Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Математика 113-сабақ

    Бөлім:

    Қоршаған ортаны қорғау. Бөлшектер және пайыздар

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бөлшектерді қосу және азайту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.1.2.15 бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін қолдану

    Сабақтың мақсаты

    • бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту алгоритмдерін қолданады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру



    3 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.

    Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты ашу:

    А)Үйге берілген тапсырманы тексеру.

    Ә) «Ой қозғау» әдісі:

    -Біз өткенде не үйрендік?

    - Қандай тапсырмалар орындап жатырмыз?

    -Өте жақсы, онда бүгінгі сабағымызда да бөлшектерді қосып, азайтуға арналған тапсырмаларды орындайтын боламыз.

    Оқу мақсаты жарияланады.

    Жаттығу жасайды.




    Тапсырма тексертеді.

    Сұрақтарға жауап береді.






    «Бас бармақ» әдісі. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.





    Жаңа білім

    10 мин











































    2 мин



    15 мин





















    Бекіту

    13 мин








    (Ұ, Д) 1- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады.

    1)Сұрақтарға жауап беріңдер.

    Ш: 50:5=10м2

    20*10м2=200м2

    Ж: 200м2 ауданды жаулап алады.

    Өте үлкен ауданға мұнай таралады.

    2) Есептеңдер.

    23/45-12/45+21/45=32/45

    109/205-(16/250+63/250)=30/250

    57/100-(32/190-12/190)=37/190

    35+/67+(15/67-9/67)=41/67

    942/56+8/56)-29/56=21/56

    203/300+(190/300-150/300)=243/300

    3) Теңдеулерді шешіңдер.

    72/80-(х-12/80)=15/80

    х-12/80=72/80-15/80

    х-12/80=57/80

    х=57/80+12/80

    х=69/80

    72/80-(69/80-12/80)=15/80

    15/80=15/80

    Х+7/50=3/50+27/50

    Х=3/50+27/50-7/50

    Х=23/50

    23/50+7/50=3/50+27/50

    30/50=30/50

    116/125-(41/125+Х)= 24/125

    41/125+Х=116/125-24/125

    41/125+Х=92/125

    Х=92/125-41/125

    Х=51/125

    116/125-(41/125+51/125)= 24/125

    24/125=24/125

    4/40+у+16/40=31/40+6/40

    У+20/40=37/40

    У=37/40-20/40

    У=17/40

    4/40+17/40+16/40=31/40+6/40

    37/40=37/40

    Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

    Кейбір оқушыға:

    - Ұқсас тапсырмалар құрастыр.


    Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді.


    (Т) 2- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

    4) Есептерді шығарыңдар.

    А) Ш: 12/15-8/15=4/15

    4/15+11/15=15/15

    Ж: Бөшкенің 15/15 бөлігі суға толтырылған.

    Ә) Ш:45/128 +65/128+10/128=120/128

    Ж:120/128 шабақ жіберілді.

    5) Есепті шығар.

    Ш: 100*5=500

    Ж: 500г тартады.

    6) Есепті шығар.

    Ш: 110-20=90

    90:3=30

    90-30=60

    Ж: Арманда 60тг болған.

    Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

    Кейбір оқушыға:

    -Ұқсас тапсырма құрастыр.


    (Д) 3- тапсырма дәптермен жұмыс.

    7) Есептерді шығарыңдар.

    V2=90:2=45км/саг

    V=V1+V2=90+45=135км/саг

    t=S:V=540:135=4

    Ж: 4 сағ кейін арақашықтығы 540км болады.

    8) V=V1-V2=80-65=15км/саг

    S=V*t=15*3=45км

    Ж: 3 сағ кейін арақашықтықтары 45 км болады.

    Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

    Кейбір оқушыға:105-бет №8.

    Тапсырмаларды орындайды.










































    Билеп сергиді.


    Тапсырмаларды орындайды



















    Тапсырма орындайды.


    Дескриптор:

    - Мұнайдың таралу аумағын есептейді -1балл.





    Бөлшектердің мәнін есептейді-2балл.




    Теңдеулердің мәнін еептейді-1балл.
































    Есептердің шешуін, жауабын шығарады-2балл.






    Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл.

    Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл.








    Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл.

    Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл.


    Математика

    4-сынып 3-бөлім



























    Қорытынды

    2 мин

    Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

    Үй тапсырмасы: 105-бет №9.

    Рефлексия жасайды.

    ҚБ қойылады.


    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Математика 114-сабақ

    Бөлім:

    Қоршаған ортаны қорғау. Бөлшектер және пайыздар

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Дұрыс және бұрыс бөлшектер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.1.1.5 пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін түсіну;

    Сабақтың мақсаты

    • пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін түсінеді, тапсырма орындайды;

    • дұрыс, бұрыс бөлшектерді ажыратады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру



    3 мин<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Курбанов Юнус Юсупбекович
    25 Ақпан 2023
    420
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бөлшектерді қосу және азайту

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бөлшектерді қосу және азайту

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту алгоритмдерін қолданады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Математика 113-сабақ

    Бөлім:

    Қоршаған ортаны қорғау. Бөлшектер және пайыздар

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бөлшектерді қосу және азайту

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.1.2.15 бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін қолдану

    Сабақтың мақсаты

    • бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту алгоритмдерін қолданады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру



    3 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.

    Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты ашу:

    А)Үйге берілген тапсырманы тексеру.

    Ә) «Ой қозғау» әдісі:

    -Біз өткенде не үйрендік?

    - Қандай тапсырмалар орындап жатырмыз?

    -Өте жақсы, онда бүгінгі сабағымызда да бөлшектерді қосып, азайтуға арналған тапсырмаларды орындайтын боламыз.

    Оқу мақсаты жарияланады.

    Жаттығу жасайды.




    Тапсырма тексертеді.

    Сұрақтарға жауап береді.






    «Бас бармақ» әдісі. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.





    Жаңа білім

    10 мин











































    2 мин



    15 мин





















    Бекіту

    13 мин








    (Ұ, Д) 1- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады.

    1)Сұрақтарға жауап беріңдер.

    Ш: 50:5=10м2

    20*10м2=200м2

    Ж: 200м2 ауданды жаулап алады.

    Өте үлкен ауданға мұнай таралады.

    2) Есептеңдер.

    23/45-12/45+21/45=32/45

    109/205-(16/250+63/250)=30/250

    57/100-(32/190-12/190)=37/190

    35+/67+(15/67-9/67)=41/67

    942/56+8/56)-29/56=21/56

    203/300+(190/300-150/300)=243/300

    3) Теңдеулерді шешіңдер.

    72/80-(х-12/80)=15/80

    х-12/80=72/80-15/80

    х-12/80=57/80

    х=57/80+12/80

    х=69/80

    72/80-(69/80-12/80)=15/80

    15/80=15/80

    Х+7/50=3/50+27/50

    Х=3/50+27/50-7/50

    Х=23/50

    23/50+7/50=3/50+27/50

    30/50=30/50

    116/125-(41/125+Х)= 24/125

    41/125+Х=116/125-24/125

    41/125+Х=92/125

    Х=92/125-41/125

    Х=51/125

    116/125-(41/125+51/125)= 24/125

    24/125=24/125

    4/40+у+16/40=31/40+6/40

    У+20/40=37/40

    У=37/40-20/40

    У=17/40

    4/40+17/40+16/40=31/40+6/40

    37/40=37/40

    Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

    Кейбір оқушыға:

    - Ұқсас тапсырмалар құрастыр.


    Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді.


    (Т) 2- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

    4) Есептерді шығарыңдар.

    А) Ш: 12/15-8/15=4/15

    4/15+11/15=15/15

    Ж: Бөшкенің 15/15 бөлігі суға толтырылған.

    Ә) Ш:45/128 +65/128+10/128=120/128

    Ж:120/128 шабақ жіберілді.

    5) Есепті шығар.

    Ш: 100*5=500

    Ж: 500г тартады.

    6) Есепті шығар.

    Ш: 110-20=90

    90:3=30

    90-30=60

    Ж: Арманда 60тг болған.

    Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

    Кейбір оқушыға:

    -Ұқсас тапсырма құрастыр.


    (Д) 3- тапсырма дәптермен жұмыс.

    7) Есептерді шығарыңдар.

    V2=90:2=45км/саг

    V=V1+V2=90+45=135км/саг

    t=S:V=540:135=4

    Ж: 4 сағ кейін арақашықтығы 540км болады.

    8) V=V1-V2=80-65=15км/саг

    S=V*t=15*3=45км

    Ж: 3 сағ кейін арақашықтықтары 45 км болады.

    Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

    Кейбір оқушыға:105-бет №8.

    Тапсырмаларды орындайды.










































    Билеп сергиді.


    Тапсырмаларды орындайды



















    Тапсырма орындайды.


    Дескриптор:

    - Мұнайдың таралу аумағын есептейді -1балл.





    Бөлшектердің мәнін есептейді-2балл.




    Теңдеулердің мәнін еептейді-1балл.
































    Есептердің шешуін, жауабын шығарады-2балл.






    Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл.

    Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл.








    Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл.

    Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл.


    Математика

    4-сынып 3-бөлім



























    Қорытынды

    2 мин

    Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

    Үй тапсырмасы: 105-бет №9.

    Рефлексия жасайды.

    ҚБ қойылады.


    Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

          Математика 114-сабақ

    Бөлім:

    Қоршаған ортаны қорғау. Бөлшектер және пайыздар

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Дұрыс және бұрыс бөлшектер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.1.1.5 пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін түсіну;

    Сабақтың мақсаты

    • пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін түсінеді, тапсырма орындайды;

    • дұрыс, бұрыс бөлшектерді ажыратады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру



    3 мин<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Мәдениеттану Презентация 5 сынып
    25.02.2023
    420
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Курбанов Юнус Юсупбекович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации