|
Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
3 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын
жасату арқылы
жүреді.
Өткен
тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты
ашу:
А)Үйге берілген тапсырманы
тексеру.
Ә) «Ой
қозғау» әдісі:
-Өте
жақсы, онда бүгінгі сабағымызда да бөлшектерді жазамыз, алымдары
бірдей немесе бөлімдері бірдей бөлшектерді салыстыратын
боламыз.
Оқу
мақсаты жарияланады.
|
Жаттығу
жасайды.
Тапсырма
тексертеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Тақырыпты ашады.
|
«Бас бармақ» әдісі. Жауабын
толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.
|
әртүрлі
суреттер
|
|
Жаңа
білім
10
мин
2 мин
15
мин
Бекіту
13
мин
|
(Ұ, Д) 1- тапсырмада
дәптермен жұмыс жүзеге
асады.
1)Тапсырманы
орындаңдар.
Диаграмма бойынша теңсіздік
құрастырып жазыңдар.
51%>23%
23%>11%
11%<15%
15%<51%
23%>15%
11%<51%
№2,3,4,6, топтық
жұмыс
«Қазақы үйдегі
тапсырма»
2) Тапсырманы
орындаңдар.
А) Суреттегі фигуралардың
қандай бөлігі боялғанын жазыңдар.1/4, 2/4,
3/4
Ә) 4 бөлікке
бөлінген.
1/4<2/4
1/4<3/4
Есіңде
сақта!
3) Боялғандар: 14/18, 12/18,
11/18, 8/18.
Боялмағандар: 4/18, 6/18,
7/18, 10/18.
14/18>4/18
12/18>6/18
11/18>7/18
8/18<10/18
Есте
сақта!
4) Дөңгелектердің боялған
бөлігін білдіретін бөлшектерді жазыңдар,
салыстырыңдар.
½,
1/3, ¼, 1/8.
½>1/3 ¼>1/8 1/3>1/4
½>1/4
6а) Тапсырманы
орындаңдар.
Дәптерге бірлік кесіндімен
сәуле сызыңдар. Сан сәулесіне 2/5, 4/5 бөлшектерін белгілеңдер.
Бөлшектерді салыстырыңдар.
2/5<4/5
Ә) Сәуле сызыңдар. Бірлік
кесінді ретінде торкөздердің басқа санын таңдап алыңдар.
Бөлшектерді жазыңдар және оларды
салыстырыңдар.
Саралау тәсілі
«Тапсырма» арқылы жүзеге
асады
Кейбір
оқушыға:
-
Ұқсас тапсырмалар
құрастыр.
5) Бөлшектерді
салыстырыңдар.
А)
2/14<12/14 4/7>2/7
3/12>2/12 12/20>11/20
13/20>11/20 3/10<7/10
Ә)
2/8<2/4 5/6>5/16
5/30<5/12 4/9>4/19
6/8>6/10 6/28<6/8
Сергіту
сәті
«Оюдағы тапсырма»
әдісі.
7) Көрсетілген өлшем
бірліктеріне өрнектеңдер.
123м2=1230000см2
24апта=168тәул
13000мм3=13см3
288саг=12тәул
45000км=45000000м
23360000см=233600м
230т=230000т
500км=500000000см
12г=12000мг
5000мг=5г
Саралау тәсілі:
«Тапсырма» арқылы жүзеге
асады
8) Теңдеулерді
шешіңдер.
(у-476)-1056=1549 15*(к-10)=255
у-476
=1549+1056
к-10=255:15
у-476
=2604
к-10=17
у=2604+476
к=17+10
у=3080
к=27
(3080-476)-1056=1549 15*(27-10)=255
1549=1549 255=255
10) Есептерді
шығарыңдар.
А) Ш:
1кг:10*1=1000г:10*1=100г
6*100г=600г
Ж: 6 алма
600г.
Ә) Ш:
1км:100*1=1000м:100*1=10м
Ж: арық
10м.
Кейбір
оқушыға:99-бет
№11.
|
Тапсырмаларды
орындайды.
Тапсырмаларды
орындайды.
Тапсырма
орындайды.
|
Дескриптор:
-
Диаграмма бойынша теңсіздік
құрастырып жаз-1балл.
Фигуралардың боялғанын бөлігін
жазады-1балл.
Тіктөртбұрыштың боялған,
боялмаған бөліктерін көрсететін бөлшектерді жазады, теңсіздік
құрады-2балл.
Дөңгелектердің боялған бөлігін
білдіретін бөлшектерді жазады,
салыстырады-1балл.
Бөлшектерді
салыстырады-1балл.
Бірлік кесіндімен сәуле
сызады, 2/5, 4/5 бөлшектерін белгілейді,
салыстырады-1балл.
Өрнектердің мәнін
табады-1балл.
Теңдеулердің шешуін
шығарады-1балл.
Есептердің шешуін, жауабын
шығарады-1балл.
|
Математика
4-сынып
3-бөлім
|