Материалдар / "Бөлме өсімдіктері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Бөлме өсімдіктері"

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша жасалған.Балбақшадағы кішкентай бүлдіршіндерге бөлме өсімдіктерін түсіндіру,пайдалы жағын түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Желтоқсан 2021
254
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы: Таным

Бөлімі: Жаратылыстану

Тақырыбы:«Бөлме өсімдіктері»

Мақсаты:Гүлдейтін шөптесін өсімдіктермен таныстыру (шырайгүл,барқытшөп және т.б.), оларды сипаттық белгілері бойынша атау және тани білу дағдыларын қалыптастыру.Өсімдіктерге күтім жасауға баулу.

Міндеттері: Тәрбиелік: Гүлдерді баптай білуге үйрету.

Білімділік: Гүлдердің түрлерін атай білуге үйрету.

Дамытушылық: Гүлдердің сипаттық белгілерін ажырата алады

Билингвильді компонент:бөлме гүлдері-комнатные цветы-indoor flowers

Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, көрсету

Көрнекіліктер: Дидактикалық көрнекіліктер

Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:

Іс-әрекет кезеңі

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Баланың іс-әрекеті

I.Мотивация




- Қазір жылдың қай мезгілі?

-Күз неше айдан тұрады?

-Топтағы табиғат бұрышына назар аударсақ.


Сұрақтарға жауап береді


II.Ізденіс-ұйымдастыру


Балалар сабағымыз өсімдіктер жайында болмақ кім қандай өсімдік түрін біледі?

-Өсімдік тіршілігіне қажетті жағдайлар нелер?

-Өсімдіктердің қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар?

-Өсімдіктерді неге жанды табиғат қатарына жатқызамыз?

-Өсімдікке су не үшін қажет?

-Өсімдіктер топырақсыз өсіп- өне ала ма?

Балалар өсімдіктер сырт келбеттері бойынша олар Ағаштар, бұталар, шөптер болып бөлінеді.









Сурет бойынша гүлдейтін шөптесін өсімдіктермен таныстыру - шырайгүл, барқытшөп, оларды сипаттық белгілері бойынша атау.

Сергіту сәті:

Біз гүлдер ше өсеміз,

Жапырағы жайқалған,

Сабақтары салалы,

Жел күшімен шайқалған.

Тапсырма.

Топпен бірге жуа отырғызу

Өсімдіктерге күтім жасауға баулу.



Сұрақтарға жауап береді






















Сергіту сәтін жасайды




III.Рефлексия


Балалар біз бүген нелермен таныстық?

Өсімдіктер табиғаттың қай түріне жатады?

Өсімдіктер өсу үшін оларға не қажет екен?

Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау

Сұрақтарға жауап береді

Күтілетін нәтиже:

Білу: Гүлдейтін шөптесін өсімдіктерді біледі;

Игеру: Гүлдердің сипаттық белгілері бойынша атау және тани білу дағдыларын игереді;

Меңгеру:Өсімдіктерге күтім жасауды меңгереді;





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!