Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстан және «Ұлы Жібек жолы» Мектеп: «№16 ЖОББМ» КММ
Дүкенбай Досжан «Жібек Жолы» Мұғалімнің аты – жөні: Темиржанова А.Н.
Күні: 31.01.2024ж. Қатысқандар:
Сынып: 6 «А», «Б» Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Боран жолы
Оқу мақсаттары: 6.Т5 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6.Ж3.Жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу
Сабақ мақсаттары Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба – кестелер жасау.
Тірек сөздер негізінде тақырыпқа сай сөйлем құрастыру.
Бағалау критерийлері Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба – кестелер жасайды.
Мәтіннің мазмұндағы қажетті сөздерді тіркестіріп, тақырыпқа сай сөйлем құрастырады.
Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну , қолдану, жоғары деңгей (бағалау)
Тілдік мақсат Пәнге қатысты сөздік қор мен сөз тіркестері: белдеу, ынтымақтастық, ық
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қазақстан және «Ұлы
Жібек жолы»Мектеп:«№16 ЖОББМ»
КММ
Дүкенбай Досжан
«Жібек Жолы»Мұғалімнің аты –
жөні:Темиржанова
А.Н.
Күні:31.01.2024ж.Қатысқандар:
Сынып:6 «А»,
«Б»Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы
Боран
жолы
Оқу
мақсаттары:
6.Т5 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін
тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6.Ж3.Жазба жұмыстарында теңеу,
эпитет сөздерін қолданып
жазу
Сабақ
мақсаттары
Мәліметтерді жинақтай
отырып, тақырып бойынша постер, сызба – кестелер
жасау.
Тірек
сөздер негізінде тақырыпқа сай сөйлем
құрастыру.
Бағалау
критерийлері
Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша
постер, сызба – кестелер
жасайды. Мәтіннің мазмұндағы қажетті сөздерді
тіркестіріп, тақырыпқа сай сөйлем
құрастырады.
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу, түсіну , қолдану, жоғары
деңгей (бағалау)
Тілдік
мақсат
Пәнге қатысты сөздік қор мен сөз
тіркестері:белдеу, ынтымақтастық, ықпалдастық, асу,
тарту ету,
созыл.
Құндылықтарға
баулу
Өз елінің тарихын білу,
құрметтеуөз мәдениеті мен тіліне, өнеріне деген
сүйіспеншілігін
ояту.
Пәнаралық
байланыс
Тарих,
география
АКТ қолдану
дағдылары
Интербелсенді тақтада
видеоролик көрсету
Тақырып бойынша алдыңғы
білім
Рухани жаңғыру туралы
ақпараттарды біледі
Сабақтың жоспарларған
кезеңдері
Педагогтің
іс-әрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
10
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
Психологиялық
ахуал қалыптастыру.
«Жүректен
жүрекке»тренингі: оқушылар жүрек
қағаздарын бір-біріне беріп, жылы лебіздерін
айтады.
Сынып реттілігін
қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу. Оқу
құралдарын байқау.
Өткенді қайталау. Өткен
тақырыпта өткен мәліметтерді қайталап, еске
түсіру.
Қызығушылық
ояту.Оқушылардың жаңа сабаққа деген
қызығушылығын ояту мақсатында«Ой
шақыру»әдісін пайдаланып,
интерактивті тақтадан «Боран жолы» жобасы туралы бейнеролик
көрсетіледі.
"Мен саған, сен маған"
әдісі.Әр қатарға ой шақыру сұрақтары
қойылады:
1-топ. Ұлы Жібек жолы бойында
қандай тауарлар сатылды?
2-топ Ұлы Жібек жолы бойында
қандай маталар сатылды?
3-топ Ұлы Жібек жолында қандай
әшекейлер сатылды?
4-топ Ұлы Жібек жолы бойында
тауардан басқа не дамыды?
5-топ Ұлы Жібек жолы бойында
елдер арасында не дамыды.
Сөздікпен
жұмыс.Мұғалім интербелсенді тақтадан
тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады.
Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады,сөздік дәптермен жұмыс
жасатады.
1-тапсырма 107 бет. Мәтінді
тыңдай отырып,автордың идеясын болжам жасаңдар.Автор не айтқысы
келді?
Мәтінмен жұмыс. Берілген
мәтінді оқыңыз. Мәтін бойынша кестені
толтырыңыз.
F
Тақырыбы
I
Қысқаша
мазмұны
L
Сұрақ
A
Негізгі
идеясы
Дескриптор:
-берілген мәтінді тыңдайды,оқиды,болжам
жасайды.
-мәтін бойынша кестені
толтырады.
2-тапсырма.Сұрақтарға жауап беріңдер.Ойларыңды әсерлі
жеткізіңдер.107бет
4-тапсырма
Түсіндірме сөздік пен мұғалімнің көмегіне сүйеніп,сөз тіркестері
мен сөздердің мәнін
ашады.108бет
5-тапсырма.Мәтінде
аталған зергерлік бұйымдардың бірінің суретін
салады.
Дескриптор:
-сөйлемдерді дұрыс құрастырып,
жазады.
-тақырып бойынша меңгерген жаңа
сөздерді қолданады.
Кері байланыс.БББ
кестесін толтырады.
Үйге берілген
тапсырманы белгілеп,жазады.
ҚБ:«Жұлдызшалар»
ҚБ
жұлдызша
ҚБауызша жүзеге асады. Мысалы:
«Жарайсың!», «Табысқа жетуге тырыстың», «Керемет»
т.б.
Қалыптастырушы
бағалау.Бас бармақ арқылы
бағалау.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз