|
Қысқа мерзімді жоспар |
|||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: І Менің Отаным – Қазақстан |
||||
|
Күні : 20.09.2024 |
Педагогтің аты-жөні: Картпаева А.А. |
||||
|
Сынып: 4 А, Б, Г |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: 12.Бөлмедегі заттар |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
4.3.2.1 *Бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну 4.5.1.1 мұғалімнің қолдауымен шылауларды, көмекші сөздерді ажырату, ауызекі және жазба тілде қолдану |
||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: Бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсінеді; мұғалімнің қолдауымен шылауларды, көмекші сөздерді ажыратады, ауызекі және жазба тілде қолданады; |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Асүй, қонақбөлме, жуынатын бөлме, кіреберіс, қойма |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы (5 минут) |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Шаттық шеңбер» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Оқушылар шеңбер болып тұрады. Орнымыздан тұрайық, Алақанды созайық. Алақанда жылулық Досымызға сыйлайық. Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. Топтық жұмыс |
Қолпаштау |
Біртұтас тәрбие бағдарламасы:Бірлік және ынтымақ |
||
|
Сабақтың ортасы (6-37 минут) |
1.Сөздікпен жұмыс. Бөлме-комната Асүй-кухня Қонақ бөлме-гостиная Жуынатын бөлме-ванная комната Кіреберіс-прихожая Қойма-кладовая Тоңазытқыш-холодильник Терезе-окно Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады. 2.Оқылым.Айтылым Жаңа сөз үйренейік 3.Айтылым. 1-тапсырма Сұрақтарға жауап бер Сергіту сәті 4. Оқылым.Айтылым. 2-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қойып оқы. ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі 3-тапсырма Ойлан! 5.Жазылым 4- тапсырма. Суретті сөзге айналдыр, қосымшаны дұрыс жалға.. |
Тыңдалым,айтылым. Оқылым.Айтылым .
Айтылым. Үлгі: Сендердің үйлеріңде керует қай бөлмеде тұр? Біздің үйде керует.....
Сергіту сәтін орындайды. Үлгі: Сендердің ойыншықтарың неге асүйде жатыр?
Сөйлемдерді толықтырады. Тәуелдік жалғауларын дұрыс жалғайды Суретке қарап,айтады. Олардан ереже шығарады.
|
«Бас бармақ»
Дескриптор: - жаңа сөздерді қолданып, сұрақтарға жауап береді. Өзара бағалау Дескриптор: -жаңа сөздерді пайдаланады, тәуелдік жалғауларды дұрыс қолданады,сөйлемдерді дұрыс құрастырып айтады. Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын» «Бас бармақ»
|
Оқулық 28 бет сөздік Оқулық 29 бет |
|
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 29 б. 5-тапсырма |
|
|||
|
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Қызыл- мүлдем түсінбедім Сары- жартылай түсіндім Жасыл-толық түсінікті |
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді |
|
|||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлмедегі заттар.
Бөлмедегі заттар.
|
Қысқа мерзімді жоспар |
|||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: І Менің Отаным – Қазақстан |
||||
|
Күні : 20.09.2024 |
Педагогтің аты-жөні: Картпаева А.А. |
||||
|
Сынып: 4 А, Б, Г |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: 12.Бөлмедегі заттар |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
4.3.2.1 *Бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну 4.5.1.1 мұғалімнің қолдауымен шылауларды, көмекші сөздерді ажырату, ауызекі және жазба тілде қолдану |
||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: Бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсінеді; мұғалімнің қолдауымен шылауларды, көмекші сөздерді ажыратады, ауызекі және жазба тілде қолданады; |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Асүй, қонақбөлме, жуынатын бөлме, кіреберіс, қойма |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы (5 минут) |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: «Шаттық шеңбер» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Оқушылар шеңбер болып тұрады. Орнымыздан тұрайық, Алақанды созайық. Алақанда жылулық Досымызға сыйлайық. Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. Топтық жұмыс |
Қолпаштау |
Біртұтас тәрбие бағдарламасы:Бірлік және ынтымақ |
||
|
Сабақтың ортасы (6-37 минут) |
1.Сөздікпен жұмыс. Бөлме-комната Асүй-кухня Қонақ бөлме-гостиная Жуынатын бөлме-ванная комната Кіреберіс-прихожая Қойма-кладовая Тоңазытқыш-холодильник Терезе-окно Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады. 2.Оқылым.Айтылым Жаңа сөз үйренейік 3.Айтылым. 1-тапсырма Сұрақтарға жауап бер Сергіту сәті 4. Оқылым.Айтылым. 2-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қойып оқы. ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі 3-тапсырма Ойлан! 5.Жазылым 4- тапсырма. Суретті сөзге айналдыр, қосымшаны дұрыс жалға.. |
Тыңдалым,айтылым. Оқылым.Айтылым .
Айтылым. Үлгі: Сендердің үйлеріңде керует қай бөлмеде тұр? Біздің үйде керует.....
Сергіту сәтін орындайды. Үлгі: Сендердің ойыншықтарың неге асүйде жатыр?
Сөйлемдерді толықтырады. Тәуелдік жалғауларын дұрыс жалғайды Суретке қарап,айтады. Олардан ереже шығарады.
|
«Бас бармақ»
Дескриптор: - жаңа сөздерді қолданып, сұрақтарға жауап береді. Өзара бағалау Дескриптор: -жаңа сөздерді пайдаланады, тәуелдік жалғауларды дұрыс қолданады,сөйлемдерді дұрыс құрастырып айтады. Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын» «Бас бармақ»
|
Оқулық 28 бет сөздік Оқулық 29 бет |
|
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 29 б. 5-тапсырма |
|
|||
|
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі Қызыл- мүлдем түсінбедім Сары- жартылай түсіндім Жасыл-толық түсінікті |
Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді |
|
|||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
||||
шағым қалдыра аласыз


















