Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы:Жер-ана
Мақсаты: жердің барлық тіршілік иесінің ортақ үйі екенін ұғындыру
Білімділік мәні:адамның да табиғаттың негізгі бір бөлігі екенін, оның табиғатты қорғаудағы рөлін ұғындыру
Дамытушылық мәні: табиғат туралы түсініктерін кеңейту
Тәрбиелік мәні: табиғатта өзін дұрыс ұстауға, оны қорғау арқылы Жер ғаламшарын құрметтеуге тәрбиелеу
Көрнекі- құралдар: карта, глобус, пазлдар, жұмыс дәптері.
Алдын-ала жұмыс: табиғатты қорғауға байланысты суреттерді қарау,дидактиқалық ойындар, жұмбақтар шешу, табиғат туралы өлеңдер, мақалдар жаттау.
Сөздік жұмыс: ғаламшар.
Билингвальды компонент: ғаламшар – планета, тіршілік – жизнь, тіршілік иесі – живое существо.
|
Іс-әрекет кезең/і |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық кезеңі |
Әр адамның өз үйі бар, әр жануарлардың өз мекені бар. Әр өсімдіктің өзіне қолайлы өсетін жері бар. -Бәрінің ортақ үйі қалай аталады? Глобусты үстел үстіне қойып, не екенін сұрау. -Глобустың пішіні қандай? |
Мүмкін жауаптары: -Олардың бәрінің ортақ үйі Жер деп аталады. -Бұл глобус. Оның пішіні Жер сияқты дөңгелек. |
|
Негізгі кезеңі Қорытынды |
-Глобустан қандай түстерді көріп тұрсыңдар? Ол түстер нені белгілейді? -Біздің жерімізде құрғақ жер көп пе, су көп пе? -Сендер басқа қандай ғаламшарды білесіңдер? -Осылардың ішінде ең әдемісі – біз өмір суретін Жер ғаламшары. Жердің басқа ғаламшардан қандай айырмашылығы бар? Билингвальды компонент: ғаламшар –планета, тіршілік – жизнь, тіршілік иесі – живое существо. -Табиғаттың адам өміріндегі маңызы зор. Тіршілік иелері өмір сүру үшін не қажет? -Тіршілік үшін қажеттінің бәрі Жер бетінде бар. Жұмбақ шешу: Бар ма, жоқ па, оны анық білмейсін, Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің. -Ауа не үшін қажет? -Ауа қандай? Жұмбақ Жылт-жылт еткен, Жырадан өткен. -Су не үшін қажет? Сергіту сәті Біз кішкентай баламыз, Өсіп-өсіп толамыз. Күнге қарай талпынып, Көкке қолды созамыз. Қанат қағып ұшамыз, Қарлығаштай самғаймыз. -Адам табиғатсыз өмір сүре алмады. Ал табиғатты, Жер бетін қорғау кімнің қолында? -Ал кейбір адамдар табиғатқа қандай зиян келтіреді? -Жер бетіндегі ақылды, мықты,, білімді – ол Адам. Адам осы білімін, ақылын қайда қолдану керек? Жер бетін қорғау үшін ақылды, қайырымды болу керек. Олай болса, табиғатта өзін дұрыс ұстау ережесін еске түсірейік. «Пазлдар жинау» тапсырмасын орындау. 4-5 баладан бөлінген топтарға табиғатқа байланысты пазлдар беріледі. Дәптермен жұмыс. Жеке жұмыс жүргізу. -Бүгін мен сендерге табиғаттың жас достары ретінде «Жас эколог» деген медальды тапсыраын деп отырмын. Сендер үнемі табиғаттың нағыз достары болады деп ойлаймын. |
Глобусты айналдырып тамашалайды. -Құрғақ жерге қарағанда су көп. -Шолпан, Марс, Аю, Юпитер т.б. Басқа галамшардатіршілік жоқ, өйткені онда ауа, су, жарық жоқ. Жер бетіндегі ауа, су, жарық болғандықтан, онда адамдар, құстар, жануарлар тіршілік етеді. -Тіршілік үшін ауа, су, корек қажет. Шешуі: су -Жер бетіндегі өсімдік, жануарлар және адам сусыз өмір сүре алмайды. Су болмаса, Жер беті гүлденбес еді. -Ауа болмаса, адам, жануарлар, өсімдіктер тіршілік ете алмайды. -Ауа мөлдір, көзге көрінбейді. Қимылмен көрсетеді. -Жер бетін, табиғатты тек адам ғана қорғай алады. -Адамдар өзен-көлдерді ластайды, ағаштарды кеседі, аң-құстарды аулайды, ауаны, табиғатты ластайды т.б Табиғатта өзін ұстау ережесін қайталап, естеріне түсіреді. Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындап, пазлдарды жинайды. Өзі жинаған сурет бойынша әңгімелейді. Тапсырманы орындайды. Табиғатты қорғау үшін өздерінің не істейтіндігі туралы ойларын айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі тиіс: өз ойларын қорытындылайды;
Түсінігі: адамның табиғатсыз өмір сүре алмайтынын, ал табиғатты қорғау адам қолында екенін;
Көрсете алуы: Жер туралы мәліметтерді; табиғаттың адам өміріндегі маңызы туралы білімді;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлімі: Жаратылыстану Тақырыбы:Жер-ана
Бөлімі: Жаратылыстану Тақырыбы:Жер-ана
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы:Жер-ана
Мақсаты: жердің барлық тіршілік иесінің ортақ үйі екенін ұғындыру
Білімділік мәні:адамның да табиғаттың негізгі бір бөлігі екенін, оның табиғатты қорғаудағы рөлін ұғындыру
Дамытушылық мәні: табиғат туралы түсініктерін кеңейту
Тәрбиелік мәні: табиғатта өзін дұрыс ұстауға, оны қорғау арқылы Жер ғаламшарын құрметтеуге тәрбиелеу
Көрнекі- құралдар: карта, глобус, пазлдар, жұмыс дәптері.
Алдын-ала жұмыс: табиғатты қорғауға байланысты суреттерді қарау,дидактиқалық ойындар, жұмбақтар шешу, табиғат туралы өлеңдер, мақалдар жаттау.
Сөздік жұмыс: ғаламшар.
Билингвальды компонент: ғаламшар – планета, тіршілік – жизнь, тіршілік иесі – живое существо.
|
Іс-әрекет кезең/і |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық кезеңі |
Әр адамның өз үйі бар, әр жануарлардың өз мекені бар. Әр өсімдіктің өзіне қолайлы өсетін жері бар. -Бәрінің ортақ үйі қалай аталады? Глобусты үстел үстіне қойып, не екенін сұрау. -Глобустың пішіні қандай? |
Мүмкін жауаптары: -Олардың бәрінің ортақ үйі Жер деп аталады. -Бұл глобус. Оның пішіні Жер сияқты дөңгелек. |
|
Негізгі кезеңі Қорытынды |
-Глобустан қандай түстерді көріп тұрсыңдар? Ол түстер нені белгілейді? -Біздің жерімізде құрғақ жер көп пе, су көп пе? -Сендер басқа қандай ғаламшарды білесіңдер? -Осылардың ішінде ең әдемісі – біз өмір суретін Жер ғаламшары. Жердің басқа ғаламшардан қандай айырмашылығы бар? Билингвальды компонент: ғаламшар –планета, тіршілік – жизнь, тіршілік иесі – живое существо. -Табиғаттың адам өміріндегі маңызы зор. Тіршілік иелері өмір сүру үшін не қажет? -Тіршілік үшін қажеттінің бәрі Жер бетінде бар. Жұмбақ шешу: Бар ма, жоқ па, оны анық білмейсін, Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің. -Ауа не үшін қажет? -Ауа қандай? Жұмбақ Жылт-жылт еткен, Жырадан өткен. -Су не үшін қажет? Сергіту сәті Біз кішкентай баламыз, Өсіп-өсіп толамыз. Күнге қарай талпынып, Көкке қолды созамыз. Қанат қағып ұшамыз, Қарлығаштай самғаймыз. -Адам табиғатсыз өмір сүре алмады. Ал табиғатты, Жер бетін қорғау кімнің қолында? -Ал кейбір адамдар табиғатқа қандай зиян келтіреді? -Жер бетіндегі ақылды, мықты,, білімді – ол Адам. Адам осы білімін, ақылын қайда қолдану керек? Жер бетін қорғау үшін ақылды, қайырымды болу керек. Олай болса, табиғатта өзін дұрыс ұстау ережесін еске түсірейік. «Пазлдар жинау» тапсырмасын орындау. 4-5 баладан бөлінген топтарға табиғатқа байланысты пазлдар беріледі. Дәптермен жұмыс. Жеке жұмыс жүргізу. -Бүгін мен сендерге табиғаттың жас достары ретінде «Жас эколог» деген медальды тапсыраын деп отырмын. Сендер үнемі табиғаттың нағыз достары болады деп ойлаймын. |
Глобусты айналдырып тамашалайды. -Құрғақ жерге қарағанда су көп. -Шолпан, Марс, Аю, Юпитер т.б. Басқа галамшардатіршілік жоқ, өйткені онда ауа, су, жарық жоқ. Жер бетіндегі ауа, су, жарық болғандықтан, онда адамдар, құстар, жануарлар тіршілік етеді. -Тіршілік үшін ауа, су, корек қажет. Шешуі: су -Жер бетіндегі өсімдік, жануарлар және адам сусыз өмір сүре алмайды. Су болмаса, Жер беті гүлденбес еді. -Ауа болмаса, адам, жануарлар, өсімдіктер тіршілік ете алмайды. -Ауа мөлдір, көзге көрінбейді. Қимылмен көрсетеді. -Жер бетін, табиғатты тек адам ғана қорғай алады. -Адамдар өзен-көлдерді ластайды, ағаштарды кеседі, аң-құстарды аулайды, ауаны, табиғатты ластайды т.б Табиғатта өзін ұстау ережесін қайталап, естеріне түсіреді. Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындап, пазлдарды жинайды. Өзі жинаған сурет бойынша әңгімелейді. Тапсырманы орындайды. Табиғатты қорғау үшін өздерінің не істейтіндігі туралы ойларын айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Білуі тиіс: өз ойларын қорытындылайды;
Түсінігі: адамның табиғатсыз өмір сүре алмайтынын, ал табиғатты қорғау адам қолында екенін;
Көрсете алуы: Жер туралы мәліметтерді; табиғаттың адам өміріндегі маңызы туралы білімді;
шағым қалдыра аласыз













