Бөлу амалының компоненттері арасындағы өзара байланыс

Тақырып бойынша 16 материал табылды

Бөлу амалының компоненттері арасындағы өзара байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
2.1.2.2. Көбейту және бөлу өзара кері амалдарекенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

Алмалы ОМ

Пәні:

Математика

Бөлім:

Көбейту және бөлу. Есептер

Педагогтің аты-жөні:

Жабайханова Б.М.

Күні:

29.01.2025 ж

Сынып:

2 «А»


Сабақтың тақырыбы:

76 сабақ. Бөлу амалының компоненттері арасындағы өзара байланыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.2.2. Көбейту және бөлу өзара кері амалдарекенін түсіну, көбейту және бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты

анықтау.

Сабақтың мақсаты

Бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты

анықтау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут








Өткенді пысықтау

5 минут















Сабақ

тың ортасы

20 минут





































Сергіту сәті

2 минут


































Сабақты қорыту

8минут




















Кері байланыс

5 минут



Психологиялық ахуал қалыптастыру


Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

8-тапсырма

Белгі орнына тиісті санды қой

7*3=7+7+7=21 21:3=7 21:7=3

9*2=9+9=18 18:2=9 18:9=2



Жаңа тақырып.

Жеке жұмыс

1-тапсырма

Сурет бойынша бөлінді құр.Мәнін есепте.

А)15:5=3 15:3=5

4:2=2 6:3=2

10:5=2 12:6=2

14:7=2 16:4=4

24:6=4 36:9=4


Бөліндінің мәнін азайтумен есептеп шығар

4-2-2=0 10-5-5=0 14-7-7=0 24-6-6-6=0

6-3-3=0 12-6-6=0 16-4-4-4=0

36-9-9-9-9=0


2-тапсырма


Әр суретке сәйкес бөлінді құр және жаз

12:3=4

15:3=5

8:4=2

12:4=3


ЕБҚ

Есепте

8:2= 16:4=

15:3= 12:6=


3-тапсырма

Теңдікті оқы: 8:4=2. Бөлу амалының компоненттерін ата


8-бөлінгіш, 4-бөлгіш, 2- бөліндінің мәні

А)8:2=4

8-2-2-2-2=0

2*4=8

2+2+2+2=8


ФС тапсырмасы

4-тапсырма


Жұптық жұмыс

Есепті оқып, оны шығар

Бала-18

Әр топта-6 баладан

Топ-?

18:6=3

Жауабы: Мұғалім балаларды 3 топқа бөлді.






ЕҚБ

5-тапсырма

Берілген өрнектерден тура теңдіктер құр

4*2=8

8:4=2 4*2=24-16

11-9=2 8:4=11-9

24-16=8


6-тапсырма

Есепті шығар

1-ауыл-15 бала

2-ауыл-18 бала

Шығып қалды-12 бала

Жалғастырды-? Бала

(15+18)-12=33-12=21

Жауабы: Жарысты 21 бала жалғастырды.


Шығармашылық жұмыс

«ZipGrade» платформасы арқылы жүзеге асады.

8-тапсырма

Тапсырманы орында

9бірл +6бірл = 15бірл

2онд+3онд=5онд

6онд+1онд=7онд

4онд+5онд=9онд

29+36=65 65-36=29

69+16=85 85-16=69

49+56=105 105-56=49



Үй тапсырмасы

7-тапсырма

Белгі орнына тиісті санды қой

А) 24-6-6-6-6=0 24:6=4

4*6=24 24:4=6

Ә) 35-7-7-7-7-7=0 35:7=5

5*7=35 35:5=7



Кері байланыс







Бір-бірімен амандасады







Үй тапсырмасын орындайды









Суретке қарап бөлінді құрады.

Бөлуді азайтумен алмастырады








Тапсырмалар

ды орындайды





Жеке жұмыс жасайды








Тапсырманы орындайды









Есепті шығарады








Демалыс жаттығуын жасайды






Өрнектерден тура теңдіктер құрастырады









Есепті шығарады








Тест түрінде белгілеп шығармашы

лық тапсырма орындайды










Үй тапсырмасын алады












Кері байланыс жасайды



Мақтау мен мадақтау арқылы бағалап отыру







Дескриптор:

Белгі орнына тиісті санды қояды-1б


ҚБ:

«Асық жинау» әдісі


Дескриптор.

Сурет бойынша бөлінді құрады,мәнін есептейді-1б

Бөліндінің мәнін азайтумен есептеп шығарады-1б





Дескриптор:

Әр суретке сәйкес бөлінді құрады-1б құраған бөліндісін жазады-1б




Өте жақсы!




Дескриптор:

Бөлу амалының компоненттерін біледі-1б




Дескриптор:

Есепті оқып, оны шығарады-1б







Керемет!







Дескриптор.

Берілген өрнектерден тура теңдіктер құрады-1б




Дескриптор:

Есепті шығарады-1б







Дескриптор:

Шығармашылық тапсырма орындайды-1б






Дескриптор:

Белгі орнына тиісті санды қояды.









«Білім желкені» әдісі









Заттар









Жұмыс дәптері










Жұмыс дәптері




Оқулық













Санағыш таяқшалар






Жұмыс дәптері








Оқулық








Қимылдар








Жұмыс дәптері

















Тест парақшалары











Оқулық







.








Кері байланыс тақтасы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2025
170
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі