Материалдар / Бөлімдік жиынтық бағалау

Бөлімдік жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2020
620
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1













«Қазақстан тарихы» пәнінен

жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар

9-сынып


















Нұр-Сұлтан, 2019


Page 2

2
Құрметті мұғалім!
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 9-сынып білім
алушыларына «Қазақстан тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау,
ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға
арналған әдістемелік ұсыныстар «Қазақстан тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы
негізінде дайындалған.
Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім
алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға
мүмкіндік береді.
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім/ортақ тақырып бойынша
жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар
тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін
деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар
ұсыныстар түрінде берілген.
Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.),
форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері»
ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.
Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!
Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды
бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға
арналған.
Әдістемелік ұсыныстар дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне
және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ
коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.


Page 3

3
МАЗМҰНЫ
І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ... 4
«ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ............................ 4
«Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ..................... 8
II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР ...................................................................................................................... 11
«Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалау................... 11
«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау ..................................................................................................................................... 15
«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау ..................................................................................................................................... 19
III ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН
ТАПСЫРМАЛАР ...................................................................................................................... 22
«Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ............... 22
«Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)» және «Қазақстан
Хрущевтық «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар)» бөлімдері бойынша жиынтық
бағалау ..................................................................................................................................... 25
«Қазақстан «Тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар)» және «Кеңестік Қазақстанның
мәдениеті: әдебиет пен өнер» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау .................................. 29
IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР 34
«Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар)» және «Қазақстан мемлекеттілігінің
қайта жаңғыруы (1991 – 1996 жылдар)» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау ................ 34
«Қазақстан Республикасының дамуы (1997 жылдан бүгінгі күнге дейін)» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау .................................................................................................................... 39
«Қазіргі заманғы Қазақстан мәдениеті (1991 жылдан бүгінге күнге дейін)» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау ..................................................................................................................... 43


Page 4

4
І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒ АЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАП СЫРМАЛАР
«ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-
экономикалық жағдайы
«Алаш» қозғалысы және қазақ ұлттық идеясы
XX ғасырдың басындағы қазақ зиялыларының көрнекті
өкілдері

Оқу мақсаты 8.3.1.2 XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси
процестерге баға беру
8.1.2.1 Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін
талдау
8.2.3.1 Ұлттық баспасөздің қоғамдық-саяси сананы
оятудағы рөліне баға беру
8.2.2.1 Қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын
талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға
беру

Бағалау критерийі Білім алушы:
 ХХ ғасырдың басында Ресейдегі саяси жағдайдың
Қазақстанға тигізген әсерін сипаттайды
 Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін
талдайды
 Ұлттық баспасөздің қалыптасуы мен дамуының
маңыздылығын түсіндіреді
 Қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын
талдайды

Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғарғы деңгей дағдылары

Орындау уақыты

20 минут
Тапсырма

1. ХХ ғасырдың басында Ресейдегі саяси жағдайдың Қазақстанға тигізген әсерін берілген
салалар бойынша сипаттаңыз.
Қазақстанға әсері
Саяси
Экономикалық
Әлеуметтік
Мәдени

2. Қазақ зиялыларының үндеуін қолдаудың басты себептерін жазыңыз.
Революцияшыл топ өкілдері - Ә.Жангелдин, Ә.Иманов, Т.Бокин, Б.Әшекеев, Ж.Мәмбетов
қара жұмысқа барудан бас тартып, халықты көтеріліске шақырды.
Мен осы топ өкілдерін қолдаймын, себебі ...
____________________________________________________________________________

Либералдық-демократиялық зиялылар - Ә.Бөкейханов, А.Байтұрсынов, М.Дулатов патша


Page 5

5
үкіметімен келісімпаздық (компромистік) бағыт ұстанды.
Мен осы топ өкілдерін қолдаймын, себебі...
___________________________________________________________________________

3. Сұрақтарға жауап беріңіз.
Қазақ баспасөзінің қалыптасуына әсер еткен 2 факторды табыңыз.


Ұлттық баспасөздің қалыптасуын түсіндіріңіз.


Ұлттық баспасөздің маңызын дәлелдер келтіре отыра түсіндіріңіз.




4 Қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдап, оның қоғамдық санаға тигізген
әсеріне баға беріңіз.

Шығармалар Шығармадағы
негізгі ой
Шығарманың
қоғамдық санаға
тигізген әсеріне
баға
Көзіңді аш, оян қазақ, көтер басты,

Өткізбей қараңғыда бекер жасты.

Жер кетті, дін нашарлап, хал арам боп,

Қарағым, енді жату жарамас-ты.

М.Дулатұлы, «Оян, қазақ»

Ызыңдап, ұшқан мынау біздің маса,
Сап-сары, аяқтары ұзын маса.
Өзіңе біткен түсі өзгерілмес,
Дегенмен, қара яки қызыл маса.
Үстінде ұйықтағанның айнала ұшып,
Қаққы жеп қанаттары бұзылғанша.
Ұйқысын аз да болса бөлмес пе екен,
Қоймастан құлағына ызыңдаса?
А.Байтұрсынұлы, «Маса»




Page 6

6
Бағалау критерийі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
ХХ ғасырдың бас ында
Ресейдегі саяси жағдайдың
Қазақстанға тигізген әсерін
сипаттайды
1 саяси әсерін сипаттайды; 1
экономикалық әсерін сипаттайды; 1
әлеуметтік әсерін сипаттайды; 1
мәдени әсерін сипаттайды; 1
Қазақ зиялыларының
қоғамдағы рөлі мен
қызметін талдайды
2 Революцияшыл топ өкілдерін қолдау
себептерін түсіндіреді;
1
Либералдық-
демократиялық зиялыларды қолдау
себептерін түсіндіреді;
1
Ұлттық баспасөздің
қалыптасуы мен дамуының
маңыздылығын түсіндіреді
3 Қазақ баспасөзінің қалыптасуына
әсер еткен 1- факторды анықтайды;
1
Қазақ баспасөзінің қалыптасуына
әсер еткен 2- факторды анықтайды;
1
Ұлттық баспасөздің қалыптасуын
түсіндіреді;
1
Ұлттық баспасөздің дамуының
маңыздылығын бағалайды;
1
Қазақ зиялыларының
шығармашылық мұрасын
талдайды
4
Міржақып Дулатовтың
шығармасындағы негізгі ойды
анықтайды;
1
Міржақып Дулатовтың
шығармасының қоғамдық санаға
әсерін бағалайды;
1
Ахмет Байтұрсынұлының
шығармасындағы негізгі ойды
анықтайды;
1
Ахмет Байтұрсынұлының
шығармасының қоғамдық санаға
әсерін бағалайды.
1
Барлығы 14


Page 7

7
«ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________

Бағалау критерийлері Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері
Төмен Орта Жоғары
ХХ ғасырдың басында
Ресейдегі саяси жағдайдың
Қазақстанға тигізген
әсерін сипттайды
ХХ ғасырдың басында Ресейдегі
саяси жағдайдың Қазақстанға
тигізген саяси, экономикалық,
әлеуметтік, мәдени әсерін
сипаттауда қиналалады
ХХ ғасырдың басында Ресейдегі
саяси жағдайдың Қазақстанға
тигізген саяси, экономикалық,
әлеуметтік, мәдени әсерін әсерін
сипаттауда қателіктер жібереді
ХХ ғасырдың басында Ресейдегі
саяси жағдайдың Қазақстанға
тигізген саяси, экономикалық,
әлеуметтік, мәдени әсерін әсерін
сипаттайды
Қазақ зиялыларының
қоғамдағы рөлі мен
қызметін талдайды
1916 жылғы көтерілістегі
революцияшыл, либерал -
демократиялық зиялылар
көзқарастарын қолдау себептерін
түсіндіруде қиналады
1916 жылғы көтерілістегі
революцияшыл, либерал -
демократиялық зиялылар
көзқарастарын қолдау
себептерін түсіндіруде
қателіктер жібереді
1916 жылғы көтерілістегі
революцияшыл, либерал -
демократиялық зиялылар
көзқарастарын қолдау себептерін
түсіндіреді
Ұлттық баспасөздің
қалыптасуы мен
дамуының маңыздылығын
түсіндіреді
Қазақ баспасөзінің қалыптасуына
әсер еткен 1-2 -факторларды
анықтап, қалыптасуы мен
дамуының маңыздылығын
түсіндіруде қиналады
Қазақ баспасөзінің
қалыптасуына әсер еткен 1-2-
факторларды анықтап,
қалыптасуы мен дамуының
маңыздылығын түсіндіруде
қателіктер жібереді
Қазақ баспасөзінің қалыптасуына
әсер еткен 1-2- факторларды
анықтап, қалыптасуы мен
дамуының маңыздылығын
түсіндіреді
Қазақ зиялыларының
шығармашылық мұрасын
талдайды
М.Дулатовтың/А.Байтұрсынұлыны
ң шығармасындағы негізгі ойды
анықтап, оның қоғамдық санаға
әсерін бағалауда қиналады
М.Дулатовтың/А.Байтұрсынұлы
ның шығармасындағы негізгі
ойды анықтап, оның қоғамдық
санаға әсерін бағала уда
қателіктер жібереді
М.Дулатовтың/А.Байтұрсынұлын
ың шығармасындағы негізгі ойды
анықтап, оның қоғамдық санаға
әсерін бағалайды


Page 8

8
«Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-
1920 жылдар)
Қазақстандағы ұлттық автономиялар
Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуы

Оқу мақсаты 8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-
саяси процестерге баға беру
8.1.2.1 Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін
талдау

Бағалау критерийі Білім алушы
 Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерді
талдайды
 Қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен
қызметіне баға береді

Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 мин

Тапсырма

1. Қазан революциясының ұрандарының мәнін ашыңыз.
Ұрандары Мәні
"Жер шаруаларға, өнеркәсіп
жұмысшыларға"

"Халыққа бейбітшілік"
"Ұлттар арасындағы теңдік"

2. Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің құрылуындағы қазақ зиялыларының рөлі мен қызметін
талдаңыз.
Тұлғаның аты–жөні

_________

_________

Қызметі
Қазақ зияларының
қоғамдағы рөлін
бағалаңыз





Page 9

9

Бағалау критерийі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Қазақстандағы қоғамдық-
саяси процестерді
талдайды
1
"Жер шаруаларға, өнеркәсіп
жұмысшыларға"ұранын түсіндіреді;
1
"Халыққа бейбітшілік "ұранын
түсіндіреді;
1
"Ұлттар арасындағы теңдік "ұранын
түсіндіреді;
1
Қазақ зиялыларының
қоғамдағы рөлі мен
қызметіне баға береді
2
1-суреттегі тұлғаны анықтайды; 1
2- суреттегі тұлғаны анықтайды; 1
1- суреттегі зиялының қызметін
талдайды;
1
2- суреттегі зиялының қызметін
талдайды;
1
1- суреттегі зиялының қоғамдағы
рөліне баға береді;
1
2- суреттегі зиялының қоғамдағы
рөліне баға береді.
1
Барлығы 9


Page 10

10
«Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________


Бағалау критерийлері Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері
Төмен Орта Жоғары
Қазақстандағы қоғамдық-саяси
процестерді талдайды
Қазан революциясының 1\2\3
ұрандарын түсіндіруде
қиналады
Қазан революциясының 1\2\3
ұрандарын түсіндіруде
қателіктер жібереді
Қазан революциясының 1\2\3
ұрандарын түсіндіруді
Қазақ зиялыларының қоғамдағы
рөлі мен қызметіне баға береді
1-2- суреттегі тұлғаны
анықтап, қоғамдағы рөлі мен
қызметіне баға беруде
қиналады
1-2- суреттегі тұлғаны анықтап,
қоғамдағы рөлі мен қызметіне
баға беруде қателіктер жібереді
1-2- суреттегі тұлғаны анықтап,
қоғамдағы рөлі мен қызметіне баға
береді


Page 11

11
II ТОҚСАН БОЙЫНША Ж ИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА А РНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру
Қазақстандағы ұжымдастыру
1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар
Оқу мақсаты 8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері
мен кемшіліктерін талдау
8.4.1.2 Күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл
шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау
8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл
жүйе саясатының зардаптарын талдау
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері
мен кемшіліктерін анықтайды
 Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына
тигізген зардаптарын талдайды
 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе
саясатының зардаптарын талдайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма
1. Суретте бейнеленген тарихи оқиғаны табыңыз.





2. Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдаңыз.

Жетістіктері Кемшіліктері


3. Ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылғына тиізген зардаптары туралы кемінде екі
дәлел келтіріңіз.



4. Деректі және өз білімдеріңізді пайдаланып, 20-30 жылдардағы қуғын-сүргіннің
зардаптарын PESTLE арқылы талдаңыз.

1937 жылы БК(б)П ОК-нiң И. В. Сталин мен оның айналасындағылардың «халық
жауларын жою нұсқауы барлық жерде қолдау тапты. Осындай жағдайда И. В. Сталин мен
оның серiктерi мүмкiн болатын оппозицияны орталықта ғана емес, ұлттық
республикаларда да бiржолата талқандауды ұйғарды. 1936–1938 жылдары Қазақстанда
25833 адам партиядан шығарылып, олардың 8544-iне «халық жаулары» немесе «халық


Page 12

12
жауларының сыбайластары» т.б. айыптар тағылды. Танымал қазақ зиялылары, Алаш
қайраткерлерi саяси қуғын-сүргiнге ұшырады.
https://kk.wikipedia.org

P - саяси


E - экономикалық
S - әлеуметтік
T – технологиялық
L - құқықтық
E - этникалық




Page 13

13
Бағалау критерийі Тапсыр
ма №
Дескриптор Балл
Білім алушы
Қазақстандағы
индустрияландырудың
жетістіктері мен
кемшіліктерін анықтайды
1 тарихи оқиғаны анықтайды; 1
2 жетістіктерді анықтайды; 1
кемшілікті анықтайды;
1
Ұжымдастыру саясатының
ауыл шаруашылығына
тигізген зардаптарын
талдайды
3

ұжымдастыру саясатының ауыл
шаруашылығына тигізген зардаптары
туралы 1-дәлел келтіреді;
1
ұжымдастыру саясатының ауыл
шаруашылығына тигізген зардаптары
туралы 2-дәлел келтіреді;
1
20-30 жылдардағы
әміршіл-әкімшіл жүйе
саясатының зардаптарын
талдайды
4 Р-саяси зардаптарын талдайды; 1
E – экономикалық зардаптарын
талдайды;
1
S – әлеуметтік зардаптарын талдайды; 1
T – технологиялық зардаптарын
талдайды;
1
L – құқықтық зардаптарын талдайды; 1
E – этникалық зардаптарын талдайды. 1
Барлығы 11


Page 14

14
«Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________


Бағалау критерийлері Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері
Төмен Орта Жоғары
Қазақстандағы
индустрияландырудың
жетістіктері мен кемшіліктерін
анықтайды
Суретте бейнеленген тарихи
оқиғаны табуда ,
индустрияландырудың
жетістіктері, кемшіліктерін
анықтауда қиналады
Суретте бейнеленген тарихи
оқиғаны табуда ,
индустрияландырудың
жетістіктері, кемшіліктерін
анықтауда қателіктер жібереді
Суретте бейнеленген тарихи
оқиғаны табады,
индустрияландырудың
жетістіктерін, кемшіліктерін
анықтайды
Ұжымдастыру саясатының ауыл
шаруашылығына тигізген
зардаптарын талдайды
Ұжымдастыру саясатының
ауыл шару ашылығына
тигізген зардаптары туралы
1/2-дәлелдер келтіруде
қиналады
Ұжымдастыру саясатының ауыл
шаруашылығына т игізген
зардаптары туралы 1/2 - дәлелдер
келтіруде қателіктер жібереді
Ұжымдастыру саясатының ауыл
шаруашылығына т игізген
зардаптары туралы 1/2 - дәлелдер
келтіреді
20-30 жылдардағы қуғын -
сүргіннің зардаптарын талдайды
Саяси, экономикалық
әлеуметтік, технологиялық,
құқықтық, этникалық
зардаптарын талдауда
қиналады
Саяси, экономикалық әлеуметтік,
технологиялық, құқықтық,
этникалық зардаптарын талдауда
қателіктер жібереді
Саяси, экономикалық әлеуметтік,
технологиялық, құқықтық,
этникалық зардаптарын талдайды


Page 15

15
«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Ахмет Байтұрсынов – «ұлт ұстазы»
XX ғ. 20-30 жылдарындағы білім беру жүйесі мен
ғылым
Оқу мақсаты 8.2.2.2 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің
негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде
бағалау
8.2.3.3 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім
мен ғылым саласындағы өзгерістерді
талдау
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл білімінің
негізін салушы, қоғам қайраткері ретінде
бағалайды
 XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім
мен ғылым саласындағы өзгерістерге баға
береді
Ойлау дағдыларының деңгейі Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма

1. Сұрақтарға жауап беріңіз.
Ахмет Байтұрсынов қазақ жазуына неліктен реформа жүргізді?
_____________________________________________________________________________
__
_____________________________________________________________________________
__
«Ахмет Байтұрсыновтың қазақ тіл білімінің негізін салушы» екеніне дәлел келтіріңіз.
_____________________________________________________________________________
__
_____________________________________________________________________________
__

2. Ахмет Байтұрсыновтың атқарған қызметтерін берілген салалар бойынша дәлелдеңіз.



3. XX ғасырдың бірінші жартысындағы білім мен ғылым саласындағы өзгерістерді
анықтаңыз
Өзгерістер Білім саласы Ғылым саласы
Жағымды


Page 16

16
Жағымсыз



Page 17

17
Бағалау критерийі Тапсыр
ма №
Дескриптор Балл
Білім алушы
Ахмет Байтұрсыновты
қазақ тіл білімінің негізін
салушы, қоғам қайраткері
ретінде бағалайды
1 Ахмет Байтұрсыновтың қазақ жазуына
реформа жүргізудің себебін түсіндіреді;
1
Ахмет Байтұрсыновтың қазақ тіл білімінің
негізін салушы екеніне дәлел келтіреді;
1
2 Ахмет Байтұрсыновтың қоғам қайраткері
ретіндегі қызметін дәлелдейді;
1
Ахмет Байтұрсыновтың педагог-
ағартушы ретіндегі қызметін дәлелдейді;
1
Ахмет Байтұрсыновты ақын, ғалым
ретіндегі қызметін дәлелдейді;
1
XX ғасырдың бірінші
жартысындағы білім мен
ғылым с аласындағы
өзгерістерге баға береді
3 білім саласындағы жағымды өзгерістерді
талдайды;
1
білім саласындағы жағымсыз өзгерістерді
талдайды;
1
ғылым саласындағы жағымды
өзгерістерді талдайды;
1
ғылым саласындағы жағымсыз
өзгерістерді талдайды.
1
Барлығы 9


Page 18

18
«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________


Бағалау критерийлері Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері
Төмен Орта Жоғары
Ахмет Байтұрсыновты қазақ тіл
білімінің негізін салушы, қоғам
қайраткері ретінде бағалайды
Ахмет Байтұрсыновтың қазақ
жазуына реформа жүргізудің
себебін түсіндіруде, оның қазақ
тіл білімінің негізін салушы
екеніне дәлел келтіруде, қоғам
қайраткері, педагог-ағартушы
ақын, ғалым ретіндегі қызметін
дәлелдеуде қиналады
Ахмет Байтұрсыновтың қазақ
жазуына реформа жүргізудің
себебін түсіндіруде, оның қазақ
тіл білімінің негізін салушы
екеніне дәлел келтіруде, қоғам
қайраткері, педагог-ағартушы
ақын, ғалым ретіндегі қызметін
дәлелдеуде қателіктер жібереді
Ахмет Байтұрсыновтың қазақ
жазуына реформа жү ргізудің
себебін түсіндіреді, оның қазақ тіл
білімінің негізін салушы екеніне
дәлел келтіреді, педагог-ағартушы
ақын, ғалым ретіндегі қызметін
дәлелдейді
XX ғасырдың бірінші
жартысындағы білім мен ғылым
саласындағы өзгерістерге баға
береді
Қазақстанның XX ғасырға
дейінгі ғылым мен білім
салаларындағы жағымды,
жағымсыз өзгерістерді талдауда
қиналады
Қазақстанның XX ғасырға
дейінгі ғылым мен білім
салаларындағы жағымды,
жағымсыз өзгерістерді талдауда
қателіктер жібереді
Қазақстанның XX ғасырға дейінгі
ғылым мен білім салаларындағы
жағымды, жағымсыз өзгерістерді
талдайды


Page 19

19
«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер»
бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып XX ғасырдың 20-30 жылдарындағы қазақ әдебиетінің
дамуы
Оқу мақсаты 8.2.2.4 Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан
Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танытудағы
рөліне баға беру
8.2.2.3 Өнер мен әдебиеттегі өзгерістерді анықтау
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан
Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге
танытудағы рөліне баға береді
 Өнер мен әдебиеттегі өзгерістерді анықтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма

1. Төмендегі сұрақтарға жауап беріңіз.
Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танытудағы қызметіне мысал
келтіріп, бағалаңыз.
_____________________________________________________________________________
__
_____________________________________________________________________________
__
2. Әміре Қашаубаевтың қазақ халқын әлемге танытудағы қызметіне 2 мысал келтіріп,
бағалаңыз.
_____________________________________________________________________________
__
_____________________________________________________________________________
__

3. XX ғасырдың бірінші жартысындағы өнер саласындағы өзгерістерді кестеге жазыңыз.

Кино саласында Өзгерістер –

Театр саласында Өзгерістер -
Бейнелеу өнерінде Өзгерістер -
Музыка саласында Өзгерістер -




Page 20

20
Бағалау критерийі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Әміре Қашаубаев пен
Қажымұқан
Мұңайтпасұлының қазақ
халқын әлемге танытудағы
рөліне баға береді
1
Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ
халқын әлемге танытудағы рөліне
мысал келтіріп, бағалайды;
1
2
Әміре Қашаубаев қазақ халқын әлемге
танытудағы рөліне 1-мысал келтіріп,
бағалайды;
1
Әміре Қашаубаев қазақ халқын әлемге
танытудағы рөліне 2-мысал келтіріп,
бағалайды;
1
XX ғасырдың бірін ші
жартысындағы өнер мен
әдебиеттегі өзгерістерді
анықтайды
3
кинодағы басты өзгерістерді жазады;
1
театрдағы өзгерістерді жазады; 1
бейнелеу өнеріндегі өзгерістерді
жазады;
1
музыкадағы өзгерістерді жазады. 1
Барлығы 7


Page 21

21
«Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер» бөлімі бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________


Бағалау критерийлері Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері
Төмен Орта Жоғары
Әміре Қашаубаев пен Қажымұқан
Мұңайтпасұлының қазақ халқын
әлемге танытудағы рөліне баға
береді
Қажымұқан Мұңайтпасұлы мен
Әміре Қашаубаевтың қазақ
халқын әлемге танытудағы
рөліне 1-2 мысал келтіріп,
бағалауда қиналады
Қажымұқан Мұңайтпасұлы мен
Әміре Қашаубаевтың қазақ
халқын әлемге танытудағы
рөліне 1-2 мысал келтіріп,
бағалауда қателіктер жібереді
Қажымұқан Мұңайтпасұлы мен
Әміре Қашаубаевтың қазақ халқын
әлемге танытудағы рөліне 1-2
мысал келтіріп, бағалайды
XX ғасырдың бірін ші
жартысындағы өнер мен
әдебиеттегі өзгерістерді
анықтайды
XX ғасырдың бірінші
жартысындағы кино, музыка,
бейнелеу өнері, театр
өнеріндегі, әдебиеттегі
өзгерістерді анықтауда
қиналады
XX ғасырдың бірінші
жартысындағы кино, музыка,
бейнелеу өнері, театр
өнеріндегі, әдебиеттегі
өзгерістерді анықтауда
қателіктер жібереді
XX ғасырдың бірінші
жартысындағы кино, музыка,
бейнелеу өнері, театр өнеріндегі,
әдебиеттегі өзгерістерді
анықтайды


Page 22

22
III ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫН ТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Қазақстан – майдан арсеналы
Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақ КСР мәдениеті
Оқу мақсаты 8.4.2.2 Қазақстан экономикасының соғыс жағдайларына
бейімделгендігін дәлелдеу
8.2.2.5 Соғыс жылдарындағы өнер мен әдебиеттің халық
рухын көтерудегі маңызын бағалау
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Экономиканы соғысқа бейімдеу және оның
бағыттарын сипаттайды
 Соғыс жылдарындағы мәдени жетістіктерді
бағалайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма

1. Сұрақтарға жауап беріңіз.
Экономиканы соғысқа бейімдеу деген не?
_____________________________________________________________________________
Бағыты қандай болды?
_____________________________________________________________________________

2. Ұлы Отан соғысындағы еңбекшілердің тылдағы еңбегінің салаларын анықтап, дәлел
келтіріңіз.

Тылдағы еңбек
салалар дәлел



3. Деректі қолданып, кестені толтырыңыз.


Қазақстан өнер шеберлерiнiң майдан жауынгерлерiне концерт қоюы

Көрнекті ақын -
жазушылар
Атақты кино
туындылары
Музыкалық
шығармалар
Ғылымдағы
жаңалықтар

Соғыс жылдарындағы мәдени жетістіктерді бағалаңыз


Page 23

23

Бағалау критерийі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Экономиканы соғысқа
бейімдеу және оның
бағыттарын сипаттайды
1 Экономиканы соғысқа бейімдеу
деген ұғымын сипаттайды;
1
Экономиканы бейімдеу бағытын
анықтайды;
1
2 1-саланы жазады; 1
1-дәлел келтіреді; 1
2-саланы жазады; 1
2-дәлел келтіреді; 1
Соғыс жылдарындағы
мәдени жетістіктерді
бағалайды
3 көрнекті ақын-жазушыларды жазады; 1
атақты кино туындыларды жазады ; 1
музыкалық шығармаларды жазады; 1
ғылымдағы жаңалықтарды жазады; 1
мәдени жетістіктерге баға береді. 1
Барлығы 11


Page 24

24
«Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында» бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты
ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________


Бағалау критерийлері Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері
Төмен Орта Жоғары
Экономиканы соғысқа
бейімдеу және оның
бағыттарын сипаттайды
Экономиканы соғысқа бейімдеу
деген ұғымды, бағытын
сипаттауда, Ұлы Отан
соғысындағы еңбекшілердің
тылдағы еңбегіне 1\2-салаларын
анықтап, 1/2-дәлелдер келтіруде
қиналады
Экономиканы соғысқа
бейімдеу деген ұғымды,
бағытын сипаттауда, Ұлы Отан
соғысындағы еңбекшілердің
тылдағы еңбегіне 1\2-
салаларын анықтап, 1/2 -
дәлелдер келтіруде қателіктер
жібереді
Экономиканы соғысқа бейімдеу
деген ұғымды, бағытын сипаттайды,
Ұлы Отан соғысындағы
еңбекшілердің тылдағы еңбегіне 1\2-
салаларын анықтап, 1/2-дәлелдер
келтіреді
Соғыс жылдарындағы мәдени
жетістіктерді бағалайды
Соғыс жылдарындағы көрнекті
ақын-жазушыларды, атақты кино
туындыларды, музыкалық
шығармаларды ғылыми
жаңалықтарды анықтап, мәдени
жетістіктерді бағалауда қиналады
Соғыс жылдарындағы көрнекті
ақын-жазушыларды, атақты
кино туындыларды, музыкалық
шығармаларды ғылыми
жаңалықтарды анықтап,
мәдени жетістіктерді бағалауда
қателіктер жібереді
Соғыс жылдарындағы көрнекті
ақын-жазушыларды, атақты кино
туындыларды, музыкалық
шығармаларды ғылыми
жаңалықтарды анықтап, мәдени
жетістіктерді бағалайды


Page 25

25
«Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)» және
«Қазақстан Хрущевтық «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар)» бөлімдері
бойынша жиынтық бағалау
Тақырып Соғыстан кейінгі Қазақ КСР-нің әлеуметтік-экономикалық
дамуы. «Жылымық» кезеңіндегі Қазақстанның қоғамдық-
саяси дамуы. Қазақстандағы әскери-өнеркәсіп кешені.
Сталиндік идеологияның Қазақстандағы қоғамдық-саяси
өмірге әсері. Тың игеру жылдарындағы Қазақстан
Оқу мақсаты 9.3.1.1 Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру
және өзіндік интерпретация жасау
9.1.1.1 Демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық
байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды жасау
9.4.2.1 Өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау
9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын
алған өзгерістерге баға беру
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Қоғамдық-саяси өмірдің ерекшеліктерін түсіндіру
және өзіндік интерпретация жасайды
 Демографиялық өзгерістердің себеп-салдарлық
байланысын талдау арқылы дәйекті қорытынды
жасайды
 Өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасайды
 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында орын
алған өзгерістерге баға береді

Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары

Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма

1. Соғыстан кейінгі саяси өмір мен «жылымық» кезеңіндегі ерекшеліктерді түсіндіріңіз.
Соғыстан кейінгі саяси өмірдің ерекшеліктер

«Жылымық» кезеңіндегі ерекшеліктер


2. Қазақстандағы демографиялық өзгерістердің себеп-салдарын анықтап, қорытынды
жасаңыз.
Себептері салдары

Қорытынды

3. Өнеркәсіптің дамуының күшті, әлсіз жақтарын талдаңыз.
Күшті жақтары Әлсіз жақтары

Қорытынды


Page 26

26
4. Тың игерудің нәтижесіндегі өзгерістерді STEEPLE талдауымен анықтаңыз.

S – әлеуметтік
T – технологиялық
E – экономикалық
E – қоршаған орта
P – саяси
L – құқықтық
E – этникалық





Page 27

27
Бағалау критерийі Тапсыр
ма №
Дескриптор Балл
Білім алушы
Қоғамдық-саяси өмірдің
ерекшеліктерін түсіндіру
және өзіндік
интерпретация жасайды
1
соғыстан кейінгі саяси өмірді
түсіндіреді;
1
«жылымық» кезеңіндегі ерекшеліктерді
түсіндіреді;
1
Демографиялық
өзгерістердің себеп-
салдарлық байланысын
талдау арқылы дәйекті
қорытынды жасайды
2
демографиялық өзгерістердің себебін
анықтайды;
1
демографиялық өзгерістердің салдарын
анықтайды;
1
қорытынды жасайды; 1
Өнеркәсіптің ахуалын
анықтап, қорытынды
жасайды
3
күшті жақтарын талдайды; 1
әлсіз жақтарын талдайды; 1
қорытынды жасайды; 1
Кеңес үкіметі кезіндегі
ауыл шаруашылығында
орын алған өзгерістерге
баға береді
4
әлеуметтік өзгерістерге баға береді; 1
технологиялық өзгерістерді баға береді; 1
экономикалық өзгерістерге баға береді; 1
қоршаған орта ортада өзгерістерге баға
береді;
1
саяси өзгерістерге баға береді; 1
құқықтық өзгерістерге баға береді; 1
этникалық өзгерістерге баға береді. 1
Барлығы 15


Page 28

28
«Қазақстан Ұлы Отан соғысынан кейінгі жылдарда (1946-1953 жылдар)» және
«Қазақстан Хрущевтық «жылымық» кезеңінде (1954-1964 жылдар)» бөлімдері бойынша
жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________


Бағалау критерийлері Білім алушылардың оқу жетістігі деңгейлері
Төмен Орта Жоғары
Қоғамдық-саяси өмірдің
ерекшеліктерін түсіндіру және
өзіндік интерпретация жасайды
Соғыстан кейінгі саяси өмірді,
«жылымық» кезеңіндегі
ерекшеліктерді түсіндіруде
қиналады
Соғыстан кейінгі саяси өмірді,
«жылымық» кезеңіндегі
ерекшеліктерді түсіндіруде
қателіктер жібереді
Соғыстан кейінгі саяси өмірді,
«жылымық» кезеңіндегі
ерекшеліктерді түсіндіреді
Демографиялық өзгерістердің
себеп-салдарлық байланысын
талдау арқылы дәйекті
қорытынды жасайды
Демографиялық өзгерістердің
себебін/ салдарын анықтап,
қорытындылауда қиналады
Демографиялық өзгерістердің
себебін/ салдарын анықтап,
қорытындылауда қателіктер
жібереді
Демографиялық өзгерістердің
себебін/ салдарын анықта п,
қорытындылайды
Өнеркәсіптің ахуалын анықтап,
қорытынды жасайды
Өнеркәсіптің күшті, әлсіз
жақтарын талдап ,
қорытындылауда қиналады
Өнеркәсіптің күшті,әлсіз
жақтарын талдап ,
қорытындылауда қателіктер
жібереді
Өнеркәсіптің күшті, әлсіз жақтарын
талдап, қорытындылайды
Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл
шаруашылығында орын алған
өзгерістерге баға береді
Тың игеру нәтижесінде
әлеуметтік, технологиялық,
экономикалық, қоршаған орта,
саяси, құқықтық, этникалық
өзгерістерге баға беруде
қиналады
Тың игеру нәтижесінде
әлеуметтік, технологиялық,
экономикалық, қоршаған орта,
саяси, құқықтық, этникалық
өзгерістерге баға беруде
қателіктер жібереді
Тың игеру нәтижесінде әлеуметтік,
технологиялық, экономикалық,
қоршаған орта, саяси, құқықтық,
этникалық өзгерістерге баға береді



Page 29

29
«Қазақстан «Тоқырау» кезеңінде (1965-1985 жылдар)» және «Кеңестік Қазақстанның
мәдениеті: әдебиет пен өнер» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау
Тақырып 1965-1985 жылдардағы Қазақстанның әлеуметтік -
экономикалық дамуы. XX ғасырдың 60-80-жылдарындағы
Қазақстанның қоғамдық саяси дамуындағы қарама-
қайшылықтар. XX ғасырдың 40-80-жылдарындағы әдебиет
пен өнердің дамуы
Оқу мақсаты 9.4.2.1 Өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды жасау
9.4.1.1 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында
орын алған өзгерістерге баға беру
9.3.1.2 Қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені
қорғаудағы рөліне баға беру
9.2.2.1 Кеңестік әдебиет пен өнер туындыларында
қоғамдық өмірдің бейнеленуін талдау
Бағалау критерийі Білім алушы:
 Өнеркәсіптің ахуалын анықтап, қорытынды
жасайды
 Кеңес үкіметі кезіндегі ауыл шаруашылығында
орын алған өзгерістерді түсіндіреді
 Қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені
қорғаудағы рөлін бағалайды
 Кеңестік әдебиет пен өнер туындыларында
қоғамдық өмірдің бейнеленуін талдайды

Ойлау дағдыларының
деңгейі
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 минут

Тапсырма

1. Өнеркәсіптің ахуалына байланысты өзгерістерді жазыңыз.
Өнеркәсіптегі оң өзгерістер
_____________________________________________________________________________
Өнеркәсіптегі теріс өзгерістер
_____________________________________________________________________________
Қорытынды жасаңыз
_____________________________________________________________________________

2. Берілген тұжырымды «ақиқат не жалған» екендігін түсіндіріңіз.

№ Тұжырымдар А Ж Түсіндіріңіз
1 1971–1980 жылдары республиканың ауыл
шаруашылығына 18 млрд сомнан астам күрделi қаржы
жұмсалды.

2 1965–1985 жылдар арасында iрi қара мал басы 4,2 млн-
ға, қой мен ешкi 55 млн-ға дейiн азайды.

3 И. Н. Худенко ауыл шаруашылығын басқарудың жаңа
формаларын енгiзе бастады.

4 1968 жылы Қазақстанға басқа республикалардан 30
мың комбайншы жiберiлдi


Page 30

30
5 1965 жыл республика ауыл шаруашылығы үш iн
қолайлы болды

3. Қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөліне баға беріңіз.

1960 жылдары «Жас
тұлпар» ұйымының
құрылудағы мақсаты
Олжас Сүлейменовтiң «Аз и Я»
кітабының таралуына тиым
салыну себебі
1979 жылғы
Целиноградтағы
оқиғасының нәтижесі

Қоғамдық-саяси қайраткерлердің ұлттық мүддені қорғаудағы рөліне баға беріңіз


4. Сұрақтарға жауап беріңіз.
Кеңестік идеология қазақ әдебиеті мен өнеріне қалай әсер етті?
_____________________________________________________________________________
Кеңестік әдебиет пен өнер туындыларында қоғамдық өмірдің бейнеленуін талдау жасаңыз.
_____________________________________________________________________________
Қорытынды
_____________________________________________________________________________


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ