Бөлімі: Жаратылыстану Тақырыбы:Жер-ана

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бөлімі: Жаратылыстану Тақырыбы:Жер-ана

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: Жаратылыстану Тақырыбы:Жер-ана Мақсаты: жердің барлық тіршілік иесінің ортақ үйі екенін ұғындыру Білімділік мәні:адамның да табиғаттың негізгі бір бөлігі екенін, оның табиғатты қорғаудағы рөлін ұғындыру Дамытушылық мәні: табиғат туралы түсініктерін кеңейту Тәрбиелік мәні: табиғатта өзін дұрыс ұстауға, оны қорғау арқылы Жер ғаламшарын құрметтеуге тәрбиелеу Көрнекі- құралдар: карта, глобус, пазлдар, жұмыс дәптері. Алдын-ала жұмыс: табиғатты қорғауға байланысты суреттерді қарау,дидактиқалық ойындар, жұмбақтар шешу, табиғат туралы өлеңдер, мақалдар жаттау. Сөздік жұмыс: ғаламшар. Билингвальды компонент: ғаламшар – планета, тіршілік – жизнь, тіршілік иесі – живое существо. Іс-әрекет кезең/і Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы:Жер-ана

Мақсаты: жердің барлық тіршілік иесінің ортақ үйі екенін ұғындыру

Білімділік мәні:адамның да табиғаттың негізгі бір бөлігі екенін, оның табиғатты қорғаудағы рөлін ұғындыру

Дамытушылық мәні: табиғат туралы түсініктерін кеңейту

Тәрбиелік мәні: табиғатта өзін дұрыс ұстауға, оны қорғау арқылы Жер ғаламшарын құрметтеуге тәрбиелеу

Көрнекі- құралдар: карта, глобус, пазлдар, жұмыс дәптері.

Алдын-ала жұмыс: табиғатты қорғауға байланысты суреттерді қарау,дидактиқалық ойындар, жұмбақтар шешу, табиғат туралы өлеңдер, мақалдар жаттау.

Сөздік жұмыс: ғаламшар.

Билингвальды компонент: ғаламшар – планета, тіршілік – жизнь, тіршілік иесі – живое существо.

Іс-әрекет кезең/і

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық кезеңі

Әр адамның өз үйі бар, әр жануарлардың өз мекені бар. Әр өсімдіктің өзіне қолайлы өсетін жері бар.

-Бәрінің ортақ үйі қалай аталады?

Глобусты үстел үстіне қойып, не екенін сұрау.

-Глобустың пішіні қандай?

Мүмкін жауаптары:

-Олардың бәрінің ортақ үйі Жер деп аталады.

-Бұл глобус. Оның пішіні Жер сияқты дөңгелек.



Негізгі кезеңі





































Қорытынды

-Глобустан қандай түстерді көріп тұрсыңдар? Ол түстер нені белгілейді?

-Біздің жерімізде құрғақ жер көп пе, су көп пе?

-Сендер басқа қандай ғаламшарды білесіңдер?

-Осылардың ішінде ең әдемісі – біз өмір суретін Жер ғаламшары. Жердің басқа ғаламшардан қандай айырмашылығы бар?

Билингвальды компонент: ғаламшар –планета, тіршілік – жизнь, тіршілік иесі – живое существо.

-Табиғаттың адам өміріндегі маңызы зор. Тіршілік иелері өмір сүру үшін не қажет?

-Тіршілік үшін қажеттінің бәрі Жер бетінде бар.

Жұмбақ шешу:

Бар ма, жоқ па, оны анық білмейсін,

Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің.

-Ауа не үшін қажет?

-Ауа қандай?

Жұмбақ

Жылт-жылт еткен,

Жырадан өткен.

-Су не үшін қажет?

Сергіту сәті

Біз кішкентай баламыз,

Өсіп-өсіп толамыз.

Күнге қарай талпынып,

Көкке қолды созамыз.

Қанат қағып ұшамыз,

Қарлығаштай самғаймыз.

-Адам табиғатсыз өмір сүре алмады. Ал табиғатты, Жер бетін қорғау кімнің қолында?

-Ал кейбір адамдар табиғатқа қандай зиян келтіреді?

-Жер бетіндегі ақылды, мықты,, білімді – ол Адам. Адам осы білімін, ақылын қайда қолдану керек?

Жер бетін қорғау үшін ақылды, қайырымды болу керек. Олай болса, табиғатта өзін дұрыс ұстау ережесін еске түсірейік.

«Пазлдар жинау» тапсырмасын орындау.

4-5 баладан бөлінген топтарға табиғатқа байланысты пазлдар беріледі.

Дәптермен жұмыс.

Жеке жұмыс жүргізу.

-Бүгін мен сендерге табиғаттың жас достары ретінде «Жас эколог» деген медальды тапсыраын деп отырмын.

Сендер үнемі табиғаттың нағыз достары болады деп ойлаймын.



Глобусты айналдырып тамашалайды.

-Құрғақ жерге қарағанда су көп.

-Шолпан, Марс, Аю, Юпитер т.б.

Басқа галамшардатіршілік жоқ, өйткені онда ауа, су, жарық жоқ. Жер бетіндегі ауа, су, жарық болғандықтан, онда адамдар, құстар, жануарлар тіршілік етеді.

-Тіршілік үшін ауа, су, корек қажет.





Шешуі: су

-Жер бетіндегі өсімдік, жануарлар және адам сусыз өмір сүре алмайды. Су болмаса, Жер беті гүлденбес еді.

-Ауа болмаса, адам, жануарлар, өсімдіктер тіршілік ете алмайды.

-Ауа мөлдір, көзге көрінбейді.



Қимылмен көрсетеді.

-Жер бетін, табиғатты тек адам ғана қорғай алады.

-Адамдар өзен-көлдерді ластайды, ағаштарды кеседі, аң-құстарды аулайды, ауаны, табиғатты ластайды т.б




Табиғатта өзін ұстау ережесін қайталап, естеріне түсіреді.

Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындап, пазлдарды жинайды. Өзі жинаған сурет бойынша әңгімелейді.

Тапсырманы орындайды.

Табиғатты қорғау үшін өздерінің не істейтіндігі туралы ойларын айтады.

Күтілетін нәтиже:

Білуі тиіс: өз ойларын қорытындылайды;

Түсінігі: адамның табиғатсыз өмір сүре алмайтынын, ал табиғатты қорғау адам қолында екенін;

Көрсете алуы: Жер туралы мәліметтерді; табиғаттың адам өміріндегі маңызы туралы білімді;









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.06.2018
9911
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі