Бөлімше 1.1 Жолақтағы өрнек

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бөлімше 1.1 Жолақтағы өрнек

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы «Жолақтағы ою-өрнек»-гуашпен безендірілген сурет. Гүл
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Бөлімше

Бөлім 1 «Сәндік сурет салу»

Бөлімше 1.1 Жолақтағы өрнек

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

Сынып:

Қатысушылар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Жолақтағы ою-өрнек»-гуашпен безендірілген сурет. Гүл

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.1.3 жолақта «гүл» қазақ өрнегін салу (бүгу сызығында); бояу (қарын-даш, гуашь)

Сабақтың мақсаты

Ұлттық сәндік өнермен танысу.

«ырғақ» және «симметрия» ұғымдары туралы білім алу.

Жолақта қарапайым ою-өрнек салу әдістері туралы білім алу. Қылқаламмен ою салу тәсілдері.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Мейірімді жүрекпен, Ақ пейілді тілекпен.

Амандасып алайық,

Бір жадырап қалайық.

Психологиялық

ахуалға берілген өлең шумақтарын мұғаліммен бірге қайталап, айтады.

Ортасы

Ұлттық сәндік өнермен таныстыру.

Ою-өрнек – бұйымның бетіне түсірілетін нақыш. Өрнек нақыштары қайталанып, алмасып отырады.Өрнек нақыштары бір сызықтың бойында бірінен соң бірі тұрса, онда ол жолақты өрнек болады.Өрнектер әртүрлі пішіндерден тұрады.Олар дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш, сопақша. Өсімдік тәрізді өрнектер де бар.Олар гүл, ағаш өрнектері.


Ою-өрнек түрлерімен танысады, неге ұқсайтынын айтады.

Сергіту сәтін жасайды.



Интербелсенді тақта

Презентация

Ою-өрнек түрлері


Қошқармүйіз



Жануарлар сипатымен байланысты өрнектер «қошқармүйіз», «түйетабан»,

«арқармүйіз».Аспан әлемін бейнелейтін өрнектер

«ай», «жұлдыз»

Сергіту сәті: Мен қазақпын Практикалық кезең.

Бірінші жаттығу: қылқаламды бояуға батырып алып, түрлі түсті бояумен «ирек» өрнегін сызып шығамыз. Алғашқыда қарындашпен жіңішке сызық арқылы жолақша сызып алу қажет. Қылқаламды бояу жеткенше қағаз бетінен алмай, жеңіл, асықпай сызып

шығамыз.

Екінші жаттығу: «Ирек» өрнегін геометриялық өрнекке айналдырып сызамыз. Жіңішке сызықтар арқылы жолақшаны дайындап алып, «ирек» өрнегін түзу сызықтармен қылқаламды жоғары-төмен жүргізіп отырып орындаймыз.

Қылқаламмен

жолақты ою-өрнек салуды үйренеді.


Арқармүйіз


Ағаш


ШЫНЫГҮЛ

Соңы

Оқушылардан бүгінгі сабақта не үйренгендерін сұрау.

Жұмыс жасау барысында қиналған оқушыларға көмек көрсету, қолдау.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.11.2024
270
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі