Білім беру
саласы:
Таным
Бөлімі: Жаратылыстану
Тақырыбы:«Бөлме
өсімдіктері»
Мақсаты:Гүлдейтін шөптесін
өсімдіктермен таныстыру (шырайгүл,барқытшөп және т.б.), оларды
сипаттық белгілері бойынша атау және тани білу дағдыларын
қалыптастыру.Өсімдіктерге күтім жасауға
баулу.
Міндеттері: Тәрбиелік: Гүлдерді баптай
білуге үйрету.
Білімділік: Гүлдердің түрлерін
атай білуге үйрету.
Дамытушылық: Гүлдердің
сипаттық белгілерін ажырата алады
Билингвильді
компонент:бөлме гүлдері-комнатные
цветы-indoor flowers
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру,
көрсету
Көрнекіліктер:
Дидактикалық
көрнекіліктер
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің барысы:
Іс-әрекет
кезеңі
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Баланың
іс-әрекеті
|
I.Мотивация
|
- Қазір жылдың қай
мезгілі?
-Күз неше айдан
тұрады?
-Топтағы табиғат бұрышына
назар аударсақ.
|
Сұрақтарға жауап
береді
|
II.Ізденіс-ұйымдастыру
|
Балалар сабағымыз өсімдіктер
жайында болмақ кім қандай өсімдік түрін
біледі?
-Өсімдік тіршілігіне қажетті
жағдайлар нелер?
-Өсімдіктердің қандай
ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар?
-Өсімдіктерді неге жанды
табиғат қатарына жатқызамыз?
-Өсімдікке су не үшін қажет?
-Өсімдіктер топырақсыз өсіп- өне ала
ма?
Балалар өсімдіктер сырт келбеттері бойынша олар
Ағаштар, бұталар, шөптер болып бөлінеді.
Сурет бойынша гүлдейтін
шөптесін өсімдіктермен таныстыру - шырайгүл, барқытшөп, оларды
сипаттық белгілері бойынша атау.
Сергіту
сәті:
Біз гүлдер ше
өсеміз,
Жапырағы
жайқалған,
Сабақтары
салалы,
Жел күшімен
шайқалған.
Тапсырма.
Топпен бірге жуа
отырғызу
Өсімдіктерге күтім жасауға
баулу.
|
Сұрақтарға жауап
береді
Сергіту сәтін
жасайды
|
III.Рефлексия
|
Балалар біз бүген нелермен
таныстық?
Өсімдіктер табиғаттың қай түріне
жатады?
Өсімдіктер өсу үшін оларға не қажет
екен?
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды
мадақтау
|
Сұрақтарға жауап
береді
|
Күтілетін
нәтиже:
Білу:
Гүлдейтін шөптесін
өсімдіктерді біледі;
Игеру: Гүлдердің
сипаттық белгілері бойынша
атау және тани білу дағдыларын игереді;
Меңгеру:Өсімдіктерге күтім
жасауды меңгереді;