Материалдар / Бөлімі: Жаратылыстану Тақырыбы:Жер-ана

Бөлімі: Жаратылыстану Тақырыбы:Жер-ана

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру саласы: «Таным» Бөлімі: Жаратылыстану Тақырыбы:Жер-ана Мақсаты: жердің барлық тіршілік иесінің ортақ үйі екенін ұғындыру Білімділік мәні:адамның да табиғаттың негізгі бір бөлігі екенін, оның табиғатты қорғаудағы рөлін ұғындыру Дамытушылық мәні: табиғат туралы түсініктерін кеңейту Тәрбиелік мәні: табиғатта өзін дұрыс ұстауға, оны қорғау арқылы Жер ғаламшарын құрметтеуге тәрбиелеу Көрнекі- құралдар: карта, глобус, пазлдар, жұмыс дәптері. Алдын-ала жұмыс: табиғатты қорғауға байланысты суреттерді қарау,дидактиқалық ойындар, жұмбақтар шешу, табиғат туралы өлеңдер, мақалдар жаттау. Сөздік жұмыс: ғаламшар. Билингвальды компонент: ғаламшар – планета, тіршілік – жизнь, тіршілік иесі – живое существо. Іс-әрекет кезең/і Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Маусым 2018
9619
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы: «Таным»Бөлімі: ЖаратылыстануТақырыбы:Жер-анаМақсаты: жердің барлық тіршілік иесінің ортақ үйі екенін ұғындыруБілімділік мәні:адамның да табиғаттың негізгі бір бөлігі екенін, оның табиғатты қорғаудағы рөлін ұғындыру Дамытушылық мәні: табиғат туралы түсініктерін кеңейтуТәрбиелік мәні: табиғатта өзін дұрыс ұстауға, оны қорғау арқылы Жер ғаламшарын құрметтеуге тәрбиелеуКөрнекі- құралдар: карта, глобус, пазлдар, жұмыс дәптері. Алдын-ала жұмыс: табиғатты қорғауға байланысты суреттерді қарау,дидактиқалық ойындар, жұмбақтар шешу, табиғат туралы өлеңдер, мақалдар жаттау.Сөздік жұмыс: ғаламшар. Билингвальды компонент: ғаламшар – планета, тіршілік – жизнь, тіршілік иесі – живое существо.
Іс-әрекет кезең/іТәрбиешінің іс-әрекетіБалалардың іс-әрекеті
Мотивациялық кезеңіӘр адамның өз үйі бар, әр жануарлардың өз мекені бар. Әр өсімдіктің өзіне қолайлы өсетін жері бар.-Бәрінің ортақ үйі қалай аталады?Глобусты үстел үстіне қойып, не екенін сұрау.-Глобустың пішіні қандай?Мүмкін жауаптары:-Олардың бәрінің ортақ үйі Жер деп аталады. -Бұл глобус. Оның пішіні Жер сияқты дөңгелек.



Негізгі кезеңі







































































Қорытынды
-Глобустан қандай түстерді көріп тұрсыңдар? Ол түстер нені белгілейді?-Біздің жерімізде құрғақ жер көп пе, су көп пе?-Сендер басқа қандай ғаламшарды білесіңдер?-Осылардың ішінде ең әдемісі – біз өмір суретін Жер ғаламшары. Жердің басқа ғаламшардан қандай айырмашылығы бар?Билингвальды компонент: ғаламшар –планета, тіршілік – жизнь, тіршілік иесі – живое существо.-Табиғаттың адам өміріндегі маңызы зор. Тіршілік иелері өмір сүру үшін не қажет?-Тіршілік үшін қажеттінің бәрі Жер бетінде бар.Жұмбақ шешу:Бар ма, жоқ па, оны анық білмейсін,Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің.-Ауа не үшін қажет?-Ауа қандай?ЖұмбақЖылт-жылт еткен,Жырадан өткен.-Су не үшін қажет?Сергіту сәтіБіз кішкентай баламыз,Өсіп-өсіп толамыз.Күнге қарай талпынып,Көкке қолды созамыз.Қанат қағып ұшамыз,Қарлығаштай самғаймыз.-Адам табиғатсыз өмір сүре алмады. Ал табиғатты, Жер бетін қорғау кімнің қолында?-Ал кейбір адамдар табиғатқа қандай зиян келтіреді?-Жер бетіндегі ақылды, мықты,, білімді – ол Адам. Адам осы білімін, ақылын қайда қолдану керек?Жер бетін қорғау үшін ақылды, қайырымды болу керек. Олай болса, табиғатта өзін дұрыс ұстау ережесін еске түсірейік.«Пазлдар жинау» тапсырмасын орындау.4-5 баладан бөлінген топтарға табиғатқа байланысты пазлдар беріледі.Дәптермен жұмыс.Жеке жұмыс жүргізу.-Бүгін мен сендерге табиғаттың жас достары ретінде «Жас эколог» деген медальды тапсыраын деп отырмын.Сендер үнемі табиғаттың нағыз достары болады деп ойлаймын.



Глобусты айналдырып тамашалайды.-Құрғақ жерге қарағанда су көп.-Шолпан, Марс, Аю, Юпитер т.б.Басқа галамшардатіршілік жоқ, өйткені онда ауа, су, жарық жоқ. Жер бетіндегі ауа, су, жарық болғандықтан, онда адамдар, құстар, жануарлар тіршілік етеді.-Тіршілік үшін ауа, су, корек қажет.







Шешуі: су-Жер бетіндегі өсімдік, жануарлар және адам сусыз өмір сүре алмайды. Су болмаса, Жер беті гүлденбес еді.-Ауа болмаса, адам, жануарлар, өсімдіктер тіршілік ете алмайды.-Ауа мөлдір, көзге көрінбейді.



Қимылмен көрсетеді.-Жер бетін, табиғатты тек адам ғана қорғай алады.-Адамдар өзен-көлдерді ластайды, ағаштарды кеседі, аң-құстарды аулайды, ауаны, табиғатты ластайды т.б





Табиғатта өзін ұстау ережесін қайталап, естеріне түсіреді.Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындап, пазлдарды жинайды. Өзі жинаған сурет бойынша әңгімелейді.Тапсырманы орындайды.Табиғатты қорғау үшін өздерінің не істейтіндігі туралы ойларын айтады.
Күтілетін нәтиже: Білуі тиіс: өз ойларын қорытындылайды;Түсінігі: адамның табиғатсыз өмір сүре алмайтынын, ал табиғатты қорғау адам қолында екенін; Көрсете алуы: Жер туралы мәліметтерді; табиғаттың адам өміріндегі маңызы туралы білімді;















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ