Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Бөлшектердің қосылыстары. Ажырайтын және ажырамайтын біріктірулер
Материал туралы қысқаша түсінік
Материал шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
19 Қараша 2018
1687
9 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
ҚОСЫМША 1
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Техникалық сәулет құрылыс және ақпараттық графика элементтері.Бөлімше: Бөлшектердің қосылыстары. Құрастыру сызбасы. | Мектеп: №116 жом | |
Күні: | Оқытушының аты-жөні:Адаева Лаззат Танирбергеновна | |
СЫНЫП: 9 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: | Бөлшектердің қосылыстары. Ажырайтын және ажырамайтын біріктірулер. | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | 9.6.2.1. Ажырайтын (бұранда) және ажырамайтын біріктірулерді және оны кескіндеуді білу. | |
Сабақтың мақсаттары | ||
Бағалау критерийлері: | ||
Тілдік мақсаттар: | Негізгі терминдер: | |
Талқылауға берілген сұрақтар: - Бөлшектердің қосылыстары қандай болады? -Ажырайтын біріктірулерге қандай біріктірулер жатады? -Ажырымайтын және ажырайтын біріктірулер айырмашылығы неде? | ||
Құндылықтарды дарыту | ||
Пәнаралық байланыстар | Көркем еңбек, Физика, Орыс тілі, Ағылшын тілі, Информатика. | |
Алдыңғы білім | ||
Сабақтың барысы | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз) | Ресурстар |
Басы 2мин 3мин | Бұрандама,бұрама,пісірмелі және тойтару біріктірулер кескіндері | |
ОртасыЖаңа білім 3 мин 5 мин 5- мин 10 мин 5мин 2- мин | Білу және түсіну.«Ой қозғау» тәсілі арқылы бейнеролик ұсынылады. https:// youtu.be/XNr401xaRMw Тетіктерді, олардың құрамына енетін және біріктірілетін элементтерді бүлдіріп алмай,бірнеше рет бөлшектеу мен қайта жинау мүмкін болатын біріктіру ажырайтын біріктірулер дейміз.Бөлшектеуге мүмкін болмайтын және біріктірілген тетіктерді немесе оларды біріктіріп тұрған элементтері бүлдіріп алу нәтижесінде ғана ажырату мүмкін болатын біріктіру ажырамайтын біріктіру деп аталады. 1 –тапсырма. Жеке жұмыс Оқушылар оқулықты, интернет ресурстарын және қосымша оқулықты пайдаланып тапсырмалар орындайды 2-тапсырма. Жұптық жұмысҚұрастырмалы сызба Бұл жерде құрастыру үшін қиылған сызба жұмысы беріледі. Сызбаны құрастырып, Сызба жұмысын жұмыс дәптеріне орындайды.. 3-тапсырма. Топтық жұмыс Постер қорғау әдісі. Ажырайтын біріктірулердің түрлерін анықтау. 1 топ-болттық біріктірулер. 2 топ-шлицтік біріктірулер. 3 топ-тойтармалық біріктірулер. 4 топ-пісіріп біріктірулер.Жалпыға арналған тапсырма: Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып, өз түсінгендерін постерге түсіреді.Сергіту сәті. Оқушылар тұрып билейді | ноутбук https://youtu.be/AWnt9dmXIVo https://youtu.be/w-6yosOVgAU Үлестірмелі материалдар.Воротников И.А. Занимательная черчени Чукалин В.ГАхметжанов М.МСызу (оқулық) Сызба құралдары |
Соңы3 - мин Бағалау 2 мин | Ой қорыту БББ кестесі Кері байланыс . Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып жабыстырады. | Рефлексия парақтары Үлестірмелі материалдар Стикер ,маркер |
Қосымша ақпарат | ||
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік ережелеріАКТҚұндылықтар мен байланыс |
Қабілеті жоғары А-деңгейіндегі оқушылар-өз пікірін негіздеп, дәлелдеп айта алуы және күрделі сызбалардың орындалуынВ-деңгейіндегі оқушылар өз ойын айта алуымен тапсырманы көшіруінС-деңгейіндегі оқушылар берілген тапсырманы ғана орындауын | Қалыптасырушы бағалауБағалау критерийларыСмайликтер арқылы Мақтау мадақтау | |
РефлексияСабақ\оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім? | Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)1: 2:Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: 2:Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?1: 2: |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)