3 -ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Квадрат теңдеулер»,
«квадраттық функция», «статистика» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
1 –нұсқа
-
Катер өзен ағысымен 60 км
жүзіп, қайтадан ағысқа қарсы 20 км кері жүзді. Ағыс жылдамдығы 1
км/сағ. Барлық жолға 7 сағат уақыт жұмасады. Катердің меншікті
жылдамдығын табыңдар. [6]
2. Берілген f(x)=(x+5)2 -7 функциясы үшін;
a) парабола төбесін анықтаңыз;
b)
параболаның симметрия осін
табыңыз;
c)
Ох осімен қиылысу нүктесін
табыңыз;
d)
Оу осімен қиылысу нүктесін
табыңыз;
e)
функция графигінің эскизін
салыңыз.(4)
3. Кестеде мектептегі оқушылардың жастары
туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып мәліметтерді
гистограммамен беріңіз.(2)
Жасы
|
7 - 9
|
9 - 11
|
11 - 13
|
13 - 15
|
15 - 17
|
17 - 19
|
Бала саны
|
240
|
272
|
230
|
280
|
220
|
60
|
Бағалау критерийлері
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Оқушы балы
|
Білім алушы
|
Бөлшек-рационал теңдеуді қолданып, мәтінді
есептерді шығарады.
|
1
|
өзен ағысымен жүрген және өзен ағысына қарсы
жүрген катердің жылдамдығын табу үшін өрнек
құрастырады
|
1
|
|
катердің өзен бойымен және катердің ағыс бойымен
жүрген уақытын табу үшін өрнек құрастырады
|
1
|
|
есептің шарты бойынша бөлшек-рационал теңдеу
құрады;
|
1
|
|
бөлшек-рационал теңдеуді квадрат теңдеуге
келтіреді
|
1
|
|
квадрат теңдеуді шешу әдісін
таңдайды
|
1
|
|
теңдеуді шешеді және түбірлерінің есеп шартына
сай екендігін тексеріп, жауабын жазады.
|
1
|
|
Функцияның және аргументтің сәйкес мәндерін
анықтайды
|
2
|
параболаның төбесінің координатасын
анықтайды
|
1
|
|
параболаның симметрия осін
жазады
|
1
|
|
координаталарын анықтайды
|
1
|
|
графигін салады
|
1
|
|
Интервалдық кестенің деректері бойынша
гистограмма салады
|
3
|
осьтерді белгілеп көрсетеді
|
1
|
|
кестені пайдаланып, гистограмма
салады
|
1
|
|
Жалпы балл:
|
12
|
|
3 -ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ
БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Квадрат теңдеулер»,
«квадраттық функция», «статистика» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
2 –нұсқа
-
Катер өзен ағысына қарсы 12 км,
ал өзен ағысымен 16 км жүрген жолға 5 сағат жіберді. Егер өзен
ағысының жылдамдығы 2 км/сағ болса, онда катердің меншікті
жылдамдығын табыңдар.
(6)
2. Берілген функциясы
үшін;
a) парабола төбесін анықтаңыз;
b)
параболаның симметрия осін
табыңыз;
c)
Ох осімен қиылысу нүктесін
табыңыз;
d)
Оу осімен қиылысу нүктесін
табыңыз;
e)
функция графигінің эскизін
салыңыз. (4)
3. Кестеде мектептегі оқушылардың жастары
туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып мәліметтерді
гистограммамен беріңіз.(2)
Жасы
|
7 - 9
|
9 - 11
|
11 - 13
|
13 - 15
|
15 - 17
|
17 - 19
|
Бала саны
|
250
|
274
|
240
|
270
|
210
|
80
|
Бағалау критерийлері
|
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Оқушы балы
|
Білім алушы
|
Бөлшек-рационал теңдеуді қолданып, мәтінді
есептерді шығарады.
|
1
|
өзен ағысымен жүрген және өзен ағысына қарсы
жүрген катердің жылдамдығын табу үшін өрнек
құрастырады
|
1
|
|
катердің өзен бойымен және катердің ағыс бойымен
жүрген уақытын табу үшін өрнек құрастырады
|
1
|
|
есептің шарты бойынша бөлшек-рационал теңдеу
құрады;
|
1
|
|
бөлшек-рационал теңдеуді квадрат теңдеуге
келтіреді
|
1
|
|
квадрат теңдеуді шешу әдісін
таңдайды
|
1
|
|
теңдеуді шешеді және түбірлерінің есеп шартына
сай екендігін тексеріп, жауабын жазады.
|
1
|
|
Функцияның және аргументтің сәйкес мәндерін
анықтайды
|
2
|
параболаның төбесінің координатасын
анықтайды
|
1
|
|
параболаның симметрия осін
жазады
|
1
|
|
координаталарын анықтайды
|
1
|
|
графигін салады
|
1
|
|
Интервалдық кестенің деректері бойынша
гистограмма салады
|
3
|
осьтерді белгілеп көрсетеді
|
1
|
|
кестені пайдаланып, гистограмма
салады
|
1
|
|
Жалпы балл:
|
12
|
|