|
Күні : 11. 12. 19 ж |
Мұғалімнің аты - жөні: Усипбекова Н.Б. |
|||||||
|
Сынып: |
5 «В» |
|||||||
|
Тақырыбы: |
«Бос уақыт және хобби» бөлімі. Морфология Хобби |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.1.5.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. 5.4.4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
|||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлығы: мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады |
|||||||
|
Көпшілігі: сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселені анықтайды |
||||||||
|
Кейбірі: сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселені анықтап, өз ойларын еркін жеткізеді |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Сұрақтарға жауап береді; Мәтінде көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіре алады; Тілдесім барысында жұнақ арқылы жасалған туынды сөздерді ажыратып, орынды қолданады |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Жалпы еңбек қоғамы. Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен тіркестер: Бос уақыт, хобби, тиімділік, сүйікті іс, т.б |
|||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Хобби туралы түсінік қалыптасқан |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарлан-ған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 9 минут |
«Ой қозғау»
Сұрақтарға жауап алу арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу. Әркімнің айналысатын сүйікті ісі – хобби деп аталады |
Суреттер |
||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
1-тапсырма Оқылым: Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беріңдер де ойды жалғастырыңдар Хобби дегеніміз – әрбір адамның өзі сүйіп істейтін әрі қолынан келетін ісі. Біреулер сурет салғанды, біреулер ән айтқанды, ал енді біреулер коллекция жинағанды ұнатады. Жер бетінде қанша адам болса, барлығының да бос уақытында айналысатын, өмірлік мәні бар сүйікті ісі болады. Қазақ қаламгерлерінің көпшілігінің өз сүйікті істері болған. Мәселен, балалар ақыны Мұзафар Әлімбаевтың хоббиі – сөзжұмбақ және сканворд құрау және шешу, әлем халықтарының мақал-мәтелдерін жинау және оларды қазақ тіліне аудару; жауынгер-жазушы Әзілхан Нұршайықовтың хоббиі – cурет, жақсы кітаптар жинау; Қадыр Мырза Әлінің хоббиі –кітап, қалам, бәкі, төсбелгі жинау болса, жазушы-аудармашы Герольд Бельгер шахмат ойнауды жақсы көрген, классик жазушы Ғабит Мүсірепов неше алуан таяқ жинаған. Қазақтың біртуар ұлы Дінмұхамед Қонаев оттықтан (зажигалка) топтама жинаса, Н.Ә.Назарбаевтың хоббиі – табиғат аясында болу, спортпен шұғылдану, музыка тыңдау және кітап оқу екен. Сол секілді өнер адамдарының да хоббилері сан алуан, бірі құс өсірумен айналысса, екіншілері аңшылықпен, үшіншілері жылқы ұстаумен, төртіншілері қолөнер кәсібімен, гүл өсірумен т.б. істермен айналысқанды ұнатады. Ойтүрткі 1. Хоббимен адам не үшін айналысады деп ойлайсыңдар? Дәлел келтіріңдер. 2. Сендердің хоббилерің бар ма? 3. Болашақта қандай істі қолға алғыларың келеді? Дескриптор: * Мәтінді түсініп оқиды. * Сұрақтарға жауап береді. *Мәтін бойынша көтерілген мәселені өз ойымен жеткізеді ҚБ: Жұлдызша беру арқылы жүргізіледі.
|
Қазақ тілі 5-сынып «Арман-ПВ» баспасы 2017 ж 52 - бет
Жұлдызша
Жұмыс дәптер
Жұлдызша |
||||||
|
Сабақтың соңы 6 минут |
«Хобби» сөзіне бесжолды өлең құрастыру Зат есім 1 (сөз) Зат есімді анықтайтын сын есім (2 сөз) Негізгі сөзді әрекет пен қимыл тұрғысынан сипаттайтын етістіктер (3 сөз) 4 сөзден тұратын сөйлем Негізгі атаудың баламасы болатын синоним сөз (1 сөз)
Үйге тапсырма: 5 – тапсырма. 67 - бет |
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс |
||||||
|
Оқушыларға тапсырмаларды әр түрлі деңгейде қажеттілігіне қарай беремін. 1 «Ой қозғау» әдісі арқылы оқушылардың ойын бүгінгі сабаққа шоғырландырамын. 2. Деңгейлік тапсырмалар оырндатамын.. 3. «Бесжолды өлең» әдісі арқылы оқушылардың ойын жинақтаймын. |
Жұлдызша беру арқылы, тапсырмаларға берілген дескрипторлар арқылы бағалаймын |
Өзін-өзі тану, көркем еңбек |
||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Бос уақыт және хобби» бөлімі. Хобби
«Бос уақыт және хобби» бөлімі. Хобби
|
Күні : 11. 12. 19 ж |
Мұғалімнің аты - жөні: Усипбекова Н.Б. |
|||||||
|
Сынып: |
5 «В» |
|||||||
|
Тақырыбы: |
«Бос уақыт және хобби» бөлімі. Морфология Хобби |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.1.5.1. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. 5.4.4.1. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану. |
|||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлығы: мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап бере алады |
|||||||
|
Көпшілігі: сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселені анықтайды |
||||||||
|
Кейбірі: сұрақтарға жауап беріп, көтерілген мәселені анықтап, өз ойларын еркін жеткізеді |
||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Сұрақтарға жауап береді; Мәтінде көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіре алады; Тілдесім барысында жұнақ арқылы жасалған туынды сөздерді ажыратып, орынды қолданады |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Жалпы еңбек қоғамы. Еңбексүйгіштікке тәрбиелеу |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен тіркестер: Бос уақыт, хобби, тиімділік, сүйікті іс, т.б |
|||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Хобби туралы түсінік қалыптасқан |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарлан-ған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 9 минут |
«Ой қозғау»
Сұрақтарға жауап алу арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу. Әркімнің айналысатын сүйікті ісі – хобби деп аталады |
Суреттер |
||||||
|
Сабақтың ортасы 25 минут |
1-тапсырма Оқылым: Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беріңдер де ойды жалғастырыңдар Хобби дегеніміз – әрбір адамның өзі сүйіп істейтін әрі қолынан келетін ісі. Біреулер сурет салғанды, біреулер ән айтқанды, ал енді біреулер коллекция жинағанды ұнатады. Жер бетінде қанша адам болса, барлығының да бос уақытында айналысатын, өмірлік мәні бар сүйікті ісі болады. Қазақ қаламгерлерінің көпшілігінің өз сүйікті істері болған. Мәселен, балалар ақыны Мұзафар Әлімбаевтың хоббиі – сөзжұмбақ және сканворд құрау және шешу, әлем халықтарының мақал-мәтелдерін жинау және оларды қазақ тіліне аудару; жауынгер-жазушы Әзілхан Нұршайықовтың хоббиі – cурет, жақсы кітаптар жинау; Қадыр Мырза Әлінің хоббиі –кітап, қалам, бәкі, төсбелгі жинау болса, жазушы-аудармашы Герольд Бельгер шахмат ойнауды жақсы көрген, классик жазушы Ғабит Мүсірепов неше алуан таяқ жинаған. Қазақтың біртуар ұлы Дінмұхамед Қонаев оттықтан (зажигалка) топтама жинаса, Н.Ә.Назарбаевтың хоббиі – табиғат аясында болу, спортпен шұғылдану, музыка тыңдау және кітап оқу екен. Сол секілді өнер адамдарының да хоббилері сан алуан, бірі құс өсірумен айналысса, екіншілері аңшылықпен, үшіншілері жылқы ұстаумен, төртіншілері қолөнер кәсібімен, гүл өсірумен т.б. істермен айналысқанды ұнатады. Ойтүрткі 1. Хоббимен адам не үшін айналысады деп ойлайсыңдар? Дәлел келтіріңдер. 2. Сендердің хоббилерің бар ма? 3. Болашақта қандай істі қолға алғыларың келеді? Дескриптор: * Мәтінді түсініп оқиды. * Сұрақтарға жауап береді. *Мәтін бойынша көтерілген мәселені өз ойымен жеткізеді ҚБ: Жұлдызша беру арқылы жүргізіледі.
|
Қазақ тілі 5-сынып «Арман-ПВ» баспасы 2017 ж 52 - бет
Жұлдызша
Жұмыс дәптер
Жұлдызша |
||||||
|
Сабақтың соңы 6 минут |
«Хобби» сөзіне бесжолды өлең құрастыру Зат есім 1 (сөз) Зат есімді анықтайтын сын есім (2 сөз) Негізгі сөзді әрекет пен қимыл тұрғысынан сипаттайтын етістіктер (3 сөз) 4 сөзден тұратын сөйлем Негізгі атаудың баламасы болатын синоним сөз (1 сөз)
Үйге тапсырма: 5 – тапсырма. 67 - бет |
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Саралау – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс |
||||||
|
Оқушыларға тапсырмаларды әр түрлі деңгейде қажеттілігіне қарай беремін. 1 «Ой қозғау» әдісі арқылы оқушылардың ойын бүгінгі сабаққа шоғырландырамын. 2. Деңгейлік тапсырмалар оырндатамын.. 3. «Бесжолды өлең» әдісі арқылы оқушылардың ойын жинақтаймын. |
Жұлдызша беру арқылы, тапсырмаларға берілген дескрипторлар арқылы бағалаймын |
Өзін-өзі тану, көркем еңбек |
||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1:
Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1:
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз















