МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Жиынды элементттерді санын бөлу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2023
193
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім

Дені саудың – жаны сау”

Пәні:

Математика

Күні:


Педагогтіңаты-жөні:


Сынып:2

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жиынды элементтерінің саны бірдейбөліктергежәнетең бөліктергебөліктеу.Бөлу

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

2.4.1.1. Тең жиындардың бірігуін және жиыннан оның тең бөліктерін айырып алуды диаграмма арқылы көрнекі түрде кескіндеу.

2.5.2.4 көбейту және бөлу амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану

Сабақтың мақсаты

Бөлу амалымен танысу

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтыңбасы

(3мин)

Ұйымдастырукезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Лабиринт» ойыны

Оқушылар сабаққа назар аударады.

Кедергілерден өтеді




Кедергілер

доп

Сабақтың ортасы

(5 мин)


















13 мин

Үй тапсырмасын тексеру

9, 19-бет

6 * 3 = 18

6 + 6 + 6 = 18


«Таза тақта» әдісі

Практикалық жұмыс

«Жиынды элементтерінің саны бірдей бөліктерге және тең бөліктерге бөліктеу»

6 шаршыны 3 оқушыға теңдей етіп үлестір.

Нұсқаулық бойынша орында.


Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Бөлу амалымен танысасың


1-тапсырма

Топтық жұмыс

«Қолданамын » әдісі

Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлемін .

1-топ а)

Ұзындығы 10 см кесінді 2 тең бөлікке бөлінген.

Кесіндінің бір бөлігінің ұзындығы неге тең?

10 : 2 = 5см

2 – топ ә)

10 см кесінді бірнеше бөлікке бөлінген.Әр бөлігінің ұзындығы 2 см –ге тең.

Кесінді неше бөлікке бөлінген?

10 : 2 = 5 (см)

3- топ Анықта

Кесте тігетін жіптерді 4 қызға екі – екіден теңдей бөліп беру үшін неше жіп керек?

4 * 2 = 8

Көбейтінді құрады.

Қосу амалын қолданып, мәнін табады



Неше оқушы шаршы алғанын анықтайды






Сабақтың мақсатын түсінеді









Кесінді сызады .Бөлікке бөледі

Кесіндінің бір бөлігінің ұзындығын анықтайды




Кесінді сызады .Бөлікке бөледі

Кесінді неше бөлікке бөлінгенін айтады




Неше жіп қажет екенін анықтайды .


Дескриптор:

-көбейтінді құрып, қосу амалымен мәнін табады (1б)



Мадақтау

Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!












Дескриптор:

-кесінді сызып,кесіндінің бір бөлігінің ұзындығын табады(1б)






Дескриптор:

-кесінді сызып,кесінді неше бөлікке бөлінгенін табады(1б)





Дескриптор:

-Неше жіп қажет екенін табады . (1б)









Шаршы

,

Оқулық










Оқулық

2(а), 21 –бет

А3

Маркер







Оқулық

2(ә), 21-бет

А3

Маркер




7 мин








Сергіту сәті

2 минут

Саралау тапсырмасы :

Жеке жұмыс

«Зертте » әдісі

Санағыш таяқшаларын пайдаланып, бөлу амалының дұрыстығын тексер.

ЕБҚ оқушыға тапсырма :

Берілген заттарды екі-екіден сана.Қанша рет алдың?


Санағыш таяқшаны қолданып ,бөлу амалының дұрыстығын тексереді.


Берілген тапсырманы орындайды .

Дескриптор:

- бөлу амалының дұрыстығын тексереді (1б)

Мадақтау

Жарайсың!,!

Жақсы!

Талпын!

«Басбармақ» арқылы

Оқулық

4, 21 бет


Санағыш таяқша






10 мин






3 – тапсырма

Жеке жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

БПрямая соединительная линия 2 Прямая со стрелкой 1 ірінші шаңғышы – 11сағ 10 мин

ЕПрямая соединительная линия 1 кінші шаңғышы -? 13 минутқа ерте келді

Ш:11 сағ 10 мин :13 мин =

10 сағ 57 мин

Ж: Екінші шаңғышы мәреге 10 сағ 57 минутта келді


Есептің шартын құрады .

Өрнек құрастырады .Өрнектің мәнін табады

Жауабын жазады

Дескриптор:

- есептің қысқаша шартын жазады(1б)

(сызбасын сызады)

-шешу амал таңбасын таңдайды(1б)

-өрнек құрады(1б)

-өрнектің мәнін дұрыс табады(1б)

-жауабын жазады(1б)

Оқулық

5, 21 бет

Дәптер

қаламсап



Сабақтың соң 2мин









Рефлексия

3 мин

Кері байланыс

Бірдей қосылғыштардың қосындысын қандай амалмен алмастыруға болады?

Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті деген не?

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!