Бекітемін:_________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 13-сабақ
|
Бөлім: |
5. Бос уақыт және хобби. Морфология |
|||||||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Боданова А.Ж |
|||||||||
|
Күні: |
02.12.2012ж |
|||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бос уақытта саяхаттау пайдалы |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру 5. 4. 4. 1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты монологтердегі көтерілген мәселені түсіндіре алады. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады. |
|||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылық: бірлік және ынтымақ -басқалармен жағымды қарым-қатынас орната білу және қоғамдық өмірге үлес қосу. Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік - өз уақытын тиімді жоспарлай білу және кез келген қызметтің нәтижелеріне қол жеткізу үшін күш салу |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басталуы 7 минут Сабақтың ортасы 8 минут 7 минут 7 минут 5 минут 6 минут Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру «Мен туристпін» тренингі 2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ойтүрткі 1.Бос уақытыңда саяхатқа шығуды мақсат етесің бе? 2.Қазақстанның қандай көрікті жерлерін білесің? 1-тапсырма (оқулықтан) Мәтінді мұқият тыңда. Мәтіннен көтерілген мәселені анықта.
2-тапсырма. «Сәттілік фартунасы» әдісі (оқулықтан) Тыңдалым мәтініндегі әңгіме қандай стильде жазылған? Сұрақтарға жауап беріңдер. 1.Мәтінде қандай ой айтылған? 2.Кейіпкерлер бос уақытында қайда саяхаттау жасауды ұнатады? 3.Олар саяхаттап қайда барды? Не көрді? 4. Адамдар суретті қайда салған? Қалай салған? 5.Петроглиф дегеніміз не? 6. Суретті жазу Қазақстанның қай жерлерінде бар? Жеке жұмыс Мәтіннен лексикалық жолмен және жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді анықта. Жасалу жолына талдау жаса. Үлгі: лексикалық жолмен жасалған туынды сөздер: көгілдір, ойып т.б Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздер: кітапхана, қашау, қосындысынан 3-тапсырма 76-бет Саяхатқа шыққан кейіпкерлер білімін қалай толықтырады? «Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып айт. Пікір. Оқыған мәтін бойынша пікіріңді бір сөйлеммен жаз. Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде. Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып мысал келтір. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз.
7-тапсырма «Аквариум әдісі» арқылы «Бос уақытта саяхаттау пайдалы» тақырыбында пікір алмасыңдар.
Рефлексия
« Classroom» платформасымен «Бағдаршам» әдісі
|
Психологиялық ахуал
Есте қалған
қызықты оқиға
Сұрақтарға жауап береді.
Мәтінді мұқият тыңдайды. Мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды.
Тыңдалым мәтініне қатысты сұрақтарға жауап береді.
Мәтіннен лексикалық жолмен және жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді анықтайды.
«Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып, қойылған сұраққа жауап ретінде өз ойын білдіреді.
«Аквариум әдісі» - балаларға мәселені «қоғам алдында» талқылауға ұсынғандағы диалог формасы. Шағын топ белгілі бір мәселе бойынша диалогті жүргізуге кімге сеніп тапсыруға болатынын таңдайды. Кейде тілек білдірушілер бірнеше болуы мүмкін. Қалған барлық оқушылар көрермен рөлін атқарады. Сондықтан да мұны «аквариум» деп атайды
|
Ауызша мадақтау Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор Білім алушы -мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды; -мәселені 5- 6 сөйлеммен түсіндіреді
Берілген тапсырмалар дың барлығына «ноутбук» арқылы өзін-өзі бағалау жүргізеді.
Дескриптор Білім алушы -лексикалық жолмен жасалған туынды сөздерді анықтайды, -жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді анықтайды, -жасалу жолына талдау жасайды.
|
|
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бос уақытта саяхаттау пайдалы
Бос уақытта саяхаттау пайдалы
Бекітемін:_________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ тілі 13-сабақ
|
Бөлім: |
5. Бос уақыт және хобби. Морфология |
|||||||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
Боданова А.Ж |
|||||||||
|
Күні: |
02.12.2012ж |
|||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бос уақытта саяхаттау пайдалы |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5. 1. 2. 1 әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру 5. 4. 4. 1 жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты монологтердегі көтерілген мәселені түсіндіре алады. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдана алады. |
|||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылық: бірлік және ынтымақ -басқалармен жағымды қарым-қатынас орната білу және қоғамдық өмірге үлес қосу. Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік - өз уақытын тиімді жоспарлай білу және кез келген қызметтің нәтижелеріне қол жеткізу үшін күш салу |
|||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басталуы 7 минут Сабақтың ортасы 8 минут 7 минут 7 минут 5 минут 6 минут Сабақтың соңы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру «Мен туристпін» тренингі 2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ойтүрткі 1.Бос уақытыңда саяхатқа шығуды мақсат етесің бе? 2.Қазақстанның қандай көрікті жерлерін білесің? 1-тапсырма (оқулықтан) Мәтінді мұқият тыңда. Мәтіннен көтерілген мәселені анықта.
2-тапсырма. «Сәттілік фартунасы» әдісі (оқулықтан) Тыңдалым мәтініндегі әңгіме қандай стильде жазылған? Сұрақтарға жауап беріңдер. 1.Мәтінде қандай ой айтылған? 2.Кейіпкерлер бос уақытында қайда саяхаттау жасауды ұнатады? 3.Олар саяхаттап қайда барды? Не көрді? 4. Адамдар суретті қайда салған? Қалай салған? 5.Петроглиф дегеніміз не? 6. Суретті жазу Қазақстанның қай жерлерінде бар? Жеке жұмыс Мәтіннен лексикалық жолмен және жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді анықта. Жасалу жолына талдау жаса. Үлгі: лексикалық жолмен жасалған туынды сөздер: көгілдір, ойып т.б Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздер: кітапхана, қашау, қосындысынан 3-тапсырма 76-бет Саяхатқа шыққан кейіпкерлер білімін қалай толықтырады? «Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып айт. Пікір. Оқыған мәтін бойынша пікіріңді бір сөйлеммен жаз. Дәлел. Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде. Мысал. Пікіріңді өмірмен байланыстырып мысал келтір. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды жаз.
7-тапсырма «Аквариум әдісі» арқылы «Бос уақытта саяхаттау пайдалы» тақырыбында пікір алмасыңдар.
Рефлексия
« Classroom» платформасымен «Бағдаршам» әдісі
|
Психологиялық ахуал
Есте қалған
қызықты оқиға
Сұрақтарға жауап береді.
Мәтінді мұқият тыңдайды. Мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды.
Тыңдалым мәтініне қатысты сұрақтарға жауап береді.
Мәтіннен лексикалық жолмен және жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді анықтайды.
«Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып, қойылған сұраққа жауап ретінде өз ойын білдіреді.
«Аквариум әдісі» - балаларға мәселені «қоғам алдында» талқылауға ұсынғандағы диалог формасы. Шағын топ белгілі бір мәселе бойынша диалогті жүргізуге кімге сеніп тапсыруға болатынын таңдайды. Кейде тілек білдірушілер бірнеше болуы мүмкін. Қалған барлық оқушылар көрермен рөлін атқарады. Сондықтан да мұны «аквариум» деп атайды
|
Ауызша мадақтау Жарайсың!
Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор Білім алушы -мәтіннен көтерілген мәселені анықтайды; -мәселені 5- 6 сөйлеммен түсіндіреді
Берілген тапсырмалар дың барлығына «ноутбук» арқылы өзін-өзі бағалау жүргізеді.
Дескриптор Білім алушы -лексикалық жолмен жасалған туынды сөздерді анықтайды, -жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді анықтайды, -жасалу жолына талдау жасайды.
|
|
||||||
шағым қалдыра аласыз


















