Материалдар / Бөлшектерді қосу және азайту

Бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту алгоритмдерін қолданады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2023
293
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

«------------------------- орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика 113-сабақ

Бөлім:

Қоршаған ортаны қорғау. Бөлшектер және пайыздар

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бөлшектерді қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.2.15 бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін қолдану

Сабақтың мақсаты

  • бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту алгоритмдерін қолданады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру



3 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларын жасату арқылы жүреді.

Өткен тақырыпқа шолу, жаңа тақырыпты ашу:

А)Үйге берілген тапсырманы тексеру.

Ә) «Ой қозғау» әдісі:

-Біз өткенде не үйрендік?

- Қандай тапсырмалар орындап жатырмыз?

-Өте жақсы, онда бүгінгі сабағымызда да бөлшектерді қосып, азайтуға арналған тапсырмаларды орындайтын боламыз.

Оқу мақсаты жарияланады.

Жаттығу жасайды.




Тапсырма тексертеді.

Сұрақтарға жауап береді.






«Бас бармақ» әдісі. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.





Жаңа білім

10 мин











































2 мин



15 мин





















Бекіту

13 мин








(Ұ, Д) 1- тапсырмада дәптермен жұмыс жүзеге асады.

1)Сұрақтарға жауап беріңдер.

Ш: 50:5=10м2

20*10м2=200м2

Ж: 200м2 ауданды жаулап алады.

Өте үлкен ауданға мұнай таралады.

2) Есептеңдер.

23/45-12/45+21/45=32/45

109/205-(16/250+63/250)=30/250

57/100-(32/190-12/190)=37/190

35+/67+(15/67-9/67)=41/67

942/56+8/56)-29/56=21/56

203/300+(190/300-150/300)=243/300

3) Теңдеулерді шешіңдер.

72/80-(х-12/80)=15/80

х-12/80=72/80-15/80

х-12/80=57/80

х=57/80+12/80

х=69/80

72/80-(69/80-12/80)=15/80

15/80=15/80

Х+7/50=3/50+27/50

Х=3/50+27/50-7/50

Х=23/50

23/50+7/50=3/50+27/50

30/50=30/50

116/125-(41/125+Х)= 24/125

41/125+Х=116/125-24/125

41/125+Х=92/125

Х=92/125-41/125

Х=51/125

116/125-(41/125+51/125)= 24/125

24/125=24/125

4/40+у+16/40=31/40+6/40

У+20/40=37/40

У=37/40-20/40

У=17/40

4/40+17/40+16/40=31/40+6/40

37/40=37/40

Саралау тәсілі «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Кейбір оқушыға:

- Ұқсас тапсырмалар құрастыр.


Сергіту сәтінде «Жаяу» әуенімен билеп сергиді.


(Т) 2- тапсырма «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі.

4) Есептерді шығарыңдар.

А) Ш: 12/15-8/15=4/15

4/15+11/15=15/15

Ж: Бөшкенің 15/15 бөлігі суға толтырылған.

Ә) Ш:45/128 +65/128+10/128=120/128

Ж:120/128 шабақ жіберілді.

5) Есепті шығар.

Ш: 100*5=500

Ж: 500г тартады.

6) Есепті шығар.

Ш: 110-20=90

90:3=30

90-30=60

Ж: Арманда 60тг болған.

Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Кейбір оқушыға:

-Ұқсас тапсырма құрастыр.


(Д) 3- тапсырма дәптермен жұмыс.

7) Есептерді шығарыңдар.

V2=90:2=45км/саг

V=V1+V2=90+45=135км/саг

t=S:V=540:135=4

Ж: 4 сағ кейін арақашықтығы 540км болады.

8) V=V1-V2=80-65=15км/саг

S=V*t=15*3=45км

Ж: 3 сағ кейін арақашықтықтары 45 км болады.

Саралау тәсілі: «Тапсырма» арқылы жүзеге асады

Кейбір оқушыға:105-бет №8.

Тапсырмаларды орындайды.










































Билеп сергиді.


Тапсырмаларды орындайды



















Тапсырма орындайды.


Дескриптор:

- Мұнайдың таралу аумағын есептейді -1балл.





Бөлшектердің мәнін есептейді-2балл.




Теңдеулердің мәнін еептейді-1балл.
































Есептердің шешуін, жауабын шығарады-2балл.






Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл.

Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл.








Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл.

Есептің шешуін, жауабын шығарады-1балл.


Математика

4-сынып 3-бөлім



























Қорытынды

2 мин

Кері байланыс: «Жетістік баспалдағы» әдісі бойынша өтеді.

Үй тапсырмасы: 105-бет №9.

Рефлексия жасайды.

ҚБ қойылады.


Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

«------------------------- орта мектебі» КММ

Қысқа мерзімді жоспар

      Математика 114-сабақ

Бөлім:

Қоршаған ортаны қорғау. Бөлшектер және пайыздар

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Дұрыс және бұрыс бөлшектер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.1.5 пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін түсіну;

Сабақтың мақсаты

  • пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін түсінеді, тапсырма орындайды;

  • дұрыс, бұрыс бөлшектерді ажыратады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру



3 мин<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ