Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру

Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
8-тапсырма
Белгі орнына тиісті санды
қой
7*3=7+7+7=21 21:3=7
21:7=3
9*2=9+9=18 18:2=9
18:9=2
Жаңа
тақырып.
Жеке
жұмыс
1-тапсырма
Сурет бойынша бөлінді
құр.Мәнін есепте.
А)15:5=3
15:3=5
4:2=2
6:3=2
10:5=2
12:6=2
14:7=2
16:4=4
24:6=4
36:9=4
Бөліндінің мәнін азайтумен
есептеп шығар
4-2-2=0 10-5-5=0 14-7-7=0
24-6-6-6=0
6-3-3=0 12-6-6=0
16-4-4-4=0
36-9-9-9-9=0
2-тапсырма
Әр суретке сәйкес бөлінді құр
және жаз
12:3=4
15:3=5
8:4=2
12:4=3
ЕБҚ
Есепте
8:2=
16:4=
15:3=
12:6=
3-тапсырма
Теңдікті оқы: 8:4=2. Бөлу
амалының компоненттерін ата
8-бөлінгіш, 4-бөлгіш, 2-
бөліндінің мәні
А)8:2=4
8-2-2-2-2=0
2*4=8
2+2+2+2=8
ФС
тапсырмасы
4-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Есепті оқып, оны
шығар
Бала-18
Әр топта-6
баладан
Топ-?
18:6=3
Жауабы: Мұғалім балаларды 3
топқа бөлді.

ЕҚБ
5-тапсырма
Берілген өрнектерден тура
теңдіктер құр
4*2=8
8:4=2
4*2=24-16
11-9=2
8:4=11-9
24-16=8
6-тапсырма
Есепті
шығар
1-ауыл-15
бала
2-ауыл-18
бала
Шығып қалды-12
бала
Жалғастырды-?
Бала
(15+18)-12=33-12=21
Жауабы: Жарысты 21 бала
жалғастырды.
Шығармашылық
жұмыс
«ZipGrade» платформасы
арқылы жүзеге асады.
8-тапсырма
Тапсырманы
орында
9бірл +6бірл =
15бірл
2онд+3онд=5онд
6онд+1онд=7онд
4онд+5онд=9онд
29+36=65
65-36=29
69+16=85
85-16=69
49+56=105
105-56=49
Үй
тапсырмасы
7-тапсырма
Белгі орнына тиісті санды
қой
А)
24-6-6-6-6=0
24:6=4
4*6=24
24:4=6
Ә)
35-7-7-7-7-7=0
35:7=5
5*7=35
35:5=7
Кері
байланыс

|
Бір-бірімен
амандасады
Үй тапсырмасын
орындайды
Суретке қарап бөлінді
құрады.
Бөлуді азайтумен
алмастырады
Тапсырмалар
ды
орындайды
Жеке жұмыс
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Есепті
шығарады
Демалыс жаттығуын
жасайды
Өрнектерден тура теңдіктер
құрастырады
Есепті
шығарады
Тест түрінде белгілеп
шығармашы
лық тапсырма
орындайды
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтау мен мадақтау арқылы
бағалап отыру
Дескриптор:
Белгі орнына тиісті санды
қояды-1б
ҚБ:
«Асық жинау»
әдісі

Дескриптор.
Сурет бойынша бөлінді
құрады,мәнін
есептейді-1б
Бөліндінің мәнін азайтумен
есептеп шығарады-1б
Дескриптор:
Әр суретке сәйкес бөлінді
құрады-1б құраған бөліндісін
жазады-1б
Өте
жақсы!

Дескриптор:
Бөлу амалының компоненттерін
біледі-1б

Дескриптор:
Есепті оқып, оны
шығарады-1б
Керемет!
Дескриптор.
Берілген өрнектерден тура
теңдіктер құрады-1б

Дескриптор:
Есепті
шығарады-1б
Дескриптор:
Шығармашылық тапсырма
орындайды-1б

Дескриптор:
Белгі орнына тиісті санды
қояды.

«Білім желкені»
әдісі
|
Заттар
Жұмыс
дәптері
Жұмыс
дәптері
Оқулық
Санағыш
таяқшалар
Жұмыс
дәптері

Оқулық
Қимылдар
Жұмыс
дәптері
Тест
парақшалары
Оқулық
.
Кері байланыс
тақтасы
|