Бос уақытта саяхаттау пайдалы

Тақырып бойынша 15 материал табылды

Бос уақытта саяхаттау пайдалы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен 5 - сыныпқа арналған ашық сабақ "Бос уақытта саяхаттау пайдалы"
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:_________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 13-сабақ

Бөлім:

5. Бос уақыт және хобби. Морфология

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :

Боданова А.Ж

Күні:

02.12.2012ж

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бос уақытта саяхаттау пайдалы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру

5. 4. 4. 1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану

Сабақтың мақсаты

Әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты монологтердегі көтерілген мәселені түсіндіре алады. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады.

Құндылықтарға баулу

Құндылық: бірлік және ынтымақ

-басқалармен жағымды қарым-қатынас орната білу және қоғамдық өмірге үлес қосу.

Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

- өз уақытын тиімді жоспарлай білу және кез келген қызметтің нәтижелеріне қол жеткізу үшін күш салу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

7 минут











Сабақтың ортасы

8 минут








7 минут













7 минут









5 минут











6 минут











Сабақтың соңы

5 минут














Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Мен туристпін» тренингі

2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

Ойтүрткі

1.Бос уақытыңда саяхатқа шығуды мақсат етесің бе?

2.Қазақстанның қандай көрікті жерлерін білесің?

1-тапсырма (оқулықтан)

Мәтінді мұқият тыңда. Мәтіннен көтерілген мәселені анықта.

Көтерілген мәселе

Көтерілген мәселені 5-6 сөйлеммен түсіндіру





2-тапсырма. «Сәттілік фартунасы» әдісі

(оқулықтан)

Тыңдалым мәтініндегі әңгіме қандай стильде жазылған? Сұрақтарға жауап беріңдер.

1.Мәтінде қандай ой айтылған?

2.Кейіпкерлер бос уақытында қайда саяхаттау жасауды ұнатады?

3.Олар саяхаттап қайда барды? Не көрді?

4. Адамдар суретті қайда салған? Қалай салған?

5.Петроглиф дегеніміз не?

6. Суретті жазу Қазақстанның қай жерлерінде бар?

Жеке жұмыс

Мәтіннен лексикалық жолмен және жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді анықта. Жасалу жолына талдау жаса.

Үлгі: лексикалық жолмен жасалған туынды сөздер: көгілдір, ойып т.б

Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздер: кітапхана, қашау, қосындысынан

3-тапсырма 76-бет

Саяхатқа шыққан кейіпкерлер білімін қалай толықтырады? «Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып айт.

Пікір. Оқыған мәтін бойынша пікіріңді бір сөйлеммен жаз.

Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып мысал келтір.

Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз.


7-тапсырма

«Аквариум әдісі» арқылы «Бос уақытта саяхаттау пайдалы» тақырыбында пікір алмасыңдар.


Рефлексия


« Classroom» платформасымен «Бағдаршам» әдісі


Психологиялық ахуал

Есте қалған қызықты оқиға
Топ дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп беріледі Допты бір - біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады.


Сұрақтарға жауап береді.



Мәтінді мұқият тыңдайды. Мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды.





Тыңдалым мәтініне қатысты сұрақтарға жауап береді.











Мәтіннен лексикалық жолмен және жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді анықтайды.







«Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып, қойылған сұраққа жауап ретінде өз ойын білдіреді.







«Аквариум әдісі» - балаларға мәселені «қоғам алдында» талқылауға ұсынғандағы диалог формасы. Шағын топ белгілі бір мәселе бойынша диалогті жүргізуге кімге сеніп тапсыруға болатынын таңдайды. Кейде тілек білдірушілер бірнеше болуы мүмкін. Қалған барлық оқушылар көрермен рөлін атқарады. Сондықтан да мұны «аквариум» деп атайды





Ауызша

мадақтау

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!


Дескриптор

Білім алушы

-мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды;

-мәселені 5- 6 сөйлеммен түсіндіреді


Берілген тапсырмалар

дың барлығына

«ноутбук» арқылы өзін-өзі бағалау жүргізеді.






Дескриптор

Білім алушы

-лексикалық жолмен жасалған туынды сөздерді анықтайды,

-жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді анықтайды,

-жасалу жолына талдау жасайды.







































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2025
99
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі