Материалдар / Бөлімдік жиынтық бағалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бөлімдік жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2020
408
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Қазақстан тарихы» пәнінен
жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар
9-сынып

Нұр-Сұлтан, 2019

Құрметті мұғалім!
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып білім
алушыларына «Қазақстан тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау,
ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға
арналған әдістемелік ұсыныстар «Қазақстан тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы
негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім
алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді.
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім/ортақ тақырып бойынша
жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар
тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін
деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар
ұсыныстар түрінде берілген.
Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.),
форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері»
ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.
Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!
Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды
бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға
арналған.
Әдістемелік ұсыныстар дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне
және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ
коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.

2

МАЗМҰНЫ
І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР... 4
«ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау............................ 4
«Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ..................... 8
II ТОҚСАН
БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУҒА
АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР ...................................................................................................................... 11
«Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалау................... 11
«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым»

бөлімі бойынша жиынтық

бағалау ..................................................................................................................................... 15
«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер»

бөлімі бойынша жиынтық

бағалау ..................................................................................................................................... 19
III
ТОҚСАН
БОЙЫНША
ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУҒА
АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР ...................................................................................................................... 22
«Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ............... 22
«Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)» және «Қазақстан
Хрущевтық «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар)» бөлімдері бойынша жиынтық
бағалау ..................................................................................................................................... 25
«Қазақстан «Тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар)» және «Кеңестік Қазақстанның
мәдениеті: әдебиет пен өнер» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау .................................. 29
IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 34
«Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)» және «Қазақстан мемлекеттілігінің
қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау ................ 34
«Қазақстан Республикасының дамуы (1997 жылдан бүгінгі күнге дейін)» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау .................................................................................................................... 39
«Қазіргі заманғы Қазақстан мәдениеті (1991 жылдан бүгінге күнге дейін)» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау ..................................................................................................................... 43

3

І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып

Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтікэкономикалық жағдайы
«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы
XX ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті
өкілдері

Оқу мақсаты

8.3.1.2 XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси
процестерге баға беру
8.1.2.1 Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін
талдау
8.2.3.1 Ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы
оятудағы рөліне баға беру
8.2.2.1 Қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын
талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға
беру

Бағалау критерийі

Білім алушы:
 ХХ ғасырдың басында Ресейдегі саяси жағдайдың
Қазақстанға тигізген әсерін сипаттайды
 Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін
талдайды
 Ұлттық баспасөздің қалыптасуы мен дамуының
маңыздылығын түсіндіреді
 Қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын
талдайды

Ойлау
деңгейі

дағдыларының Қолдану
Жоғарғы деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма
1. ХХ ғасырдың басында Ресейдегі саяси жағдайдың Қазақстанға тигізген әсерін берілген
салалар бойынша сипаттаңыз.
Қазақстанға әсері
Саяси
Экономикалық
Әлеуметтік
Мәдени
2. Қазақ зиялыларының үндеуін қолдаудың басты себептерін жазыңыз.
Революцияшыл топ өкілдері - Ә.Жангелдин, Ә.Иманов, Т.Бокин, Б.Әшекеев, Ж.Мәмбетов
қара жұмысқа барудан бас тартып, халықты көтеріліске шақырды.
Мен осы топ өкілдерін қолдаймын, себебі ...
____________________________________________________________________________
Либералдық-демократиялық зиялылар - Ә.Бөкейханов, А.Байтұрсынов, М.Дулатов патша
4

үкіметімен келісімпаздық (компромистік) бағыт ұстанды.
Мен осы топ өкілдерін қолдаймын, себебі...
___________________________________________________________________________
3. Сұрақтарға жауап беріңіз.
Қазақ баспасөзінің қалыптасуына әсер еткен 2 факторды табыңыз.
Ұлттық баспасөздің қалыптасуын түсіндіріңіз.
Ұлттық баспасөздің маңызын дәлелдер келтіре отыра түсіндіріңіз.

4 Қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдап, оның қоғамдық санаға тигізген
әсеріне баға беріңіз.
Шығармалар

Шығармадағы
негізгі ой

Көзіңді аш, оян қазақ, көтер басты,
Өткізбей қараңғыда бекер жасты.
Жер кетті, дін нашарлап, хал арам боп,
Қарағым, енді жату жарамас-ты.
М.Дулатұлы, «Оян, қазақ»
Ызыңдап, ұшқан мынау біздің маса,
Сап-сары, аяқтары ұзын маса.
Өзіңе біткен түсі өзгерілмес,
Дегенмен, қара яки қызыл маса.
Үстінде ұйықтағанның айнала ұшып,
Қаққы жеп қанаттары бұзылғанша.
Ұйқысын аз да болса бөлмес пе екен,
Қоймастан құлағына ызыңдаса?
А.Байтұрсынұлы, «Маса»

5

Шығарманың
қоғамдық санаға
тигізген әсеріне
баға

Бағалау критерийі

Тапсырма
Дескриптор

Білім алушы
ХХ ғасырдың басында
1
саяси әсерін сипаттайды;
Ресейдегі саяси жағдайдың
экономикалық әсерін сипаттайды;
Қазақстанға тигізген әсерін
әлеуметтік әсерін сипаттайды;
сипаттайды
мәдени әсерін сипаттайды;
Қазақ
зиялыларының
2
Революцияшыл топ өкілдерін қолдау
қоғамдағы
рөлі
мен
себептерін түсіндіреді;
қызметін талдайды
Либералдықдемократиялық зиялыларды қолдау
себептерін түсіндіреді;
Ұлттық
баспасөздің
3
Қазақ баспасөзінің қалыптасуына
қалыптасуы мен дамуының
әсер еткен 1- факторды анықтайды;
маңыздылығын түсіндіреді
Қазақ баспасөзінің қалыптасуына
әсер еткен 2- факторды анықтайды;
Ұлттық баспасөздің қалыптасуын
түсіндіреді;
Ұлттық баспасөздің
дамуының
маңыздылығын бағалайды;
Қазақ
зиялыларының
4
шығармашылық мұрасын
Міржақып
Дулатовтың
талдайды
шығармасындағы
негізгі
ойды
анықтайды;
Міржақып
Дулатовтың
шығармасының қоғамдық санаға
әсерін бағалайды;
Ахмет
Байтұрсынұлының
шығармасындағы
негізгі
ойды
анықтайды;
Ахмет
Байтұрсынұлының
шығармасының қоғамдық санаға
әсерін бағалайды.
Барлығы

6

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

1

1

1

1
14

«ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________
Бағалау критерийлері

Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері
Төмен

Орта

Жоғары

ХХ ғасырдың басында
Ресейдегі саяси жағдайдың
Қазақстанға
тигізген
әсерін сипттайды

ХХ ғасырдың басында Ресейдегі
саяси жағдайдың Қазақстанға
тигізген саяси, экономикалық,
әлеуметтік,
мәдени
әсерін
сипаттауда қиналалады

ХХ ғасырдың басында Ресейдегі
саяси жағдайдың Қазақстанға
тигізген саяси, экономикалық,
әлеуметтік, мәдени әсерін әсерін
сипаттауда қателіктер жібереді

ХХ ғасырдың басында Ресейдегі
саяси жағдайдың
Қазақстанға
тигізген саяси, экономикалық,
әлеуметтік, мәдени әсерін әсерін
сипаттайды

Қазақ
зиялыларының
қоғамдағы
рөлі
мен
қызметін талдайды

1916
жылғы
көтерілістегі
революцияшыл,
либералдемократиялық
зиялылар
көзқарастарын қолдау себептерін
түсіндіруде қиналады

1916
жылғы
көтерілістегі
революцияшыл,
либералдемократиялық
зиялылар
көзқарастарын
қолдау
себептерін
түсіндіруде
қателіктер жібереді

1916
жылғы
көтерілістегі
революцияшыл,
либералдемократиялық
зиялылар
көзқарастарын қолдау себептерін
түсіндіреді

Ұлттық
баспасөздің
қалыптасуы
мен
дамуының маңыздылығын
түсіндіреді

Қазақ баспасөзінің қалыптасуына
әсер еткен 1-2 -факторларды
анықтап,
қалыптасуы
мен
дамуының
маңыздылығын
түсіндіруде қиналады

Қазақ
баспасөзінің
қалыптасуына әсер еткен 1-2факторларды
анықтап,
қалыптасуы мен дамуының
маңыздылығын
түсіндіруде
қателіктер жібереді

Қазақ баспасөзінің қалыптасуына
әсер еткен 1-2- факторларды
анықтап,
қалыптасуы
мен
дамуының
маңыздылығын
түсіндіреді

Қазақ
зиялыларының
шығармашылық мұрасын
талдайды

М.Дулатовтың/А.Байтұрсынұлыны
ң шығармасындағы негізгі ойды
анықтап, оның қоғамдық санаға
әсерін бағалауда қиналады

М.Дулатовтың/А.Байтұрсынұлы
ның шығармасындағы негізгі
ойды анықтап, оның қоғамдық
санаға
әсерін
бағалауда
қателіктер жібереді

М.Дулатовтың/А.Байтұрсынұлын
ың шығармасындағы негізгі ойды
анықтап, оның қоғамдық санаға
әсерін бағалайды

7

«Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып

Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (19171920 жылдар)
Қазақстандағы ұлттық автономиялар
Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы

Оқу мақсаты

8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдықсаяси процестерге баға беру
8.1.2.1 Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін
талдау

Бағалау критерийі

Білім алушы
 Қазақстандағы
қоғамдық-саяси
процестерді
талдайды
 Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен
қызметіне баға береді

Ойлау
дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары
деңгейі
20 мин
Орындау уақыты
Тапсырма
1. Қазан революциясының ұрандарының мәнін ашыңыз.
Ұрандары
"Жер
шаруаларға,
өнеркәсіп
жұмысшыларға"
"Халыққа бейбітшілік"
"Ұлттар арасындағы теңдік"

Мәні

2. Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуындағы қазақ зиялыларының рөлі мен қызметін
талдаңыз.
Тұлғаның аты–жөні

_________

_________
Қызметі
Қазақ
зияларының
қоғамдағы
рөлін
бағалаңыз

8

Бағалау критерийі
Қазақстандағы қоғамдықсаяси
процестерді
талдайды

Қазақ
зиялыларының
қоғамдағы
рөлі
мен
қызметіне баға береді

Тапсырма
Дескриптор

Білім алушы
"Жер
шаруаларға,
өнеркәсіп
жұмысшыларға"ұранын түсіндіреді;
"Халыққа
бейбітшілік
"ұранын
1
түсіндіреді;
"Ұлттар арасындағы теңдік "ұранын
түсіндіреді;
1-суреттегі тұлғаны анықтайды;
2- суреттегі тұлғаны анықтайды;
1- суреттегі зиялының қызметін
талдайды;
2- суреттегі зиялының қызметін
2
талдайды;
1- суреттегі зиялының қоғамдағы
рөліне баға береді;
2- суреттегі зиялының қоғамдағы
рөліне баға береді.

Барлығы

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
9

9

«Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________

Бағалау критерийлері

Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері
Төмен

Орта

Қазақстандағы қоғамдық-саяси
процестерді талдайды

Қазан революциясының 1\2\3
ұрандарын
түсіндіруде
қиналады

Қазан революциясының 1\2\3
ұрандарын
түсіндіруде
қателіктер жібереді

Қазан революциясының 1\2\3
ұрандарын түсіндіруді

Қазақ зиялыларының қоғамдағы
рөлі мен қызметіне баға береді

1-2суреттегі
тұлғаны
анықтап, қоғамдағы рөлі мен
қызметіне
баға
беруде
қиналады

1-2- суреттегі тұлғаны анықтап,
қоғамдағы рөлі мен қызметіне
баға беруде қателіктер жібереді

1-2- суреттегі тұлғаны анықтап,
қоғамдағы рөлі мен қызметіне баға
береді

10

Жоғары

II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру
Қазақстандағы ұжымдастыру
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар
8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері
Оқу мақсаты
мен кемшіліктерін талдау
8.4.1.2
Күштеп
ұжымдастыру
саясатының
ауыл
шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау
8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл
жүйе саясатының зардаптарын талдау
Бағалау критерийі
Білім алушы:
 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері
мен кемшіліктерін анықтайды
 Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына
тигізген зардаптарын талдайды
 20-30
жылдардағы
әміршіл-әкімшіл
жүйе
саясатының зардаптарын талдайды
Ойлау
дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары
деңгейі
20 минут
Орындау уақыты
Тақырып

Тапсырма
1.

Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табыңыз.

2. Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдаңыз.
Жетістіктері

Кемшіліктері

3. Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылғына тиізген зардаптары туралы кемінде екі
дәлел келтіріңіз.

4. Деректі және өз білімдеріңізді пайдаланып, 20-30 жылдардағы қуғын-сүргіннің
зардаптарын PESTLE арқылы талдаңыз.
1937 жылы БК(б)П ОК-нiң И. В. Сталин мен оның айналасындағылардың «халық
жауларын жою нұсқауы барлық жерде қолдау тапты. Осындай жағдайда И. В. Сталин мен
оның серiктерi мүмкiн болатын оппозицияны орталықта ғана емес, ұлттық
республикаларда да бiржолата талқандауды ұйғарды. 1936–1938 жылдары Қазақстанда
25833 адам партиядан шығарылып, олардың 8544-iне «халық жаулары» немесе «халық
11

жауларының сыбайластары» т.б. айыптар тағылды. Танымал қазақ зиялылары, Алаш
қайраткерлерi саяси қуғын-сүргiнге ұшырады.
https://kk.wikipedia.org
P - саяси
E - экономикалық
S - әлеуметтік
T – технологиялық
L - құқықтық
E - этникалық

12

Бағалау критерийі
Қазақстандағы
индустрияландырудың
жетістіктері
мен
кемшіліктерін анықтайды
Ұжымдастыру саясатының
ауыл
шаруашылығына
тигізген
зардаптарын
талдайды
20-30
жылдардағы
әміршіл-әкімшіл
жүйе
саясатының зардаптарын
талдайды

Тапсыр
ма №
1
2

3

4

Дескриптор
Білім алушы
тарихи оқиғаны анықтайды;
жетістіктерді анықтайды;
кемшілікті анықтайды;
ұжымдастыру
саясатының
ауыл
шаруашылығына тигізген зардаптары
туралы 1-дәлел келтіреді;
ұжымдастыру
саясатының
ауыл
шаруашылығына тигізген зардаптары
туралы 2-дәлел келтіреді;
Р-саяси зардаптарын талдайды;
E – экономикалық зардаптарын
талдайды;
S – әлеуметтік зардаптарын талдайды;
T – технологиялық зардаптарын
талдайды;
L – құқықтық зардаптарын талдайды;
E – этникалық зардаптарын талдайды.

Барлығы

13

Балл
1
1
1
1

1
1
1
1
1
1
1
11

«Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________

Бағалау критерийлері

Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері
Төмен

Орта

Жоғары

Қазақстандағы
индустрияландырудың
жетістіктері мен кемшіліктерін
анықтайды

Суретте бейнеленген тарихи
оқиғаны
табуда,
индустрияландырудың
жетістіктері,
кемшіліктерін
анықтауда қиналады

Суретте бейнеленген тарихи
оқиғаны
табуда,
индустрияландырудың
жетістіктері,
кемшіліктерін
анықтауда қателіктер жібереді

Суретте бейнеленген тарихи
оқиғаны
табады,
индустрияландырудың
жетістіктерін,
кемшіліктерін
анықтайды

Ұжымдастыру саясатының ауыл
шаруашылығына
тигізген
зардаптарын талдайды

Ұжымдастыру
саясатының
ауыл
шаруашылығына
тигізген зардаптары туралы
1/2-дәлелдер
келтіруде
қиналады

Ұжымдастыру саясатының ауыл
шаруашылығына
тигізген
зардаптары туралы 1/2 - дәлелдер
келтіруде қателіктер жібереді

Ұжымдастыру саясатының ауыл
шаруашылығына
тигізген
зардаптары туралы 1/2 - дәлелдер
келтіреді

20-30
жылдардағы
қуғынсүргіннің зардаптарын талдайды

Саяси,
экономикалық
әлеуметтік,
технологиялық,
құқықтық,
этникалық
зардаптарын
талдауда
қиналады

Саяси, экономикалық әлеуметтік,
технологиялық,
құқықтық,
этникалық зардаптарын талдауда
қателіктер жібереді

Саяси, экономикалық әлеуметтік,
технологиялық,
құқықтық,
этникалық зардаптарын талдайды

14

«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып
Оқу мақсаты

Бағалау критерийі

Ойлау дағдыларының деңгейі
Орындау уақыты

Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы»
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен
ғылым
8.2.2.2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің
негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде
бағалау
8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім
мен ғылым саласындағы өзгерістерді
талдау
Білім алушы:
 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің
негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде
бағалайды
 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім
мен ғылым саласындағы өзгерістерге баға
береді
Жоғары деңгей дағдылары
20 минут

Тапсырма
1. Сұрақтарға жауап беріңіз.
Ахмет Байтұрсынов қазақ жазуына неліктен реформа жүргізді?
_____________________________________________________________________________
__
_____________________________________________________________________________
__
«Ахмет Байтұрсыновтың қазақ тіл білімінің негізін салушы» екеніне дәлел келтіріңіз.
_____________________________________________________________________________
__
_____________________________________________________________________________
__
2. Ахмет Байтұрсыновтың атқарған қызметтерін берілген салалар бойынша дәлелдеңіз.

3. XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді
анықтаңыз
Өзгерістер
Білім саласы
Ғылым саласы
Жағымды
15

Жағымсыз

16

Бағалау критерийі
Ахмет
Байтұрсыновты
қазақ тіл білімінің негізін
салушы, қоғам қайраткері
ретінде бағалайды

Тапсыр
ма №
1

2

XX ғасырдың бірінші
жартысындағы білім мен
ғылым
саласындағы
өзгерістерге баға береді

3

Дескриптор
Білім алушы
Ахмет Байтұрсыновтың қазақ жазуына
реформа жүргізудің себебін түсіндіреді;
Ахмет Байтұрсыновтың қазақ тіл білімінің
негізін салушы екеніне дәлел келтіреді;
Ахмет Байтұрсыновтың қоғам қайраткері
ретіндегі қызметін дәлелдейді;
Ахмет
Байтұрсыновтың
педагогағартушы ретіндегі қызметін дәлелдейді;
Ахмет Байтұрсыновты
ақын, ғалым
ретіндегі қызметін дәлелдейді;
білім саласындағы жағымды өзгерістерді
талдайды;
білім саласындағы жағымсыз өзгерістерді
талдайды;
ғылым
саласындағы
жағымды
өзгерістерді талдайды;
ғылым
саласындағы
жағымсыз
өзгерістерді талдайды.

Барлығы

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
9

17

«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________

Бағалау критерийлері

Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері
Төмен

Орта

Жоғары

Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл
білімінің негізін салушы, қоғам
қайраткері ретінде бағалайды

Ахмет Байтұрсыновтың қазақ
жазуына реформа жүргізудің
себебін түсіндіруде, оның қазақ
тіл білімінің негізін салушы
екеніне дәлел келтіруде, қоғам
қайраткері, педагог-ағартушы
ақын, ғалым ретіндегі қызметін
дәлелдеуде қиналады

Ахмет Байтұрсыновтың қазақ
жазуына реформа жүргізудің
себебін түсіндіруде, оның қазақ
тіл білімінің негізін салушы
екеніне дәлел келтіруде, қоғам
қайраткері, педагог-ағартушы
ақын, ғалым ретіндегі қызметін
дәлелдеуде қателіктер жібереді

Ахмет Байтұрсыновтың қазақ
жазуына
реформа
жүргізудің
себебін түсіндіреді, оның қазақ тіл
білімінің негізін салушы екеніне
дәлел келтіреді, педагог-ағартушы
ақын, ғалым ретіндегі қызметін
дәлелдейді

XX
ғасырдың
бірінші
жартысындағы білім мен ғылым
саласындағы өзгерістерге баға
береді

Қазақстанның XX ғасырға
дейінгі ғылым мен білім
салаларындағы
жағымды,
жағымсыз өзгерістерді талдауда
қиналады

Қазақстанның XX ғасырға
дейінгі ғылым мен білім
салаларындағы
жағымды,
жағымсыз өзгерістерді талдауда
қателіктер жібереді

Қазақстанның XX ғасырға дейінгі
ғылым мен білім салаларындағы
жағымды, жағымсыз өзгерістерді
талдайды

18

«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақ әдебиетінің
Тақырып
дамуы
8.2.2.4
Әміре
Қашаубаев
пен
Қажымұқан
Оқу мақсаты
Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танытудағы
рөліне баға беру
8.2.2.3 Өнер мен әдебиеттегі өзгерістерді анықтау
Бағалау критерийі
Білім алушы:
 Әміре
Қашаубаев
пен
Қажымұқан
Мұңайтпасұлының
қазақ
халқын
әлемге
танытудағы рөліне баға береді
 Өнер мен әдебиеттегі өзгерістерді анықтайды
Ойлау
дағдыларының Жоғары деңгей дағдылары
деңгейі
20 минут
Орындау уақыты
Тапсырма
1. Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз.
Қажымұқан Мұңайтпасұлының
қазақ халқын әлемге танытудағы қызметіне мысал
келтіріп, бағалаңыз.
_____________________________________________________________________________
__
_____________________________________________________________________________
__
2. Әміре Қашаубаевтың қазақ халқын әлемге танытудағы қызметіне 2 мысал келтіріп,
бағалаңыз.
_____________________________________________________________________________
__
_____________________________________________________________________________
__
3. XX ғасырдың бірінші жартысындағы өнер саласындағы өзгерістерді кестеге жазыңыз.
Кино саласында

Өзгерістер –

Театр саласында

Өзгерістер -

Бейнелеу өнерінде

Өзгерістер -

Музыка саласында

Өзгерістер -

19

Бағалау критерийі
Әміре Қашаубаев пен
Қажымұқан
Мұңайтпасұлының қазақ
халқын әлемге танытудағы
рөліне баға береді

XX ғасырдың бірінші
жартысындағы өнер мен
әдебиеттегі
өзгерістерді
анықтайды

Тапсырма
Дескриптор

Білім алушы
Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ
1
халқын әлемге танытудағы рөліне
мысал келтіріп, бағалайды;
Әміре Қашаубаев қазақ халқын әлемге
танытудағы рөліне 1-мысал келтіріп,
бағалайды;
2
Әміре Қашаубаев қазақ халқын әлемге
танытудағы рөліне 2-мысал келтіріп,
бағалайды;
кинодағы басты өзгерістерді жазады;
3

театрдағы өзгерістерді жазады;
бейнелеу өнеріндегі
өзгерістерді
жазады;
музыкадағы өзгерістерді жазады.

Барлығы

20

Балл
1

1

1
1
1
1
1
7

«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________

Бағалау критерийлері

Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері
Төмен

Орта

Жоғары

Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан
Мұңайтпасұлының қазақ халқын
әлемге танытудағы рөліне баға
береді

Қажымұқан Мұңайтпасұлы мен
Әміре Қашаубаевтың қазақ
халқын әлемге танытудағы
рөліне 1-2 мысал келтіріп,
бағалауда қиналады

Қажымұқан Мұңайтпасұлы мен
Әміре Қашаубаевтың қазақ
халқын әлемге танытудағы
рөліне 1-2 мысал келтіріп,
бағалауда қателіктер жібереді

Қажымұқан Мұңайтпасұлы мен
Әміре Қашаубаевтың қазақ халқын
әлемге танытудағы рөліне 1-2
мысал келтіріп, бағалайды

XX
ғасырдың
бірінші
жартысындағы
өнер
мен
әдебиеттегі
өзгерістерді
анықтайды

XX
ғасырдың
бірінші
жартысындағы кино, музыка,
бейнелеу
өнері,
театр
өнеріндегі,
әдебиеттегі
өзгерістерді
анықтауда
қиналады

XX
ғасырдың
бірінші
жартысындағы кино, музыка,
бейнелеу
өнері,
театр
өнеріндегі,
әдебиеттегі
өзгерістерді
анықтауда
қателіктер жібереді

XX
ғасырдың
бірінші
жартысындағы кино, музыка,
бейнелеу өнері, театр өнеріндегі,
әдебиеттегі
өзгерістерді
анықтайды

21

III ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Қазақстан – майдан арсеналы
Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақ КСР мәдениеті
8.4.2.2 Қазақстан экономикасының соғыс жағдайларына
Оқу мақсаты
бейімделгендігін дәлелдеу
8.2.2.5 Соғыс жылдарындағы өнер мен әдебиеттің халық
рухын көтерудегі маңызын бағалау
Бағалау критерийі
Білім алушы:
 Экономиканы соғысқа бейімдеу және оның
бағыттарын сипаттайды
 Соғыс жылдарындағы
мәдени жетістіктерді
бағалайды
Ойлау
дағдыларының Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
деңгейі
Тақырып

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма
1. Сұрақтарға жауап беріңіз.
Экономиканы соғысқа бейімдеу деген не?
_____________________________________________________________________________
Бағыты қандай болды?
_____________________________________________________________________________
2. Ұлы Отан соғысындағы еңбекшілердің тылдағы еңбегінің салаларын анықтап, дәлел
келтіріңіз.
салалар
дәлел
Тылдағы еңбек

3. Деректі қолданып, кестені толтырыңыз.

Қазақстан өнер шеберлерiнiң майдан жауынгерлерiне концерт қоюы
Көрнекті
жазушылар

ақын- Атақты
туындылары

кино Музыкалық
шығармалар

Соғыс жылдарындағы мәдени жетістіктерді бағалаңыз

22

Ғылымдағы
жаңалықтар

Бағалау критерийі

Тапсырма
Дескриптор

Білім алушы
Экономиканы
соғысқа
1
Экономиканы соғысқа бейімдеу
бейімдеу
және
оның
деген ұғымын сипаттайды;
бағыттарын сипаттайды
Экономиканы бейімдеу бағытын
анықтайды;
2
1-саланы жазады;

Соғыс
жылдарындағы
мәдени
жетістіктерді
бағалайды

3

1-дәлел келтіреді;
2-саланы жазады;
2-дәлел келтіреді;
көрнекті ақын-жазушыларды жазады;
атақты кино туындыларды жазады ;
музыкалық шығармаларды жазады;
ғылымдағы жаңалықтарды жазады;
мәдени жетістіктерге баға береді.

Барлығы

23

Балл
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
11

«Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында» бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________

Бағалау критерийлері

Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері
Төмен

Орта

Жоғары

Экономиканы
соғысқа
бейімдеу
және
оның
бағыттарын сипаттайды

Экономиканы соғысқа бейімдеу
деген
ұғымды,
бағытын
сипаттауда,
Ұлы
Отан
соғысындағы
еңбекшілердің
тылдағы еңбегіне 1\2-салаларын
анықтап, 1/2-дәлелдер келтіруде
қиналады

Экономиканы
соғысқа
бейімдеу
деген
ұғымды,
бағытын сипаттауда, Ұлы Отан
соғысындағы
еңбекшілердің
тылдағы
еңбегіне
1\2салаларын
анықтап,
1/2дәлелдер келтіруде қателіктер
жібереді

Экономиканы соғысқа бейімдеу
деген ұғымды, бағытын сипаттайды,
Ұлы
Отан
соғысындағы
еңбекшілердің тылдағы еңбегіне 1\2салаларын анықтап, 1/2-дәлелдер
келтіреді

Соғыс жылдарындағы мәдени
жетістіктерді бағалайды

Соғыс жылдарындағы көрнекті
ақын-жазушыларды, атақты кино
туындыларды,
музыкалық
шығармаларды
ғылыми
жаңалықтарды анықтап, мәдени
жетістіктерді бағалауда қиналады

Соғыс жылдарындағы көрнекті
ақын-жазушыларды,
атақты
кино туындыларды, музыкалық
шығармаларды
ғылыми
жаңалықтарды
анықтап,
мәдени жетістіктерді бағалауда
қателіктер жібереді

Соғыс жылдарындағы көрнекті
ақын-жазушыларды, атақты кино
туындыларды,
музыкалық
шығармаларды
ғылыми
жаңалықтарды анықтап, мәдени
жетістіктерді бағалайды

24

«Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)» және
«Қазақстан Хрущевтық «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар)» бөлімдері
бойынша жиынтық бағалау
Соғыстан кейінгі Қазақ КСР-нің әлеуметтік-экономикалық
Тақырып
дамуы. «Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдықсаяси дамуы. Қазақстандағы әскери-өнеркәсіп кешені.
Сталиндік идеологияның Қазақстандағы қоғамдық-саяси
өмірге әсері. Тың игеру жылдарындағы Қазақстан
9.3.1.1 Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру
Оқу мақсаты
және өзіндік интерпретация жасау
9.1.1.1 Демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық
байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау
9.4.2.1 Өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау
9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын
алған өзгерістерге баға беру
Бағалау критерийі
Білім алушы:
 Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру
және өзіндік интерпретация жасайды
 Демографиялық
өзгерістердің
себеп-салдарлық
байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды
жасайды
 Өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасайды
 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын
алған өзгерістерге баға береді
Ойлау
деңгейі

дағдыларының Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма
1. Соғыстан кейінгі саяси өмір мен «жылымық» кезеңіндегі ерекшеліктерді түсіндіріңіз.
Соғыстан кейінгі саяси өмірдің ерекшеліктер
«Жылымық» кезеңіндегі ерекшеліктер
2. Қазақстандағы демографиялық өзгерістердің себеп-салдарын анықтап, қорытынды
жасаңыз.
Себептері
салдары
Қорытынды
3. Өнеркәсіптің дамуының күшті, әлсіз жақтарын талдаңыз.
Күшті жақтары
Әлсіз жақтары

Қорытынды
25

4. Тың игерудің нәтижесіндегі өзгерістерді STEEPLE талдауымен анықтаңыз.
S – әлеуметтік
T – технологиялық
E – экономикалық
E – қоршаған орта
P – саяси
L – құқықтық
E – этникалық

26

Бағалау критерийі
Қоғамдық-саяси өмірдің
ерекшеліктерін түсіндіру
және
өзіндік
интерпретация жасайды
Демографиялық
өзгерістердің
себепсалдарлық
байланысын
талдау арқылы дәйекті
қорытынды жасайды
Өнеркәсіптің
ахуалын
анықтап,
қорытынды
жасайды
Кеңес үкіметі кезіндегі
ауыл
шаруашылығында
орын алған өзгерістерге
баға береді

Тапсыр
ма №
1

2

3

4

Дескриптор
Білім алушы
соғыстан
кейінгі
саяси
өмірді
түсіндіреді;
«жылымық» кезеңіндегі ерекшеліктерді
түсіндіреді;

Балл

демографиялық өзгерістердің себебін
анықтайды;
демографиялық өзгерістердің салдарын
анықтайды;
қорытынды жасайды;
күшті жақтарын талдайды;
әлсіз жақтарын талдайды;
қорытынды жасайды;
әлеуметтік өзгерістерге баға береді;
технологиялық өзгерістерді баға береді;
экономикалық өзгерістерге баға береді;
қоршаған орта ортада өзгерістерге баға
береді;
саяси өзгерістерге баға береді;
құқықтық өзгерістерге баға береді;
этникалық өзгерістерге баға береді.

1

Барлығы

1
1

1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
15

27

«Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)» және
«Қазақстан Хрущевтық «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар)» бөлімдері бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні ___________________________________________

Бағалау критерийлері

Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері
Төмен

Орта

Жоғары

Қоғамдық-саяси
өмірдің
ерекшеліктерін түсіндіру және
өзіндік интерпретация жасайды

Соғыстан кейінгі саяси өмірді,
«жылымық»
кезеңіндегі
ерекшеліктерді
түсіндіруде
қиналады

Соғыстан кейінгі саяси өмірді,
«жылымық»
кезеңіндегі
ерекшеліктерді
түсіндіруде
қателіктер жібереді

Соғыстан кейінгі саяси өмірді,
«жылымық»
кезеңіндегі
ерекшеліктерді түсіндіреді

Демографиялық
өзгерістердің
себеп-салдарлық
байланысын
талдау
арқылы
дәйекті
қорытынды жасайды

Демографиялық өзгерістердің
себебін/ салдарын анықтап,
қорытындылауда қиналады

Демографиялық өзгерістердің
себебін/ салдарын анықтап,
қорытындылауда
қателіктер
жібереді

Демографиялық
өзгерістердің
себебін/
салдарын
анықтап,
қорытындылайды

Өнеркәсіптің ахуалын анықтап,
қорытынды жасайды

Өнеркәсіптің күшті, әлсіз
жақтарын
талдап,
қорытындылауда қиналады

Өнеркәсіптің
жақтарын
қорытындылауда
жібереді

күшті,әлсіз
талдап,
қателіктер

Өнеркәсіптің күшті, әлсіз жақтарын
талдап, қорытындылайды

Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл
шаруашылығында орын алған
өзгерістерге баға береді

Тың
игеру
нәтижесінде
әлеуметтік,
технологиялық,
экономикалық, қоршаған орта,
саяси, құқықтық, этникалық
өзгерістерге
баға
беруде
қиналады

Тың
игеру
нәтижесінде
әлеуметтік,
технологиялық,
экономикалық, қоршаған орта,
саяси, құқықтық, этникалық
өзгерістерге
баға
беруде
қателіктер жібереді

Тың игеру нәтижесінде әлеуметтік,
технологиялық,
экономикалық,
қоршаған орта, саяси, құқықтық,
этникалық өзгерістерге баға береді

28

«Қазақстан «Тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар)» және «Кеңестік Қазақстанның
мәдениеті: әдебиет пен өнер» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Тақырып

Оқу мақсаты

Бағалау критерийі

1965-1985
жылдардағы
Қазақстанның
әлеуметтікэкономикалық дамуы. XX ғасырдың 60-80-жылдарындағы
Қазақстанның қоғамдық саяси дамуындағы қара
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!