Материалдар / Бөлім: Визуальды өнер 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бөлім: Визуальды өнер 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: Портрет Көркем еңбек пәні 6-сынып Мақсаты:Бояудың көмегімен беттің формасын және эмоцияны дәл келтіре алады Көркем материалды ұқыпты пайдалану, бір-бірінің жұмыстарын талдау, бағалау жүргізу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2021
336
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Визуальды өнер

Педагогтің аты-жөні

Б.Джайламысов

Күні:


Сынып: 6 а,б,в

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Портрет

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.1.1-Өзінің және басқа оқушының тәжірибесіне сүйене отырып, қоршаған орта нысандарының визуалды сипаттамаларын (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) түсіну және білімін көрсету

6.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін анықтау, таңдау және қолдану

Сабақтың мақсаты

Бояудың көмегімен беттің формасын және эмоцияны дәл келтіре алады

Көркем материалды ұқыпты пайдалану, бір-бірінің жұмыстарын талдау, бағалау жүргізу.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5минут

Сәлемдесу.

Сыныпты бояу түстері арқылы топқа бөлу.

Сұрақ- жауап жұмысы

-          бұл не?

-          Бұл сурет не үшін фотосурет деп аталады  ? Неліктен?

Дәптерлеріне БББ кестесін толтырады


Кесте


Сабақтың

ортасы

35 минут

 

 


Қағаз бетіне досының портреті немесе өздерінің автопортретін орналастырады. е тақтада сызып көрсету.

Талдауды төмендегі сұрақтар арқылы жүргізеді.

*  Бейнероликте суретші қандай түстерді қолданады?

*  Неліктен олар әр түрлі болып көрінеді?

*  Жарық көлеңкенің түстерін қалай тапты?








Практикалық жұмыс тек мұғалімнің көмегімен жүргізілуі тиіс. Түспен бет пішінді, эмоцияны, шаштың, көздің түстерін және жарық, көлеңкенің түстерін дұрыс табулары тиіс

Оқушылар беттің түстерін боямас бұрын қысқаша бейнероликтер көруге болады.


Бет әлпетіне қатысты өзара ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау және талдау, мысалы, шаштың түсін, көздің түсін, беттің пішіні мен сызғыштың көмегімен пропорцияны өлшеген кезде

Қалыптастырушы бағалау

https://www.youtube.com/watch?v=bbSjrKxDPTI


Сабақты бағалау

 5-мин

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

Оқушылар   ой бөліседі. бір-біріне сұрақтар қою арқылы  талқыланады.

Практикалық тапсырма нәтижелерін талқылау:

- Қандай қиындықтар кездесті.

Ұсынысыңыз бар ма?

Кері байланыс

Екі ұсыныс бір тілек.

Үйге тапсыма беру. Өнер материалдарын әкелу.

Кері байланыс:

         Не білдім нені түсіндім?

         Түсініксіз не болды.?

         не жетілдіруіміз кажет?

         Қандай қиыншылықтар болды

         Не   оңай болды?

         Болашақ сабақтарда не көргілері келеді.?

 

Оқушылар өздерінің жасаған жұмыстарынан кішігірім көрме ұйымдастырады

бір –бірінің жетістіктерін баға-лайды.



     








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!