Материалдар / Ботаника - өсімдіктер туралы ғылым

Ботаника - өсімдіктер туралы ғылым

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2018
369
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспарКүні: Сыныбы: 6 «А»Сабақтың тақырыбы : Ботаника – өсімдіктер туралы ғылым Сабақтың мақсаты : Оқушыларға пәнінің ерекшелігі мен қызықтылығы туралы мағлұмат беру,сыни ойлауды дамытуКүтілетін нәтиже: Көңіл күйлері жақсарады. Жинақталып, реттеледі, іздемпаздығы артады, өзін – өзі реттейді,оқушы өткенді еске түсіру үшін ойлау,есте сақтау қабілеттерін шыңдайды.Өсімдіктер туралы мағлұмат аладыБағалау критерийлері: Критерий бойынша бағалауӘдіс-тәсілдері:«Мозайка»,«Шындық па әлде жалған ба?»,«Ойлан/жұптас/талқыла», «Иә» «Жоқ»
УақытСабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс әрекеті Оқушының іс -әрекеті Бағалау Ресурстар
5 минКіріспе Ұйымдастыру кезеңі а)Психологиялық ахуал қалыптастыруә)Мозайка әдісін пайдаланып топқа бөлу б)Бағалау критерийлерімен таныстыру және таратус)Сабақ мақсатымен таныстыруа)Алғашқы жаңалықтарын бөліседіә) Топқа бөлінеді б) Таратылған бағалау парақшаларымен танысадыАуызша мадақтау

Парақшалар , суреттер





15минТаныстырылым Білу «Шындық па әлде жалған ба?» әдісі арқылы өсімдіктер әлемін еске түсіру мақсатында жұптық жұмыс ұйымдастырадыТүсіну Жаңа сабақ ББҮ стратегиясы бойынша жұмыс жүргізуБілемін: Білгім келеді: Үйрендім:1Өсімдіктердің қандай түрлерін білеміз?

Оқушылар сұрақтарға жылдам жауап береді





Оқушы тыңдап түсіну дағдысы артадыТөмен дәрежедегі сұрақтарды анықтайды.






Стикермен бағалау











Суреттер,сызба, жазулар, Интерактивті тақта,компьютер





20минНегізгі бөлім

ҚолдануӨсімдіктерді жіктеуге алған білімдерін қолданадыМысалы. Қызанақ

Талдау «Ойлан/жұптас /талқыла» әдісі бойынша Мәдени, жабайы, сәндік өсімдіктерді ажыратады Постер дайындайды

Жинақтау «Иә» «Жоқ» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді
Түрге, туысқа, тұқымдасқа жіктейдіОқушылар топ болып диалог құрастырады және орындайды



Оқушылар өсімдіктерді пайдаланып, постерге ойларын түсіреді

Оқушылар сұрақтарға жауап береді






Ауызша мадақтау

Формативті бағалау


Диск,оқулық,интер-активті тақта









Оқулық,бор, маркерлер







А4 парақшалар

Маркерлер плакаттар,суреттер
5минҚорытындыҮй тапсырмасын беру Жинақтаған балдары бойынша суммативті баға қою.Кері байланыс жасауОқушылар күнделіктеріне жазып қояды.

Кері байланыс жасайды


Формативті бағаны суммативті бағаға айналдыру



Стикелер.маркерлер



Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары: ________

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ