Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / «Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру» (4 сынып математика пәні)
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
«Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру» (4 сынып математика пәні)
4.5.2.1 жай
бөлшектердің құрылуын, салыстыру, қосу және азайтуды көрнекі
бейнелеу үшін жазық фигуралардың бөлігі және сан сәулесін
қолдану
4.2.1.6 бөлімдері бірдей жай
бөлшектері бар өрнектерді
салыстыру
Сабақтың
мақсаты
Жай бөлшектердің құрылуын,
салыстыру, қосу және азайтуды көрнекі бейнелеу үшін жазық
фигуралардың бөлігі және сан сәулесін
қолданады,тіктөртбұрыштың боялған және
боялмаған бөліктерін көрсететін бөлшектерді
жазады,бөлшектерді
салыстырады
Бағалау
критерийі
тіктөртбұрыштың боялған және
боялмаған бөліктерін көрсететін бөлшектерді
жазады,бөлшектерді
салыстырады
Сабақтың
барысы
Сабақ
тың кезеңі
/уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурс
тар
Сабақ
тың басы
5минут
Ынтымақтастық
атмосферасын
құру
Кел достарым ,келіңдер,
Қолдарыңды беріңдер.
Шаттық толы шеңберге,
Қуанышпен еніңдер.
Шақырамын сендерді,
Жолдастарым кел бері
Толтырайық шаттыққа
Дөңгеленген шеңберді.
Сыныпты фигуралар арқылы топқа
бөлу.
«Бір қадам алға»
әдісі
Мұғалім сұрақ қояды? Оқушы дұрыс жауап берсе, бір қадам
алға жүреді. Қателессе бір қадам артқа
жүреді.
Бүтіннің бір пайызын қалай
табамыз?
Теледидардың бастапқы бағасы
қанша?
Оның үш пайызы қанша?
Жаңа баға қанша?
Тоңазытқыштың бастапқы бағасы
қанша?
Оның үш пайызы қанша?
Жаңа баға қанша?
Бір метрдің бір пайызы неше
см?
Бір км дің он пайызы неше
метр?
Тауар
3%
жеңілдік
Жаңа
баға
Теледидар – 96000
тг
2880
тг
93120
тг
Тоңазытқыш –
123000тг
1230
тг
121770
тг
Ой қозғау
Диаграмма бойынша теңсіздік құрастыр және
жаз.
51% > 23%
23% > 11%
11% < 15%
Амангелді Жанеркеніңсынып оқушыларына
жүргізген сауалнамасының нәтижесін
таныстыру.
Қайнаған су - 3 оқушы
Әдеттегі, краннан ағызылған су – 10
оқушы
19 л
тазартылған су – 9 оқушы
Ш: 3 *
100 : 22 = 14 %
10 * 100 : 22
= 46 %
9 * 100 : 22
= 40 %
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысады
Мақсаты
Алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді
салыстыруды үйренесің.
Оқушының назарын сабаққа
аудару
Берілген сандардың пайызын
есептейді
Диаграмма бойынша теңсіздік
құрастыра
ды және жазады.
Сауалнама жүргізіп, қорытындысын диаграмма түрінде
береді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысады
Дескриптор
пайызын есептейді-1балл
Сұрақтарға жауап береді.
1балл
Диаграмма бойынша теңсіздік құрастырып,
жазады.
Оқулық
96- 99 бет
таратпа
№1
,96 бет
5минут
10минут
5
минут
5минут
10минут
Есіңде
сақта!
Бөлімі бірдей екі
бөлшектің қайсысының алымы кем болса, сол бөлшек кіші
болады.
Алымдары бірдей екі
бөлшектің қайсысының бөлімі үлкен болса, сол бөлшек кіші
болады.
Экология
дегеніміз не?
Онлайн мектеп
платформасының бейнесабағын
көрсету.
Топтық
жұмыс
І топ
тапсырмасы
2-тапсырма
А)Суреттерді
қара.Фигуралардың қандай бөлігі боялғанын
жаз.
1 2
3
4 , 4 ,
4
Ә)
Салыстыр
1 2 2
3
4 < 4 ; 4 < 4
;
ІІ топ
тапсырмасы
3
тапсырма
Тіктөртбұрыштың
боялған және боялмаған бөліктерін көрсететін бөлшектерді
жаз.
Теңсіздік
құр.
14 11 10
8
18 ; 18 ; 18 ;
18
14 11 10 >
8
18 > 18 18
18
11 10 8
10
18 > 18 ; 18<
18
ІІІ топ
тапсырмасы
4
тапсырма
Дөңгелектердің
боялған бөлігін білдіретін бөлшектерді
жаз.
Салыстыр.
1 1 1
1
2 ; 3 ; 4 ;
8
1 1 1
1
2 <
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз