Негізгі кезеңі
Қорытынды | -Глобустан қандай түстерді көріп тұрсыңдар? Ол түстер нені белгілейді?-Біздің жерімізде құрғақ жер көп пе, су көп пе?-Сендер басқа қандай ғаламшарды білесіңдер?-Осылардың ішінде ең әдемісі – біз өмір суретін Жер ғаламшары. Жердің басқа ғаламшардан қандай айырмашылығы бар?Билингвальды компонент: ғаламшар –планета, тіршілік – жизнь, тіршілік иесі – живое существо.-Табиғаттың адам өміріндегі маңызы зор. Тіршілік иелері өмір сүру үшін не қажет?-Тіршілік үшін қажеттінің бәрі Жер бетінде бар.Жұмбақ шешу:Бар ма, жоқ па, оны анық білмейсін,Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің.-Ауа не үшін қажет?-Ауа қандай?ЖұмбақЖылт-жылт еткен,Жырадан өткен.-Су не үшін қажет?Сергіту сәтіБіз кішкентай баламыз,Өсіп-өсіп толамыз.Күнге қарай талпынып,Көкке қолды созамыз.Қанат қағып ұшамыз,Қарлығаштай самғаймыз.-Адам табиғатсыз өмір сүре алмады. Ал табиғатты, Жер бетін қорғау кімнің қолында?-Ал кейбір адамдар табиғатқа қандай зиян келтіреді?-Жер бетіндегі ақылды, мықты,, білімді – ол Адам. Адам осы білімін, ақылын қайда қолдану керек?Жер бетін қорғау үшін ақылды, қайырымды болу керек. Олай болса, табиғатта өзін дұрыс ұстау ережесін еске түсірейік.«Пазлдар жинау» тапсырмасын орындау.4-5 баладан бөлінген топтарға табиғатқа байланысты пазлдар беріледі.Дәптермен жұмыс.Жеке жұмыс жүргізу.-Бүгін мен сендерге табиғаттың жас достары ретінде «Жас эколог» деген медальды тапсыраын деп отырмын.Сендер үнемі табиғаттың нағыз достары болады деп ойлаймын.
| Глобусты айналдырып тамашалайды.-Құрғақ жерге қарағанда су көп.-Шолпан, Марс, Аю, Юпитер т.б.Басқа галамшардатіршілік жоқ, өйткені онда ауа, су, жарық жоқ. Жер бетіндегі ауа, су, жарық болғандықтан, онда адамдар, құстар, жануарлар тіршілік етеді.-Тіршілік үшін ауа, су, корек қажет.
Шешуі: су-Жер бетіндегі өсімдік, жануарлар және адам сусыз өмір сүре алмайды. Су болмаса, Жер беті гүлденбес еді.-Ауа болмаса, адам, жануарлар, өсімдіктер тіршілік ете алмайды.-Ауа мөлдір, көзге көрінбейді.
Қимылмен көрсетеді.-Жер бетін, табиғатты тек адам ғана қорғай алады.-Адамдар өзен-көлдерді ластайды, ағаштарды кеседі, аң-құстарды аулайды, ауаны, табиғатты ластайды т.б
Табиғатта өзін ұстау ережесін қайталап, естеріне түсіреді.Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындап, пазлдарды жинайды. Өзі жинаған сурет бойынша әңгімелейді.Тапсырманы орындайды.Табиғатты қорғау үшін өздерінің не істейтіндігі туралы ойларын айтады. |