Білім беру саласы: Таным
Оқу іс-әрекеті: Экология негіздері
Тақырыбы: «Бөлме өсімдігі. Фикус гүлі».
Мақсаты: Гүлдерге деген қамқорлық сезімдерін ояту. Дала гүлдері мен бөлме гүлдерінің айырмашылығын түсіндіру. Олардың қалай өсіп-өнетіні жөніндегі білімдерін кеңейту. Бөлме гүлдерінің бірі-фикус гүлімен таныстыру. Сөздік қорларын молайту.
Қажетті құрал-жабдықтар: гүлдердің суреті, ыдыстағы фикус гүлі.
Билингвальды компонент: гүл-цветы.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Педагогтің іс- әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
-Балалар, шеңбер болып тұрып, бір-біріміздің қолдарымыздан ұстайық. Мына гүл шоғын бір-бірімізге жылы сөз, жақсы тілегімізді айта отырып ұсынайық. |
Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне тілектерін айтады. |
|
Ұйымдастыру-шылық ізденістік |
Әңгіме жүргізу: -Біз бүгін табиғаттың ғажайып байлығы – гүлдермен танысамыз, гүлдердің көптеген түрлері бар. Дала гүлдері, бөлме гүлдері, емдік гүлдер т.б. Бұл гүлдер далада өседі. Сондықтан дала гүлдері деп аталады. -Балалар бізге гүлдер не үшін керек? -Бөлмедегі ауаны тазартады, әдемі сән береді, гүл адамдарға қуаныш сыйлайды. Мереке күндері анамызға гүл шоқтарын сыйлаймыз. -Гүлдің тамыры, сабағы, жапырағы болады. -Мына гүлдің аты – фикус. Фикус- әдемі жапырақты бұтақты өсімдік. Гүлдің жапырағы үлкен, әрі жалпақ. Бөлме гүлдерін қалай күтіп-баптау керектігі жайлы айтып беру. Сергіту сәті: Бала, бала, баламыз, Бақшамызға барамыз. Күні бойы қызыққа Батамыз да қаламыз. Үлестірмелі материалдармен жұмыс. Шарты: гүлге баратын жолды табу яғни фикус гүліне бағытталған бағдаршаны бастырып сызады. |
Балалар зейіе қойып тыңдап, қайталап айтуға тырысады.
Балаларға ой тастау.
Қайталап айта отырып естерінде сақтап қалуға тырысады.
Өлең жолдарын айтып бойларын сергітеді.
Тапсырманы педагогпен бірге орындайды. |
|
Рефлексиялық- түзетушілік |
-Бөлме гүлдерін қалай күтеміз? -Гүл атымен аталатын қандай қыздардың аттарын білеміз? |
Сұрақ бойынша жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: бөлме гүлдері және оларды қалай күтіп-баптауды.
Игереді: гүлге су құйып жапырағының шаңын сүртуді.
Меңгереді: фикус гүлі туралы мағлұматтарды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлме өсімдігі
Бөлме өсімдігі
Білім беру саласы: Таным
Оқу іс-әрекеті: Экология негіздері
Тақырыбы: «Бөлме өсімдігі. Фикус гүлі».
Мақсаты: Гүлдерге деген қамқорлық сезімдерін ояту. Дала гүлдері мен бөлме гүлдерінің айырмашылығын түсіндіру. Олардың қалай өсіп-өнетіні жөніндегі білімдерін кеңейту. Бөлме гүлдерінің бірі-фикус гүлімен таныстыру. Сөздік қорларын молайту.
Қажетті құрал-жабдықтар: гүлдердің суреті, ыдыстағы фикус гүлі.
Билингвальды компонент: гүл-цветы.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Педагогтің іс- әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
-Балалар, шеңбер болып тұрып, бір-біріміздің қолдарымыздан ұстайық. Мына гүл шоғын бір-бірімізге жылы сөз, жақсы тілегімізді айта отырып ұсынайық. |
Балалар шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне тілектерін айтады. |
|
Ұйымдастыру-шылық ізденістік |
Әңгіме жүргізу: -Біз бүгін табиғаттың ғажайып байлығы – гүлдермен танысамыз, гүлдердің көптеген түрлері бар. Дала гүлдері, бөлме гүлдері, емдік гүлдер т.б. Бұл гүлдер далада өседі. Сондықтан дала гүлдері деп аталады. -Балалар бізге гүлдер не үшін керек? -Бөлмедегі ауаны тазартады, әдемі сән береді, гүл адамдарға қуаныш сыйлайды. Мереке күндері анамызға гүл шоқтарын сыйлаймыз. -Гүлдің тамыры, сабағы, жапырағы болады. -Мына гүлдің аты – фикус. Фикус- әдемі жапырақты бұтақты өсімдік. Гүлдің жапырағы үлкен, әрі жалпақ. Бөлме гүлдерін қалай күтіп-баптау керектігі жайлы айтып беру. Сергіту сәті: Бала, бала, баламыз, Бақшамызға барамыз. Күні бойы қызыққа Батамыз да қаламыз. Үлестірмелі материалдармен жұмыс. Шарты: гүлге баратын жолды табу яғни фикус гүліне бағытталған бағдаршаны бастырып сызады. |
Балалар зейіе қойып тыңдап, қайталап айтуға тырысады.
Балаларға ой тастау.
Қайталап айта отырып естерінде сақтап қалуға тырысады.
Өлең жолдарын айтып бойларын сергітеді.
Тапсырманы педагогпен бірге орындайды. |
|
Рефлексиялық- түзетушілік |
-Бөлме гүлдерін қалай күтеміз? -Гүл атымен аталатын қандай қыздардың аттарын білеміз? |
Сұрақ бойынша жауап береді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: бөлме гүлдері және оларды қалай күтіп-баптауды.
Игереді: гүлге су құйып жапырағының шаңын сүртуді.
Меңгереді: фикус гүлі туралы мағлұматтарды.
шағым қалдыра аласыз













