Сабақтың
ортасы
35
минут
|
Қағаз бетіне досының портреті
немесе өздерінің автопортретін орналастырады. е тақтада сызып
көрсету.
Талдауды төмендегі сұрақтар
арқылы жүргізеді.
* Бейнероликте суретші
қандай түстерді қолданады?
* Неліктен олар әр түрлі
болып көрінеді?
* Жарық көлеңкенің
түстерін қалай тапты?
*
Практикалық жұмыс тек
мұғалімнің көмегімен жүргізілуі тиіс. Түспен бет пішінді, эмоцияны,
шаштың, көздің түстерін және жарық, көлеңкенің түстерін дұрыс
табулары тиіс
|
Оқушылар беттің түстерін
боямас бұрын қысқаша бейнероликтер көруге
болады.
Бет әлпетіне қатысты өзара
ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау және талдау, мысалы,
шаштың түсін, көздің түсін, беттің пішіні мен сызғыштың көмегімен
пропорцияны өлшеген кезде
|
Қалыптастырушы
бағалау
|
https://www.youtube.com/watch?v=bbSjrKxDPTI
|
Сабақты
бағалау
5-мин
Кері
байланыс
|
Оқушылар ой
бөліседі. бір-біріне сұрақтар қою арқылы
талқыланады.
Практикалық тапсырма
нәтижелерін талқылау:
- Қандай қиындықтар
кездесті.
Ұсынысыңыз бар
ма?
Кері
байланыс
Екі ұсыныс бір
тілек.
Үйге тапсыма беру. Өнер материалдарын
әкелу.
Кері байланыс:
Не білдім нені түсіндім?
Түсініксіз не болды.?
не жетілдіруіміз кажет?
Қандай қиыншылықтар
болды
Не оңай
болды?
Болашақ сабақтарда не көргілері
келеді.?
|
Оқушылар өздерінің жасаған
жұмыстарынан кішігірім көрме
ұйымдастырады
|
бір –бірінің жетістіктерін
баға-лайды.
|
|