Бекітемін:
О.М:_________Қондыбаева А.Т.
«Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары
Мектеп:«Шоғы Мұңалұлы атындағы №5 жалпы білім беретін мектеп» КММ
Мерзімі: 26.11.2021 ж
Сыныбы: 5 «В» Оқушы саны: 23
Тақырып: Болу – болып көріну емес
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: жауапкершілік, адалдық, ізгілік
|
Сабақ мақсаты: Оқушыларға адамның ойы, сөзі, ісі бірлікте болуы керектігін түсіндіре отырып, Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: оқушыларға уәдеге берік болудың мәнін ұғындыра отырып, жауапкершілік қасиеті туралы түсінік беру; 2. Дамытушылық: оқушылардың ойының, сөзінің, іс-әрекетінің таза және бір болуын түсіндіру арқылы адалдық қасиетін арттыру; 3. Тәрбиелік: оқушыларды ізгілікке тәрбиелеу. |
Ресурстар:(құрал дар, мәлiметтер, оқулықтар, интерактивный тақта т.б |
|
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңi. 5Т ережесін еске түсіру Тәртіп Талап Тыныштық Тазалық Татулық Топқа бөлу: топтың түсіне байланысты жүрекшелер арқылы 4 топқа бөлу. «Татулық», «Мейірімділік», «Қамқорлық», «Жауапкершілік» Жағымды көңіл-күйге ену. (баяу әуен). «Ойша су асты патшалығына саяхат жасау» Ойша суасты патшалығына саяхат жасау. (Оқушыларды түзу отырып, қолдарын тізесіне қойсын, аяқты айқастыруға болмайды. Жайлы, баяу музыканы қою). Мұғалім: Көздеріңді жұмып, бірнеше рет демалып, дем шығарыңыздар. Денені бос ұстаңдар. Біз теңіз жағалауында жүрміз деп ойлаңыз. Теңіз толқындары мен шағалалардың баяу дауыстарын естіп тұрсыз ба? Жалаң аяқ астында жұп-жұмсақ құмды сезесіз бе, теңіз үстінде алыстан бір қара нүктені байқадыңыз, ол не екен? ... ол дельфин, дельфин жүзіп сізді теңіз түбіне саяхатқа алып бару үшін келіп тұр. Жайлап оның арқасына отырып алыңыз да саяхатқа шығыңыз. Теңіз түбіне сүңгіп кеткен дельфин досыңыз сізге бар ыңғайды жасап келеді. Мөп-мөлдір суастында сіз өмірі көрмеген түрлі-түсті өсімдіктер мен балықтың бірнеше түріне тап болдыңыз. Алдыңызда үлкен балықтар өтіп жатыр, ал анау алыстағы Сегіз аяқ болады. Керемет, неткен тыныштық пен сұлулық десеңізші... Кәдімгі көк экрандағыдай көрініс. Осы жағдайда сәл бола тұрыңыз. (мұғалім бірнеше секунд үнсіз тұрады). Ал енді жоғарыдағы өз әлемімізге қайту үшін дайындалыңыздар. Жан-жағыңызға мұқият қарап алыңыз. Неткен тыныштық, неткен сұлулық, осы тыныштықтың сізге қалай әсер ететіндігін есте сақтаңыз. Дельфин жер бетіне қайтпақшы, сіз жағалауға келдіңіз. Дельфиннен түсіп, оны маңдайынан сипап, саяхат үшін оған ризашылығыңызды білдіріңіз. Бөлмеге келіп, өз орныңызға да жеттіңіз. Бірнеше секундтан соң көзіңізді ашасыз, бірақ осы тыныштық сезіміңізді сақтап қалуға тырысыңыз. |
Түрлі түсті жүрекшелер |
|
2. Үй тапсырмасын тексеру. Әбен Нұрманов «Уәде туралы» мәтіні Үй тапсырмасын қалам арқылы анықтап сұрау
Сұрақтар:
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Мәтін бойынша түсінік айтуға оқушылардың жеке қаламдары
|
|
3.Дәйексөз. Адамды айтқан сөзінен емес, істеген ісінен таниды Халық нақылы
|
Оқушылар дәйек сөзді қайталап, өз ойымен бөліседі.
Дәйексөзді табу мақсатында
табиғат туралы сурет |
|
4. Әңгімелеу. Мұғалім сыйы. Барлығымыз бейнероликке назар аударайық. «Етікші» Сұрақтар:
|
Бейнеролик |
|
5.Шығармашылық жұмыс: Топтық жұмыс:
«Жағдаятты шеш»
І-топ: Айгүл мен Гаухар екеуі дос.
Бір күні қоңырау кезінде
ІІ-топ: Үйде ешкім жоқ. Сіз жаңа сатып алған волейбол добымен ойнап жүріп, қымбат құмыраны сындырып алдыңыз… Ата - анаңыздың реакциясын көз алдыңызға елестетіңіз. Қандай жағдай болуы мүмкін. Ата - анаңыз не дер еді? Сіз олардың орнында болсаңыз не дер едіңіз?
ІІІ топ:
Арман мен Асан көрші. Бір күні Асан Арманның
велосипедін тебуге сұрады.
IV топ: Сен досың Әсетке жексенбі күні отын жаруға көмектесемін деп уәде бердің. Сол күні сен Әсетке баруды ұмытып кеттің. Сенің әрекетің қандай?
Тапсырма:
Жұптық жұмыс: Мақал-мәтелдердің жалғасын табу.
|
Шығармашылық жұмысқа берілген тапсырманы орындайды.
Интерактивті
тақта |
|
6 .Топпен ән айту. «Мен қазақпын»
Қазақ болып тумағанда нетер
ем?
Қазақ болып тумағанда нетер
ем
Мен қазақпын
Қазақ болып тумағанда нетер ем?
Қазақ болып тумағанда нетер ем? Қайырмасы |
Ән тексті жазылған қағаздар |
|
7.Үй тапсырмасы.
№49-бет. Құрманбай Толыбаев «Отты жүрек» мәтінін оқып келу. Кері байланыс. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерін айтады және өздерінің шығармашылық тапсырмаларына арнап уәде беріп, жабыстырады |
Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазып алады. |
|
8. Соңғы тыныштық сәтi. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған жақсы әсерлерімізді бойымызда сақтаймыз! |
Оқушылар сабақтан алған әсерімен бөліседі. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Болу – болып көріну емес
Болу – болып көріну емес
Бекітемін:
О.М:_________Қондыбаева А.Т.
«Өзiн-өзi тану» сабағының жоспары
Мектеп:«Шоғы Мұңалұлы атындағы №5 жалпы білім беретін мектеп» КММ
Мерзімі: 26.11.2021 ж
Сыныбы: 5 «В» Оқушы саны: 23
Тақырып: Болу – болып көріну емес
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттер: жауапкершілік, адалдық, ізгілік
|
Сабақ мақсаты: Оқушыларға адамның ойы, сөзі, ісі бірлікте болуы керектігін түсіндіре отырып, Дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: оқушыларға уәдеге берік болудың мәнін ұғындыра отырып, жауапкершілік қасиеті туралы түсінік беру; 2. Дамытушылық: оқушылардың ойының, сөзінің, іс-әрекетінің таза және бір болуын түсіндіру арқылы адалдық қасиетін арттыру; 3. Тәрбиелік: оқушыларды ізгілікке тәрбиелеу. |
Ресурстар:(құрал дар, мәлiметтер, оқулықтар, интерактивный тақта т.б |
|
Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңi. 5Т ережесін еске түсіру Тәртіп Талап Тыныштық Тазалық Татулық Топқа бөлу: топтың түсіне байланысты жүрекшелер арқылы 4 топқа бөлу. «Татулық», «Мейірімділік», «Қамқорлық», «Жауапкершілік» Жағымды көңіл-күйге ену. (баяу әуен). «Ойша су асты патшалығына саяхат жасау» Ойша суасты патшалығына саяхат жасау. (Оқушыларды түзу отырып, қолдарын тізесіне қойсын, аяқты айқастыруға болмайды. Жайлы, баяу музыканы қою). Мұғалім: Көздеріңді жұмып, бірнеше рет демалып, дем шығарыңыздар. Денені бос ұстаңдар. Біз теңіз жағалауында жүрміз деп ойлаңыз. Теңіз толқындары мен шағалалардың баяу дауыстарын естіп тұрсыз ба? Жалаң аяқ астында жұп-жұмсақ құмды сезесіз бе, теңіз үстінде алыстан бір қара нүктені байқадыңыз, ол не екен? ... ол дельфин, дельфин жүзіп сізді теңіз түбіне саяхатқа алып бару үшін келіп тұр. Жайлап оның арқасына отырып алыңыз да саяхатқа шығыңыз. Теңіз түбіне сүңгіп кеткен дельфин досыңыз сізге бар ыңғайды жасап келеді. Мөп-мөлдір суастында сіз өмірі көрмеген түрлі-түсті өсімдіктер мен балықтың бірнеше түріне тап болдыңыз. Алдыңызда үлкен балықтар өтіп жатыр, ал анау алыстағы Сегіз аяқ болады. Керемет, неткен тыныштық пен сұлулық десеңізші... Кәдімгі көк экрандағыдай көрініс. Осы жағдайда сәл бола тұрыңыз. (мұғалім бірнеше секунд үнсіз тұрады). Ал енді жоғарыдағы өз әлемімізге қайту үшін дайындалыңыздар. Жан-жағыңызға мұқият қарап алыңыз. Неткен тыныштық, неткен сұлулық, осы тыныштықтың сізге қалай әсер ететіндігін есте сақтаңыз. Дельфин жер бетіне қайтпақшы, сіз жағалауға келдіңіз. Дельфиннен түсіп, оны маңдайынан сипап, саяхат үшін оған ризашылығыңызды білдіріңіз. Бөлмеге келіп, өз орныңызға да жеттіңіз. Бірнеше секундтан соң көзіңізді ашасыз, бірақ осы тыныштық сезіміңізді сақтап қалуға тырысыңыз. |
Түрлі түсті жүрекшелер |
|
2. Үй тапсырмасын тексеру. Әбен Нұрманов «Уәде туралы» мәтіні Үй тапсырмасын қалам арқылы анықтап сұрау
Сұрақтар:
|
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Мәтін бойынша түсінік айтуға оқушылардың жеке қаламдары
|
|
3.Дәйексөз. Адамды айтқан сөзінен емес, істеген ісінен таниды Халық нақылы
|
Оқушылар дәйек сөзді қайталап, өз ойымен бөліседі.
Дәйексөзді табу мақсатында
табиғат туралы сурет |
|
4. Әңгімелеу. Мұғалім сыйы. Барлығымыз бейнероликке назар аударайық. «Етікші» Сұрақтар:
|
Бейнеролик |
|
5.Шығармашылық жұмыс: Топтық жұмыс:
«Жағдаятты шеш»
І-топ: Айгүл мен Гаухар екеуі дос.
Бір күні қоңырау кезінде
ІІ-топ: Үйде ешкім жоқ. Сіз жаңа сатып алған волейбол добымен ойнап жүріп, қымбат құмыраны сындырып алдыңыз… Ата - анаңыздың реакциясын көз алдыңызға елестетіңіз. Қандай жағдай болуы мүмкін. Ата - анаңыз не дер еді? Сіз олардың орнында болсаңыз не дер едіңіз?
ІІІ топ:
Арман мен Асан көрші. Бір күні Асан Арманның
велосипедін тебуге сұрады.
IV топ: Сен досың Әсетке жексенбі күні отын жаруға көмектесемін деп уәде бердің. Сол күні сен Әсетке баруды ұмытып кеттің. Сенің әрекетің қандай?
Тапсырма:
Жұптық жұмыс: Мақал-мәтелдердің жалғасын табу.
|
Шығармашылық жұмысқа берілген тапсырманы орындайды.
Интерактивті
тақта |
|
6 .Топпен ән айту. «Мен қазақпын»
Қазақ болып тумағанда нетер
ем?
Қазақ болып тумағанда нетер
ем
Мен қазақпын
Қазақ болып тумағанда нетер ем?
Қазақ болып тумағанда нетер ем? Қайырмасы |
Ән тексті жазылған қағаздар |
|
7.Үй тапсырмасы.
№49-бет. Құрманбай Толыбаев «Отты жүрек» мәтінін оқып келу. Кері байланыс. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерін айтады және өздерінің шығармашылық тапсырмаларына арнап уәде беріп, жабыстырады |
Үйге берілген тапсырманы күнделікке жазып алады. |
|
8. Соңғы тыныштық сәтi. Оқушылар бүгінгі сабақтан алған жақсы әсерлерімізді бойымызда сақтаймыз! |
Оқушылар сабақтан алған әсерімен бөліседі. |
шағым қалдыра аласыз













