Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    Қатысқандардың саны

    Қатыспағандардың саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ботай мәдениеті

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    2.3.1.1. көрнекі материалдар негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Ежелгі Ботай қонысы туралы біледі; жылқыны қолға үйретудің маңыздылығын түсінеді;

    Құндылықтар

    Ұлттық мүдде: өз тарихын тану;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут














    Сабақтың ортасы

    20 минут








    Сергіту сәті

    2 минут









    Сабақты қорыту

    8мин







    Кері байланыс

    5 минут


    Амандасады;

    Сабаққа дайындығын тексереді;
    «Біз қандаймыз?» әдісі бойынша ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алу;

    Балалар, бүгінгі сабақ ерекше болмақшы; Алдымен бір – бірімізбен танысып алайық:

    • Менің атым – Гүлмира Ермекқызы. Бір – бірімізбен танысу мақсатында қане, есіміміздің бас әрпінен басталатын жақсы бір қасиетті айтайық;

    • Мен өзімнен бастайын:

    • Гүлмира – гүлдей құлпыру;

    • Балалар, біз өткен тарихымызды, өзіміздің шыққан тегімізді зерттеуді бастадық;

    • Алдыңғы сабақта қандай тақырып өттік?

    • Кім айтады?

    • Сабағымыз қызықты өтуі үшін біз топтарға бөлініп алайық;

    • Тақтада не ілініп тұр?

    • «Жебе»

    • Жебе – ата – бабаларымыз Отанын қорғау үшін, азық табу үшін жебені қолдаданған. (жебені таңдап топқа бөлінеді)

    • Оқушыларды 4 топқа бөліп аламын:

    1 – топ «Құлагер»

    2 – топ «Тайбурыл»

    3 – топ «Байшұбар»

    4 – топ «Бозжорға»


    • Ал топ атаулары қазақ батырларының ең мықты сәйгүліктерінің есімімен алыну себебі, біз бүгін осы арғымақтардың қолға үйретілуі туралы жаңа ақпарат аламыз;

    • Алдымен өткен тақырыпты қортындылап алайық!

    • Дайынбыз ба?


    «Найзағай» әдісі

    1. Ежелгі адамдар аң аулау барысында қандай құралдарды қолданды? ( тастар мен ағаштар)

    2. Ірі аңдарды ұстау үшін не істеді? (терең ор қазды)

    3. Әйел адамдар қандай қызмет атқарды? (өсімдік тамырлары мен жемістерін жинады)

    4. Малды қолға үйрету адамдарға қандай пайда әкелді? (терісі мен жүнінен киім киді,ет сүт алды)

    5. Егін шаруашылығын үйрену арқылы адамдар қандай құралдарды ойлап тапты? (орақ, кетпен т.б.)

    6. Жерге түскен дәннің келесі жылы қайта өсіп шығатынын байқау арқылы қандай шаруашылық өркендеді? (егін шаруашылығы)

    7. Мақалды жалғастыр: Адамды адам еткен ?.... (еңбек)

    8. Адамдардар неліктен топтасып өмір сүрді? (ірі аңдарды аулауға, қорғану үшін)


    Жарайсыңдар!


    Балалар, ежелгі адамдардың егін шаруашылығы мен мал шаруашылығын қалай дамытқанын көрдік;

    Енді біз сәйгүліктердің яғни жылқылардың қалай үйретілгені туралы ақпараттарды алатын боламыз; Жаңа мәдениет түрімен танысамыз;


    Сабақ мақсаты:

    Ежелгі Ботай қонысы туралы біледі; жылқыны қолға үйретудің маңыздылығын түсінеді;



    1 Ботай әлемдегі – ертедегі Еуразия жылқы өсірушілерінің ғажайып қонысы.


    Ботай мәдениеті — энеолит дәуірінде Солтүстік Қазақстанды мекендеген тайпалар мәдениеті. Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының Никольское ауылынан оңтүстік-шығысқа қарай 1,5 км жердегі Ботай қоныстарына байланысты аталған.


    2 Қазба жұмыстарын жүргізген Солтүстік Қазақстан университетінің археологиялық экспедициясы (1981 — 83, жетекшісі В.Ф. Зайберт) 15 га жерді алып жатқан қоныстан 158 үйдің орны қазылып аршылды.Олар қабырғалары бір-біріне жалғастырып салынған бірнеше тұйықталған бөліктерден тұрады.


    3 Кейбіреулерінде 30-ға тарта үйлер болған. Шаруашылық құралдары түрлі тастардан, балшықтан және сүйектерден жасалынған. Ботай мәдениетін жасаған тайпалар жылқыны қолға үйреткен. Тастан жасалған пышақ, қанжар, жебенің, найзаның ұштарының көптеп табылуы қоғам өмірінде аңшылықтың рөлін айқын көрсетеді.


    4 Сонымен қатар гарпун, ине, жуалдыз, тескіштер, тұмар және әшекей бұйымдардың кездесуі шаруашылықтың әр саласынан хабар береді. Ботай мәдениетінің қалыптасуына Атбасар неолиттік мәдениетін жасаған тайпалары араласқан.Бота мәдениеті Жайық пен Ертіс өзендерінің аралығын қоныстанған тайпалар мәдениетіне жатады.

    Видео көрсету:

    https://youtu.be/nEcxU2CXveM?si=v6VLnm4oIEAy0fe1



    1 – тапсырма (жұптық жұмыс)

    Үлестірмелі материал

    1 – топ

    «Ер қанаты ат» деген мақалды қалай түсінесің?

    Аттың қасиеттері мен пайдасы туралы жазады;

    2 – топ

    Ботайлықтардың салған үйлері туралы не айтасың?

    3 – топ

    Ботайлықтар жасаған тұрмыстық заттар мен құралдар;

    4 – топ

    Қазіргі замандағы жылқы мен бұрынғы заман жылқыларының айырмашылығы, адам өмірінде алар орны




    2 – тапсырма (топтық жұмыс)

    «Өзімнің қолыммен»

    Балалар, Ботай тұрғындары қолданған заттарды өз қолымызбен жасап көрейік;

    Бізге керегі ермексаз бен жүйрік ұшқыр қиялымыз;

    Әр топ шағын көрме жасап өз бұйымдарын ұсынады;

    1 – топ

    «Ат әбзелдері»

    2 – топ

    «Тұрмыстық заттар»

    3 – топ

    «Жауыгерлер құралдары»

    4 – топ

    «Әшекей заттар»


    Сергіту сәті

    https://youtu.be/wrEQEWeNnrk?si=DJ_MSkJq9sVOFf_9


    3 – тапсырма

    «Үстел үсті асықтар» ойыны

    Мақалдардың жалғасын тап


    Жақсы бала қонаққа үйір,

    Жақсы тай атқа үйір.


    Жақсы жігіт пен жақсы ат көптікі.


    Жақсы би жақынына тартпайды,

    Жақсы айғыр жатырына шаппайды.


    Жақсыда мін жоқ,

    Жүйрікте сын жоқ.


    Жақсыдан жаман туады,

    Жүйріктен шабан туады.


    Еңбегімен ер сыйлы,

    Өнбегімен жер сыйлы.


    Еңбегіне қарай — құрмет,

    Жасына қарай — ізет.


    Еңбегіне қарай өнбегі.


    Еңбегіне қарай табысы,

    Ерлігіне қарай дабысы.



    Ер — елінде,

    гүл — жерінде.

    Өз елінде көртышқан да батыр.

    Өз елінің иті де қадірлі.

    Отан үшін күрес — ерге тиген үлес.

    Орағың өткір болса, қарың талмайды, Отаның берік болса, жауың алмайды.

    Елінен безген ер болмас,

    Көлінен безген қаз болмас.

    Сағынған елін аңсайды,

    Сары ала қаз көлін аңсайды.


    Жарайсыңдар!


    4 – тапсырма

    «Бала батыр» әдісі


    1. Ботай қонысы қай жылы табылды?(1980 ж)

    2. Жылқылар ең алғаш рет қай жерде үйретілді? (Ботай қонысында)

    3. Ботайлықтардың баспанасы қандай еді? (жайлы, берік үйлер)

    4. Жылқылардың Ботай қонысында қолға үйретілгені қалай дәлелденді? (қоныстан жылқының сүйектері, ауыздығы табылды)

    5. Ботай мәдениетін қандай археолог зерттеді? (Виктор Зайберт)

    6. В.Зайберт қандай мұражай ашты? («Ботай – Бурабай)

    7. Ботай мәдениеті —қай дәуірге жатады? (энолит)

    8. Ботайлықтар қай өңірді мекендеген тайпалар мәдениеті? (Солтүстік Қазақстан)

    «Ноутбук» әдісі арқылы кері байланыс береді


    Үйге: «Ежелгі мәдениеттер» туралы ақпарттар жинап келеді;




    Амандасады



    Сабаққа дайындығын тексереді






    Мұғаліммен танысады














    Топтарға бөлінеді

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бесір Назерке Бауыржанқызы
    02 Ақпан 2024
    451
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ботай мәдениеті 2 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ботай мәдениеті 2 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ботай мәдениеті жоғары сапада жасалған ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:


    Бөлім:


    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып:

    Қатысқандардың саны

    Қатыспағандардың саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ботай мәдениеті

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    2.3.1.1. көрнекі материалдар негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Ежелгі Ботай қонысы туралы біледі; жылқыны қолға үйретудің маңыздылығын түсінеді;

    Құндылықтар

    Ұлттық мүдде: өз тарихын тану;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақ

    тың басы

    5 минут














    Сабақтың ортасы

    20 минут








    Сергіту сәті

    2 минут









    Сабақты қорыту

    8мин







    Кері байланыс

    5 минут


    Амандасады;

    Сабаққа дайындығын тексереді;
    «Біз қандаймыз?» әдісі бойынша ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырып алу;

    Балалар, бүгінгі сабақ ерекше болмақшы; Алдымен бір – бірімізбен танысып алайық:

    • Менің атым – Гүлмира Ермекқызы. Бір – бірімізбен танысу мақсатында қане, есіміміздің бас әрпінен басталатын жақсы бір қасиетті айтайық;

    • Мен өзімнен бастайын:

    • Гүлмира – гүлдей құлпыру;

    • Балалар, біз өткен тарихымызды, өзіміздің шыққан тегімізді зерттеуді бастадық;

    • Алдыңғы сабақта қандай тақырып өттік?

    • Кім айтады?

    • Сабағымыз қызықты өтуі үшін біз топтарға бөлініп алайық;

    • Тақтада не ілініп тұр?

    • «Жебе»

    • Жебе – ата – бабаларымыз Отанын қорғау үшін, азық табу үшін жебені қолдаданған. (жебені таңдап топқа бөлінеді)

    • Оқушыларды 4 топқа бөліп аламын:

    1 – топ «Құлагер»

    2 – топ «Тайбурыл»

    3 – топ «Байшұбар»

    4 – топ «Бозжорға»


    • Ал топ атаулары қазақ батырларының ең мықты сәйгүліктерінің есімімен алыну себебі, біз бүгін осы арғымақтардың қолға үйретілуі туралы жаңа ақпарат аламыз;

    • Алдымен өткен тақырыпты қортындылап алайық!

    • Дайынбыз ба?


    «Найзағай» әдісі

    1. Ежелгі адамдар аң аулау барысында қандай құралдарды қолданды? ( тастар мен ағаштар)

    2. Ірі аңдарды ұстау үшін не істеді? (терең ор қазды)

    3. Әйел адамдар қандай қызмет атқарды? (өсімдік тамырлары мен жемістерін жинады)

    4. Малды қолға үйрету адамдарға қандай пайда әкелді? (терісі мен жүнінен киім киді,ет сүт алды)

    5. Егін шаруашылығын үйрену арқылы адамдар қандай құралдарды ойлап тапты? (орақ, кетпен т.б.)

    6. Жерге түскен дәннің келесі жылы қайта өсіп шығатынын байқау арқылы қандай шаруашылық өркендеді? (егін шаруашылығы)

    7. Мақалды жалғастыр: Адамды адам еткен ?.... (еңбек)

    8. Адамдардар неліктен топтасып өмір сүрді? (ірі аңдарды аулауға, қорғану үшін)


    Жарайсыңдар!


    Балалар, ежелгі адамдардың егін шаруашылығы мен мал шаруашылығын қалай дамытқанын көрдік;

    Енді біз сәйгүліктердің яғни жылқылардың қалай үйретілгені туралы ақпараттарды алатын боламыз; Жаңа мәдениет түрімен танысамыз;


    Сабақ мақсаты:

    Ежелгі Ботай қонысы туралы біледі; жылқыны қолға үйретудің маңыздылығын түсінеді;



    1 Ботай әлемдегі – ертедегі Еуразия жылқы өсірушілерінің ғажайып қонысы.


    Ботай мәдениеті — энеолит дәуірінде Солтүстік Қазақстанды мекендеген тайпалар мәдениеті. Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының Никольское ауылынан оңтүстік-шығысқа қарай 1,5 км жердегі Ботай қоныстарына байланысты аталған.


    2 Қазба жұмыстарын жүргізген Солтүстік Қазақстан университетінің археологиялық экспедициясы (1981 — 83, жетекшісі В.Ф. Зайберт) 15 га жерді алып жатқан қоныстан 158 үйдің орны қазылып аршылды.Олар қабырғалары бір-біріне жалғастырып салынған бірнеше тұйықталған бөліктерден тұрады.


    3 Кейбіреулерінде 30-ға тарта үйлер болған. Шаруашылық құралдары түрлі тастардан, балшықтан және сүйектерден жасалынған. Ботай мәдениетін жасаған тайпалар жылқыны қолға үйреткен. Тастан жасалған пышақ, қанжар, жебенің, найзаның ұштарының көптеп табылуы қоғам өмірінде аңшылықтың рөлін айқын көрсетеді.


    4 Сонымен қатар гарпун, ине, жуалдыз, тескіштер, тұмар және әшекей бұйымдардың кездесуі шаруашылықтың әр саласынан хабар береді. Ботай мәдениетінің қалыптасуына Атбасар неолиттік мәдениетін жасаған тайпалары араласқан.Бота мәдениеті Жайық пен Ертіс өзендерінің аралығын қоныстанған тайпалар мәдениетіне жатады.

    Видео көрсету:

    https://youtu.be/nEcxU2CXveM?si=v6VLnm4oIEAy0fe1



    1 – тапсырма (жұптық жұмыс)

    Үлестірмелі материал

    1 – топ

    «Ер қанаты ат» деген мақалды қалай түсінесің?

    Аттың қасиеттері мен пайдасы туралы жазады;

    2 – топ

    Ботайлықтардың салған үйлері туралы не айтасың?

    3 – топ

    Ботайлықтар жасаған тұрмыстық заттар мен құралдар;

    4 – топ

    Қазіргі замандағы жылқы мен бұрынғы заман жылқыларының айырмашылығы, адам өмірінде алар орны




    2 – тапсырма (топтық жұмыс)

    «Өзімнің қолыммен»

    Балалар, Ботай тұрғындары қолданған заттарды өз қолымызбен жасап көрейік;

    Бізге керегі ермексаз бен жүйрік ұшқыр қиялымыз;

    Әр топ шағын көрме жасап өз бұйымдарын ұсынады;

    1 – топ

    «Ат әбзелдері»

    2 – топ

    «Тұрмыстық заттар»

    3 – топ

    «Жауыгерлер құралдары»

    4 – топ

    «Әшекей заттар»


    Сергіту сәті

    https://youtu.be/wrEQEWeNnrk?si=DJ_MSkJq9sVOFf_9


    3 – тапсырма

    «Үстел үсті асықтар» ойыны

    Мақалдардың жалғасын тап


    Жақсы бала қонаққа үйір,

    Жақсы тай атқа үйір.


    Жақсы жігіт пен жақсы ат көптікі.


    Жақсы би жақынына тартпайды,

    Жақсы айғыр жатырына шаппайды.


    Жақсыда мін жоқ,

    Жүйрікте сын жоқ.


    Жақсыдан жаман туады,

    Жүйріктен шабан туады.


    Еңбегімен ер сыйлы,

    Өнбегімен жер сыйлы.


    Еңбегіне қарай — құрмет,

    Жасына қарай — ізет.


    Еңбегіне қарай өнбегі.


    Еңбегіне қарай табысы,

    Ерлігіне қарай дабысы.



    Ер — елінде,

    гүл — жерінде.

    Өз елінде көртышқан да батыр.

    Өз елінің иті де қадірлі.

    Отан үшін күрес — ерге тиген үлес.

    Орағың өткір болса, қарың талмайды, Отаның берік болса, жауың алмайды.

    Елінен безген ер болмас,

    Көлінен безген қаз болмас.

    Сағынған елін аңсайды,

    Сары ала қаз көлін аңсайды.


    Жарайсыңдар!


    4 – тапсырма

    «Бала батыр» әдісі


    1. Ботай қонысы қай жылы табылды?(1980 ж)

    2. Жылқылар ең алғаш рет қай жерде үйретілді? (Ботай қонысында)

    3. Ботайлықтардың баспанасы қандай еді? (жайлы, берік үйлер)

    4. Жылқылардың Ботай қонысында қолға үйретілгені қалай дәлелденді? (қоныстан жылқының сүйектері, ауыздығы табылды)

    5. Ботай мәдениетін қандай археолог зерттеді? (Виктор Зайберт)

    6. В.Зайберт қандай мұражай ашты? («Ботай – Бурабай)

    7. Ботай мәдениеті —қай дәуірге жатады? (энолит)

    8. Ботайлықтар қай өңірді мекендеген тайпалар мәдениеті? (Солтүстік Қазақстан)

    «Ноутбук» әдісі арқылы кері байланыс береді


    Үйге: «Ежелгі мәдениеттер» туралы ақпарттар жинап келеді;




    Амандасады



    Сабаққа дайындығын тексереді






    Мұғаліммен танысады














    Топтарға бөлінеді

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 2 сынып
    02.02.2024
    451
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бесір Назерке Бауыржанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации