Бос торкөзді толтыр

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бос торкөзді толтыр

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика фак сабағына арналған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін Юсупова З

Пәні:

Математика (фак)

Бөлімі:

ІІ.Ойлауға берілген есептер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Бос тор көзді толтыр»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

4.1.2.3 көп таңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолдану

Сабақтың мақсаты:

көп таңбалы сандармен есептеулер жүргізгенде қосу және көбейтудің қасиеттерін қолдана алады.

Құндылықтар

Құндылық:ӘДІЛДІК ЖӘНЕ ЖАУАПКЕРШІЛІК Құзыреттілік: қоғамға қызмет

Адамның қоғамдағы құқықтары мен жауапкершілігі туралы алғашқы көзқарастың болуы

Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну

Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу

Сабақтың барысы

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

Қызығушылықтыояту
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.





Ортасы

Соңы

1-тапсырма№1. Ойланып көр.
Тігінен де, көлденеңінен де қайталанбайтындай етіп, сандарды орналастыр.
2-тапсырма
Тиісті белгіні қойып, әрі қарай жалғастыр.
3-тапсырма
1 Кестені толтыр



а


4


8


12


16


20


24


28


32


36

4есе кеміт

















4-ке кеміт























Сандарды кестеге орналастырады .

Оқушылар тиісті белгілерді қойып жалғастырады .Есептейді

Кестені толтырады.


Оқушыларды 1-10 балл жүйесімен бағалау


суреттер, карточкалар


4-тапсырма

Суреттегі шаршылардың және үшбұрыштардың  бос торкөздеріне сандарды таңдап қою керек. Мұнда кез келген бағытта орналасқан үш санның қосындысы қандай да бір алдын ала белгіленген сан болуы керек.

39 саны

 

1

16

 

10

25

 

 

13

 

 

13

 

10

 

 

 

 

 

60 саны

30

 

29

 

 

 

 

 

20

 

19

 

 

 

 

 

11

 

10

18 саны

 

 

 

 

8

 

9

7

 

 

 

6

 

3

 

4

 

 

 

 

5-тапсырма

Теңдік тура болатындай етіп, амал таңбаларын қой. Жақшаларды пайдалануға болады.

5 5 5 5=3           5 5 5 5=4        5 5 5 5=5        5 5 5 5=6

5 5 5 5=7           5 5 5 5=30      5 5 5 5=50      5 5 5 5=120

Кестені толтырады.



Соңы

10 мин

Сабақты бекіту.

Рефлексия



Бүгінгі сабақта алған білімдері бойынша рефлексия жасайды


Оқушылар 1-10 балдық жүйемен бағаланады.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.12.2024
180
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі