Материалдар / «Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру» (4 сынып математика пәні)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру» (4 сынып математика пәні)

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2024
190
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Еңбекші жалпы орта мектебі

Shape1

Тақырыбы: «Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру» (математика пәні)









Өткізген: Жексенғалиева Ғалия

4 «А» сынып












2021 – 2022 оқу жылы




Бекітемін:

Оқу ісінің меңгерушісі: Мұханбетшеева М.

Бөлім3 (В) Ортақ тақырып

Табиғат құбылыстары

Педагогтің аты - жөні

Жексенғалиева Ғ.

Күні

23.02.2022ж

Сынып:4 «A»

Қатысушылар саны: 22

Қатыспағандар саны:

Пәні

Математика

Сабақтың тақырыбы

Бөлшектер. Бөлшектерді салыстыру

/ КР экономикалық мәселелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.5.2.1 жай бөлшектердің құрылуын, салыстыру, қосу және азайтуды көрнекі бейнелеу үшін жазық фигуралардың бөлігі және сан сәулесін қолдану

4.2.1.6 бөлімдері бірдей жай бөлшектері бар өрнектерді салыстыру

Сабақтың мақсаты

Жай бөлшектердің құрылуын, салыстыру, қосу және азайтуды көрнекі бейнелеу үшін жазық фигуралардың бөлігі және сан сәулесін қолданады, тіктөртбұрыштың боялған және боялмаған бөліктерін көрсететін бөлшектерді жазады, бөлшектерді салыстырады

Бағалау критерийі

тіктөртбұрыштың боялған және боялмаған бөліктерін көрсететін бөлшектерді жазады, бөлшектерді салыстырады

Сабақтың барысы

Сабақ

тың кезеңі /уақыты

Педагогтің

әрекеті


Оқушының

әрекеті

Бағалау



Ресурс

тар



Сабақ

тың басы

5 минут

Ынтымақтастық

атмосферасын құру

Кел достарым ,келіңдер,

Қолдарыңды беріңдер.

Шаттық толы шеңберге,

Қуанышпен еніңдер.

Шақырамын сендерді,

Жолдастарым кел бері

Толтырайық шаттыққа

Дөңгеленген шеңберді.

Сыныпты фигуралар арқылы топқа бөлу.

«Бір қадам алға» әдісі

Мұғалім сұрақ қояды? Оқушы дұрыс жауап берсе, бір қадам алға жүреді. Қателессе бір қадам артқа жүреді.

Бүтіннің бір пайызын қалай табамыз?

Теледидардың бастапқы бағасы қанша?

Оның үш пайызы қанша?

Жаңа баға қанша?

Тоңазытқыштың бастапқы бағасы қанша?

Оның үш пайызы қанша?

Жаңа баға қанша?

Бір метрдің бір пайызы неше см?

Бір км дің он пайызы неше метр?


Тауар

3% жеңілдік

Жаңа баға

Теледидар – 96000 тг

2880 тг

93120 тг

Тоңазытқыш – 123000тг

1230 тг

121770 тг


Ой қозғау

Диаграмма бойынша теңсіздік құрастыр және жаз.

51% > 23%

23% > 11%

11% < 15%

Амангелді Жанеркенің сынып оқушыларына жүргізген сауалнамасының нәтижесін таныстыру.


Қайнаған су - 3 оқушы

Әдеттегі, краннан ағызылған су – 10 оқушы

19 л тазартылған су – 9 оқушы

Ш: 3 * 100 : 22 = 14 %

10 * 100 : 22 = 46 %

9 * 100 : 22 = 40 %


Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

Мақсаты

Алымдары бірдей немесе бөлімдері бірдей жай бөлшектерді салыстыруды үйренесің.

Оқушының назарын сабаққа аудару









Берілген сандардың пайызын есептейді


Диаграмма бойынша теңсіздік құрастыра

ды және жазады.















Сауалнама жүргізіп, қорытындысын диаграмма түрінде береді.


Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысады

Дескриптор

пайызын есептейді-1балл














Сұрақтарға жауап береді. 1балл














Диаграмма бойынша теңсіздік құрастырып, жазады.






Оқулық

96- 99 бет

таратпа

1

,96 бет










5 минут



















10 минут






























5

минут
























5 минут























10 минут

Есіңде сақта!

Бөлімі бірдей екі бөлшектің қайсысының алымы кем болса, сол бөлшек кіші болады.

Алымдары бірдей екі бөлшектің қайсысының бөлімі үлкен болса, сол бөлшек кіші болады.

Экология дегеніміз не?

Онлайн мектеп платформасының бейнесабағын көрсету.

Топтық жұмыс

І топ тапсырмасы

2-тапсырма

А)Суреттерді қара.Фигуралардың қандай бөлігі боялғанын жаз.

1 2 3

4 , 4 , 4

Ә) Салыстыр

1 2 2 3

4 < 4 ; 4 < 4 ;

ІІ топ тапсырмасы

3 тапсырма

Тіктөртбұрыштың боялған және боялмаған бөліктерін көрсететін бөлшектерді жаз.

Теңсіздік құр.

14 11 10 8

18 ; 18 ; 18 ; 18


14 11 10 > 8

18 > 18 18 18


11 10 8 10

18 > 18 ; 18< 18


ІІІ топ тапсырмасы

4 тапсырма

Дөңгелектердің боялған бөлігін білдіретін бөлшектерді жаз.

Салыстыр.

1 1 1 1

2 ; 3 ; 4 ; 8

1 1 1 1

2 <

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!