|
Көркем еңбек |
Мектеп: 36 гимназия |
|||||
|
Күні: 28.02 |
Мұғалімнің аты-жөні: Бакелекова Д.Б. |
|||||
|
Сынып: 7 А, Ә, Б, В |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бөлшектерді біріктіру және бұйымды өңдеу |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.2.2-Тігін бұйымдарын ылғалды-жылулық өңдеу барысында қолданылатын құралдарды анықтау, таңдау, қолдану 7.1.4.2-Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау. 7.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі 1. Сыныппен амандасу. Сыныптағы оқушыларды түгендеу. 2. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру, яғни сабаққа оқушыларды Ұйымдастыру - Сәлемдесу - Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу Оқушылар бір бірімен Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру Қайталау сұрақтарына кім жылдам әдісі арқылы жауап қайтару .
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Оқушылар толық әрі нақты жауап қайтару керек
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер
|
||
|
Ортасы |
Сабакта видео сабак корсетіледі. .Білім алушылардың қажеттілігіне қарай тапсырма беру арқылы сабақтың мақсатына жету. Бейнематериал және слайдттар көрсетіледі. Бірнеше табиғи материалдардан жасалған бұйымдар көрсетіледі Кестемен жұмыс
|
Оқулық және қосымша ақпараттар |
|
https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov |
||
|
Аяқталуы |
Кері байланыс 3*3*1 әдісі арқылы 3-жаңалық(нені білдің?) 3-сұрақ(нені білгің келеді?) 1-ұсыныс (немен бөліскің келеді) |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін 3*3*1 әдісі арқылы біле аламыз |
. |
Ақпараттық ресурстар |
||
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бөлшектерді біріктіру және бұйымды өңдеу. 7 сынып
Бөлшектерді біріктіру және бұйымды өңдеу. 7 сынып
|
Көркем еңбек |
Мектеп: 36 гимназия |
|||||
|
Күні: 28.02 |
Мұғалімнің аты-жөні: Бакелекова Д.Б. |
|||||
|
Сынып: 7 А, Ә, Б, В |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
|
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бөлшектерді біріктіру және бұйымды өңдеу |
|||||
|
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
7.2.2.2-Тігін бұйымдарын ылғалды-жылулық өңдеу барысында қолданылатын құралдарды анықтау, таңдау, қолдану 7.1.4.2-Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау. 7.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану |
|||||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау
|
Ресурстар |
||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі 1. Сыныппен амандасу. Сыныптағы оқушыларды түгендеу. 2. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру, яғни сабаққа оқушыларды Ұйымдастыру - Сәлемдесу - Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу Оқушылар бір бірімен Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру Қайталау сұрақтарына кім жылдам әдісі арқылы жауап қайтару .
|
Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.
Оқушылар толық әрі нақты жауап қайтару керек
|
Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау. |
Оқулықтағы түсініктемелер
|
||
|
Ортасы |
Сабакта видео сабак корсетіледі. .Білім алушылардың қажеттілігіне қарай тапсырма беру арқылы сабақтың мақсатына жету. Бейнематериал және слайдттар көрсетіледі. Бірнеше табиғи материалдардан жасалған бұйымдар көрсетіледі Кестемен жұмыс
|
Оқулық және қосымша ақпараттар |
|
https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov |
||
|
Аяқталуы |
Кері байланыс 3*3*1 әдісі арқылы 3-жаңалық(нені білдің?) 3-сұрақ(нені білгің келеді?) 1-ұсыныс (немен бөліскің келеді) |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін 3*3*1 әдісі арқылы біле аламыз |
. |
Ақпараттық ресурстар |
||
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз














