Ұйымдастыру кезеңі (1
мин)
Қызығушылықты
ояту (5 мин)
|
Психологиялық
дайындық
Шырылдады
қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Жаңа білім алуға,
Алға қадам бастаймыз.
-мұғалім: «Қазақстанның болашағы, білімді ұрпақтың қолында» деген
елбасымыз Н.Ә.Назарбаев
— Ендеше білімді ұрпағы кімдер
— «Біздер»(оқушылар хормен айтады)
— Білімімізді көрсетуге дайынбыз ба?(хормен «Дайынбыз»)
— Көңіл-күйіміз қандай( ке-ре-мет)
-Онда сабағымызды бастаймыз
|
Оқушылар шеңберде
жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік
тілейді.
|
Мағынаны
тану
(20
мин)
|
Көбейту мен бөлу туралы
білімдерін пысықтау мақсатында «Көбейту және бөлу» ойынын
ойнатамын
Біздің бүгінгі өтетін
тақырыбымыз «Жазбаша көбейту мен бөлу.
43*2 және 86/2»
Тақтаға ауызша көбейту мен
бөлу тәсілдерін айта отырып жазғызамын
Жазбаша көбейту мен бөлудің
қадамдарын жазып отырып түсіндіремін.
Оқулықпен
жұмыс.
-
тапсырма
Оқушылардың жаңа білімді
түсіну деңгейлерін анықтау мақсатында №1 есепке «Шар алмасу» ойынын
ойнатамын.
2-тапсырма.
Есепті әр түрлі тәсілмен
шығартамын.
2 өшіргіш 82 теңге тұрады.
Осындай 4 өшіргіш қанша тұрады?
3-тапсырма.Топтық
жұмыс.
Әр топқа осыған ұқсас есеп
құрастыртамын
4-Тапсырма №3
есепті оқытып,
шығартамын.
5-тапсырма. Математикалық
диктант
1 дм жартысы неше
см
1м- дің оннан бір бөлігі неше
см
20 см
ширегі
Бестен бір бөліктің ұзындығы 6
см болса, жолақшаның ұзындығы қанша?
6-тапсырма «Конверттегі
тапсырма»
7-тапсырма Шығармашылық
тапсырма
№ 4 есепті 3 топтан 3 оқушы
шығарып тақтада орындатам
7-тапсырма «Кім
жылдам?» ойынын
ойнатамын.5-есепті
шығартамын
|
Оқушылар сандар жазылған
карточкалардағы сандарға байланысты көбейту мен бөлуді
пысықтайды.
Тақтаға 2 оқушы кезек- шығып,
ауызша көбейту мен бөлуге мысал орындайды.
Оқушылар тақтадағы мысалдарды
шығарады.
Әр топқа көбейту мен бөлуге
берілген мысалдар жазылған шарлар беріледі. Әр топтан бір оқушы
шығып, берілген мысалды шығарады да, өз тобындағы келесі оқушыға
береді.
Оқушылардың біреуі тақтаға
шартын, сұрағын шешуін, жауабын жазып
шығарады.
Әр топ осыған ұқсас есепті
ауызша шығарады.
Оқушылар бос орындарды
толтырады
3- есепті оқушылар талдай
отырып шығарады.
3 топтан 3 оқушы шығып
амалдардың орындалу ретіне берілген есептерді тақтада
орындайды.
|