Бөлшектерді біріктіру және бұйымды өңдеу. 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бөлшектерді біріктіру және бұйымды өңдеу. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
• Табиғи материалдарды анықтап, оларды қолдану аясын білу; • Қоршаған орта нысандарының композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік сипаттамаларын түсіну. • Әртүрлі техника және материалдармен эксперимент жасау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Көркем еңбек

Мектеп: 36 гимназия

Күні: 28.02

01.03

Мұғалімнің аты-жөні: Бакелекова Д.Б.

Сынып: 7 А,

Ә, Б, В

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Бөлшектерді біріктіру және бұйымды өңдеу

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

7.2.2.2-Тігін бұйымдарын ылғалды-жылулық өңдеу барысында қолданылатын құралдарды анықтау, таңдау, қолдану

7.1.4.2-Бұйымның өзіндік құны мен материалдық шығындарын анықтау.

7.2.3.4-Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану

Сабақтың мақсаты:

  • Табиғи материалдарды анықтап, оларды қолдану аясын білу;

  • Қоршаған орта нысандарының композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік сипаттамаларын түсіну.

  • Әртүрлі техника және материалдармен эксперимент жасау.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Басталуы















Ұйымдастыру кезеңі

1. Сыныппен амандасу. Сыныптағы оқушыларды түгендеу.

2. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру, яғни сабаққа оқушыларды Ұйымдастыру

- Сәлемдесу

- Сынып оқушыларының сабаққа қатысуын түгендеу

Оқушылар бір бірімен

Сыныптың назарын сабаққа аудару, жағымды психологиялық орта қалыптастыру

Қайталау сұрақтарына кім жылдам әдісі арқылы жауап қайтару .

  • Бұйым жасауым дегеніміз не ?

  • Қандай бөлшектерді білесің ?


Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді.



Оқушылар толық әрі нақты жауап қайтару керек









Қалыптастырушы бағалау: Бірін –бірі бағалау.

Оқулықтағы түсініктемелер
















Ортасы







Сабакта видео сабак корсетіледі. .Білім алушылардың қажеттілігіне қарай тапсырма беру арқылы сабақтың мақсатына жету.

Бейнематериал және слайдттар көрсетіледі. Бірнеше табиғи материалдардан жасалған бұйымдар көрсетіледі

Кестемен жұмыс




Оқулық және қосымша ақпараттар






https://www.svoimi-rukamy.com/Sdelay/podelki-prirodnih-materialov



Аяқталуы











Кері байланыс

3*3*1 әдісі арқылы


3-жаңалық(нені білдің?)

3-сұрақ(нені білгің келеді?)

1-ұсыныс (немен бөліскің келеді)




Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін 3*3*1 әдісі арқылы біле аламыз



.



Ақпараттық ресурстар





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.03.2023
447
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі