Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан және «Ұлы Жібек жолы» Мектеп: «№16 ЖОББМ» КММ

    Дүкенбай Досжан «Жібек Жолы» Мұғалімнің аты – жөні: Темиржанова А.Н.

    Күні: 31.01.2024ж. Қатысқандар:

    Сынып: 6 «А», «Б» Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Боран жолы

    Оқу мақсаттары:

    6.Т5 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6.Ж3.Жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

    Сабақ мақсаттары

    Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба – кестелер жасау.

    Тірек сөздер негізінде тақырыпқа сай сөйлем құрастыру.

    Бағалау критерийлері

    Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба – кестелер жасайды.
    Мәтіннің мазмұндағы қажетті сөздерді тіркестіріп, тақырыпқа сай сөйлем құрастырады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну , қолдану, жоғары деңгей (бағалау)

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты сөздік қор мен сөз тіркестері: белдеу, ынтымақтастық, ықпалдастық, асу, тарту ету, созыл.

    Құндылықтарға баулу

    Өз елінің тарихын білу, құрметтеу өз мәдениеті мен тіліне, өнеріне деген сүйіспеншілігін ояту.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, география

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақтада видеоролик көрсету

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Рухани жаңғыру туралы ақпараттарды біледі



    Сабақтың жоспарларған кезеңдері

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    10 минут

































    Сабақтың ортасы

    20 минут









































    Сабақтың соңы

    5 минут








    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Жүректен жүрекке» тренингі: оқушылар жүрек қағаздарын бір-біріне беріп, жылы лебіздерін айтады.

    Сынып реттілігін қадағалау.

    Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

    Өткенді қайталау. Өткен тақырыпта өткен мәліметтерді қайталап, еске түсіру.


    Қызығушылық ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, интерактивті тақтадан «Боран жолы» жобасы туралы бейнеролик көрсетіледі.

    "Мен саған, сен маған" әдісі. Әр қатарға ой шақыру сұрақтары қойылады:

    1-топ. Ұлы Жібек жолы бойында қандай тауарлар сатылды?

    2-топ Ұлы Жібек жолы бойында қандай маталар сатылды?

    3-топ Ұлы Жібек жолында қандай әшекейлер сатылды?

    4-топ Ұлы Жібек жолы бойында тауардан басқа не дамыды?

    5-топ Ұлы Жібек жолы бойында елдер арасында не дамыды.


    Сөздікпен жұмыс. Мұғалім интербелсенді тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.




    1-тапсырма 107 бет. Мәтінді тыңдай отырып,автордың идеясын болжам жасаңдар.Автор не айтқысы келді?


    Мәтінмен жұмыс. Берілген мәтінді оқыңыз. Мәтін бойынша кестені толтырыңыз.

    F

    Тақырыбы

    I

    Қысқаша мазмұны

    L

    Сұрақ

    A

    Негізгі идеясы






    Дескриптор:

    -берілген мәтінді тыңдайды,оқиды,болжам жасайды.

    -мәтін бойынша кестені толтырады.



    2-тапсырма.Сұрақтарға жауап беріңдер.Ойларыңды әсерлі жеткізіңдер.107бет

    Дескриптор:

    -сұрақтарға жауап береді,ойларын жеткізеді.


    3-тапсырма. Мәтіндегі етістіктерді шақтарға айналдырып,кестені толтырыңдар.107бет

    Ауыспалы осы шақ


    Жедел өткен шақ



    4-тапсырма.Түсіндірме сөздік пен мұғалімнің көмегіне сүйеніп,сөз тіркестері мен сөздердің мәнін ашыңдар.108бет

    5-тапсырма.Мәтінде аталған зергерлік бұйымдардың бірінің суретін салыңдар.


    Кері байланыс. БББ кестесі


    Б (Мен не білемін?)

    Б (Менің не білгім келеді?)

    Б (Мен не білдім?)










    Үйге тапсырма: 6-тапсырма «Жібек жолы» тақырыбына эссе жазыңдар.108б

    7-тапсырма.Мәтіндегі ақпаратты «Төрт сөйлем»тәсілін пайдаланып айтыңдар.

    «Жүректен-жүрекке»тренинкке қатысты.Бір-біріне жылы тілек тіледі.




    Өткен тақырыпы еске түсіріп,қайталады.

    «Ой шақыру»әдісі арқылы «Жібек жолы»жобасы туралы бейнеролик тамашалады.

    «Мен саған,сен маған» әдісі арқылыӘр қатарданбір оқушы сұрақтарға жауап берді.









    Сөздікпен танысты,жазды.







    1-тапсырма


    Мәтінді тыңдай отырып,автордың идеясын болжам жасайды.Автор не айтқысы келді?сұрағына жауап береді.


    Мәтінмен жұмыс. Берілген мәтінді оқиды. Мәтін бойынша кестені толтырады.







    2-тапсырма Сұрақтарға жауап береді.Ойларың әсерлі жеткізеді.107бет






    3-тапсырма

    Мәтіндегі етістіктерді шақтарға айналдырып,кестені толтырады.107бет


    4-тапсырма Түсіндірме сөздік пен мұғалімнің көмегіне сүйеніп,сөз тіркестері мен сөздердің мәнін ашады.108бет

    5-тапсырма.Мәтінде аталған зергерлік бұйымдардың бірінің суретін салады.


    Дескриптор:

    - сөйлемдерді дұрыс құрастырып, жазады.

    -тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді қолданады.





    Кері байланыс.БББ кестесін толтырады.




    Үйге берілген тапсырманы белгілеп,жазады.
































    ҚБ:«Жұлдызшалар»













    ҚБ жұлдызша
















    ҚБ ауызша жүзеге асады. Мысалы: «Жарайсың!», «Табысқа жетуге тырыстың», «Керемет» т.б.









    Қалыптастырушы бағалау. Бас бармақ арқылы бағалау.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Темиржанова Армангуль Насыровна
    08 Ақпан 2024
    304
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Боран жолы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Боран жолы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстан және «Ұлы Жібек жолы» Мектеп: «№16 ЖОББМ» КММ Дүкенбай Досжан «Жібек Жолы» Мұғалімнің аты – жөні: Темиржанова А.Н. Күні: 31.01.2024ж. Қатысқандар: Сынып: 6 «А», «Б» Қатыспағандар: Сабақтың тақырыбы Боран жолы Оқу мақсаттары: 6.Т5 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6.Ж3.Жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу Сабақ мақсаттары Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба – кестелер жасау. Тірек сөздер негізінде тақырыпқа сай сөйлем құрастыру. Бағалау критерийлері Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба – кестелер жасайды. Мәтіннің мазмұндағы қажетті сөздерді тіркестіріп, тақырыпқа сай сөйлем құрастырады. Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну , қолдану, жоғары деңгей (бағалау) Тілдік мақсат Пәнге қатысты сөздік қор мен сөз тіркестері: белдеу, ынтымақтастық, ық
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан және «Ұлы Жібек жолы» Мектеп: «№16 ЖОББМ» КММ

    Дүкенбай Досжан «Жібек Жолы» Мұғалімнің аты – жөні: Темиржанова А.Н.

    Күні: 31.01.2024ж. Қатысқандар:

    Сынып: 6 «А», «Б» Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Боран жолы

    Оқу мақсаттары:

    6.Т5 Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6.Ж3.Жазба жұмыстарында теңеу, эпитет сөздерін қолданып жазу

    Сабақ мақсаттары

    Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба – кестелер жасау.

    Тірек сөздер негізінде тақырыпқа сай сөйлем құрастыру.

    Бағалау критерийлері

    Мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба – кестелер жасайды.
    Мәтіннің мазмұндағы қажетті сөздерді тіркестіріп, тақырыпқа сай сөйлем құрастырады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну , қолдану, жоғары деңгей (бағалау)

    Тілдік мақсат

    Пәнге қатысты сөздік қор мен сөз тіркестері: белдеу, ынтымақтастық, ықпалдастық, асу, тарту ету, созыл.

    Құндылықтарға баулу

    Өз елінің тарихын білу, құрметтеу өз мәдениеті мен тіліне, өнеріне деген сүйіспеншілігін ояту.

    Пәнаралық байланыс

    Тарих, география

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақтада видеоролик көрсету

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Рухани жаңғыру туралы ақпараттарды біледі



    Сабақтың жоспарларған кезеңдері

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    10 минут

































    Сабақтың ортасы

    20 минут









































    Сабақтың соңы

    5 минут








    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Жүректен жүрекке» тренингі: оқушылар жүрек қағаздарын бір-біріне беріп, жылы лебіздерін айтады.

    Сынып реттілігін қадағалау.

    Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

    Өткенді қайталау. Өткен тақырыпта өткен мәліметтерді қайталап, еске түсіру.


    Қызығушылық ояту. Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, интерактивті тақтадан «Боран жолы» жобасы туралы бейнеролик көрсетіледі.

    "Мен саған, сен маған" әдісі. Әр қатарға ой шақыру сұрақтары қойылады:

    1-топ. Ұлы Жібек жолы бойында қандай тауарлар сатылды?

    2-топ Ұлы Жібек жолы бойында қандай маталар сатылды?

    3-топ Ұлы Жібек жолында қандай әшекейлер сатылды?

    4-топ Ұлы Жібек жолы бойында тауардан басқа не дамыды?

    5-топ Ұлы Жібек жолы бойында елдер арасында не дамыды.


    Сөздікпен жұмыс. Мұғалім интербелсенді тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады, сөздік дәптермен жұмыс жасатады.




    1-тапсырма 107 бет. Мәтінді тыңдай отырып,автордың идеясын болжам жасаңдар.Автор не айтқысы келді?


    Мәтінмен жұмыс. Берілген мәтінді оқыңыз. Мәтін бойынша кестені толтырыңыз.

    F

    Тақырыбы

    I

    Қысқаша мазмұны

    L

    Сұрақ

    A

    Негізгі идеясы






    Дескриптор:

    -берілген мәтінді тыңдайды,оқиды,болжам жасайды.

    -мәтін бойынша кестені толтырады.



    2-тапсырма.Сұрақтарға жауап беріңдер.Ойларыңды әсерлі жеткізіңдер.107бет

    Дескриптор:

    -сұрақтарға жауап береді,ойларын жеткізеді.


    3-тапсырма. Мәтіндегі етістіктерді шақтарға айналдырып,кестені толтырыңдар.107бет

    Ауыспалы осы шақ


    Жедел өткен шақ



    4-тапсырма.Түсіндірме сөздік пен мұғалімнің көмегіне сүйеніп,сөз тіркестері мен сөздердің мәнін ашыңдар.108бет

    5-тапсырма.Мәтінде аталған зергерлік бұйымдардың бірінің суретін салыңдар.


    Кері байланыс. БББ кестесі


    Б (Мен не білемін?)

    Б (Менің не білгім келеді?)

    Б (Мен не білдім?)










    Үйге тапсырма: 6-тапсырма «Жібек жолы» тақырыбына эссе жазыңдар.108б

    7-тапсырма.Мәтіндегі ақпаратты «Төрт сөйлем»тәсілін пайдаланып айтыңдар.

    «Жүректен-жүрекке»тренинкке қатысты.Бір-біріне жылы тілек тіледі.




    Өткен тақырыпы еске түсіріп,қайталады.

    «Ой шақыру»әдісі арқылы «Жібек жолы»жобасы туралы бейнеролик тамашалады.

    «Мен саған,сен маған» әдісі арқылыӘр қатарданбір оқушы сұрақтарға жауап берді.









    Сөздікпен танысты,жазды.







    1-тапсырма


    Мәтінді тыңдай отырып,автордың идеясын болжам жасайды.Автор не айтқысы келді?сұрағына жауап береді.


    Мәтінмен жұмыс. Берілген мәтінді оқиды. Мәтін бойынша кестені толтырады.







    2-тапсырма Сұрақтарға жауап береді.Ойларың әсерлі жеткізеді.107бет






    3-тапсырма

    Мәтіндегі етістіктерді шақтарға айналдырып,кестені толтырады.107бет


    4-тапсырма Түсіндірме сөздік пен мұғалімнің көмегіне сүйеніп,сөз тіркестері мен сөздердің мәнін ашады.108бет

    5-тапсырма.Мәтінде аталған зергерлік бұйымдардың бірінің суретін салады.


    Дескриптор:

    - сөйлемдерді дұрыс құрастырып, жазады.

    -тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді қолданады.





    Кері байланыс.БББ кестесін толтырады.




    Үйге берілген тапсырманы белгілеп,жазады.
































    ҚБ:«Жұлдызшалар»













    ҚБ жұлдызша
















    ҚБ ауызша жүзеге асады. Мысалы: «Жарайсың!», «Табысқа жетуге тырыстың», «Керемет» т.б.









    Қалыптастырушы бағалау. Бас бармақ арқылы бағалау.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Сабақ жоспары 6 сынып
    08.02.2024
    304
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Темиржанова Армангуль Насыровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации