Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бөлу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
“Дені саудың – жаны сау” |
||||
Пәні: |
Математика |
||||
Күні: |
|
||||
Педагогтіңаты-жөні: |
|
||||
Сынып:2 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Жиынды элементтерінің саны бірдейбөліктергежәнетең бөліктергебөліктеу.Бөлу |
||||
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары |
2.4.1.1. Тең жиындардың бірігуін және жиыннан оның тең бөліктерін айырып алуды диаграмма арқылы көрнекі түрде кескіндеу. 2.5.2.4 көбейту және бөлу амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану |
||||
Сабақтың мақсаты |
Бөлу амалымен танысу |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыныңәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтыңбасы (3мин) |
Ұйымдастырукезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Лабиринт» ойыны |
Оқушылар сабаққа назар аударады. Кедергілерден өтеді |
|
Кедергілер доп |
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 13 мин |
Үй тапсырмасын тексеру № 9, 19-бет 6 * 3 = 18 6 + 6 + 6 = 18 «Таза тақта» әдісі Практикалық жұмыс «Жиынды элементтерінің саны бірдей бөліктерге және тең бөліктерге бөліктеу» 6 шаршыны 3 оқушыға теңдей етіп үлестір. Нұсқаулық бойынша орында.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Бөлу амалымен танысасың
1-тапсырма Топтық жұмыс «Қолданамын » әдісі Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлемін . 1-топ а) Ұзындығы 10 см кесінді 2 тең бөлікке бөлінген. Кесіндінің бір бөлігінің ұзындығы неге тең? 10 : 2 = 5см 2 – топ ә) 10 см кесінді бірнеше бөлікке бөлінген.Әр бөлігінің ұзындығы 2 см –ге тең. Кесінді неше бөлікке бөлінген? 10 : 2 = 5 (см) 3- топ Анықта Кесте тігетін жіптерді 4 қызға екі – екіден теңдей бөліп беру үшін неше жіп керек? 4 * 2 = 8 |
Көбейтінді құрады. Қосу амалын қолданып, мәнін табады
Неше оқушы шаршы алғанын анықтайды
Сабақтың мақсатын түсінеді Кесінді сызады .Бөлікке бөледі Кесіндінің бір бөлігінің ұзындығын анықтайды Кесінді сызады .Бөлікке бөледі Кесінді неше бөлікке бөлінгенін айтады Неше жіп қажет екенін анықтайды . |
Дескриптор: -көбейтінді құрып, қосу амалымен мәнін табады (1б) Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Дескриптор: -кесінді сызып,кесіндінің бір бөлігінің ұзындығын табады(1б) Дескриптор: -кесінді сызып,кесінді неше бөлікке бөлінгенін табады(1б) Дескриптор: -Неше жіп қажет екенін табады . (1б) |
Шаршы , Оқулық Оқулық №2(а), 21 –бет А3 Маркер Оқулық №2(ә), 21-бет А3 Маркер |
|
7 мин Сергіту сәті 2 минут |
Саралау тапсырмасы : Жеке жұмыс «Зертте » әдісі Санағыш таяқшаларын пайдаланып, бөлу амалының дұрыстығын тексер. ЕБҚ оқушыға тапсырма : Берілген заттарды екі-екіден сана.Қанша рет алдың? |
Санағыш таяқшаны қолданып ,бөлу амалының дұрыстығын тексереді. Берілген тапсырманы орындайды . |
Дескриптор: - бөлу амалының дұрыстығын тексереді (1б) Мадақтау Жарайсың!,! Жақсы! Талпын! «Басбармақ» арқылы |
Оқулық № 4, 21 бет Санағыш таяқша |
|
10 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Біліміңді қолдан» әдісі Б ірінші шаңғышы – 11сағ 10 мин Е кінші шаңғышы -? 13 минутқа ерте келді Ш:11 сағ 10 мин :13 мин = 10 сағ 57 мин Ж: Екінші шаңғышы мәреге 10 сағ 57 минутта келді |
Есептің шартын құрады . Өрнек құрастырады .Өрнектің мәнін табады Жауабын жазады |
Дескриптор: - есептің қысқаша шартын жазады(1б) (сызбасын сызады) -шешу амал таңбасын таңдайды(1б) -өрнек құрады(1б) -өрнектің мәнін дұрыс табады(1б) -жауабын жазады(1б) |
Оқулық № 5, 21 бет Дәптер қаламсап |
|
Сабақтың соң 2мин Рефлексия 3 мин |
Кері байланыс Бірдей қосылғыштардың қосындысын қандай амалмен алмастыруға болады? Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті деген не?
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |