Күні: 16-27.09.2024ж
Сабақтың тақырыбы: Босаңсыту жаттығулары
Мақсаты: Бұлшықет тонусын босаңсыту арқылы эмоционалдық жағдайды реттеу;
Диафрагмальді-қабырғалық тыныс алуға дайындау;
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Логопедтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Кіріспе кезеңі 5 мин Сабақтың басы 10 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру. Жайлы психологиялық ахуал қалыптастыру
Б І Суретте берілген эмоцияларды қайталап шық. ІІІ.Логомассаж бас бөлігіне, мойын және жоғарғы иық белдеуі аймағында босаңсыту массажы жүргізіледі. ІV.Бұлшықет тонусын босаңсыту арқылы эмоционалдық жағдайды реттеу; Ал қазір біз тамаша әуенді тыңдай отырып бұлшық еттерімізді босаңсытып үйренейік.
1 Еңкейіп отырған позициядан баяу жоғары көтеріліп, мұздың «өсіп келе жатқанын» елестетеді, қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшына тұрып, бүкіл денені қатайта отырып, мүмкіндігінше созылуға тырысады — мұз «өсті». Логопедтің: «Күн жылынып, мұз ери бастады» деген бұйрығынан кейін қолды баяу түсіріп, бүкіл денені босаңсытады, төмен түсіп, еденге отырады, содан кейін толығымен босаңсып, жатады — «мұз еріді және шалшыққа айналды». Релаксацияның жағымды сезіміне назар аударылады. V
Мақсаты: балаларды тұрғанда мұрын арқылы қос «жылдам тыныс алуды» орындауға үйрету. Бала иегін сәл көтеріп, иықтарын түзеп, қолдарын белге, аяқтарын иық еніне қойып логопедтің алдында тұрады. Жаттығуды кезең-кезеңімен көрсететін нұсқаулық: «Біз ауаны иттер сияқты шуылдап, тез иіскелейміз. Екі рет иіскейміз: «иіс-иіс» және демаламыз. Маған қарап, ауаны қалай иіскейтінімді тыңдаңдар». Педагог тыныс алуды көрсетеді, бұл кезде ауа шуы естіледі және танаулардың мұрын қалқасына қалай жақындайтыны көрінеді. Жаттығуды педагог балалармен бірге орындайды, содан кейін балалар айна алдында «жылдам дем алады». Бегемот
Мақсаты: сыртқы тыныс алу қызметін жақсарту, тыныс алу гимнастикасының алғашқы әдістерін меңгеру. Жатқан бала алақанын диафрагма аймағына қояды, яғни, диафрагманың жұмысын ол тек көзбен ғана емес, сонымен қатар тактильді түрде де қабылдайды (алақанмен сезіледі). Нұсқаулық:«Алақанды ойыншық болған жерге қой және дем алған кезде іштің көтерілгенін, дем шығарған кезде төмен түсетінін сез». Жаттығу рифмамен бірге жүреді. |
сәлемдеседі, сабаққа зейін қояды. Смайликтерді көрсету арқылы көңіл-күйлерін көрсетеді. Жаттығуды үлгі бойынша орындап шығады Мимикалық жаттығуларды қайталайды Педагогтің нұсқауы бойынша денесін бос ұстап үйренеді. |
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
VІ. Дауыспен жұмыс. 1.Менімен бірге ән айт Мақсаты: фонациялық (дауысты) дем шығаруды дамыту, ерін бұлшықеттерін белсендіру. Нұсқаулық:«Енді біз А дыбысын айтамыз (Айқайлаудың қажеті жоқ, әдемі, ұзақ ән айту керек. Біз екі рет дем аламыз және ән айтамыз: «А-А-А...» (Педагог бірнеше «жылдам тыныс» алады және жұмсақ шабуылда а дыбысын айтады). - Енді сен ән айтасың, ал мен сенің қаншалықты әдемі және ұзақ ән айтқаныңызды тыңдаймын. Менің қолымды қадағала». Алдымен педагогтің қолы тез көтеріледі, бұл бірнеше «жылдам тыныс алуды» орындау үшін сигнал ретінде қызмет етеді, содан кейін дыбыстарды айту кезінде қол баяу төмендейді. VІІ. Ырғақты жаттығулар. «Құмырсқа» ойыны Бағытын өзгертіп музыкаға сай еркін маршпен жүру.
VІ. Дауыспен жұмыс. «Жаңғырық ойыны»
А дыбысын барынша созып берілген ырғаққа салып қайталау. VІІ. Ырғақты жаттығулар. «Бұршақ» Алақанда айналар Қызыл бұршақ, көк бұршақ Сонда ғана шынығар Екі қол мен он саусақ. Қызыл бұршақ тереміз Еңкейеміз, аламыз Көк бұршақты тереміз, Еңкейеміз аламыз |
иегін сәл көтеріп, қолын белге, аяқтарын иық еніне қойып тұрады. Педагогтың қимыл-қозғалысына қарай дауыс шығарады Түрлі ырғақ бойынша А дыбысын қайталады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Босаңсыту жаттығулары
Босаңсыту жаттығулары
Күні: 16-27.09.2024ж
Сабақтың тақырыбы: Босаңсыту жаттығулары
Мақсаты: Бұлшықет тонусын босаңсыту арқылы эмоционалдық жағдайды реттеу;
Диафрагмальді-қабырғалық тыныс алуға дайындау;
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Логопедтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Кіріспе кезеңі 5 мин Сабақтың басы 10 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу Оқушының зейінін сабаққа шоғырландыру. Жайлы психологиялық ахуал қалыптастыру
Б І Суретте берілген эмоцияларды қайталап шық. ІІІ.Логомассаж бас бөлігіне, мойын және жоғарғы иық белдеуі аймағында босаңсыту массажы жүргізіледі. ІV.Бұлшықет тонусын босаңсыту арқылы эмоционалдық жағдайды реттеу; Ал қазір біз тамаша әуенді тыңдай отырып бұлшық еттерімізді босаңсытып үйренейік.
1 Еңкейіп отырған позициядан баяу жоғары көтеріліп, мұздың «өсіп келе жатқанын» елестетеді, қолды жоғары көтеріп, аяқ ұшына тұрып, бүкіл денені қатайта отырып, мүмкіндігінше созылуға тырысады — мұз «өсті». Логопедтің: «Күн жылынып, мұз ери бастады» деген бұйрығынан кейін қолды баяу түсіріп, бүкіл денені босаңсытады, төмен түсіп, еденге отырады, содан кейін толығымен босаңсып, жатады — «мұз еріді және шалшыққа айналды». Релаксацияның жағымды сезіміне назар аударылады. V
Мақсаты: балаларды тұрғанда мұрын арқылы қос «жылдам тыныс алуды» орындауға үйрету. Бала иегін сәл көтеріп, иықтарын түзеп, қолдарын белге, аяқтарын иық еніне қойып логопедтің алдында тұрады. Жаттығуды кезең-кезеңімен көрсететін нұсқаулық: «Біз ауаны иттер сияқты шуылдап, тез иіскелейміз. Екі рет иіскейміз: «иіс-иіс» және демаламыз. Маған қарап, ауаны қалай иіскейтінімді тыңдаңдар». Педагог тыныс алуды көрсетеді, бұл кезде ауа шуы естіледі және танаулардың мұрын қалқасына қалай жақындайтыны көрінеді. Жаттығуды педагог балалармен бірге орындайды, содан кейін балалар айна алдында «жылдам дем алады». Бегемот
Мақсаты: сыртқы тыныс алу қызметін жақсарту, тыныс алу гимнастикасының алғашқы әдістерін меңгеру. Жатқан бала алақанын диафрагма аймағына қояды, яғни, диафрагманың жұмысын ол тек көзбен ғана емес, сонымен қатар тактильді түрде де қабылдайды (алақанмен сезіледі). Нұсқаулық:«Алақанды ойыншық болған жерге қой және дем алған кезде іштің көтерілгенін, дем шығарған кезде төмен түсетінін сез». Жаттығу рифмамен бірге жүреді. |
сәлемдеседі, сабаққа зейін қояды. Смайликтерді көрсету арқылы көңіл-күйлерін көрсетеді. Жаттығуды үлгі бойынша орындап шығады Мимикалық жаттығуларды қайталайды Педагогтің нұсқауы бойынша денесін бос ұстап үйренеді. |
|
Сабақтың ортасы 20 минут |
VІ. Дауыспен жұмыс. 1.Менімен бірге ән айт Мақсаты: фонациялық (дауысты) дем шығаруды дамыту, ерін бұлшықеттерін белсендіру. Нұсқаулық:«Енді біз А дыбысын айтамыз (Айқайлаудың қажеті жоқ, әдемі, ұзақ ән айту керек. Біз екі рет дем аламыз және ән айтамыз: «А-А-А...» (Педагог бірнеше «жылдам тыныс» алады және жұмсақ шабуылда а дыбысын айтады). - Енді сен ән айтасың, ал мен сенің қаншалықты әдемі және ұзақ ән айтқаныңызды тыңдаймын. Менің қолымды қадағала». Алдымен педагогтің қолы тез көтеріледі, бұл бірнеше «жылдам тыныс алуды» орындау үшін сигнал ретінде қызмет етеді, содан кейін дыбыстарды айту кезінде қол баяу төмендейді. VІІ. Ырғақты жаттығулар. «Құмырсқа» ойыны Бағытын өзгертіп музыкаға сай еркін маршпен жүру.
VІ. Дауыспен жұмыс. «Жаңғырық ойыны»
А дыбысын барынша созып берілген ырғаққа салып қайталау. VІІ. Ырғақты жаттығулар. «Бұршақ» Алақанда айналар Қызыл бұршақ, көк бұршақ Сонда ғана шынығар Екі қол мен он саусақ. Қызыл бұршақ тереміз Еңкейеміз, аламыз Көк бұршақты тереміз, Еңкейеміз аламыз |
иегін сәл көтеріп, қолын белге, аяқтарын иық еніне қойып тұрады. Педагогтың қимыл-қозғалысына қарай дауыс шығарады Түрлі ырғақ бойынша А дыбысын қайталады. |
шағым қалдыра аласыз

І.

















