3 -ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Квадрат теңдеулер», «квадраттық функция», «статистика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
1 –нұсқа
-
Катер өзен ағысымен 60 км жүзіп, қайтадан ағысқа қарсы 20 км кері жүзді. Ағыс жылдамдығы 1 км/сағ. Барлық жолға 7 сағат уақыт жұмасады. Катердің меншікті жылдамдығын табыңдар. [6]
2. Берілген f(x)=(x+5)2 -7 функциясы үшін;
a) парабола төбесін анықтаңыз;
b) параболаның симметрия осін табыңыз;
c) Ох осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
d) Оу осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
e) функция графигінің эскизін салыңыз.(4)
3. Кестеде мектептегі оқушылардың жастары туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып мәліметтерді гистограммамен беріңіз.(2)
|
Жасы |
7 - 9 |
9 - 11 |
11 - 13 |
13 - 15 |
15 - 17 |
17 - 19 |
|
Бала саны |
240 |
272 |
230 |
280 |
220 |
60 |
|
Бағалау критерийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
Оқушы балы |
|
Білім алушы |
||||
|
Бөлшек-рационал теңдеуді қолданып, мәтінді есептерді шығарады.
|
1 |
өзен ағысымен жүрген және өзен ағысына қарсы жүрген катердің жылдамдығын табу үшін өрнек құрастырады |
1 |
|
|
катердің өзен бойымен және катердің ағыс бойымен жүрген уақытын табу үшін өрнек құрастырады |
1 |
|
||
|
есептің шарты бойынша бөлшек-рационал теңдеу құрады; |
1 |
|
||
|
бөлшек-рационал теңдеуді квадрат теңдеуге келтіреді |
1 |
|
||
|
квадрат теңдеуді шешу әдісін таңдайды |
1 |
|
||
|
теңдеуді шешеді және түбірлерінің есеп шартына сай екендігін тексеріп, жауабын жазады. |
1 |
|
||
|
Функцияның және аргументтің сәйкес мәндерін анықтайды |
2 |
параболаның төбесінің координатасын анықтайды |
1 |
|
|
параболаның симметрия осін жазады |
1 |
|
||
|
координаталарын анықтайды |
1 |
|
||
|
графигін салады |
1 |
|
||
|
Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады |
3 |
осьтерді белгілеп көрсетеді |
1 |
|
|
кестені пайдаланып, гистограмма салады |
1 |
|
||
|
Жалпы балл: |
12 |
|
||
3 -ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Квадрат теңдеулер», «квадраттық функция», «статистика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
2 –нұсқа
-
Катер өзен ағысына қарсы 12 км, ал өзен ағысымен 16 км жүрген жолға 5 сағат жіберді. Егер өзен ағысының жылдамдығы 2 км/сағ болса, онда катердің меншікті жылдамдығын табыңдар. (6)
2. Берілген
функциясы
үшін;
a) парабола төбесін анықтаңыз;
b) параболаның симметрия осін табыңыз;
c) Ох осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
d) Оу осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
e) функция графигінің эскизін салыңыз. (4)
3. Кестеде мектептегі оқушылардың жастары туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып мәліметтерді гистограммамен беріңіз.(2)
|
Жасы |
7 - 9 |
9 - 11 |
11 - 13 |
13 - 15 |
15 - 17 |
17 - 19 |
|
Бала саны |
250 |
274 |
240 |
270 |
210 |
80 |
|
Бағалау критерийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
Оқушы балы |
|
Білім алушы |
||||
|
Бөлшек-рационал теңдеуді қолданып, мәтінді есептерді шығарады.
|
1 |
өзен ағысымен жүрген және өзен ағысына қарсы жүрген катердің жылдамдығын табу үшін өрнек құрастырады |
1 |
|
|
катердің өзен бойымен және катердің ағыс бойымен жүрген уақытын табу үшін өрнек құрастырады |
1 |
|
||
|
есептің шарты бойынша бөлшек-рационал теңдеу құрады; |
1 |
|
||
|
бөлшек-рационал теңдеуді квадрат теңдеуге келтіреді |
1 |
|
||
|
квадрат теңдеуді шешу әдісін таңдайды |
1 |
|
||
|
теңдеуді шешеді және түбірлерінің есеп шартына сай екендігін тексеріп, жауабын жазады. |
1 |
|
||
|
Функцияның және аргументтің сәйкес мәндерін анықтайды |
2 |
параболаның төбесінің координатасын анықтайды |
1 |
|
|
параболаның симметрия осін жазады |
1 |
|
||
|
координаталарын анықтайды |
1 |
|
||
|
графигін салады |
1 |
|
||
|
Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады |
3 |
осьтерді белгілеп көрсетеді |
1 |
|
|
кестені пайдаланып, гистограмма салады |
1 |
|
||
|
Жалпы балл: |
12 |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлімдік жиынтық бағалау
Бөлімдік жиынтық бағалау
3 -ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Квадрат теңдеулер», «квадраттық функция», «статистика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
1 –нұсқа
-
Катер өзен ағысымен 60 км жүзіп, қайтадан ағысқа қарсы 20 км кері жүзді. Ағыс жылдамдығы 1 км/сағ. Барлық жолға 7 сағат уақыт жұмасады. Катердің меншікті жылдамдығын табыңдар. [6]
2. Берілген f(x)=(x+5)2 -7 функциясы үшін;
a) парабола төбесін анықтаңыз;
b) параболаның симметрия осін табыңыз;
c) Ох осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
d) Оу осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
e) функция графигінің эскизін салыңыз.(4)
3. Кестеде мектептегі оқушылардың жастары туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып мәліметтерді гистограммамен беріңіз.(2)
|
Жасы |
7 - 9 |
9 - 11 |
11 - 13 |
13 - 15 |
15 - 17 |
17 - 19 |
|
Бала саны |
240 |
272 |
230 |
280 |
220 |
60 |
|
Бағалау критерийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
Оқушы балы |
|
Білім алушы |
||||
|
Бөлшек-рационал теңдеуді қолданып, мәтінді есептерді шығарады.
|
1 |
өзен ағысымен жүрген және өзен ағысына қарсы жүрген катердің жылдамдығын табу үшін өрнек құрастырады |
1 |
|
|
катердің өзен бойымен және катердің ағыс бойымен жүрген уақытын табу үшін өрнек құрастырады |
1 |
|
||
|
есептің шарты бойынша бөлшек-рационал теңдеу құрады; |
1 |
|
||
|
бөлшек-рационал теңдеуді квадрат теңдеуге келтіреді |
1 |
|
||
|
квадрат теңдеуді шешу әдісін таңдайды |
1 |
|
||
|
теңдеуді шешеді және түбірлерінің есеп шартына сай екендігін тексеріп, жауабын жазады. |
1 |
|
||
|
Функцияның және аргументтің сәйкес мәндерін анықтайды |
2 |
параболаның төбесінің координатасын анықтайды |
1 |
|
|
параболаның симметрия осін жазады |
1 |
|
||
|
координаталарын анықтайды |
1 |
|
||
|
графигін салады |
1 |
|
||
|
Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады |
3 |
осьтерді белгілеп көрсетеді |
1 |
|
|
кестені пайдаланып, гистограмма салады |
1 |
|
||
|
Жалпы балл: |
12 |
|
||
3 -ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Квадрат теңдеулер», «квадраттық функция», «статистика» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
2 –нұсқа
-
Катер өзен ағысына қарсы 12 км, ал өзен ағысымен 16 км жүрген жолға 5 сағат жіберді. Егер өзен ағысының жылдамдығы 2 км/сағ болса, онда катердің меншікті жылдамдығын табыңдар. (6)
2. Берілген
функциясы
үшін;
a) парабола төбесін анықтаңыз;
b) параболаның симметрия осін табыңыз;
c) Ох осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
d) Оу осімен қиылысу нүктесін табыңыз;
e) функция графигінің эскизін салыңыз. (4)
3. Кестеде мектептегі оқушылардың жастары туралы мәлімет берілген. Кестені пайдаланып мәліметтерді гистограммамен беріңіз.(2)
|
Жасы |
7 - 9 |
9 - 11 |
11 - 13 |
13 - 15 |
15 - 17 |
17 - 19 |
|
Бала саны |
250 |
274 |
240 |
270 |
210 |
80 |
|
Бағалау критерийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
Оқушы балы |
|
Білім алушы |
||||
|
Бөлшек-рационал теңдеуді қолданып, мәтінді есептерді шығарады.
|
1 |
өзен ағысымен жүрген және өзен ағысына қарсы жүрген катердің жылдамдығын табу үшін өрнек құрастырады |
1 |
|
|
катердің өзен бойымен және катердің ағыс бойымен жүрген уақытын табу үшін өрнек құрастырады |
1 |
|
||
|
есептің шарты бойынша бөлшек-рационал теңдеу құрады; |
1 |
|
||
|
бөлшек-рационал теңдеуді квадрат теңдеуге келтіреді |
1 |
|
||
|
квадрат теңдеуді шешу әдісін таңдайды |
1 |
|
||
|
теңдеуді шешеді және түбірлерінің есеп шартына сай екендігін тексеріп, жауабын жазады. |
1 |
|
||
|
Функцияның және аргументтің сәйкес мәндерін анықтайды |
2 |
параболаның төбесінің координатасын анықтайды |
1 |
|
|
параболаның симметрия осін жазады |
1 |
|
||
|
координаталарын анықтайды |
1 |
|
||
|
графигін салады |
1 |
|
||
|
Интервалдық кестенің деректері бойынша гистограмма салады |
3 |
осьтерді белгілеп көрсетеді |
1 |
|
|
кестені пайдаланып, гистограмма салады |
1 |
|
||
|
Жалпы балл: |
12 |
|
||
шағым қалдыра аласыз













