Қысқа мерзімді
жоспар
Күні:
Сыныбы: 6
«А»
Сабақтың тақырыбы
: Ботаника – өсімдіктер туралы
ғылым
Сабақтың
мақсаты : Оқушыларға пәнінің ерекшелігі мен қызықтылығы туралы
мағлұмат беру,сыни ойлауды дамыту
Күтілетін
нәтиже: Көңіл күйлері жақсарады.
Жинақталып, реттеледі, іздемпаздығы артады, өзін – өзі
реттейді,оқушы өткенді еске түсіру үшін ойлау,есте сақтау
қабілеттерін шыңдайды.Өсімдіктер туралы мағлұмат
алады
Бағалау
критерийлері: Критерий бойынша
бағалау
Әдіс-тәсілдері:«Мозайка»,«Шындық па әлде
жалған ба?»,«Ойлан/жұптас/талқыла», «Иә»
«Жоқ»
Уақыт
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Мұғалімнің іс
әрекеті
|
Оқушының іс
-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5
мин
|
Кіріспе
|
Ұйымдастыру
кезеңі
а)Психологиялық
ахуал қалыптастыру
ә)Мозайка әдісін
пайдаланып топқа бөлу б)Бағалау критерийлерімен таныстыру және
тарату
с)Сабақ мақсатымен
таныстыру
|
а)Алғашқы
жаңалықтарын бөліседі
ә) Топқа
бөлінеді
б) Таратылған бағалау
парақшаларымен танысады
|
Ауызша
мадақтау
|
Парақшалар ,
суреттер
|
15мин
|
Таныстырылым
|
Білу
«Шындық па әлде
жалған ба?» әдісі арқылы өсімдіктер әлемін еске түсіру мақсатында
жұптық жұмыс ұйымдастырады
Түсіну Жаңа
сабақ ББҮ стратегиясы бойынша жұмыс
жүргізу
Білемін: Білгім
келеді: Үйрендім:
1Өсімдіктердің қандай түрлерін
білеміз?
|
Оқушылар сұрақтарға
жылдам жауап береді
Оқушы тыңдап түсіну
дағдысы артады
Төмен дәрежедегі сұрақтарды
анықтайды.
|
Стикермен
бағалау
|
Суреттер,сызба,
жазулар,
Интерактивті
тақта,
компьютер
|
20мин
|
Негізгі
бөлім
|
Қолдану
Өсімдіктерді
жіктеуге алған білімдерін
қолданады
Мысалы.
Қызанақ
Талдау
«Ойлан/жұптас
/талқыла» әдісі бойынша Мәдени, жабайы, сәндік өсімдіктерді
ажыратады Постер дайындайды
Жинақтау
«Иә» «Жоқ» әдісі арқылы
сұрақтарға жауап береді
|
Түрге, туысқа,
тұқымдасқа жіктейді
Оқушылар топ болып
диалог құрастырады және
орындайды
Оқушылар
өсімдіктерді пайдаланып, постерге ойларын
түсіреді
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
|
Ауызша
мадақтау
Формативті
бағалау
|
Диск,оқулық,интер-
активті
тақта
Оқулық,бор,
маркерлер
А4
парақшалар
Маркерлер
плакаттар,суреттер
|
5мин
|
Қорытынды
|
Үй тапсырмасын
беру
Жинақтаған балдары бойынша
суммативті баға қою.Кері байланыс
жасау
|
Оқушылар
күнделіктеріне жазып қояды.
Кері байланыс
жасайды
|
Формативті бағаны
суммативті бағаға
айналдыру
|
Стикелер.маркерлер
|
Директордың оқу-ісі жөніндегі
орынбасары:
________