұны бойынша қорытынды шығарыңдар.

________________________________________________________________________





«4 сөйлем» әдісі

Пікір. Оқыған мәтін бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе жазыңдар.

_____________________________________________________________________ __

Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер.

____________________________________________________________________ __

Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер.

____________________________________________________________________ ___

Қорытынды. Мәтін мазмұны бойынша қорытынды шығарыңдар.

________________________________________________________________________





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!