Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру саласы: ТанымОқу іс-әрекеті: Экология негіздеріТақырыбы:«Бөлме өсімдігі. Фикус гүлі». Мақсаты:Гүлдерге деген қамқорлық сезімдерін ояту. Дала гүлдері мен бөлме гүлдерінің айырмашылығын түсіндіру. Олардың қалай өсіп-өнетіні жөніндегі білімдерін кеңейту. Бөлме гүлдерінің бірі-фикус гүлімен таныстыру. Сөздік қорларын молайту.Қажетті құрал-жабдықтар: гүлдердің суреті, ыдыстағы фикус гүлі.Билингвальды компонент: гүл-цветы.
Іс-әрекет кезеңдері
Педагогтің іс- әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
-Балалар, шеңбер болып тұрып, бір-біріміздің қолдарымыздан ұстайық. Мына гүл шоғын бір-бірімізге жылы сөз, жақсы тілегімізді айта отырып ұсынайық.
Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне тілектерін айтады.
Ұйымдастыру-шылық ізденістік
Әңгіме жүргізу:-Біз бүгін табиғаттың ғажайып байлығы – гүлдермен танысамыз, гүлдердің көптеген түрлері бар. Дала гүлдері, бөлме гүлдері, емдік гүлдер т.б. Бұл гүлдер далада өседі. Сондықтан дала гүлдері деп аталады. -Балалар бізге гүлдер не үшін керек? -Бөлмедегі ауаны тазартады, әдемі сән береді, гүл адамдарға қуаныш сыйлайды. Мереке күндері анамызға гүл шоқтарын сыйлаймыз.-Гүлдің тамыры, сабағы, жапырағы болады.-Мына гүлдің аты – фикус. Фикус- әдемі жапырақты бұтақты өсімдік. Гүлдің жапырағы үлкен, әрі жалпақ. Бөлме гүлдерін қалай күтіп-баптау керектігі жайлы айтып беру.Сергіту сәті:Бала, бала, баламыз,Бақшамызға барамыз.Күні бойы қызыққаБатамыз да қаламыз.Үлестірмелі материалдармен жұмыс.Шарты: гүлге баратын жолды табу яғни фикус гүліне бағытталған бағдаршаны бастырып сызады.
Балалар зейіе қойып тыңдап, қайталап айтуға тырысады.
Балаларға ой тастау.
Қайталап айта отырып естерінде сақтап қалуға тырысады.
Өлең жолдарын айтып бойларын сергітеді.
Тапсырманы педагогпен бірге орындайды.
Рефлексиялық- түзетушілік
-Бөлме гүлдерін қалай күтеміз?-Гүл атымен аталатын қандай қыздардың аттарын білеміз?
Сұрақ бойынша жауап береді.
Күтілетін нәтиже:Біледі:бөлме гүлдері және оларды қалай күтіп-баптауды.Игереді:гүлге су құйып жапырағының шаңын сүртуді.Меңгереді: фикус гүлі туралы мағлұматтарды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз